Duidelijk

Eergisteren ging mijn voordeur niet meer open m’n sleutel draaide door. Online opgezocht naar een slotenmaker en toen kwam ik op deze pagina. Slotenmaker was snel ter plaatse en heeft mijn slot uitgeboord en een nieuw slot gemonteerd. Prijzen zijn netjes van tevoren besproken, waardoor je niet onverwachts meer moet gaan betalen. Aanrader

Gisterenavond had ik mezelf buitengesloten. Na meerdere pogingen met het bellen van verschillende slotenmakers, ben ik terecht bij deze slotenmaker. Prijs duidelijk van tevoren besproken en snel op locatie. Rekening klopte precies met de vooraf gegeven prijsopgave.

Topper

Het slot van onze loods was kapot, toen nam ik contact met deze slotenmaker. Gelijk een afspraak gemaakt via de telefoon. De volgende was de slotenmaker op tijd voor de deur. Hij heeft het slot vervangen. Netjes werk geleverd. Zeker een aanrader!

Beste Sjors, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Goed bedrijf

Gisteren moest ik haasten om mijn prik afspraak te halen. Toch gelukt, maar helaas hierdoor was ik mijn sleutels thuis vergeten. Ik heb hierdoor SlotenmakerSnel gebeld. Slotenmaker is snel ter plaatse geweest en heeft de deur geopend. Dit ging snel en soepel. Tevreden met de goede service!

Beste Roos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Fijn

Goed Bedrijf!

Beste Johnny, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Voordat ik op vakantie ging, heb ik een veiligheidscheck gedaan voor mijn bedrijfspand. Telefonisch een afspraak gemaakt met slotenmaker Den Haag. Gisteren is die langs geweest en heeft alles nagelopen. Twee oude sloten vervangen voor een meerpuntsluiting. Uitstekend gedaan. Tevreden met de service!

Beste Liyam, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Netjes

Ik heb me drie dagen geleden buitensloten. Ik heb toen mijn huurbaas gebeld en hem verteld over de vervelende situatie. Die vertelde dat ik SlotenmakerSnel kon bellen, want die is wel eens in contact met hun geweest en tevreden was over de service. Ik heb dat maar gedaan. Slotenmaker is snel ter plekke geweest. Hij heeft netjes de deur open gedaan zonder enige beschadiging. Super goed gedaan. Bedankt!! Een aanrader!!!!

Beste Victoria, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snel ter plaatse

Mijn kinderen hebben vanmorgen de deur dicht gedaan, terwijl de sleutel aan de binnen zijde van het slot zat. Wij konden hierdoor niet meer naar binnen. Slotenmaker Hilversum gebeld. Die is binnen 25 minuten ter plaatse geweest en heeft de deur zonder schade open gemaakt. Goed bedrijf. Aanrader!

Beste Jasper, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Met vreindelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Aardig

Ik ben vandaag buiten mijn appartement gesloten. Jeroen arriveerde en had ons binnen 20 minuten, nadat ik belde terug in ons huis! Zeer aardige man + goede service. Ik raad deze slotenmaker iedereen aan!

Beste Femke, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Met vreindelijke groet, Team Slotenmaker Snel

flexibel

Ik vond de service goed en flexibel. Deskundige slotenmaker-service door slotenmaker snel, geen verborgen kosten. Uitstekende klantenservice en kostenbesparend. Het werk was in minder dan een uur gedaan. Zeer tevreden over de service. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Beste Stijn, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Transprant

Vandaag wilde ik in mijn auto stappen en toen heb ik me snel bedacht dat ik mijn Airpods vergeten was, dus ik wilde ze pakken, maar ik kon helaas het huis niet in. Sleutels aan de binnen kant van het slot vergeten. Slotenmaker bedrijf online opgezocht. Contact opgenomen met dit bedrijf, slotenmaker was binnen een half uur, deur open gemaakt. Goed bedrijf. Ik zal ze zeker aanraden aan iedereen die ooit in nood zou zijn.

Beste Kris, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u snel geholpen bent. Met vreindelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Eerlijke Slotenmaker

Ik heb meerdere huurwoningen en heb jarenlang geworsteld om een ​​eerlijke slotenmaker en beveiligingsbedrijf te vinden dat geweldig werk levert tegen eerlijke prijzen, totdat ik in aanraking ben geweest met deze slotenmaker. Goede service, altijd op tijd wanneer het nodig is. Aanrader!

Beste Gio, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Blij

Verschillende bedrijven benaderd en offertes online opgevraagd, maar ik kwam het beste overeen met dit bedrijf. Goede prijs, betrouwbaar en klantvriendelijk. Top service!

Beste Evy, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Eerlijk

Ik werd buitengesloten, omdat ik mijn huissleutels was vergeten. Slotenmaker Snel ingeschakeld. De telefoniste was aardig en behulpzaam aan de telefoon en werd een monteur gelijk ingeschakeld. Binnen 30 minuten liet me weer binnen zonder iets te beschadigen. Eerlijke prijzen en professioneel. Zeer aan te bevelen !!

Beste Elisa, Bedankt voor het schrijven van deze review! Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Team SlotenmakerSnel!

Waardeloos werk geleverd, super duur.

schandalig bedrijf, ik geloof de recensies niet (behalve de slechte) bij mij is een slot vervangen, afwerking echt super slecht. Nu is ineens niemand te bereiken, en geen reacties op mijn emails...

Goed geholpen.

Beste Mia, Bedankt voor het schrijven van deze review! Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Team SlotenmakerSnel!

Tevreden

Ik wilde een nieuwe slot voor mijn achterdeur, maar ik wist niet welk bedrijf ik moest bellen. Buuren raadden me aan om Slotenmaker Haarlem te bellen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik er geen spijt van heb, hele vriendelijke mensen. Snel ter plekke geweest, slot vervangen zonder enige schade en prijs van te voren besproken. Bedankt!

Beste Arian, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Prefect

Mezelf buitengesloten afgelopen zaterdag. Slotenmaker Vriezenveen gecontacteerd. Slotenmaker was snel ter plekke geweest en heeft de deur voor mij geopend. De kosten vielen reuze mee. Goed bedrijf, ik raad deze slotenmaker zeker aan.

Beste Ria, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u snel geholpen bent. Met vreindelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Verhuisd naar een nieuwe bedrijfspand en ik wilde de sloten van de voor en achterdeur vervangen en veiligheidssloten plaatsen. Contact opgenomen met slotenmaker Heiloo en een afspraak gemaakt. Daarna is slotenmaker op de afgesproken tijd geweest en heeft alles netjes verwisseld. Super goed gedaan. Bedank

Beste Fokko, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u goed en op tijd bent geholpen. Met vreindelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Veiligheidscheck gedaan voor mijn huis door slotenmaker Amerongen. Drie dagen van te voren een afspraak gemaakt. Slotenmaker is op de afgesproken tijd geweest. Nadat ie alles heeft nagelopen, hebben we een gesprek gehad en heeft ie mij een paar tips gegeven. Aardige man! Een aanrader!!!

Beste Slivy, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Ik wilde nieuwe sloten laten monteren, omdat mijn oude sloten deden raar en vooral van die badkamer konden we niet dichtdoen. Slotenmaker Rijswijk gebeld en een afspraak gemaakt. Het kon de volgende dag gelijk, super knap gedaan. Binnen een uur waren alle drie vervangen. Bedankt!

Beste Sonia, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Op Tijd

Na een inbraak bij mijn bedrijfspand, heb ik contact met slotenmaker Veenendaal genomen. Slotenmaker is snel ter plekke en heeft alle benodigde spullen meegenomen en is gelijk aan de slag geweest. Hij heeft een nieuw slot gemonteerd. Goede service! Op tijd en betrouwbaar.

Fantastisch

Nadat ik mezelf heb buitengesloten, was ik genoodzaakt slotenmaker te bellen. Mijn oom vertelde dat ie ooit gebruik gemaakt heeft van slotenmaker Vianen, dus ik heb contact genomen met deze slotenmaker. Het openen van de deur was een aardige klus, maar uiteindelijk is het wel gelukt. Top service.

goed gedaan

Dit bedrijf is absoluut professioneel. Ze kwamen op tijd en hebben tijdens het opening van mijn deur geen schade verricht. Goede klantenservice en kwaliteit. Een aanrader!!!!!

Goede ervaring

Gisterenavond was ik bij mijn vriendin Koningsdag aan het vieren. En vanmorgen vroeg toen ik naar huis ging om thuis te werken, kon ik helaas niet naar binnen. De sleutel is in het slot afgebroken. Ik nam daarna contact met slotenmaker Katwijk. Slotenmaker heeft me heel goed geholpen. Snelle en goede service!