Boven verwachtingen voldaan.

Ik ben erg te spreken over deze heren. Ze zijn professioneel en vakbekwaam.Dat is wat ik belangrijk vind binnen dit vakgebied.

Zeer tevreden!

Ik ben super blij en tevreden. Ze hebben mijn sloten vervangen en dit was goed verlopen.

Snel, professioneel en vakkundig.

Mijn vrouw en ik waren terug gekomen van een vakantie van drie weken. Wij kwamen thuis aan en voor de deur, kwamen we erachter dat we geen sleutels hadden. Die waren wij blijkbaar in het buitenland verloren. Meestal hebben de buren een sleutel, maar die waren niet thuis. Groot paniek bij ons, hebben wij Slotenmaker Snel gebeld. Deze jongen was er binnen 20 minuten, super snel dus. Hij heeft mijn vrouw vooral gekalmeerd en hij is gelijk aan de slag gegaan. We konden gelukkig ons huis binnen en de jongeman heeft gelijk een nieuw slot geplaatst. Wij zijn zeer tevreden!

Factuur kwam niet overeen met eerder genoemd bedrag en een grote bek toe

We waren buitengesloten en het binnenlaten is vooraf gemeld als prijs. Het aanbrengen van een nieuw slot niet, dat kwam op 350 euro extra. Mijn vragen hieromtrent werden afgedaan als vervelend en ik kreeg een enorme grote bek. Vooral je man het woord laten voeren, want daar was hij, zodra betaald is, wel beleefd tegen. “Jij mevrouwtje weet niet waar ik het over heb, ik heb daar wel verstand van, jij niet”

Beste Natasja, Erg vervelend dat u dit zo ervaren heeft, er is inderdaad een onenigheid ontstaan maar van de ''grote bek'' die u omschrijft is geen sprake geweest, en onze monteurs hebben alles met u uitgesproken en zijn in goede orde vertrokken na het uitvoeren van de werkzaamheden. Dat de prijs van het slot niet van te voren gegeven word is logisch omdat de centralist onmogelijk op afstand het type en de maat van het slot kan bepalen om aan de hand daarvan een prijsopgave te geven... Desalniettemin hebben wij u aangeboden de sloten te demonteren en u uw geld terug te geven om u tegemoet te komen omdat klant tevredenheid bij ons op 1 staat, van dit aanbod heeft u geen gebruik gemaakt. Dat een onenigheid ontstaat of een woordenwisseling kunnen wij als bedrijf zijnde helaas niet voorkomen, we hebben te maken met mensen als klant en als werknemers en ieder mens kan een keer zijn dag niet hebben, wanneer wij er alles aan doen om het goed met u te maken en u slaat dit af is dit ook geen enkel probleem maar wanneer u dan wel een slechte recensie plaatst is dit puur uit kwade wil! erg jammer van u.

Snelle service en betaalbaar

Nadat ik buitengesloten stond heb ik Slotenmakersnel gebeld de slotenmaker stond binnen 25 min al op locatie. Deur schadeloos geopend, prijzen vooraf besproken. Zeer tevreden.

Goed geholpen en transparante prijzen

Geen verrassingen doordat de prijzen vooraf besproken waren.

Goed voorzien van beveiliging

Slotenmaker heeft mij voorzien van goed advies. Daarna aan mijn woning volledige inbraakbeveiliging gemonteerd.

Nette service en goede prijzen

De slotenmaker heeft netjes mijn deur geopend en vooraf keurig de prijzen besproken.

Professioneel en transparante prijzen

Goede slotenmaker met transparante prijzen.

Goede afhandeling en een scherpe prijs

De slotenmaker had mijn deur netjes geopend. De prijs die ik hiervoor betaald heb was erg goed

Top service

Slotenmaker was beleefd vakkundig!

Goede service!

Sleutel binnen vergeten. Slotenmaker was snel ter plaatse en heeft mijn deur keurig geopend.

Uitstekende service

Mijn deur werd schadeloos geopend en de monteur was erg vriendelijk.

Erg netjes en vakkundig

De slotenmaker was professioneel en had echt een top service geleverd. Bovendien werd de prijs vooraf besproken.

Vriendelijk en servicegericht

Mijn sleutels waren verloren nadat ik de slotenmaker had gebeld was die al over 30 min bij mij op locatie en zijn mijn sloten gelijk vervangen, vriendelijke man bedankt Richard!

Meedenkend en servicegericht!

Hele vriendelijke en professionele slotenmaker heeft ons op vrijdag nacht naar binnen geholpen top!!! Wat ook fijn was dat die binnen 30 min op de stoep stond. Bedankt!

Adviserend en vriendelijk

Vriendelijke slotenmaker die erg vakbekwaam is heeft mij goed geholpen en geadviseerd nieuwe sloten rondom geplaatst op de zelfde dag nog.

Goede en snelle service

Zelfs snachts binnen 25 min al op locatie om mijn afgebroken sleutel uit het slot te halen, wat een opluchting was dat.

Snelle service

Na buitengesloten te zijn stond er al een monteur in 20 min top mannen!

Goede communicatie en vakkundige service

Bij het eerste contact was de telefoniste erg vriendelijk. Daarnaast was de slotenmaker ook echt professioneel. Service was ronduit goed.

Betrouwbaar, beleefd en behulpzaam

Ondanks het late tijdstip (na twaalven s'nachts en hij de volgende ochtend al weer vroeg op pad moest, en het werk enorm tegenzat, is deze slotenmaker doorgegaan tot hij het idee had dat alles goed en veilig gemaakt was en schakelde daar zelfs een collega voor in. Onder het motto: u moet met een veilig gevoel kunnen gaan slapen. TOP voor deze slotenmaker(s). En ondanks dat het tegenzet veranderde dat niets aan de vooraf afgesproken prijs. Fijn dat het zo ook nog kan.

UITSTEKEND GEHOLPEN!!!

Hele vriendelijke en professionele slotenmaker heeft ons op vrijdag nacht binnen 15 minuten naar binnen geholpen top!!! Voor 70 euro op een vrijdagnacht waren jullie de goedkoopste Thanks!!! Deze slotenmaker is voorzien van alle materialen een echte pro!!!!

uitermate snelle en professionele service!!

Betrouwbare en vriendelijke slotenmaker! Stond al binnen 10 min voor de deur.

Goede service en vakkundige monteur.

Stond buitengesloten monteur was binnen 20 min op locatie. De monteur was vriendelijk en vakkundig. Dank je wel!

Goed geholpen voor een eerlijke prijs!

Top service 7 oude sloten laten vervangen voor beveiligde sloten voor een eerlijk tarief in het weekend. Dank mannen!