Slotenmaker Snel / All Round Security 24/7 : geen goed gevoel bij

Prijsstelling deugt niet. Ik heb de nota voldaan, maar wil de organisatie van de website hierbij meegeven, dat er misschien monteurs zijn, die misbruik maken van hun goede naam. Er zijn 6 bestaande cilindersloten vervangen (skgII 30/35) en 1,25uur werk voor een totaalbedrag inclusief BTW van EUR 1089,00. Dit is volgens mij 30% hoger dan redelijk zou zijn. Als deze manier van werken toch onverhoopt uw bedrijfsmodel mocht zijn, dan wens ik u veel wijsheid toe en adviseer ik uw potentiele klanten nog even verder te zoeken.

Weten wat ze doen

Aan de telefoon vriendelijk geholpen. Monteur was ook erg snel ter plaatse. Heeft vooraf netjes prijs besproken. Stond snel weer binnen. Top!

Snel en goed geholpen

Na buitengesloten te zijn goed geholpen. Vakkundige jongeman die er snel voor gezorgd heeft dat ik naar binnen kon

Professioneel en eerlijk

Ik wilde graag mijn sloten vervangen om mijn huis beter te beveiligen. Dit bedrijf gebeld en ik werd telefonisch goed te woord gestaan door de vriendelijke medewerkster. Ook de monteur op locatie was professioneel en erg vriendelijk. Hij wist wat hij aan het doen was en heeft vakwerk afgeleverd. Erg tevreden, goed werk!

De monteur was professioneel en netjes afgewerkt.

Oplichters!

Even in het Engels om te zorgen dat buitenlanders dit ook goed kunnen begrijpen. Avoid at all costs unless you like spending €1000 on a new (poorly installed) lock. TL;DR: Highway robbery pricing, showed up almost a hour late and incredibly poor installation. The details: Last night my family was coming home, the lock of my 3 year old lock broke internally. I frantically started Googling and found this service on the internet. The 4 existing Google "reviews" gave them "credit" that I was looking for. I called and they said someone would be there in 30 minutes. The gentleman shows up almost a hour and 15 minutes later (we did call a few times to confirm) and gets to work. He then tells me it will be 200 to 300 euros, which I agreed to. He finishes (and its getting a bit dark) and produced a factuur of €980,10! With a break down of "additional materials" and a made up price of a lock that he charged €380 for (you can find the same lock on the internet for €50). Then this morning I discovered how poorly installed the lock was. Avoid!

Oplichters eerste klas

Bel nooit dit bedrijf wanneer je buitengesloten bent!! Zonder dat zij dit doorgeven huren ze een ander bedrijf in (“quickblue” in mijn geval) en zij vragen exorbitante bedragen om jouw deur open te breken; 350 euro incl en daarna moet nog het slot vervangen worden. Bij navraag aan een lokale slotenmaker zou dit bedrag niet boven de 115 euro mogen zijn!! Bij het weigeren van dit idiote bedrag wordt er alsnog voorrijkosten gerekend van 42 euro voor 20km rijden. Niet doen!! Ga naar je lokale slotenmaker voor hulp!

Aan te raden

De slotenmaker heeft zijn uiterste best gedaan om het probleem op te lossen. En het is gelukt! Mijn dank hiervoor.. Het wachten werd gecompenseerd door zijn inzet om mij te helpen!

Slot schadevrij geopend

Nadat ik mezelf had buitengesloten, een sleutel in de hand en een in de binnenkant van het slot, dus gebeld. Precies 30min later stonden ze bij m'n deur, en nog een half uurtje later was m'n slot weer geopend. De deur is schadevrij, en zelfs het slot werkt nog prima. Netjes en vriendelijk geholpen; direct pinnen. Helaas is het een feestdag dus niet goedkoop, maar ben al lang blij dat ik binnen ben.

Uitstekende service.

Netjes! eerst gebeld om de tijd te verifiëren en voor een matsprijs. Snel en vakkundig. Uitstekende service.

Fijn geholpen

Fijn geholpen, weer binnen in m'n eigen huis tegen de afgesproken prijs en zonder schade. Had vanmorgen de sleutel aan de binnenkant in het slot laten zitten. Top team, keep up the good work!

Keurig

Vriendelijke telefoonverkeer, snel op locatie en keurig opgelost in korte tijd! Hoop dat ik ze niet snel nogmaals hoef te gebruiken, maar ze zijn wel de eerste die ik bel mochten er weer problemen zijn ;)

Verwachtingen overtroffen

Hebben mijn verwachtingen overtroffen. Ik had niet verwacht dat ze zo snel klaar zouden zijn.

Blij

Ben ontzettend blij met de service! Ze waren ontzettend vriendelijk en waren ook snel klaar. :)

service en kwaliteit

Ik had niet verwacht dat mijn slot nog op de zelfde dag werd gerepareerd. Kwaliteit van de sloten zijn uitermate goed, erg robuust.

Top service

Mijn slot was gebroken door een inbreker en nog dezelfde dag werd hij vervangen! Top service.

Echt een aanrader

Ik was laatst buiten mijn eigen huis gesloten en deze mensen hadden mij binnen no time weer binnen! Echt een aanrader.

Super goed gedaan

Had mijzelf buitengesloten met sleutel aan binnenkant op de deur. Alle andere deuren vergrendeld. Monteur was in staat om mij zonder bijkomende schade weer binnen te laten.

Goed informatief gesprek en daarna snel door vriendelijke monteur de afgesproken aanpassingen aangebracht.

Was niet blij

Ik heb hun gebeld om 13:05 en pas om 14:38 ben ik geholpen. Op de site staat er niet wat de kosten zijn want er wordt aan de telefoon aangeven 35 euro laat staan voor rij kosten van 99 euro maar omdat ik zo lang moest wachten heb 99 euro betaal inplaats van 145,00 dan moest om een plastic tussen de deur te zetten moest ik 90 Euro betalen er bij vind dit Zwaar ben oplicht lekker makkelijk verdienen bij een moeder van twee kinderen. Doet pijn 271 euro dan Probeer je hun te bellen dan zijn ze in bereikbaar hierbij mij verhaal

een echte vakman !

midden in de nacht sleutel gebroken 4 slotenmakers gebeld maar niemand wil komen... echter slotenmaker snel was een uitzondering ! binnen half uuirtje was de monteur er en heeft de afgebroken sleutel kunnen verwijderen terwijl hij heel erg diep sat. heb toegekeken naar dit staaltje vakwerk van de monteur , zeer goed geholpen en zeer tevreden over deze monteur een aanrader !

Ga a.u.b. niet in zee met deze gasten

Eenmaal ter plaatse hanteren deze slotenmakers erg hoge tarieven. Zie je er toch vanaf, dan hebben zij de gewoonte zowel annuleringskosten als voorrijkosten te factureren. Geen factuur meegekregen, erg opdringerig en naar mijn gevoel ronduit intimiderend.

Beste RobbertJan, Als wij s'nacht's om 03:00/04:00 uur worden ingeschakeld en op locatie aankomen niet meer nodig te zijn dan wordt er inderdaad voorrijkosten en annuleringskosten berekend. Al onze prijzen worden vooraf transparant besproken en benoemd. Telefonisch is dat ook aangegeven, onze gesprekken worden namelijk opgenomen. Wij intimideren onze klanten niet maar attenderen ze op openstaande betalingen.

Erg tevreden

Zeer tevreden met de service. Van tevoren is duidelijk wat de kosten zijn en die zijn lager dan "vergelijkbare" slotenmakers. Ik had angst voor oplichting door alle horrorverhalen, maar daar hoef je hier totaal niet bang voor te zijn.

Via mail snel een afspraak gemaakt. Erg blij met de service: snel, vriendelijk en normale prijzen.

In het verleden heb ik slechte ervaringen gehad met slotenmakers: torenhoge rekeningen, veel schade naar het openbreken van het slot en bovendien erg veel troep. Gelukkig waren ze hier vantevoren duidelijk over de de voorrijkosten en overige prijzen, ging het openbreken zonder schade en was de hoeveelheid troep beperkt.