Grote ***

Een klein dressoir slot in 10 minuten opgemaakt een rekenen vervolgens naast *** euro voorrijkosten doodleuk een uurtarief van *** euro. Verder heeft de monteur mijn minderjarig dochter onder druk gezet direct af te rekenen tegen gemaakte afspraken van factureren in. Na het indienen van een klacht wordt alles ontkent en net gedaan als tarieven dood normaal zijn.

skg2

Ik wilde een goed slot zonder heel veel te betalen. Ik koos uiteindelijk voor SKG2 cilinderslot en ben er tevreden mee hoor.

Beste Aron, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

buitengesloten

Natuurlijk sleutel vergeten mee te nemen. Gelukkig konden hun de deur voor me openen.

deurslot

Nieuw deurslot met SKG keurmerk laten plaatsen door deze slotenmaker. Goed werk geleverd.

Beste Wessel, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Zeer slecht!

Veel te duur voor de werkzaamheden die ze uitgevoerd hebben, voelt als zware oplichting!

Meerpuntssluiting

Onze achterdeur had nog geen meerpuntssluiting maar de voordeur wel. Ik had gelezen dat de meeste overvallen via de achterdeur worden gepleegd. Om die reden dus een meerpuntssluiting op de achterdeur laten plaatsen. Hij werkte netjes en was erg snel!

Beste Youssef, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Buitengesloten geraakt

Ik kwam thuis van een lange werkdag en kon mijn sleutel niet vinden in mijn jaszak. Alles overhoop gehaald natuurlijk, maar mijn sleutels waren nergens te bekennen. Toen maar slotenmakersnel gebeld en zij konden met 20 minuten hier zijn. Ze waren er zelfs met 15 minuten! Super snel en super fijne service. Ik weet niet wat ik anders had gedaan.

Beste Cornee, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Sleutels laten bijmaken

Tevreden met de nieuwe sleutels!

Beste Jordan, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Gebeld omdat mijn slot kapot aan het gaan was. Komt er een vriendelijke man kijken en zegt dat het slot stuk is, wat ik al wist. *** euro excl. voorrijkosten. Dag erna een telefoontje dat het een heel lastig slot is en dat een nieuw slot inclusief voorrijkosten en montage *** excl. zou gaan kosten. Zelf gaan googelen en vond iemand die dezelfde werkzaamheden heeft gedaan voor nog geen *** euro. Tien procent van de prijs die mij door deze slotenmakers werd aangeboden. Echt schandalig! Het zijn gewoon ***!!!

Beste Inge, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons, maar ons voor oplichters beschuldigen is een kwalijke zaak. Wij bespreken de mogelijkheden die er zijn van te voren met alle klanten en gaan pas te werk op het moment dat de klant akkoord gaat met onze dienstverlening. Want dat is waar u voor betaald, een dienstverlening, top kwaliteit producten die voldoen aan de PKVW -keurmerk en meer. Klanten hebben altijd de mogelijkheden tot het afwijzen van onze diensten zonder problemen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

service

Ik wist echt niet welk slot ik moest kiezen dus ik had slotenmakersnel maar even gebeld voor advies. De vrouw aan de telefoon was super aardig en hielp mij goed. Ook hield ze rekening met mijn budget en we zijn er samen uitgekomen!

Beste Robin, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

sleutel afgebroken

Sleutel was afgebroken, echt niet chill. Gelukkig kon de monteur het fixen!!!

Beste Sander, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

buitengesloten

De auto had nodig een wasbeurt nodig maar toen ik naar buiten liep om dat te doen viel de deur dicht en had natuurlijk geen sleutel. Gelukkig was de slotenmaker er snel.

Beste Roos, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Zijn onduidelijk over het kostenplaatje

Er zouden alleen voorrijkosten berekend worden (expliciet naar gevraagd) Echter, daar kwam nog schepje arbeidskosten bovenop terwijl er niks gemaakt is.

Beste Lisa, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Onze telefonistes vermelden altijd telefonisch dat de overige kosten afhankelijk is van wat er precies op locatie gedaan dient te worden en proberen u altijd een indicatie te geven van de kosten. Er is geen enkel bedrijf die alleen de voorrijkosten in rekening brengt voor werkzaamheden. De monteurs hebben van te voren duidelijk vermeld wat de werkzaamheden gaan zijn en hoeveel dit gaat kosten. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

buitengesloten

Beste Benny, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

sleutel afgebroken

Ons slot is al een tijdje best zwaar om om te draaien en eergisteren gebeurde het, Mijn sleutel brak af en ik schoot gelijk in de stres. Ik was even gaan googlen en gelukkig was slotenmakersnel gelijk bereikbaar waardoor ik snel naar binnen kon. Heb daarna ook een nieuwe sleutel gekregen

Beste Lilian, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

***

Telefoniste vooraf vermeldt prijzen excl. btw, en factuur achteraf vermeldt ten eerste uit de lucht gegrepen bedragen en ten tweede dubbele tarieven (arbeidstarief, slot open boren en slot verlengen staan als drie punten op de factuur maar volgens mij valt dat allemaal onder arbeid). Complete *** die gebruik maakt van wanhopige mensen die hun huis niet inkomen.

Te duur voor het werk wat is verricht

Bedrijf reageerde snel en klonk vriendelijk. Bij aankomst vd monteur werd ons geadviseerd een nieuw slot te nemen . Oke . Na wat getallen bleek dat ruim eur *** te zijn . Maar bij afrekenen bleek het zelfs ruim *** te zijn er kwam namelijk nog btw bij . Niet heel netjes en was ook geen 1,5 uur maar slechts een kwartier . Nee voortaan eerst informeren naar prijs .

Beste Ruud, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Graag werken we met u aan een passende oplossing. U kunt contact opnemen per mail zodat we uw klacht kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

sleutels bijmaken

Ik had nieuwe sleutels bij laten maken door slotenmakersnel en ze zien er netjes uit en werken goed. Ze waren ook al met een paar daagjes binnen gekomen, dus jullie naam maken jullie zeker waar!

Beste Ricardo, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

meerpuntssluiting

Erg tevreden met de meepruntssluiting die ze bij ons op beide deuren hebben geplaatst. Enorme dank!

Beste Bailey, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

bijzetslot

Ik was opzoek naar extra beveiliging zonder dat het me bakken met geld zou kosten. Ik ben in overleg met de telefoniste uitgekomen op een bijzetslot. We hadden duidelijke afspraken gemaakt en de monteur was netjes optijd! Als ik ergens niet tegen kan is dat mensen die laat komen. Bedankt voor de fijne service

Beste Berry, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

SKG3

Wij waren opzoek naar het beste, simpele slot. We vroegen om advies van de slotenmakersnel en na een overleg waren we uitgekomen op een cilinderslot met SKG3 keurmerk. Het slot is heel netjes gezet en we zijn er erg blij mee. We voelen ons zeker een stuk veiliger.

Beste Quincy, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Wat een ***!!

Als je graag *** wilt worden, moet je bij deze gasten aankloppen! Sleutel binnen laten liggen... Natuurlijk kan er vooraf geen prijs gegeven worden, nee 'er moet eerst gekeken worden'. Om je vervolgens een rekening van *** euro voor te schotelen, voor het enkel doorboren! En als je hier niet mee akkoord gaat, mag je voorrijkosten + annuleringskosten (???) betalen. Het is ze bij ons niet gelukt! Mensen, je kunt nog beter een raam intrappen... En als ze niet bij je aan de deur staan, schrijven ze allerlei fake reviews, dat blijkt hier maar weer.

Beste Bep, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Elke deur en slot is uniek op zijn eigen manier. Wij zijn een spoedservice die 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend is voor verschillende situaties. Het is niet meer dan normaal dat een meerpuntsluiting ingewikkelder is om te openen, dan bijvoorbeeld een cilinderslot. Alle reviews die geschreven worden, worden geschreven door klanten die tevreden zijn. Wij hebben wel iets beters te doen dan fake reviews te schrijven. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Hele grote *** opgepast!!

Vragen absurde prijzen. Mijn vader is *** voor het vervangen van een slot dat €***,- kost en de medewerker hoogstens 15 minuten binnen is geweest. Hier moest hij €***,- voor afrekenen en heeft de factuur tot op heden nog steeds niet ontvangen en hier is meerdere malen naar gevraagd.

goed werk geleverd

Beste Tobias, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

top service

Ik had natuurlijk weer een pechdag en mn sleutel brak af. De slotenmaker kon gelukkig de helft van de sleutel uit het slot halen.

Beste Lars, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel