***

Zeer slechte ervaring. Gaan niet in op klachten. Heb ** euro moeten betalen voor 15 min werk. Verhaal was dat als ik vervangende slot niet wilde ik deel arbeidsloon terug zou krijgen!!!! Nog niets ontvangen.

Zeer tevreden klant

Helaas is er bij mij ingebroken. Ik heb direct mijn slot laten vervangen voor een anti- kerntrekbeslag. Hopelijk komen de inbrekers nu niet meer binnen omdat ik het ze een stuk moeilijker heb gemaakt. Monteur was erg snel ter plekke en hij heeft me goed gekalmeerd na deze nare ervaring.

Beste Milan, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Top bedrijf

Snelle service! Alles word duidelijk besproken vooraf.

Beste Emma, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Zeer vakkundig

Ik stond vanochtend helaas buitengesloten. Op aanrader van de buurman slotenmaker snel gebeld. Hij had al eerder een goede ervaring met hun. Wat een snelle service! Monteur was binnen 30 minuten al bij mij. Alles is netjes besproken en afgehandeld. Ik raad jullie zeker aan bij vrienden en kennissen.

Beste Kris, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Top top top!!

Mijn voordeur slot zat erg los. Ik wou hem graag vervangen hebben. Meteen slotenmaker snel gebeld om een afspraak in te plannen. Gelukkig kon het diezelfde middag nog! Erg aardige mensen en zeer vakkundig.

Beste Fenna, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Goede service, schandalige prijzen.

Op 19 juni j.l. helaas een situatie gehad met dit bedrijf. Deur achter ons dicht gedaan en kwamen onze woning niet meer binnen. Er kwam een hele aardige jongeman binnen die ons weer binnen heeft gelaten. Ook met deze jongeman besproken de sloten te vervangen. De jongeman pakt vervolgens 1 doosje waar 2 cilinders inzitten en plaatst de cilinders. Tot dusver geen probleem. Achteraf schrokken wij ons kapot van de prijzen. Door alle commotie op zo'n moment ben je daar niet mee bezig en wil je alles opgelost hebben. Als je daarna merkt dat gewoonlijk 1 doosje 3* sterren SKG slot ** euro tot ** euro kost ( en 1 doosje dus 2 cilinders zitten met sleutels ) en zij ** euro per cilinder rekenen en je dus ** betaald voor 2 cilinders wat bij ons het geval was, is dat schandalig en voel je je bedrogen! Vervolgens probeer je dit via email bespreekbaar te maken en vraag je of ze je even willen bellen hierover, maar daar word niks mee gedaan. Voor de service kan je het dan eigenlijk niet meer goed praten, dit is een ronduit slecht en schandalig bedrijf welke mensen een flinke poot uitdraaien die in de problemen zitten. Bah!

Ik had vanmorgen vroeg de deur achter me dichtgetrokken terwijl de sleutels nog aan de binnenkant zaten. Slotenmaker was er al binnen 25 min! Zeer professioneel geholpen.

Beste Max, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Tevreden

Ik ben zeer tevreden met de die diensten van Slotenmaker snel. Meerdere opdrachten door jullie laten uitvoeren o.a nieuw slot plaatsen en gisteren had ik helaas een buitensluiting terwijl ik naar werk moest. Elke keer verbazen jullie mij met de topservice! Bedankt nogmaals redders in nood!

Beste Laura, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Top afgehandeld door Brian

Brian van jullie is een topper. Er was ingebroken en hij heeft het top afgehandeld Boetiek Willemien Rosmalen

Beste Willemien, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

echte vakman

een antieke kluis laten openen van lips maar een slotenmaker erbij gehad maar die wou er 1200 euro voor hebben om open te slijpen. dit omdat de kluis vol astbest zit ! toen slotenmaker snel gebeld en er kwam een monteur die helemaal in kluizen is gespecialiseerd. hij heeft de kluis binnen een uur geopend zonder schade ! nieuw slot van sargent&greenleave besteld en kan hem weer gewoon gebruiken echt een vakman zo vindt je die niet makkelijk meer tegenwoordig ! aanrader !

Beste Rico, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Fantastisch

Wij waren de kluissleutel van ons bedrijf kwijt. Via internet gezocht naar een slotenmaker die dit kon openen. Slotenmakersnel kon dit gelukkig! Gebeld en meteen afspraak gemaakt voor diezelfde middag. Kluis is geopend. Vakkundige man!

Beste Arnold, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Top service

Ik had een afspraak gemaakt om een meerpuntsluiting te installeren op mijn voordeur. Gebeld en makkelijk een afspraak gemaakt. Monteur was erg vriendelijk en vakkundig. Goed bedrijf.

Beste Joost, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Duidelijke uitleg

Mijn sleutel is vanochtend helaas afgebroken in het slot. Meteen via google gezocht naar een slotenmaker. Ik kwam uit op slotenmakersnel en had er een erg goed gevoel bij. Gebeld en meteen afspraak gemaakt. Monteur kwam keurig op tijd. Aardige jongeman die erg vakkundig is. Alles is duidelijk besproken vooraf.

Beste Karel, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Komt de gemaakte afspraken niet na!

Na aankomst direct begonnen met slijpen zonder aan te geven wat de kosten zouden zijn. Ik was zelf afwezig en mijn zoon heeft hem ontvangen. Vervolgens moest hij na nog geen uur werk meer dan €** betalen. Na telefonisch overleg met mij €** korting gekregen maar er zou een prijsopgave volgen en die was nodig om te bepalen of het zin had om de kluis open te breken. Waarde inhoud was namelijk nog geen €**. Nu stonden we voor een voldongen feit wat niet zo was afgesproken. Factuur via de mail ook nooit ontvangen. Schandalig slecht, hoe is het mogelijk met zo'n hoge score toch zo slecht werk af te leveren?

Goede communicatie en duidelijk, professioneel!

Slotenmaker Uden gisterenochtend benaderd voor een klusje! Gelijk een afspraak gemaakt voor vanmorgen om 8:00 uur. Monteur belde me een half uurtje van te voren en gaf aan dat hij in de file stond en dat hij misschien 10 minuten later zal zijn. Uiteindelijk was hij toch op tijd! Toen hij arriveerde is hij gelijk aan de slag en heeft het slot snel vervangen. Professioneel werk uitgevoerd! Bedankt!!

Beste Laurens, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snelle service, offerte opgevraagd en de zelfde dag een reactie

Online via SlotenmakerSnel webstie een offerte opgevraagd over een nieuwe cilinder. Binnen drie uurtjes had ik een reactie binnen. Ik ben er mee akkoord gegaan en toen is er een slotenmaker langs en heeft de cilinder vervangen. Top bedrijf!!

Beste Peter, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Niet vakkundig en bijna opgelicht

Voordeurslot van 3 jaar oud werkte niet goed. Monteur was snel geregeld en de diagnose was het hele slot vervangen en als je dan toch bezig bent ook de cilinder. Gelukkig was ik door het bouwbedrijf geïnformeerd over de mogelijke kosten incl montage, want deze slotenmaker vroeg 3x(!) zoveel. Gelukkig heeft de leverancier van het beslag een monteur gestuurd die kosteloos heeft gezien wat het probleem was en dit vakkundig en onder garantie verholpen.

Hele snelle service

Ik moest vanochtend de kinderen naar school brengen. Uit alle haast trok ik de deur achter me dicht, terwijl de sleutels nog aan de binnenkant van het slot zaten. Hierdoor kon ik helaas niet meer naarbinnen. Slotenmaker Naarden gebeld. De monteur was binnen 25 minuten op locatie en heeft de deur zonder schade opengemaakt. Top bedrijf

Beste Sanne, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Uitstekende service

Om met een gerust gevoel op vakantie te kunnen gaan volgende week, wilden wij graag een veiligheidscheck laten uitvoeren of onze sloten wel veilig genoeg waren. Na het onderzoek bleek dat er maar 1 slot vervangen moest worden gelukkig! Wij kunnen met een gerust hart op vakantie

Beste Jip, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Vriendelijk en vakkundig maar véél te duur

Voor het uitboren van ons slot (15 min werk) moesten wij gisterenavond ** euro afrekenen. En dat is exclusief slot. De slotenmaker van vandaag had het voor ** euro gedaan incl. nieuw slot. Aardige en vakkundige slotenmaker maar véél en véél te duur. Als ik ooit nog een carrière switch ga maken denk ik dat ik ook slotenmaker wordt. Lekker cashen bij mensen die geen keus hebben dan het geld te betalen omdat ze voor een dichte deur staan.

goed werk maar schandalige prijs

De monteur en het resultaat was prima. Omdat ik in een stresssituatie achteraf de rekening gezien. Totaal ** voor 1 cylinderslot vervangen. Overige materialen kostte ** euro exclusief btw dit was het slot sprayen met siliconenspray. Diagnose ** exclusief btw dit ging alleen maar of de kaart gebruikt kan worden of slot vervangen. Overig hang en sluitwerk ** euro ik zou niet weten wat dit moet zijn. Ik voel mij dus voor ** euro zonder btw opgelicht. Ik ga nog kijken hoe ik daar werk van kan maken.

Beste Harold, Wij betreuren het ten zeerste dat u de dienstverlening zo ervaren heeft. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen. Wij verzoeken u om uw klacht, met een foto van de factuur, te mailen naar: info@slotenmakersnel.nl. U ontvangt binnen 10 werkdagen een terugkoppeling van ons. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team SlotenmakerSnel

Duidelijke communicatie

Gisteren ging mijn deur niet meer open, mij sleutel bleef maar doordraaien. Slotenmakersnel gebeld om een afspraak in te plannen. Ging vlot allemaal! Alles is duidelijk uitgelegd vooraf. Zeker een aanrader.

Beste Lauren, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Super service

Ik was van het weekend bij mijn vriendin blijven slapen, bij aankomst thuis besefte ik me dat ik mijn huissleutels helemaal niet eens mee heb genomen. Ik was buitengesloten. Ik zocht via google een bedrijf die snel kan helpen en kwam uit bin slotenmakersnel. Ik heb ze meteen gebeld om een afspraak te maken. Monteur was er binnen 30 minuten al!! Heel fijn als je zo snel naar binnen geholpen kan worden. Hele snelle service!

Beste Joost, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Erg vakkundig

Gisterenavond heb ik mijzelf helaas buitengesloten met het sleutel nog in het slot. Gelukkig heb ik meteen slotenmakersnel gebeld en hebben ze mij weer gauw naar binnen geholpen. Communicatie verliep soepel, monteur was duidelijk, wat een topbedrijf!

Beste Bruno, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Vriendelijk personeel

Ik heb helaas te maken gehad met een inbraak, ik voelde me erg onveilig helaas. Contact opgenomen met dit bedrijf. Monteur is langs geweest en heb meteen alle sloten laten vervangen. Ik voel mij een stuk veiliger thuis. Bedankt mannen!

Beste Stijn, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.