Een fijn bedrijf

Ik vind de paar negatieve reviews die hiertussen staan onbegrijpelijk. Ik ben door een erg vriendelijke jongen geholpen en met de prijzen zijn absoluut niks mis. Bedankt mannen van Slotenmaker snel!

ook weer een OPLICHTER !

[negeer alle zgn. 4 en 5 ster reviews uit amersfoort en utrecht en je houdt de echte 1 ster reviews over] vooraf zeggen 30,- voorrijdkosten en eenmaal ter plekken pakken ze pas echt goed uit. 375,- moeten betalen voor 5 min werk. bij vraag waarom in hemelsnaam zo duur, geen antwoord en snel inpakken en wegwezen. elk eerlijk bedrijf zou je gewoon een factuur sturen, maar hier... gelijk pinnen aub en weg zijn ze. niet bellen is het advies. vraag naar een slotenmaker AANGESLOTEN BIJ DE SLOTENMAKERSGILDE.

Een ervaren bedrijf dat weet wat ze doen

Ik hoop dat het niet nog een keer hoeft, maar als ik mezelf weer buitensluit bel ik weer dit bedrijf! De monteur die langskwam was duidelijk ervaren en wist goed waar hij mee bezig was.

Bij dit bedrijf weet je zeker dat je goed geholpen wordt

Bij slotenmakers moet je altijd een beetje kijken, maar bij dit bedrijf weet je zeker dat je goed geholpen wordt. Voor mij was het bellen van Slotenmaker Snel een noodoplossing, maar ik ben niet ontevreden :)

10 sterren. Super goed geholpen door een aardige man.

Goede service en vriendelijke jongen

Ik ben goed geholpen door een zeer vriendelijke jongen. Als je een slotenmaker nodig hebt, weet ik zeker dat je hier goed geholpen wordt!

Niks op aan te merken

De monteur was vrij snel ter plekke en alles verliep vlot en netjes.

Topbedrijf!

Wat een toppers! Ze kwamen snel bij mij thuis aan en wisten ook me ook snel te helpen. Super blij met de service!

Ik heb een goede ervaring gehad met dit bedrijf. De prijs was netjes en de man die gestuurd werd heeft goed werk vericht.

Snel en zonder troep

Helaas gebeurde mij het laatst: ik was mijn sleutels kwijt. Ik belde Slotenmaker snel en ze opende voor mij de deur. Dit gebeurde snel en zonder enige troep.

Ze waren snel ter plekke en ik heb er eigenlijk niets op aan te merken. Thanks!

Super snel en alles is goed verlopen.

Oplichters

Wij hadden per ongeluk de deur dichtgetrokken zonder sleutels mee te nemen. Heel stom natuurlijk! Toen ik belde vroeg ik naar een prijsindicatie. Die kom men mij niet geven aangezien het afhangt van de tijd en moeilijkheid. Toen ze er na een uur waren bleek dat ze gewoon hele hoge vaste tarieven gebruiken. En terwijl ik al om 16.00 belde wilden ze me het avond/weekendtarief in rekening brengen! Zijn gewoon een stel boeven die je vooraf niet willen inlichten omdat ze belachelijke prijzen berekenen. Dan ter heb je eigenlijk geen keuze meer om de deur te laten openen. Binnen 1 minuut was het geregeld en moest er €194 worden afgerekend!

Een absolute aanrader

Het werk dat is geleverd is heel erg netjes afgewerkt en alles conform de offerte. De slotenmakers waren aardige mannen, en ze hebben vrijwel geen troep gemaakt. Zeker aan te raden!

Uitstekende service

Het initiële contact met het bedrijf was vriendelijk en er kon iemand langskomen om te kijken hoe onze wensen het beste in praktijk gebracht konden worden; er werd fijn meegedacht.

Snel en vakkundig

Netjes! eerst gebeld om de tijd te verifiëren en voor een matsprijs. Snel en vakkundig.

Snel en keurig

Vriendelijke telefoonverkeer, snel op locatie en keurig opgelost in korte tijd! Hoop dat ik ze niet snel nogmaals hoef te gebruiken, maar ze zijn wel de eerste die ik bel mochten er weer problemen zijn ;)

Erg tevreden

Fijn geholpen, weer binnen in m'n eigen huis tegen de afgesproken prijs en zonder schade. Had vanmorgen de sleutel aan de binnenkant in het slot laten zitten. Top team, keep up the good work!

Oplichters

Geen verstand van sloten. Rekenen torenhoge bedragen

PAS OP! Oplichters!

Tussen alle nepbeoordelingen* door zie je de echte verhalen van deze slotenmakers. Rekenen torenhoge bedragen en zijn zeer opdringerig van aard. *Nepbeoordelingen? Ja, zeker. Alle lovende recensies worden vaak op één dag geplaatst en dan is het weer een maand stil. Schimmige praktijken.

Helemaal top!

Ervaren personeel, waardoor je zonder schade en snel weer in je huis bent. Toppers!

Ik was mijn sleutels kwijt, belde ze op en een uurtje later stond ik alweer

Vriendelijk personeel en de prijzen zijn helder en eerlijk.

Super tevreden!

Ze waren snel ter plaatse en hebben zonder schade mijn slot vervangen. TOP!

Super goed gedaan

Na inbraak op mijn woning op advies van politie gebeld met deze Slotenmaker en Inbraakschade laten herstellen