Slecht

Een bedrijf dat veel te veel rekent voor het geen dat ze uitvoeren. Doen en plaatsen dingen zonder dat het afgesproken is en brengen dit in rekening. Als je dit aangeeft denken ze niet mee in oplossingen en als je even verder leest zie je vanzelf dat er vele andere gedupeerden zijn. Geen aanrader, zoek liever een betrouwbare slotenmaker!

Te slecht voor woorden

Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Ga niet met deze partij in zee, is mijn tip aan iedereen die dit leest! Niet alleen is het werk niet goed gedaan, maar de rekening is bizar hoog (ze geven bedragen excl. BTW af en vergeten te melden dat ze naast voorrijkosten van ruim *** euro ook nog eens ruim *** euro starttarief hebben. Je begint dus al met meer dan *** euro voordat ze ook maar iets hebben gedaan, zonder dit vooraf transparant te melden). De reparatie is bij ons niet goed gedaan en daarna is de service ronduit slecht. Ze geven telkens aan dat er gebeld wordt om een afspraak te maken, maar na 3 maanden, minimaal 30 telefoontjes en een paar klachtenmails is er nog steeds geen resultaat. Je wordt alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd, hulp bieden ze hun klanten niet.

kluis openen

We gingen verhuizen en we kwamen op een kluis die we compleet waren vergeten. Hij is schadeloos geopend door slotenmakersnel

Zeer ontevreden

Eerst vertelde de monteur me dat het ongeveer €***- €*** zal kosten. Uiteindelijk meer dan € *** betaald voor 1 minuut werk. Te duur voor het werk wat is verricht. Ik zie dat meerdere mensen hier problemen met ze hebben gehad. Slecht!

kerntrekbeveiliging

Onze deur was toe aan nieuwe kerntrekbeveiliging dus toen hebben we ‘s avonds besloten om een offerte aan te vragen bij slotenmakersnel.nl. Toen hebben ze de volgende dag een offerte gestuurd en daar zijn we mee akkoord gegaan. Ze zijn gisteren geweest! Vlotte werkers en alles is netjes achtergelaten.

Komt niet opdagen

Je belt in het weekend ze sturen iemand langs zou er binnen 15 minuten er zijn na 3 kwartier nog niemand bel je weer heen en dan zeggen er komt niemand mooie 24 uur service zeer slechte service

Grote ***

Een klein dressoir slot in 10 minuten opgemaakt een rekenen vervolgens naast *** euro voorrijkosten doodleuk een uurtarief van *** euro. Verder heeft de monteur mijn minderjarig dochter onder druk gezet direct af te rekenen tegen gemaakte afspraken van factureren in. Na het indienen van een klacht wordt alles ontkent en net gedaan als tarieven dood normaal zijn.

skg2

Ik wilde een goed slot zonder heel veel te betalen. Ik koos uiteindelijk voor SKG2 cilinderslot en ben er tevreden mee hoor.

Beste Aron, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

buitengesloten

Natuurlijk sleutel vergeten mee te nemen. Gelukkig konden hun de deur voor me openen.

deurslot

Nieuw deurslot met SKG keurmerk laten plaatsen door deze slotenmaker. Goed werk geleverd.

Beste Wessel, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Zeer slecht!

Veel te duur voor de werkzaamheden die ze uitgevoerd hebben, voelt als zware oplichting!

Meerpuntssluiting

Onze achterdeur had nog geen meerpuntssluiting maar de voordeur wel. Ik had gelezen dat de meeste overvallen via de achterdeur worden gepleegd. Om die reden dus een meerpuntssluiting op de achterdeur laten plaatsen. Hij werkte netjes en was erg snel!

Beste Youssef, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Buitengesloten geraakt

Ik kwam thuis van een lange werkdag en kon mijn sleutel niet vinden in mijn jaszak. Alles overhoop gehaald natuurlijk, maar mijn sleutels waren nergens te bekennen. Toen maar slotenmakersnel gebeld en zij konden met 20 minuten hier zijn. Ze waren er zelfs met 15 minuten! Super snel en super fijne service. Ik weet niet wat ik anders had gedaan.

Beste Cornee, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Sleutels laten bijmaken

Tevreden met de nieuwe sleutels!

Beste Jordan, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Gebeld omdat mijn slot kapot aan het gaan was. Komt er een vriendelijke man kijken en zegt dat het slot stuk is, wat ik al wist. *** euro excl. voorrijkosten. Dag erna een telefoontje dat het een heel lastig slot is en dat een nieuw slot inclusief voorrijkosten en montage *** excl. zou gaan kosten. Zelf gaan googelen en vond iemand die dezelfde werkzaamheden heeft gedaan voor nog geen *** euro. Tien procent van de prijs die mij door deze slotenmakers werd aangeboden. Echt schandalig! Het zijn gewoon ***!!!

Beste Inge, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons, maar ons voor oplichters beschuldigen is een kwalijke zaak. Wij bespreken de mogelijkheden die er zijn van te voren met alle klanten en gaan pas te werk op het moment dat de klant akkoord gaat met onze dienstverlening. Want dat is waar u voor betaald, een dienstverlening, top kwaliteit producten die voldoen aan de PKVW -keurmerk en meer. Klanten hebben altijd de mogelijkheden tot het afwijzen van onze diensten zonder problemen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

service

Ik wist echt niet welk slot ik moest kiezen dus ik had slotenmakersnel maar even gebeld voor advies. De vrouw aan de telefoon was super aardig en hielp mij goed. Ook hield ze rekening met mijn budget en we zijn er samen uitgekomen!

Beste Robin, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

sleutel afgebroken

Sleutel was afgebroken, echt niet chill. Gelukkig kon de monteur het fixen!!!

Beste Sander, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

buitengesloten

De auto had nodig een wasbeurt nodig maar toen ik naar buiten liep om dat te doen viel de deur dicht en had natuurlijk geen sleutel. Gelukkig was de slotenmaker er snel.

Beste Roos, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Zijn onduidelijk over het kostenplaatje

Er zouden alleen voorrijkosten berekend worden (expliciet naar gevraagd) Echter, daar kwam nog schepje arbeidskosten bovenop terwijl er niks gemaakt is.

Beste Lisa, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Onze telefonistes vermelden altijd telefonisch dat de overige kosten afhankelijk is van wat er precies op locatie gedaan dient te worden en proberen u altijd een indicatie te geven van de kosten. Er is geen enkel bedrijf die alleen de voorrijkosten in rekening brengt voor werkzaamheden. De monteurs hebben van te voren duidelijk vermeld wat de werkzaamheden gaan zijn en hoeveel dit gaat kosten. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

buitengesloten

Beste Benny, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

sleutel afgebroken

Ons slot is al een tijdje best zwaar om om te draaien en eergisteren gebeurde het, Mijn sleutel brak af en ik schoot gelijk in de stres. Ik was even gaan googlen en gelukkig was slotenmakersnel gelijk bereikbaar waardoor ik snel naar binnen kon. Heb daarna ook een nieuwe sleutel gekregen

Beste Lilian, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

***

Telefoniste vooraf vermeldt prijzen excl. btw, en factuur achteraf vermeldt ten eerste uit de lucht gegrepen bedragen en ten tweede dubbele tarieven (arbeidstarief, slot open boren en slot verlengen staan als drie punten op de factuur maar volgens mij valt dat allemaal onder arbeid). Complete *** die gebruik maakt van wanhopige mensen die hun huis niet inkomen.

Te duur voor het werk wat is verricht

Bedrijf reageerde snel en klonk vriendelijk. Bij aankomst vd monteur werd ons geadviseerd een nieuw slot te nemen . Oke . Na wat getallen bleek dat ruim eur *** te zijn . Maar bij afrekenen bleek het zelfs ruim *** te zijn er kwam namelijk nog btw bij . Niet heel netjes en was ook geen 1,5 uur maar slechts een kwartier . Nee voortaan eerst informeren naar prijs .

Beste Ruud, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Graag werken we met u aan een passende oplossing. U kunt contact opnemen per mail zodat we uw klacht kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

sleutels bijmaken

Ik had nieuwe sleutels bij laten maken door slotenmakersnel en ze zien er netjes uit en werken goed. Ze waren ook al met een paar daagjes binnen gekomen, dus jullie naam maken jullie zeker waar!

Beste Ricardo, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

meerpuntssluiting

Erg tevreden met de meepruntssluiting die ze bij ons op beide deuren hebben geplaatst. Enorme dank!

Beste Bailey, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel