Super goed gedaan

Had mijzelf buitengesloten met sleutel aan binnenkant op de deur. Alle andere deuren vergrendeld. Monteur was in staat om mij zonder bijkomende schade weer binnen te laten.

Goed informatief gesprek en daarna snel door vriendelijke monteur de afgesproken aanpassingen aangebracht.

Was niet blij

Ik heb hun gebeld om 13:05 en pas om 14:38 ben ik geholpen. Op de site staat er niet wat de kosten zijn want er wordt aan de telefoon aangeven 35 euro laat staan voor rij kosten van 99 euro maar omdat ik zo lang moest wachten heb 99 euro betaal inplaats van 145,00 dan moest om een plastic tussen de deur te zetten moest ik 90 Euro betalen er bij vind dit Zwaar ben oplicht lekker makkelijk verdienen bij een moeder van twee kinderen. Doet pijn 271 euro dan Probeer je hun te bellen dan zijn ze in bereikbaar hierbij mij verhaal

een echte vakman !

midden in de nacht sleutel gebroken 4 slotenmakers gebeld maar niemand wil komen... echter slotenmaker snel was een uitzondering ! binnen half uuirtje was de monteur er en heeft de afgebroken sleutel kunnen verwijderen terwijl hij heel erg diep sat. heb toegekeken naar dit staaltje vakwerk van de monteur , zeer goed geholpen en zeer tevreden over deze monteur een aanrader !

Ga a.u.b. niet in zee met deze gasten

Eenmaal ter plaatse hanteren deze slotenmakers erg hoge tarieven. Zie je er toch vanaf, dan hebben zij de gewoonte zowel annuleringskosten als voorrijkosten te factureren. Geen factuur meegekregen, erg opdringerig en naar mijn gevoel ronduit intimiderend.

Beste RobbertJan, Als wij s'nacht's om 03:00/04:00 uur worden ingeschakeld en op locatie aankomen niet meer nodig te zijn dan wordt er inderdaad voorrijkosten en annuleringskosten berekend. Al onze prijzen worden vooraf transparant besproken en benoemd. Telefonisch is dat ook aangegeven, onze gesprekken worden namelijk opgenomen. Wij intimideren onze klanten niet maar attenderen ze op openstaande betalingen.

Erg tevreden

Zeer tevreden met de service. Van tevoren is duidelijk wat de kosten zijn en die zijn lager dan "vergelijkbare" slotenmakers. Ik had angst voor oplichting door alle horrorverhalen, maar daar hoef je hier totaal niet bang voor te zijn.

Via mail snel een afspraak gemaakt. Erg blij met de service: snel, vriendelijk en normale prijzen.

In het verleden heb ik slechte ervaringen gehad met slotenmakers: torenhoge rekeningen, veel schade naar het openbreken van het slot en bovendien erg veel troep. Gelukkig waren ze hier vantevoren duidelijk over de de voorrijkosten en overige prijzen, ging het openbreken zonder schade en was de hoeveelheid troep beperkt.

Ervaren personeel die mij goed geholpen hebben

Ik ben goed geholpen door het personeel van Slotenmaker snel. Ik kreeg het idee dat ze goed wisten waar ze mee bezig waren en dat was een fijne geruststelling.

Super service en een prima prijs...

De service is super: ze waren snel ter plekken en duidelijk over wat er moest gebeuren. Ook over de prijs waren ze helder en deze viel ons overigens zwaar mee.

Snel geholpen

Ik ben snel geholpen door dit bedrijf nadat ik belde. Ik ben zeer tevreden :)

Veel te duur

Slot van mijn binnendeur zat vast waardoor de deur niet meer open kon. Even een minuutje boren en de deur was open, in totaal 10 minuten binnen geweest. De rekening 290 euro!

Deskundig

Ik kreeg het gevoel dat ze goed wisten waar ze mee bezig waren. Ze hebben mijn slot zonder schade vervangen!

De service was erg snel. Ik belde ze op en ik werd via de telefoon goed geholpen en ze waren vervolgens snel ter plekke.

Een prima bedrijf

Ze hebben vakkundig het slot op mijn deur opengebroken en zonder troep. Het wachten viel ons ook compleet mee; na een klein half uurtje waren ze ter plaatsen.

Een fijn bedrijf

Ik vind de paar negatieve reviews die hiertussen staan onbegrijpelijk. Ik ben door een erg vriendelijke jongen geholpen en met de prijzen zijn absoluut niks mis. Bedankt mannen van Slotenmaker snel!

ook weer een OPLICHTER !

[negeer alle zgn. 4 en 5 ster reviews uit amersfoort en utrecht en je houdt de echte 1 ster reviews over] vooraf zeggen 30,- voorrijdkosten en eenmaal ter plekken pakken ze pas echt goed uit. 375,- moeten betalen voor 5 min werk. bij vraag waarom in hemelsnaam zo duur, geen antwoord en snel inpakken en wegwezen. elk eerlijk bedrijf zou je gewoon een factuur sturen, maar hier... gelijk pinnen aub en weg zijn ze. niet bellen is het advies. vraag naar een slotenmaker AANGESLOTEN BIJ DE SLOTENMAKERSGILDE.

Een ervaren bedrijf dat weet wat ze doen

Ik hoop dat het niet nog een keer hoeft, maar als ik mezelf weer buitensluit bel ik weer dit bedrijf! De monteur die langskwam was duidelijk ervaren en wist goed waar hij mee bezig was.

Bij dit bedrijf weet je zeker dat je goed geholpen wordt

Bij slotenmakers moet je altijd een beetje kijken, maar bij dit bedrijf weet je zeker dat je goed geholpen wordt. Voor mij was het bellen van Slotenmaker Snel een noodoplossing, maar ik ben niet ontevreden :)

10 sterren. Super goed geholpen door een aardige man.

Goede service en vriendelijke jongen

Ik ben goed geholpen door een zeer vriendelijke jongen. Als je een slotenmaker nodig hebt, weet ik zeker dat je hier goed geholpen wordt!

Niks op aan te merken

De monteur was vrij snel ter plekke en alles verliep vlot en netjes.

Topbedrijf!

Wat een toppers! Ze kwamen snel bij mij thuis aan en wisten ook me ook snel te helpen. Super blij met de service!

Ik heb een goede ervaring gehad met dit bedrijf. De prijs was netjes en de man die gestuurd werd heeft goed werk vericht.

Snel en zonder troep

Helaas gebeurde mij het laatst: ik was mijn sleutels kwijt. Ik belde Slotenmaker snel en ze opende voor mij de deur. Dit gebeurde snel en zonder enige troep.