Oplichters

Geen verstand van sloten. Rekenen torenhoge bedragen

PAS OP! Oplichters!

Tussen alle nepbeoordelingen* door zie je de echte verhalen van deze slotenmakers. Rekenen torenhoge bedragen en zijn zeer opdringerig van aard. *Nepbeoordelingen? Ja, zeker. Alle lovende recensies worden vaak op één dag geplaatst en dan is het weer een maand stil. Schimmige praktijken.

Helemaal top!

Ervaren personeel, waardoor je zonder schade en snel weer in je huis bent. Toppers!

Ik was mijn sleutels kwijt, belde ze op en een uurtje later stond ik alweer

Vriendelijk personeel en de prijzen zijn helder en eerlijk.

Super tevreden!

Ze waren snel ter plaatse en hebben zonder schade mijn slot vervangen. TOP!

Super goed gedaan

Na inbraak op mijn woning op advies van politie gebeld met deze Slotenmaker en Inbraakschade laten herstellen

Ontzettend goed

Na poging tot inbraak alle sloten vervangen en anti-kerntrekbeslag laten plaatsen

Snelle service

Snelle service na 25 min stond er al een monteur die mij naar binnen heeft geholpen

Opgelost maar voel me genaaid!!

Vandaag hadden wij de deur dichtgetrokken met de sleutel aan de binnenkant erin. Helaas konden wij dus de deur niet openen van buiten af met de sleutel. Daarom gebeld met slotenmaker en een vriendelijke dame vertelde mij dat zij met 30/40 minuten er zouden zijn en dat de kosten tussen de 70 en 90 euro zouden bedragen. Eventueel meer indien de deur niet eenvoudig te openen zou zijn. Uiteindelijk hebben wij ruim een uur moeten wachten. Eenmaal aangekomen begon de slotenmaker met het vertellen dat de kosten niet 70 maar 187,50 euro zouden zijn. Wij konden hier helaas enkel ja op zeggen aangezien we al een ruim een uur buiten stonden met 2 kleine kindjes van 1 en 3. Dit hoge bedrag was niet omdat het veel werk was. Meneer was namelijk met een haak door de brievenbus binnen 10 seconden binnen. Al met al een zeer vervelende ervaring en bovenal zeer incorrecte communicatie qua tarieven. Het bedrijf nog wel gebeld met de mededeling dat ik het een erg vervelende gang van zaken vond. Ik zou teruggebeld worden maar dit is ook niet meer gebeurd. Al met al...trage service en qua kosten ruim 2 keer zoveel als telefonisch gecommuniceerd. Kortom: GEEN AANRADER en bel iemand anders.

Prima ervaring. Snel en aardige jongen

Monteur was snel ter plekke. Goed geholpen en snel binnen

Geen goede hulp

Mijn poortdeurslot (lastig slot) is kapot. Op dag 1 kwamen ze direct langs, fijn. Heb de afgelopen 4 dagen iedere dag gebeld voor hulp, wanneer ze nou een antwoord hebben. Ze laten me er helaas gewoon mee zitten. Geen betrouwbare partij wat dit betreft.

Opgelicht

Ruim 1600 euro kwijt voor vervangen slot na inbraak. Het lijkt alsof er een ander bedrijf achter deze website zit, want op de rekening stond een ander telefoonnummer en kvk nummer dan op de website.

Niks op aan te merken

Sleutels vergeten voor de voordeur, hier naar gebeld, monteur binnen circa. 35 minuten aanwezig en ik weer binnen. Heel professioneel en goed geregeld!

Tevreden.

Ik ben super tevreden met wat voor een werk de monteur hier heeft verricht. Ik kon snel mijn woning weer in! Top.

Hele goede ervaring!

Op afspraak heb ik een monteur langs laten komen om het slot van mijn schuur open te laten maken, nadat ik de sleutels kwijt was geraakt. Dit werd vakkundig en goed gedaan, heel fijn!

Goedkoop en kwaliteit goed!

Ik heb recent mijn sloten laten vervangen en ik ben er erg tevreden mee! Voor een goed prijs heb ik goed beveiligd slot laten zetten voor mijn voor en achterdeur.

Hartstikke vriendelijk!

Onlangs een super vriendelijke monteur bij me langs geweest voor mijn gesloten voordeur. Hij wist waarmee hij bezig was en kon mij daardoor snel helpen. Thanks!

Super!!

Mijn sleutels binnen vergeten, waardoor ik meteen belde naar dit en bedrijf. Ze konden meteen een monteur op locatie sturen en die was lekker vlug klaar.

Vriendelijk en betrouwbaar

Ik kreeg als advies om mijn voor- en achterdeur te laten voorzien van nieuw en beveiligd slot. Vandaar dat ik stuitte op dit bedrijf. Ik had een afspraak ingepland voor de dag er op en de monteur kwam op tijd opdagen. Hij besprak alles met mij vooraf voordat hij aan de slag ging. Ik ben tevreden met het resultaat en ik ben blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen.

Snel en betrouwbaar

Ik moest mijn kinderen ophalen van school, dus vandaar dat ik haast had. Eenmaal de auto ingestapt schoot mij ineens op dat ik de sleutels aan de binnenkant van het slot was vergeten... Ik had meteen met dit bedrijf contact gelegd om te vragen of er alvast een monteur op locatie kon komen, zodat ik bij terugkomst meteen iemand voor mijn deur zou hebben. Nadat ik toestemming had gegeven ging de monteur aan de slag en waren mijn kids en ik binnen no time weer binnen. Echt bedankt!!!

Top service!!

Per ongeluk de deur achter mijn rug dicht gedaan, nadat ik vergeten was dat mijn sleutels nog op het aanrecht lagen. Daar sta je dan buiten in de kou... Ik heb zsm naar dit bedrijf gebeld en zij konden mij meteen te hulp schieten door een monteur mijn kant op te sturen. Super fijn toch! Monteur besprak van te voren af wat hij allemaal ging doen en hoeveel het zou kosten. Top bedrijf, niks op aan te merken. Bedankt!

Pas op: oplichters en onprofessioneel, lees mn verhaal en oordeel zelf

Buurvrouw had zich buitengesloten. Ze is een expat en spreekt Engels en de jonge monteur kon geen woord Engels dus ik vertalen (in Amsterdam??) Wanneer er geboord zou moeten worden zouden de kosten op 150-200 uitkomen want nog zonder nieuwe cylinder was. Die nog eens rond de 120 zijn. Enorme bedragen dus laat die cylinder maar zitten want die kopen we zelf wel Eerst geprobeerd om met een hard plastic mat langs de sponning te gaan en voila! de deur gaat open, 2 minuten werk! Monteur wilde alsnog volle mep maar dat vonden wij natuurlijk belachelijk. zn Baas gebeld en na discussie uitgekomen op 121 euro. overschrijven kon niet want het rekeningnummer was een 'zakelijk nummer', sure... Er moest gepint worden ter plekke, ook goed. En wat blijkt, pinapparaat doet het niet, of de buurvrouw even 121 wilde pinnen bij de automaat.. Weer zijn baas gebeld en nu kon opeens wel worden betaald via overschrijving, maar moest wel ter plekke gebeuren Deze gasten zijn echt een smet voor de hele branche en de manier waarop ze te werk gaan is zo opzichtig fout en onprofessioneel Dus pas op voor dit bedrijf!

Vriendelijk en ervaren

Ik had mezelf buitengesloten en vandaar dat ik dit bedrijf belde. Ze hadden me vriendelijk geholpen en er kwam een monteur langs die wel wist wat hij deed. Top

Top service

Ze konden door de service snel bij me zijn waardoor ik weer snel binnen kon zijn. Bedankt!