Genaaid

Mezelf buitengesloten. Deze slotenmaker laten komen. Was er redelijk snel maar kon vervolgens 600 euro afrekenen voor het voorrijden, 2 minuten pogen flipperen, uitboren en vervangen van een cilinder. Slotenmaker was ter plaatse niet transparant over de kosten. Zo kwam de rekening van het boortje, die zogenaamd maar 1 x gebruikt kan worden a 95 euro ex, pas na de klus ter sprake. Wordt gewoon misbruik gemaakt van iemand die op zijn sokken zonder jas buiten staat. Een ruim onvoldoende beoordeling. Ik wacht trouwens ook nog steeds op de factuur per mail.

Veelste duur

Wij hadden onszelf buitengesloten. De slotenmaker heeft daarom ons slot eruit moeten boren en er een nieuwe in gezet. Hij was binnen een kwartiertje klaar. Vooraf gaf hij aan dat we ongeveer *** euro moesten betalen, achteraf bleek het boven de *** euro te zijn. Op dat moment wilde we gewoon naar binnen.

Sleutel zat nog in het slot aan de binnenkant dus we konden de deur niet open maken.

Slotenmakersnel.nl gebeld. Geschatte kosten aan de telefoon. Monteur was na 40 minuten ter plaatse. Conclusie: slot moet open geboord en er moet een nieuw slot in. Berekening: weekendtarief, voorrijkosten, openkosten, gebruik boor, nieuw slot en verlenging slot/cilinder. Overigens werd eerst alles zonder btw berekend. Geen idee waarom, want we moeten het gewoon betalen. Omdat je met je rug tegen de muur staat toch maar akkoord gegaan. Wordt er ook nog schade gemaakt aan de deur. Werd dan uiteindelijk nog iets voor van de prijs afgehaald maar alles bij elkaar voor een kwartiertje werk.

Echte vakwerk!!!!!!!!!

Ik wilde de oude sloten door nieuwe laten vervangen, maar ik was bang dat het veel werk zou zijn. Wat blijkt? De monteurs van slotenmaker snel kunnen super gemakkelijk cilinders vervangen zonder dat je er iets van ziet. Ze hebben echt vakwerk geleverd!

Beste Herman, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Net bedrijf

Nette telefonistes, nette monteurs, strak werk afgeleverd!! In geval van nood bel ik jullie zeker weer!!

Beste Achmed, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Alles nieuw

Mijn sleutelbos kwijt geraakt en daardoor dus niet meer veilig in huis. Op zoek gegaan naar een betrouwbare slotenmaker en zo dus bij Slotenmaker Snel uitgekomen. Nou snel zijn ze zeker!!

Slotenmaker snel super mannen!

Na een inbraak bij mij was slotenmaker snel vlug ter plaatse om te helpen met nieuwe sloten. Ik vond het fijn dat dit dezelfde dag nog geregeld kon worden. De rekening viel mee. Top sloten!!!

Beste Milou, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Schuur

Slotenmaker Snel heeft bij mij het slot van de schuurdeur vervangen. Deze ging niet meer open en dat is niet zo handig. Nu werkt alles weer perfect. Bedankt toppers!!

Beste Nora, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Reageren niet op klacht

Na aanleiding van de rekening in verhouding met de kosten een mail gemaakt en een reactie geplaatst. Helaas neemt het bedrijf niet eens de moeite te reageren. Daarnaast worden negatieve reacties niet alleen later geplaatst , maar worden deze ook door hen aangepast. Bedragen worden eruit gehaald en zinnen worden aangepast. Kennelijk mag de echte waarheid niet vermeld worden. Dat zij als bedrijf moeten verdienen oké, maar het geleverde drie tot viermaal zo duur maken als normaal vind ik toch een vorm van ......... (woord wordt anders toch weggehaald.)

Hulp binnen 30 minuten

Mocht je ooit jezelf buitensluiten (net als ik, lekker handig) bel dan Slotenmaker Snel. Ze staan al binnen 30 minuten bij je op de stoep en helpen je terug naar binnen. Ik vond het vooral super dat de monteur wel eerst even legitimatie vroeg om te zien of ik geen oplichter was. Professioneel bedrijf dus!!

Beste Zoe, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Heb tijdens binnenkomst meteen om de totaalkosten gevraagd.

Uiteindelijk komt de rekening. Kwam nog even btw, avondtarief en een beetje sleutelen bij. Niet juist gecommuniceerd. Voel me echt genaaid.

Offerte aangevraagd

Ik heb online een offerte aangevraagd bij slotenmaker snel. Ik vind het eigenlijk wel fijn dat je dit nog gewoon online kan doen, dan voel je je niet direct zo verplicht. Alles ziet er goed uit, dus binnenkort laat ik alle sloten vernieuwen in huis.

Beste Julia, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Altijd inzetbaar

Ik had nachtdienst gehad en bleek de sleutels aan de binnenzijde in het slot te hebben laten zitten. Hoe vroeg het toen ook was, slotenmaker snel kaam me helpen. Ik kon snel weer naar binnen om lekker te slapen. Ben daar nog altijd zeer blij om.

Beste Saar, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Gekozen voor slotenmaker snel

Mijn sloten moesten vervangen worden. Een vriend zei dat hij dat wel kon doen. Ik dacht echter dat het beter was om dit professioneel te laten aanpakken. Zo kwam ik bij slotenmaker snel uit. Dat is geen verkeerde keuze geweest. Heb nu allemaal goede cilinders en voel me veilig.

Beste Mila, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Nieuw slot laten plaatsen

Ik heb een opslaghok gekocht en daar zat een heel oud roestig slot op. Dus ik heb slotenmaker snel er een nieuwe op laten zetten. Fijn bedrijf dat goede service biedt en duidelijk communiceert. Alles was snel gedaan en werkt perfect!

Je belt deze mensen niet zomaar, je hebt een probleem,

Daar maken ze handig gebruik van. Ik had geen acuut probleem, mijn achterdeur sloot slecht, maar het ging nog. De afspraak was dat ze zouden komen en vooraf een prijsopgave zouden geven. Bij binnenkomst gaf de monteur aan wat het "onderzoek en arbeid" Dit leek me al een beetje veel, maar ik wil van mijn probleem af, dus ok. Hij keek bij de deur en het eerste dat hij deed was mijn cilinder doorbreken. Dit was helemaal niet nodig, want het probleem zat helemaal niet in de cilinder. Vervolgens wordt het slot nagekeken en blijkt de 3 punts sluiting kapot te zijn. Monteur meldt dat deze moet worden besteld samen met nieuwe cilinders. Voor SKG 3 sterren zou ik hiervoor ongeveer 1600 euro kwijt zijn. Ik geef aan dat ik er even over wil nadenken. Maar nu mijn cilinder stuk is heb ik dus wel een acuut probleem. Dit krijg ik terug als de nieuwe cilinders erin komen. Uiteindelijk mijn eigen cilinder kapot en een slot dat slechter sluit dan voorheen. Ik voel niet echt een andere keus dan te betalen,. Vervolgens even op internet gekeken. Let op alle prijzen die ze noemen zijn ex BTW, dus overal komt 21% bij. Heel vreemd om dit tegen particulieren te doen.

Beste … Wij betreuren het ten zeerste dat u de dienstverlening zo ervaren heeft. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen. Wij verzoeken u om uw klacht, met een foto van de factuur, te mailen naar: info@slotenmakersnel.nl. U ontvangt binnen 10 werkdagen een terugkoppeling van ons. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team SlotenmakerSnel

Cilinders laten vervangen

Een vriendin raadde ons aan om de sloten te vervangen omdat er slimme inbrekers actief waren in de buurt. Zij was bij Slotenmaker Snel geweest en dat hebben wij ook gekozen. Alles werd snel verzorgd en is nu tip top in orde. Ik ben hier heel tevreden over.

Beste Tes, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snelle werkers

Ik heb alle sloten in huis laten vervangen. Ik had erop gerekend dat dit de hele dag ging duren, maar het was al binnen een uur allemaal geregeld. De monteurs van Slotenmaker Snel zijn dus ook echt snel!!

Beste Mees, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Blij met snelle service, niet met de prijs

Ik kwam er later achter dat het slot wat ik heb gekocht. Dat is meer als een verdubbeling. Terwijl ik ook al een weekendtarief en spoedservice moest afrekening. Beetje nare nasmaak heb ik hiervan. De snelheid van de service was wel fijn.

Snel, maar prijs in geen verhouding

Hoewel ik over de werkzaamheden weinig op te merken heb, is dat wel over de kosten die berekent worden. Aan materiaal kosten (cilinder en driepuntssluiting) werd berekend , terwijl als ik deze zelf had moeten aanschaffen minder zou kosten. Cilinder was duur, omdat hierin ook nog kosten kwamen voor het plaatsen van ijzeren staafjes ter beveiliging van het uittrekken. Pure onzin. Ook het in rekening brengen voor aanpassen deur/kozijn sloeg nergens op. Het enige wat gedaan werd wast de sluitkomen losdraaien en iets lager veer vastdraaien. Kortom blij met de snelle service maar met een voor mij gevoel dure rekening.

Zeer goed geholpen

Sleutel aan de binnenkant laten zitten. In de tweede poging lukte het de deur open te krijgen. Echte doorzetter!!! Prijs staat niet in verhouding tot verrichtte arbeid. Dat vind ik een minpunt

Beste Piet, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snelle hulp van de monteur

Ik wilde gewoon voor de zekerheid nieuwe sloten omdat mijne al heel oud waren. Gebeld voor een afspraak en de dag erna kwam de monteur al. Nooit verwacht dat ik zo snel geholpen kon worden.

Beste Emma, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Cilinders vervangen

Sloten vervangen gaat supersimpel tegenwoordig. Je neemt online contact op met Slotenmaker Snel en die komt gewoon de cilinders vervangen. Net zo gemakkelijk. Bij ons is alles voor en achter nu als nieuw. Helemaal top

Beste Milan, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Nieuw slot

Mijn sleutel brak af in het slot. Had eerst de hoop dat dit gerepareerd kon worden. De monteur zei dat vervangen beter was. Ben achteraf blij dat hij alles gewoon vervangen heeft voor de nieuwste modellen. Lekker veilig zo!

Beste Levi, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Niet bellen

Ik had een verbaal agressieve man voor me die niet van mijn oprit afwilde toen ik zijn diensten weigerde. Ik heb de politie moeten bellen.