Toppers

Ik stond de oudjaarsnacht buiten gesloten terwijl ik al wat achter de kiezen had, gelukkig waren ze snel aangekomen

Helemaal tevreden

Mijn sleutel was afgebroken in het slot, ik probeerde het eerst met hete lijm er uit te krijgen…. Dat maakte het alleen maar erger en de slotenmaker kon er niets meer mee. Door mijn eigen stommiteit nu nieuwe sloten moeten laten plaatsen………. Haal nooit ideeën van het internet zonder te weten of het echt werkt…

Positief verrast

Wij hadden een paar weken terug nieuwe sloten in de deur laten zetten! Wij waren alleen compleet vergeten dat mijn kinderen ook nog een extra sleutel hadden en daar hadden ze nu dus niks meer aan! Super stom! Gelukkig waren binnen 2 dagen de nieuwe sleutels aal binnen waardoor ze dus weer gewoon langs konden komen zonder het aan te kondigen.

zeer slecht

Dit bedrijf doet zijn naam "Snel" geen eer aan. Het vervangen van een 3puntssluiting heeft geduurd van 30-11-'21 tot 3-01-'22. Er is een 3puntssluiting van 170cm geplaatst in plaats van een 209cm sluiting. De kosten waren in totaal €****,-- Op geen enkele wijze is gebleken dat dit het beste bedrijf in NL is!

bekocht

Sleutel afgebroken en in stond buiten. Erg aardige meneer bij het bellen, ** voorrijkosten heel ok ** euro, daarna prijsopgave. Sleutelmaker niet binnen 40 minuten maar na 70 minuten, maar prima dat kan gebeuren. Gevraagd naar de kosten aan de monteur en dat zou rond de *** zijn, dus hem aan de gang laten gaan. Gaandeweg de reparatie kwamen er meer kosten bij; frezen a *** euro (3 minuten frezen!), later ook het slot zelf, toch de beste/duurste genomen die *** was. Slot zat dus blijkbaar ook niet bij de prijs in die was genoemd. Uiteindelijk bleek er BTW bij te komen, uurloon etc. Uiteindelijk *** betaald voor 30 minuten werk, ik moest direct pinnen. Op internet nagezocht; daar zag ik het slot voor ** euro.. Kreeg echt het gevoel met de rug tegen de muur te staan, ik stond immers buiten. *** euro voor 'spoedservice' met een slot van **. Aan de hand van de factuur die werd gemaild onmogelijk om weer in contact te komen; geen adres gegevens of tel nr. Wel kvk nr maar was van eenmanszaakje in Tiel. Gaf al met al een niet pluis gevoel.

Beste Herman, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Graag werken we met u aan een passende oplossing. U kunt contact opnemen per mail zodat we uw klacht kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Gebeld om een veiligheidscontrole te plannen. Goede hulp van de telefoniste. Daarnaast was de monteur op tijd aanwezig en gecontroleerd. Vertrouwd bedrijf

Beste Emmy, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Uitstekende ervaring

Ik heb mezelf gisteren in de hitte opgesloten met mijn dochter van 3. Omdat ik zo in paniek was, wist ik niet wat ik moest doen. Ik ben op zoek naar een bedrijf dat snel ter plaatse kan zijn. Ik heb snel de slotenmakersnel gebeld en ze waren er binnen 35 minuten! Alles werd goed uitgelegd en we kwamen vrij snel aan. Ik ben erg tevreden!!!!

Beste Pepijn, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Nadat er geprobeerd is in te breken, wil ik mijn sloten vervangen. Gelukkig kwamen ze niet binnen, maar ik voelde me niet langer veilig. Daarom hebben we besloten om de sloten te vervangen. Bel slotenmakersnel en maak de volgende dag een afspraak! De monteur kwam en alles werd netjes vervangen. Alles werd duidelijk besproken. Ik voel me weer goed!

Beste Lars, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Toppers

Ik ben mijn sleutel verloren. Voor extra veiligheid wil ik het slot veranderen. Ik heb de slotenmaker gebeld en een afspraak gemaakt. Ik had een goede monteur en alles werd netjes vervangen. Dank u

Beste Britt, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snel en vakkundig

Mijn sleutel is helaas gisteren gestolen in de stad. Ik wist niet wat ik moest doen omdat ik in paniek raakte. Op aanraden van een vriendin die ik snel een slotenmaker belde, had zij een goede ervaring met hen. Voor de zekerheid gebeld en een afspraak gemaakt om al mijn sloten te vervangen. Gebruiksvriendelijke en professionele installateur. Ik ben zeer tevreden over jullie service.

Beste Leonie, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Mijn voordeurslot is gaan roesten. Ik besloot dat het tijd was om hem te vervangen. Het was ook een oud hangslot. Normaal gesproken zou ik dit zelf doen, maar ik wilde een veilig slot, dus besloot ik een professional in te schakelen. Ik heb de slotenmaker gebeld en een afspraak gemaakt. Meneer kwam op tijd aan en werd vervangen door een goed veilig slot. Topper

Beste Frank, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Kluis openen

We gingen verhuizen naar een groter huis omdat we een kindje op komst hebben, de kluis was niet nodig om mee te nemen maar de inhoud wel. Mijn man wilde eerst zelf proberen de kluis te openen maar toen zag ik op de site dat dat niet aan te raden is, toen hebben we maar iemand van slotenmakersnel laten komen, hij deed het professioneel en liet alles netjes achter! De kluis hebben we weg gedaan

Sleutels kwijt

Ik denk dat ze mijn zakken hebben gerold want mijn sleutels waren opeens verdwenen maar mijn portemonnee ook. Ik kwam daar achter toen ik thuis kwam van de stad en de deur niet kon openen omdat ik geen sleutel had. De buren hebben een reserve sleutel maar die zijn op vakantie. Daarna heb ik de slotenmaker gebeld die hebben alles netjes opgemaakt gelukkig!

Netwerk van oplichters

Zouden tussen 12-14 uur komen maar werd 17:15. Busje van Slotenmaker 24/7 dus dat klopt al niet. Zijn al eerder bedonderd bij vorig huis door een malafide slotenmaker. Sleutel was afgebroken en we hebben zelf slot eruit gehaald. Om de sleutel er uit te halen is voor slotenmaker een eitje. Deze jongen wist ook niet dat die te laat was en zei nee mevrouw geen apparatuur voor. Nieuw slot e.d zou richting de honderden euro's gaan. Gelukkig kwam mijn man en gaf aan dat het om oplichting gaat en had review gevonden. Foto van busje en kenteken gemaakt. Hij ging er vandoor voelde zich hier te goed voor als professional. Nieuwe slotenmaker, een echte, had de sleutel er binnen 15 min uit. Kosten paar tientjes!!! Stelletjes eikels.

goed geholpen. Prijzen materiaal 4x winkelprijs. Dit is absurt hoog

goed geholpen. Prijzen materiaal 4x winkelprijs. Dit is absurt hoog

Beste, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Graag werken we met u aan een passende oplossing. U kunt contact opnemen per mail zodat we uw klacht kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Ik wilde een paar extra sleutels bij laten maken, we willen voorkomen dat we zonder sleutel buiten te komen staan dus ik wil er een aantal aan de buren en familie geven die dichtbij wonen. Ik had ze na het weekend gelijk binnen!

Snel

Ik heb hele jonge kittens thuis waar ik voor moet zorgen maar toen ik de deur dicht deed omdat ik de plantjes water wilde geven, had ik geen sleutels bij me. Ik kan de kittens niet lang alleen laten dus ik moest wel de spoedservice bellen. Hij stond al met 20 minuten op de stoep en de kittens waren oké!

Niet op tijd en duur

Teleurgesteld in de service afspraak tussen 14.00 en 16.00 uur komen 45 min later Cilinderslot vervangen 10 min werk en de hoofdprijs betaald Voel mij net zoals vele een beetje ….. De voorlichting is dat de prijzen worden verteld zonder BTW EN ER WORD NIET GESPROKEN OVER een starttarief maar liefst 120€ de voorrijkosten zijn 35€ maar zonder BTW KORTOM IK WORD ER NIET VROLIJK VAN

Buitengesloten

Ik heb hele jonge kittens thuis waar ik voor moet zorgen maar toen ik de deur dicht deed omdat ik de plantjes wilde geven, had ik geen sleutels bij me. Ik kan de kittens niet lang alleen laten dus ik moest wel de spoedservice bellen. Hij stond al met 20 minuten op de stoep en de kittens waren oké!

Koopje

Thuis heb ik nog een deur die is gemaakt van hout, een beetje oud ook en het bleek dat pensloten een goed slot is voor zo’n deur van hout. Ook redelijk goedkoop. Nu hebben we weer een goed bijzetslot!

Snel en professioneel

Zondag middag langs gekomen, oude slot eruit, nieuwe erin. Alles binnen anderhalf uur gedaan.

Heel erg lang wachten

We wachten nu al meer dan een uur, en worden steeds gebeld dat het nog langer duurt. Erg slecht. Zeker dat je daarvoor dan ook nog eens betaald

Beste mevrouw van Duuren, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Af en toe is het door drukte of andere factoren waar wij geen invloed op hebben niet mogelijk om op de afgesproken tijdstip op locatie te zijn. Wij doen altijd ons best om zo snel mogelijk op locatie te zijn en de klant zo goed en tevreden te helpen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Voel me bestolen

Maken misbruik van de situatie (buitengesloten) en zijn onredelijk. Durven *** euro te rekenen voor 10 minuten werk waar geen materiaal aan te pas is gekomen. Schrijf niet snel een review, maar deze tent heeft al mijn vertrouwen verloren. Zeer teleurgesteld.

Beste Rogier, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Echter bent u op dit moment ook niet helemaal eerlijk over de algehele situatie. U geeft achteraf aan, nadat alle werkzaamheden zijn verricht dat u het toch niet helemaal eens bent met de werkzaamheden en de tarieven. Hiervoor had u daar geen enkele bezwaar op tegen. Het is dat de monteur de deur snel en makkelijk kon openen. Hij heeft hierdoor de kosten zo laag mogelijk voor u weten te houden. Daarnaast beweerd u ook nog eens dat de monteur uw cilinder vernield heeft, terwijl de monteur uw deur heeft weten te openen zonder in aanraking te komen met uw cilinder. Alle vorm van feedback is meer dan welkom bij ons mits dit de waarheid is. Dit is niet het geval in uw situatie. U verwacht dat er een dienst kosteloos wordt geleverd en probeert dit te krijgen door de gehele situatie te verdraaien. Dat is iets wat wij zeer spijtig vinden. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Camera beveiliging

Onze buren hebben laatst camera’s laten plaatsen en toen wilde wij eigenlijk ook wel bewakingscamera’s. Uiteindelijk gekozen voor de WiFi-camera zodat ik alles makkelijker kan terugkijken

Beste Lara, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Schadevrij

Ik was de sleutel binnen vergeten maar we hebben 2 weken terug nieuwe sloten laten plaatsten dus het zou zonde zijn als ze nu al kapot moeten. Gelukkig kon de monteur van Slotenmakersnel de deur schadevrij openen dus dat was snel geregeld.

Beste Kerem, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel