Niet op tijd en duur

Teleurgesteld in de service afspraak tussen 14.00 en 16.00 uur komen 45 min later Cilinderslot vervangen 10 min werk en de hoofdprijs betaald Voel mij net zoals vele een beetje ….. De voorlichting is dat de prijzen worden verteld zonder BTW EN ER WORD NIET GESPROKEN OVER een starttarief maar liefst 120€ de voorrijkosten zijn 35€ maar zonder BTW KORTOM IK WORD ER NIET VROLIJK VAN

Buitengesloten

Ik heb hele jonge kittens thuis waar ik voor moet zorgen maar toen ik de deur dicht deed omdat ik de plantjes wilde geven, had ik geen sleutels bij me. Ik kan de kittens niet lang alleen laten dus ik moest wel de spoedservice bellen. Hij stond al met 20 minuten op de stoep en de kittens waren oké!

Koopje

Thuis heb ik nog een deur die is gemaakt van hout, een beetje oud ook en het bleek dat pensloten een goed slot is voor zo’n deur van hout. Ook redelijk goedkoop. Nu hebben we weer een goed bijzetslot!

Snel en professioneel

Zondag middag langs gekomen, oude slot eruit, nieuwe erin. Alles binnen anderhalf uur gedaan.

Heel erg lang wachten

We wachten nu al meer dan een uur, en worden steeds gebeld dat het nog langer duurt. Erg slecht. Zeker dat je daarvoor dan ook nog eens betaald

Beste mevrouw van Duuren, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Af en toe is het door drukte of andere factoren waar wij geen invloed op hebben niet mogelijk om op de afgesproken tijdstip op locatie te zijn. Wij doen altijd ons best om zo snel mogelijk op locatie te zijn en de klant zo goed en tevreden te helpen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Voel me bestolen

Maken misbruik van de situatie (buitengesloten) en zijn onredelijk. Durven *** euro te rekenen voor 10 minuten werk waar geen materiaal aan te pas is gekomen. Schrijf niet snel een review, maar deze tent heeft al mijn vertrouwen verloren. Zeer teleurgesteld.

Beste Rogier, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Echter bent u op dit moment ook niet helemaal eerlijk over de algehele situatie. U geeft achteraf aan, nadat alle werkzaamheden zijn verricht dat u het toch niet helemaal eens bent met de werkzaamheden en de tarieven. Hiervoor had u daar geen enkele bezwaar op tegen. Het is dat de monteur de deur snel en makkelijk kon openen. Hij heeft hierdoor de kosten zo laag mogelijk voor u weten te houden. Daarnaast beweerd u ook nog eens dat de monteur uw cilinder vernield heeft, terwijl de monteur uw deur heeft weten te openen zonder in aanraking te komen met uw cilinder. Alle vorm van feedback is meer dan welkom bij ons mits dit de waarheid is. Dit is niet het geval in uw situatie. U verwacht dat er een dienst kosteloos wordt geleverd en probeert dit te krijgen door de gehele situatie te verdraaien. Dat is iets wat wij zeer spijtig vinden. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Camera beveiliging

Onze buren hebben laatst camera’s laten plaatsen en toen wilde wij eigenlijk ook wel bewakingscamera’s. Uiteindelijk gekozen voor de WiFi-camera zodat ik alles makkelijker kan terugkijken

Beste Lara, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Schadevrij

Ik was de sleutel binnen vergeten maar we hebben 2 weken terug nieuwe sloten laten plaatsten dus het zou zonde zijn als ze nu al kapot moeten. Gelukkig kon de monteur van Slotenmakersnel de deur schadevrij openen dus dat was snel geregeld.

Beste Kerem, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Buitengesloten

Ik was even de auto aan het wassen op de oprit maar compleet vergeten een sleutel te pakken, de deur waaide ook bijna gelijk dicht en ik kon niet meer naar binnen. Gelukkig had ik wel mijn telefoon waardoor ik de slotenmaker kon bellen. Hij arriveerde met ongeveer 20 minuten en deed de deur voor me open.

Beste Josefien, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Oplichters

Omdat de site er betrouwbaar uitzag hebben we gebeld nadat we ons in de vroege ochtend hadden buitengeloten. Voor de zekerheid nog even gevraagd naat de voorrijkosten. Die waren laag. Na anderhalf uur kwam een aardige jongen die wel vertelde dat het openen van de deur *** zou kosten. Later bleek dat er een belachelijk hoge spoedtoeslag werd berekend. Zo kwamen we op drie keer de prijs van een betrouwbare slotenmaker. Ook werd de rekening verstuurd op naam van een bedrijf dat niet op internet is te vinden. Nog geen reactie gehad van de klantenservice. Zo te zien wordt er alleen gereageerd op beoordelingen van 10.

Beste Henk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Er wordt niet alleen gereageerd op de positieve reviews. Alle vormen van feedback is welkom. Ik heb van mijn collega's begrepen dat er ook al contact is geweest via de e-mail. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

We moesten de anti-kerntrekbeveiliging laten vervangen want hij was oud, dat had de slotenmaker snel gedaan.

Beste Mark, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snel

Mijn sleutel brak af toen ik de deur wilde openen. De slotenmaker kon hem eruit halen maar het slot was wel beschadigd dus die moest ook vervangen worden, gelukkig had hij de benodigdheden bij zich en kon hij dat direct doen

Beste Linda, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Netjes

Thuis had ik eerst een simpel cilinderkop zonder extra punten, kennissen van mij hebben vorige week een meerpuntsluiting laten plaatsen en ze raadden mij dit ook aan. Ik heb maar naar het advies geluisterd en de meerpuntsluiting is heel netjes en snel geplaatst.

Beste Disney, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Gebeld omdat ik mezelf had buitengesloten. Er werd gezegd 30 tot 45 minuten binnen 5 minuten stond Brian uit tiel al voor de deur. In een mum van tijd was het geregeld. Super service en dat op oudejaarsavond!

Beste Josine, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Belachelijke prijs

Ik zou vooraf een prijsopgave krijgen. Alleen de voorrijkosten waren duidelijk gecommuniceerd. Oude slot was niet meer deugdelijk. Die moest dus vervangen worden. Zou in totaal op ongeveer *** uitkomen. Leek mij aan de prijs maar ok. Uiteindelijk slot was *** ex btw. Startkosten werk en openingsmethode diamantfrees stonden los op de factuur waardoor het totaalbedrag ex. btw op *** kwam. Incl. btw ***. Het dubbele van ongeveer ***. Als ik van tevoren had geweten dat ik iets minder dan *** voor een slot op mijn fietsbox kwijt zou zijn, had ik dit nooit door deze mensen laten uitvoeren.

Beste Remy, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Graag werken we met u aan een passende oplossing. U kunt contact opnemen per mail zodat we uw klacht kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Goede service maar idioot duur

Tip: eerst offerte laten maken en daarna slot demonteren . Idioot duur , wel kundig . Niet voor herhaling vatbaar helaas .

Beste Rob, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Graag werken we met u aan een passende oplossing. U kunt contact opnemen per mail zodat we uw klacht kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Mijn complimenten

De kerntrekbeveiliging in de deur was niet voorzien van het politiekeurmerk “veilig wonen” en dat vond ik geen fijn idee. Google vertelde mij dat SlotenmakerSnel anti-kerntrekbeslag kon plaatsen mét het politiekeurmerk dus ik had maar snel een afspraak gemaakt!

Beste Johan, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Aanrader

Ik woon al een tijdje alleen en had al mijn reserve sleutels weg gegeven, aan mijn ouders en aan mijn broer. Nou heb ik een nieuwe partner en het was zo ver om een sleutel bij te laten maken. De sleutel was erg snel geleverd.

Beste Thomas, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

De sloten zijn vannacht geforceerd, terwijl mijn man en ik lagen te slapen! Wij dachten altijd dat we dit wel zouden horen maar ze waren heel erg stil. Helaas kwamen we er pas in de ochtend achter en hebben we gelijk de politie gebeld, maar ook slotenmakersnel om zo snel mogelijk de schade te herstellen. De deur kon helemaal niet meer dicht en het was erg koud buiten maar het was binnen een uur gerepareerd !

Beste Mirjam, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Vak werk

Mijn moeder is kort geleden overleden en ze had nog een hele oude kluis staan maar ik kon de sleutel nergens meer vinden. Ze heeft mij nooit verteld dat ze überhaupt een kluis had, ik kwam er achter toen we haar huis leeg haalden. Ik wist niet wat er in zou zitten dus de kluis moest open zonder grof geweld, ik wilde niet iets kapot maken wat belangrijk zou zijn geweest voor mij moeder. Ik kon gemakkelijk telefonisch een afspraak maken en de meneer was ruim oprijd. Hij heeft zonder iets te beschadigen de kluis open gekregen, het zag er uit als echt vak werk. Ik denk dat als ik het zelf had moeten doen, dat er niets van over gebleven was.

Beste Sam, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Kwaliteit

Ik heb ooit een kluis gekocht voor belangrijke documenten, ik heb het toen in de kluis gedaan en nooit de code opgeschreven, ik dacht dat ik het wel zou onthouden, we zijn nu 10 jaar verder en ik heb zeker niet onthouden. Slotenmakersnel zei dat ze de kluis voor me konden openen, zonder de inhoud te beschadigen! Ze zijn de volgende dag nog langs gekomen om hem te openen en dat is ze gelukt!

Beste Tim, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snel!

Niemand heeft mij verteld dat de sleutel kan afbreken als het slot erg stroef is. Helaas kwam ik hier zelf achter toen de helft van mijn sleutel opeens verdwenenen was in het slot. Ik heb nog geprobeerd hem er zelf uit te krijgen maar dat was onmogelijk. Gelukkig heeft slotenmakersnel een spoedservice die je 24/7 kan bereiken en dat kwam erg van pas. Ze hebben de halve sleutel uit het sloten kunnen vissen, ook heeft ie gelijk nieuwe sloten gemonteerd. Zo was netjes en best wel snel opgelost en kon ik weer mijn deur openen zonder veel kracht te hoeven zetten!

Beste Wes, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snelle service

Toen ik een pakket moest aannemen van PostNL viel de deur achter mij dicht. Sleutel nog binnen en de buren waren niet thuis, dus er was geen reservesleutel in de buurt. Toen heb ik toch de slotenmaker moeten bellen en zij waren binnen een halfuur ter plaatsten om de deur voor me open te doen. Het was niet mijn geluksdag maar de slotenmaker was erg vriendelijk.

Beste Adam, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Hoog tarief

Bedrag wat wordt gerekend is buiten proporties. Allereerst is de beloofde 20 minuten, 1,5 uur in de kou geworden en daar hebben we nog 4x voor moeten bellen. Vervolgens wordt er dan ook nog € ** voorrijkosten berekend en € ***voor het openmaken van een heel simpel slot. Dat er € *** betaald moet worden daar kan ik nog inkomen (is nog veel) maar dat er dan ook voorrijkosten worden berekend is echt niet netjes. Wij hebben wel vaker een slot laten openmaken maar nog nooit is er een bedrag als dit gerekend zelfs niet op zondag. Het hoogste wat ooit betaald is was € ***. Dus ik vind dat echt een enorm verschil. Ik heb reeds per mail contact opgenomen en ben erg benieuwd naar de reactie.

Beste mevrouw Havelaar, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Graag werken we met u aan een passende oplossing. U kunt contact opnemen per mail zodat we uw klacht kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Goedkoop

Mijn zoon laat vaak de deur op de meerpuntsluiting klappen, het maakt niet uit hoevaak ik het zeg dat hij dat niet moet doen, hij doet het alsnog. Vorige week brak de dag aan dat hij niet meer sloot, de pinnetjes waren verbogen. Hij heeft mooi de helft van de rekening betaalt, gelukkig voor hem viel het mee

Beste Olivier, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel