Top service

Gisteravond ben ik buitengesloten. Ik nam contact op met slotenmakersnel. Slotenmaker is snel ter plekke geweest. Hij heeft netjes werk geleverd. Deur is geopend zonder schade. Top bedrijf!

Beste Zoe, Fijn dat je goed geholpen bent. Bedankt voor uw review. Team Slotenmaker Snel

Prefect en betrouwbaar

Goede service! Belde in de ochtend, ik kon een afspraak op dezelfde dag maken. Slotenmaker arriveerde op de afgesproken tijd. Hij heeft mijn achterdeur slot vervangen voor knop draaislot. Netjes werk geleverd.

Beste Sander, fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Good

Excellent service! The locksmith came on time and consulted me on all options for an apartment rekey before working, unlike many other services. Everything was priced fairly. Overall great experience! Highly recommended!!!!

***

Vooraf gebeld met de firma en er werd mij aangegeven dat het ** euro ging kosten. Indien het slot open geboord dient te worden, dan zal er vooraf een prijs worden gegeven. In ons geval kon de deur na enkele pogingen worden opengemaakt. Ondanks dat werden we toch met een rekening van ** euro geconfronteerd. Weekend tarief, voorrijkosten en start tarief. Dit was niet volgens afspraak. Gebeld met de firma en ik moest maar een mail sturen met de factuur. Nu een week later nog steeds geen antwoord.

Goed werk maar belachelijk prijs van *** euro

Meneer was na 20 minuten klaar met het slot openbreken. Vervolgens komt hij aan met een factuur van *** euro voor 20 minuten werk. Dit is belachelijk

Redelijke prijzen

Slotenmaker Naarden is absoluut geweldig !! Ik heb twee verschillende problemen gehad met sloten op het werk. Beide keren ben ik snel geholpen en binnen 30 minuten kwam hij aan. Deze slotenmaker is vriendelijk, eerlijk en ik heb het gevoel dat hij zijn best doet om te helpen. Zijn prijzen zijn ook redelijk.

Beste Nils, bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Vanmorgen vroeg is een monteur langs geweest om mijn oude slot te vervangen, voordat ik naar werk ging. Goed op tijd geweest en professioneel het slot vervangen zonder schade aan de deur. Prijs is van te voren besproken. Fijn bedrijf!!

Bedankt voor uw reactie, fijn dat u goed geholpen bent! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Gisterenmiddag ben ik geholpen door deze slotenmaker. Ik had me buitengesloten. Op google deze website tegen gekomen. Gebeld en toen is de monteur snel ter plekke. Die heeft goed werk geleverd. Tevreden met de service.

Beste Marinus, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Met vreindelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Makkelijk contact

Ik wilde een veiligheidscheck doen en toen ging me online oriënteren bij verschillende bedrijven. Offerte opgevraagd en toen kreeg ik binnen 3 uur een reactie terug en een inschatting van de kosten. Nadat ik mee akkoord ben gegaan, is er een monteur langs geweest. Goede service!

Beste Louise, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Duidelijk

Eergisteren ging mijn voordeur niet meer open m’n sleutel draaide door. Online opgezocht naar een slotenmaker en toen kwam ik op deze pagina. Slotenmaker was snel ter plaatse en heeft mijn slot uitgeboord en een nieuw slot gemonteerd. Prijzen zijn netjes van tevoren besproken, waardoor je niet onverwachts meer moet gaan betalen. Aanrader

Beste Luc, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Gisterenavond had ik mezelf buitengesloten. Na meerdere pogingen met het bellen van verschillende slotenmakers, ben ik terecht bij deze slotenmaker. Prijs duidelijk van tevoren besproken en snel op locatie. Rekening klopte precies met de vooraf gegeven prijsopgave.

Beste Marten, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Topper

Het slot van onze loods was kapot, toen nam ik contact met deze slotenmaker. Gelijk een afspraak gemaakt via de telefoon. De volgende was de slotenmaker op tijd voor de deur. Hij heeft het slot vervangen. Netjes werk geleverd. Zeker een aanrader!

Beste Sjors, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Goed bedrijf

Gisteren moest ik haasten om mijn prik afspraak te halen. Toch gelukt, maar helaas hierdoor was ik mijn sleutels thuis vergeten. Ik heb hierdoor SlotenmakerSnel gebeld. Slotenmaker is snel ter plaatse geweest en heeft de deur geopend. Dit ging snel en soepel. Tevreden met de goede service!

Beste Roos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Fijn

Goed Bedrijf!

Beste Johnny, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Voordat ik op vakantie ging, heb ik een veiligheidscheck gedaan voor mijn bedrijfspand. Telefonisch een afspraak gemaakt met slotenmaker Den Haag. Gisteren is die langs geweest en heeft alles nagelopen. Twee oude sloten vervangen voor een meerpuntsluiting. Uitstekend gedaan. Tevreden met de service!

Beste Liyam, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Netjes

Ik heb me drie dagen geleden buitensloten. Ik heb toen mijn huurbaas gebeld en hem verteld over de vervelende situatie. Die vertelde dat ik SlotenmakerSnel kon bellen, want die is wel eens in contact met hun geweest en tevreden was over de service. Ik heb dat maar gedaan. Slotenmaker is snel ter plekke geweest. Hij heeft netjes de deur open gedaan zonder enige beschadiging. Super goed gedaan. Bedankt!! Een aanrader!!!!

Beste Victoria, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snel ter plaatse

Mijn kinderen hebben vanmorgen de deur dicht gedaan, terwijl de sleutel aan de binnen zijde van het slot zat. Wij konden hierdoor niet meer naar binnen. Slotenmaker Hilversum gebeld. Die is binnen 25 minuten ter plaatse geweest en heeft de deur zonder schade open gemaakt. Goed bedrijf. Aanrader!

Beste Jasper, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Met vreindelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Aardig

Ik ben vandaag buiten mijn appartement gesloten. Jeroen arriveerde en had ons binnen 20 minuten, nadat ik belde terug in ons huis! Zeer aardige man + goede service. Ik raad deze slotenmaker iedereen aan!

Beste Femke, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Met vreindelijke groet, Team Slotenmaker Snel

flexibel

Ik vond de service goed en flexibel. Deskundige slotenmaker-service door slotenmaker snel, geen verborgen kosten. Uitstekende klantenservice en kostenbesparend. Het werk was in minder dan een uur gedaan. Zeer tevreden over de service. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Beste Stijn, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Transprant

Vandaag wilde ik in mijn auto stappen en toen heb ik me snel bedacht dat ik mijn Airpods vergeten was, dus ik wilde ze pakken, maar ik kon helaas het huis niet in. Sleutels aan de binnen kant van het slot vergeten. Slotenmaker bedrijf online opgezocht. Contact opgenomen met dit bedrijf, slotenmaker was binnen een half uur, deur open gemaakt. Goed bedrijf. Ik zal ze zeker aanraden aan iedereen die ooit in nood zou zijn.

Beste Kris, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u snel geholpen bent. Met vreindelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Eerlijke Slotenmaker

Ik heb meerdere huurwoningen en heb jarenlang geworsteld om een ​​eerlijke slotenmaker en beveiligingsbedrijf te vinden dat geweldig werk levert tegen eerlijke prijzen, totdat ik in aanraking ben geweest met deze slotenmaker. Goede service, altijd op tijd wanneer het nodig is. Aanrader!

Beste Gio, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Blij

Verschillende bedrijven benaderd en offertes online opgevraagd, maar ik kwam het beste overeen met dit bedrijf. Goede prijs, betrouwbaar en klantvriendelijk. Top service!

Beste Evy, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Eerlijk

Ik werd buitengesloten, omdat ik mijn huissleutels was vergeten. Slotenmaker Snel ingeschakeld. De telefoniste was aardig en behulpzaam aan de telefoon en werd een monteur gelijk ingeschakeld. Binnen 30 minuten liet me weer binnen zonder iets te beschadigen. Eerlijke prijzen en professioneel. Zeer aan te bevelen !!

Beste Elisa, Bedankt voor het schrijven van deze review! Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Team SlotenmakerSnel!

Waardeloos werk geleverd, super duur.

schandalig bedrijf, ik geloof de recensies niet (behalve de slechte) bij mij is een slot vervangen, afwerking echt super slecht. Nu is ineens niemand te bereiken, en geen reacties op mijn emails...

Goed geholpen.

Beste Mia, Bedankt voor het schrijven van deze review! Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Team SlotenmakerSnel!