Op de afgesproken tijd

Veiligheidscheck gedaan door dit bedrijf. Via de telefoon een afspraak gemaakt. Slotenmaker is op de afgesproken tijd geweest en heeft de check gedaan. Hij heeft me geadviseerd om het slot van de voordeur te vervangen en een meerpuntsluiting te monteren. En toen maar een afspraak gemaakt voor het vervangen, nadat we de prijs hadden besproken. Top bedrijf, goede service.

Beste Ben, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u snel bent geholpen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Transparant

Mijn sloten waren aan vervanging toe. Offerte online opgevraagd, ik ben daarna per mail gecontacteerd, overlegd over de prijzen en soorten sloten. Nadat ik mee akkoord ben gegaan, is een slotenmaker langs geweest en heeft de sloten vervangen. Super transparant bedrijf, van te voren alles besproken. Aanrader

Beste Menno, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

zeer zeer slecht in één woord oplichters

Ik had mijzelf buitengesloten. Vervangen slot werd uiteindelijk een prijs van 450 euro voor een half uurtje werk. Dat je dit durft te vragen vind ik onvoorstelbaar.

Niet doen! Onredelijk hoog arbeidstarief!

QuickBlue dat tevens onder de naam "Slotenmaker" en "SlotenmakerSnel" handelt, brengt EUR 70, - aan arbeidskosten (voor 1 uur) in rekening, terwijl zij van meet af aan weet dat haar medewerker maximaal 10 minuten bezig zal zijn met het installeren van het slot. Dit bedrijf brengt ook nog EUR 30,- aan voorrijkosten in rekening, waardoor je uiteindelijk EUR 200,- kwijt bent voor een cilinder van EUR 87, -. De kosten zijn disproportioneel hoog. Nadat je voor de offerte hebt getekend doordat je op grond van de reviews ervan uitgaat dat dit bedrijf redelijke kosten in rekening brengt, zijn ze ineens erg kortaf en niet bereid tot overleg. Heel jammer!

Great job

The locksmith wore a mask and called before his arrival time. He was very professional and polite. He removed my existing lock and replaced it in a quick timely manner. I would definitely recommend this company to anyone. Good quality!!!!

Hi Henry, Thank you for writing us this review. We are happy that everything went as the plan. Greetings, Team Slotenmaker Snel

Top service

Helaas is er bij mij ingebroken. Ik heb direct mijn cilinderslot laten vervangen voor een anti-kerntrekbeslag wat hopelijk gaat helpen. Hierdoor zullen de inbrekers dus hopelijk niet meer bij mij binnenkomen omdat ik het ze een stuk moeilijker heb gemaakt. Slotenmaker Arnhem was erg snel ter plekke en hebben mij zeker goed geholpen na deze nare ervaring.

Beste Michael, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Komt afspraken niet na en beantwoordt al maanden mijn klacht niet

Vanaf januari dit jaar ben ik al in de weer om onze sloten werkend en de gaten afgewerkt te krijgen. Na herhaaldelijk telefonisch contact en twee keer een officiële klacht te hebben ingediend, heb ik niks meer van deze nalatige firma gehoord. Schandalig!

Snel geholpen

Een schutting om het huis gedaan en ik heb ook een deur gemaakt in de tuin. Slotenmaker Bilthoven gebeld voor een penslot. Slotenmaker is langs geweest, nadat ik telefonisch een afspraak heb gemaakt. En heeft ie het slot geplaatst. Snelle service. Dankjewel!

Beste Rob, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u snel bent geholpen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Betrouwbaar

Een veiligheidscheck gedaan door slotenmaker Capelle, een afspraak gemaakt en toen kwam de monteur afgelopen woensdag op de afgesproken tijd. Die checkte alle sloten en de deur van de tuin. Er bleek na de check dat alles goed was en ik niks hoefde te doen. Goede service, betrouwbare slotenmaker!

Beste Coco, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snel geholpen

Wij hebben ons gisteren buitengesloten. Ik was buiten aan het praten met de buurman en toen sloeg de deur dicht. Ik kon helaas niet meer naar binnen. Ik heb via het balkon geprobeerd naar binnen te gaan in de hoop dat de balkondeur open was, maar dat was het geval niet. Ik heb daarna contact genomen met slotenmaker Zeist. Die is snel ter plaatse geweest en heeft de deur binnen 5 minuten open gekregen zonder schade. Goede service.

Beste Rudolf, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Duidelijk

Een afspraak gemaakt om mijn verouderde sloten te verwisselen. Een aardige medewerker aan de lijn gehad. Die heeft me heel goed geholpen en heeft mij wijs gemaakt over de verschillende opties. Daarna is er een monteur langs geweest en heeft alles vervangen. Super tevreden met de service. Duidelijke communicatie. Echt aanrader!

Binnen 30 min

Mijn moeder en ik gingen gisteren met het lekkere weer in het bos wandelen. Na een 1,5 uur wandelen, zijn we naar huis gegaan. Helaas konden we niet naar binnen. Wij hadden geen sleutels bij ons. Toen maar slotenmaker Arnhem gebeld. Die is snel ter plaatse geweest en heeft de deur binnen enkele minuten open gekregen. De prijs was eerlijk. Super knap gedaan. Nogmaals bedankt voor de snelle service!

Beste Ellemieke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Topper

Slotenmaker heeft gisterenavond 2 nieuwe sloten aan onze voor- en achterdeur gemonteerd en nu voelen we ons veiliger thuis en kunnen met een gurst hart naar buiten door de veiligheidssloten. Goede communicatie en slotenmaker heeft ons heel snel geholpen. Zou deze slotenmaker zeker aanraden en opnieuw inschakelen voor de volgende klus.

Fantastische service

Fantastische service, slotenmaker was super aardig. Die kwam mij uit de brand helpen, nadat ik mijn sleutels verloren was. Hij heeft de deur binnen no time geopend, geen schade. Ik zal zeker aan iedereen aanraden. Betrouwbaar bedrijf!!

Beste Christel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Good Quality

I locked myself out of my flat and locksmith Amsterdam was there within half an hour. He was very friendly and professional. I was also charged a fair price. Good locksmith company who won’t rip you off. Highly recommend!

Hi Devi! Thanks for writing this review. We are happy to hear that everything went according the plan. Greetings, Team Slotenmaker Snel

Om met een gerust hart op vakantie te kunnen gaan (wanneer Corona achter de rug is) , wilden we een veiligheidscheck doen om te weten of ons huis veilig genoeg is. Aan de hand van het advies van mijn buurman, nam ik contact met Slotenmaker Hilversum, een afspraak gemaakt. Slotenmaker is langs geweest en heeft alles nagelopen. Na het onderzoek, is er gebleken dat mijn achterdeur niet veilig genoeg is. Na een kort overleg heeft de monteur een meerpuntsluitingslot gemonteerd. Goede service, aanrader!

Beste Alice, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij hopen dat u straks lekker op vakantie kunt gaan met een gerust gevoel. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Goed!

Geweldige service toen we onszelf buitengesloten hadden afgelopen zaterdag. Slotenmaker Utrecht kwam binnen een half uur voor een redelijke prijs, en heeft de deur open gemaakt zonder schade. Ik kan ze zeker aanbevelen, heel erg bedankt. Top bedrijf!

Beste Elisabeth, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Goede communicatie

Ik wilde mijn post uit de brievenbus halen, toen brak de sleutel af. Slotenmaker gebeld. Ik heb een aardige medewerker aan de lijn gehad. Die situatie uitgelegd wat er aan de hand precies was en toen ben ik doorgeschakeld naar een monteur. Die is daarna op locatie geweest en heeft van te voren met mij de kosten besproken. Toen ik mee akkoord ging, is die pas aan de slag geweest. Fijne service, zeer betrouwbaar. Zeker een aanrader!

Beste Louise, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat de communicatie goed is geweest. Met vriendelijke groet, Team SlotenmakerSnel

Snelle service

Ik heb een afspraak gemaakt met slotenmaker Utrecht om een meerpuntssluiting te installeren op mijn voordeur. De afspraak was snel gemaakt en de slotenmaker heeft professioneel en vakkundig werk geleverd. Daarnaast heeft ie ons meerdere veiligheidstips gegeven.

Beste Melissa, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Zeer slecht, oplichters!

We hadden onszelf buitengesloten doordat de deur was dichtgewaaid met de sleutel nog aan de binnenkant van de deur. Wij hadden slotenmaker snel Almere gebeld en binnen een half uur zou er een collega zijn, verder is er niks besproken qua kosten. De collega die uiteindelijk aankwam, heeft niet eens iets doorgenomen over wat hij eventueel zou kunnen doen, hij begon gelijk over uitboren en een nieuw cilinder, de deur zat niet op slot en er is niet geprobeerd om met een plastic spatel de deur te openen, wat uiteindelijk denk ik gewoon gelukt was. En ons heel veel geld had bespaard!! Die collega vertelde dat de kosten om en nabij de 250 euro zou zijn en dan nog wat voor de cilinder, uitgaande van 300 euro. Wat overigens al een hoog bedrag was. Onder aan de eindstreep moesten wij een bedrag betalen 611 euro!! Ik weet niet waar jullie deze kosten vandaan halen en dit überhaupt durven door te belasten, maar dit is echt te gek voor woorden!! Ik was zelf even eten halen en toen ik terugkwam hoorde ik van mijn man dat hij dit betaald had, hij was erdoor overrompeld! Ik heb gelijk gebeld en gevraagd of jullie wel helemaal goed bij jullie hoofd zijn??!! om dit soort bedragen te vragen voor een deur die dichtgewaaid is en die niet eens op slot zat, voor 15 min werk??!! Ik vraag jullie nu ook vriendelijk om dit recht te trekken en met een gereduceerde prijs te komen, als ons van tevoren verteld was dat dit 611 euro zou kosten hadden we deze meneer gelijk weggestuurd namelijk!! Elke andere slotenmaker rekent de helft of zelfs nog minder, daarbij komt nog dat wij slotenmaker snel Almere belden en er een bedrijf komt van 24/7 ofzo??!! Jullie komen over als oplichters en we voelen ons ook echt genaaid!! Heb inmiddels een week geleden een mail gestuurd en al meerdere keren gebeld, maar nog steeds geen reactie! Ik laat het hier zeker niet bij zitten!

Aardige medewerkers

Telefonisch word je netjes te woord gestaan en een afspraak is zo gemaakt. De monteur staat sterk in zijn schoenen en die heeft verstand van zijn vak. Die heeft het slot van de achterdeur vervangen. Vakkundig en professioneel gedaan. Ik zou dit bedrijf zeker weer bellen voor de volgende klus.

Snel

Ik zou mijn dochter op het station ophalen, omdat het slecht weer is geweest. Ik heb haar opgehaald en daarna samen boodschappen gedaan. Toen we thuis arriveerden, konden we helaas het huis niet in. Wij hadden allebei geen sleutels bij ons. Online op deze pagina terecht gekomen. Slotenmaker was er binnen een half uur. De deur open gemaakt zonder beschadiging. Top service, tegen een redelijke prijs.

Great Job

Defect penslot uitgeboord en deur geopend. Een nieuw penslot gemonteerd. Slotenmaker kwam op de afgesproken tijd. Keurig, netjes gedaan en tegen de afgesproken prijs. Goede service. Kan deze slotenmaker zeker aanbevelen!

Top service

Het bedrijf benaderd voor een veiligheidscheck. Afspraak gemaakt met deze slotenmaker. Alles thuis gecontroleerd, toen bleek er dat de voor-achterdeur sloten niet veilig genoeg zijn. Die heb ik ze laten vervangen voor veiligheidssloten, nadat we de prijs van te voren hadden besproken. Goed werk geleverd! Bedankt voor de service!!!!!

Professioneel

Mijn redder met dit slechte weer. Ik heb mezelf buitengesloten. Toen belde ik deze slotenmaker op die snel ter plaatse kon komen. Deur heeft ie in no-time open zonder een beschadiging of iets. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen!