Tevreden

Zeer tevreden met de service van slotenmakersaanhuis . Vriendelijk personeel en alles duidelijk van te voren besproken ook een aantal tips gekregen voor een nog veiliger huis.

Vlot

Wat een top service van de mannen ! Erg betrouwbaar en vakkundig, bedankt voor de vlotte en snelle service .

Betrouwbaar

Absolute aanrader. Betrouwbare slotenmaker, goed geprijsd, actief meedenkend, begrip voor emoties die kunnen komen kijken bij spoedsituaties en levert een goede service. Ben erg blij met de service.

Tevreden

Onze garage deur zat op slot met een heel slecht slot. Wij konden er niet meer in toen we de sleutel waren verloren. Gelukkig hebben Ron en Nick ons uitstekend geholpen. Zelfs met een ontzettend moeilijk slot hebben ze de garagedeur nog open weten te krijgen. Ook hebben ze een prachtig nieuw slot erin gezet. Super tevreden !

Toppers

Super snel ter plaatsen en ik ben zeker goed geholpen , moeilijk om nog eerlijke mensen te vinden maar slotenmakersaanhuis is 100% aan te bevelen Bedankt mannen !

Uitstekend geholpen

Ik wilde al een lange tijd mijn huis beter beveiligen dus was ik opzoek naar een beter slot. Ik ben geïnformeerd door een vriend die al goed was geholpen door dit bedrijf, ik ben zelf ook uitstekend geholpen alles is netjes verlopen en ben erg tevreden!

Super goed geholpen, zeer net bedrijf Afgesproken prijs 120 netjes voldaan Bedankt voor de snelle service Monteur brain snel en vriendelijk Top service

Snelle service en transparant

Offerte aangevraagd mijn sloten laten vervangen.De offerte was netjes geprijsd. Wat ik fijn vond is dat het snel kom gebeuren.

Super snel !

Helaas is er bij mij ingebroken en was ik opzoek naar een slotenmaker om zo snel mogelijk mijn woning weer veilig te maken ik kwam uit bij slotenmakersnel. Ik ben erg tevreden over de service en snelheid die ze leveren. Daarnaast hebben ze mij direct advies gegeven op welke stappen ik kan ondernemen om mijn woning beter te beveiligen.

Top monteur

In de vroege ochtend heb ik mijn deur dichtgetrokken met de sleutel nog aan de binnenkant. Ik heb toen direct contact opgenomen met slotenmakersnel, ze waren snel ter plaatsen en hebben netjes mijn deur geheel schadevrij kunnen openen. Ook zijn de kosten van te voren besproken wat ik erg fijn vind. De monteur was erg vriendelijk en kwam erg professioneel over. Slotenmakersnel is zeker een aanrader!

Snelle service !

Ik kwam thuis van werk en kwam erachter dat ik mijn sleutels was kwijtgeraakt helaas heb ik nergens een reserve sleutel liggen dus moest ik wel opzoek naar een slotenmaker. Ik kwam uit bij slotenmakersnel. Deze vakmannen hebben mij keurig geholpen en ik ben erg tevreden met de service ! Zeker een aanrader.

Klus geklaard, maar duurder

Ik belde eerder en ze zeiden een veel lagere prijs (ongeveer €60). De man ook eerst zeide een heel hoog prijs (€160). Toen ik zei dat het te duur was, verlaagde hij de prijs. Uiteindelijk betaalde ik €120. Hoe kan dat? Waarom is er geen vaste prijs? Waarom moeten we onderhandelen?

• Would you recommend us? No

alles dik in orde gemaakt - en snel

Ik las wat rare dingen over dit bedrijf en vroeg me af of alle reacties wel echt waren. Mijn twijfels daarover werden grotendeels weggenomen in een gesprek, over de 'oplichters-verhalen' en een aantal goede reacties die nogal op elkaar leken. Nu mijn ervaring: de voorrijkosten werden genoemd van tevoren. Er zou snel iemand komen (en dat was ook zo) en die zou de rest van de kosten noemen. Als ik die te hoog vond, was ik alleen de voorrijkosten kwijt. Die prijs vond ik redelijk en de klus is op een gedegen manier geklaard door een zeer vriendelijke man. Kortom: wij hebben snel en correct informatie gekregen en een goed nieuw slot voor een redelijke prijs. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening. Eventueel bellen we een volgende keer weer.

Deur weer open, maar slotenmaker veel te laat op afspraak

Kort nadat ik 's ochtends de deur achter mij dicht trok met een sleutel nog aan de binnenkant, heb ik meteen telefonisch contact opgenomen met Slotenmaker snel. Toen ik dat vroeg, kreeg ik netjes van tevoren te horen wat de kosten zouden zijn. Omdat ik die dag naar een museum ging en pas later weer in het huis verwachtte te moeten zijn, heb ik een afspraak gemaakt dat er tussen 15:30 en 16:00 een slotenmaker zou komen. Daarbij heb ik het telefoonnummer van mijn vrouw doorgegeven, omdat ik zelf niet zeker wist of ik op tijd bij het huis zou kunnen zijn. Om 15:30 was ik toch bij het huis en was er nog geen slotenmaker. Toen dat om 16:15 nog zo was, heb ik maar weer gebeld. De persoon die ik aan de lijn had, beloofde dat ik zo snel mogelijk teruggebeld zou worden door de slotenmaker, die onderweg zou zijn naar ons huis maar volgens hem te maken had gehad met een uitgelopen afspraak. Na nog een kwartier werd niet ik, maar mijn vrouw gebeld door een slotenmaker. Deze persoon was naar het verkeerde huisnummer gestuurd. Toen hij er uiteindelijk was, was dat ruim een uur na de originele afspraak maar had hij de deur gelukkig wel binnen 5 minuten en zonder schade open. Ook bleek toen dat de slotenmaker deze afspraak helemaal niet in de ochtend al had doorgekregen, maar kort daarvoor gebeld was door de centrale en toevallig bij ons in de buurt was. Desondanks werden er volledige voorrijkosten in rekening gebracht, wat in mijn ogen niet klopt omdat de originele afspraak niet is nagekomen en het een geluk bij een ongeluk is geweest dat er toevallig iemand in de buurt was.

Perfect! Yassine is geweldige vakman!

Op tijd, aardig en deskundig!

RON kwam langs voor een niet te openen tuindeur van kunststof

Ron heeft prima zijn werk gedaan . Als vakman kon hij het probleem oplossen door reparatie van de pensloten (waren losgekomen). De kunststof tuindeur moest uit de sponning gehaald worden en daarna de sluitpennen werkend gemaakt en de deur weer netjes teruggeplaatst. Een tuindeur met dubbelglas is best wel zwaar. Eigenlijk moet je deze situatie gezien hebben.. De firma naam ""snel'' werkte bij mij goed daar het maar enkele dagen geduurd heeft voor deze reparatie plaats vond Ron , bedankt voor je vakwerk en ga zo door !!! groet Marinus uit Zoetermeer.

Super goed bedrijf

Echt een top bedrijf met vakkundige monteurs en een goede manier van werken!

Goeie Service!

Gebruik gemaakt van de veiligheidscheck op locatie. De specialist wist waar die het overhad en heeft de woning voorzien van gekeurd hang en sluitwerk met kerntrekbeveiliging.

Vriendelijk en Snel

Mijn sleutels binnen vergeten dus SlotenmakerSnel gebeld en na 20 min stond er al een monteur op de stoep. Prijzen en werkzaamheden werden vooraf besproken wat ik heel prettig vond.

Betrouwbare slotenmaker

Absoluut betrouwbaar bedrijf. Zeer snelle en goede service. Er deed zich een onverwacht probleem voor, maar ook dat werd netjes en coulant opgelost.

Prettige ervaring goede service

Ik heb dit bedrijf ingeschakeld voor het volgende: ‘s avonds had mijn voordeur slot het begeven. De deur wilde maar niet sluiten. Omdat het niet veilig voelde wilde ik het graag zsm opgelost hebben. Vandaar dat ik dit bedrijf heb ingeschakeld en zij hebben het keurig opgelost. Een nette monteur kwam op locatie en vertelde mij waar het defect aan lag en wat hij ging doen om het op te lossen. Ook de prijs heeft hij vooraf besproken. Hier ben ik zeker tevreden mee. Echt een aanrader!

Zeer tevreden met de werkwijze

Gelukkig heb ik dit keer te maken gehad met een professioneel bedrijf. Op mijn voordeur wilde ik een extra slot laten plaatsen voor meer beveiliging. Dit is uiterst vakkundig uitgevoerd. Ik ben er zeer tevreden mee. De jongeman was ook zeer vriendelijk.

Uitstekende service

Ik stond buitengesloten en had gebeld of er iemand langs kon komen om mij naar binnen te helpen. De persoon aan de telefoon gaf dat de monteur er binnen 30 minuten kon zijn en dat was hij ook. Vooraf heeft de monteur netjes de prijs besproken. Uitstekende service met een nette prijs. Goede ervaring

Weten wat ze doen

Aan de telefoon vriendelijk geholpen. Monteur was ook erg snel ter plaatse. Heeft vooraf netjes prijs besproken. Stond snel weer binnen. Top!

Snel en goed geholpen

Na buitengesloten te zijn goed geholpen. Vakkundige jongeman die er snel voor gezorgd heeft dat ik naar binnen kon