Veel te hoge rekening!

De beoordeling op deze site zijn uiterst lovend. Helaas komt dit niet overeen met mijn ervaring met dit bedrijf. Voor het simpel laten uitboren van het oude slot en deze laten vervangen door een nieuwe (alles bij elkaar een klus van hooguit 15 minuten), kon ik***,- euro betalen!! Terwijl de vriendelijke dame aan de telefoon de kosten vooraf inschatte op **,- - ***,- euro. Bezwaar maken leverde niets op.

Slecht, komen afspraken niet na. Je wordt niet serieus genomen maar gewoon voorgelogen

Eerste contact ging goed, slotenmaker kwam eind vd dag langs. Moest kijken of hij een nieuw slot voor onze garagedeur kon regelen, want wist hij niet. Zou volgende dag terug bellen, niet gedaan. Ik heb iedere dag zelf gebeld hoever het stond. Ook door secretaresse zouden we terug gebeld worden, wordt ook niet gedaan. Er wordt na 7x bellen zelfs gezegd er is geen monteur van ons bij u geweest!!!!! Nou we hebben anders wel de voorrij kosten direct mogen voldoen! En ja voorrij kosten zijn volgens de dame aan de telefoon ** euro, maar er wordt niet bij verteld dat dit excl btw is. Maar mevrouw we hebben geen factuur van u en nogmaals er is geen monteur van ons bij betrokken volgens de planner. Maar de planner krijg ik niet te spreken. Na 1.5 WEEK monteur zelf opgebeld, blijkt het te lastig en te duur te worden dus we kunnen het beter zelf regelen. Niet te doen dit. Hoe hier ooit cijfer 9.9/10 aan gegeven heeft kunnen worden.. geen idee

Kapotte cylinder snel vervangen

Ineens kon ik de sleutel niet meer in het slot van mijn voordeur krijgen. Daar stond ik dan in de regen. Gelukkig was de aardige monteur snel ter plaatse en heeft de kapotte cylinder vervangen. Blij mee !

Snel en goed geholpen

Slotenmaker was snel op locatie, en prijs was ook prima. Bedankt voor de service

Beste Tamara, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Slotenmakersnel.nl

Absurd bedrag voor 20 minuten aanwezig in woning

Monteur heeft cylinder gebroken met tang, daarna geconstateerd dat het binnenwerk van slot kapot is. Kan hij niet bij dus leverancier schuifpui moet e.e.a. oplossen. Kosten €*** Hij

Beste meneer Arie, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Graag werken we met u aan een passende oplossing. U kunt contact opnemen per mail zodat we uw klacht kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Veiligheid voorop.

Een flinke aantal inbraken in mijn straat de laatste tijd, voor de zekerheid iemand naar mijn sloten laten kijken en de sloten een upgrade gegeven. Kon snel een afspraak inplannen en monteur heeft top werk geleverd.

Beste Maartje, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Slotenmakersnel.nl

super geholpen !

snachts thuisgekomen en kon mijn sleutel niet meer draaien in het slot. slotenmaker snel gebeld en de zeer aardige monteur brian heeft het slot verewijderd en vernieuwd. zeer proffesioneel uitgeboord en geheel zonder schade ! monteur brian is zeker een aanrader !

Beste Michael, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Slotenmakersnel.nl

Slecht, zeer hoge kosten

De kosten kwamen vele malen hoger uit dan afgesproken en de monteur kwam meer dan een uur later dan de afgesproken tijd! Zeker niet aan te bevelen. En wat ik nog het ergste vind is dat je na het plaatsen van deze recensie, na twee dagen een mail krijgt waarin gevraagd wordt je recensie aan te passen…. Ongelooflijk!

Beste mevrouw Eijs, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Graag werken we met u aan een passende oplossing. U kunt contact opnemen per mail zodat we uw klacht kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Komen telaat en zijn erg duur, Roy is wel snel

Monteur komt half uur later dan afgesproken dus planning is slecht. Daarbij is de voorrijkosten 35 euro maar dat was ineens ex btw? Denken dat we een bedrijf zijn of zo. Prijs was maar liefst eerst 220 euro ex btw. Maar na gesteggel kon het ineens voor 217 in de btw. Voor een slot open maken binnen 5 minuten is het schofterig duur betaald. Plus punt Roy is wel een vakman dus weet echt wat die doet. Kortom als u een erg duur betaalde en telaat komende maar wel een vakman wil dan moet u hier wezen.

Prima service!

Vanmiddag plots onze (ik/dochter) fietssleutels verloren op het marktplein. Inclusief de sleutel van een goed kettingslot waarvan we maar 1 sleutel van bleken te hebben. Overal gekeken maar niets gevonden. Hierdoor moesten we twee fietsen laten staan en terug lopen naar huis voor de reservesleutels. Meteen gebeld en een afspraak gemaakt om binnen 2 uur het kettingslot open te laten slijpen. De beste man stond er plots al binnen een half uur en werkte door in de regen. Ik moest wel even pinnen (120,- volgens afspraak) omdat het plots alleen cash kon. Maar heel blij dat we zo snel geholpen zijn!

Beste, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Slotenmakersnel.nl

Top netjes en snel

Monteur Brian heeft me netjes geholpen deuren weer veilig afgesloten. En een heel klant vriendelijke monteur top bedrijf!

teleurgesteld over service

Ik belde naar hun centrale nummer, het duurde 1 uur en 15 minuten om te komen, de man legde de gemaakte kosten niet volledig uit en toen hij de deur opende met een flip-kaart, bracht hij me *** euro in rekening.

Beste Francisco, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Graag werken we met u aan een passende oplossing. U kunt contact opnemen per mail zodat we uw klacht kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Sloten vervangen

Na een vervelende scheiding wilde ik me sloten zo snel mogelijk vervangen. Dit heb ik gelukkig nog deze dag geregeld kunnen krijgen. Fijn dat dit zo snel kon.

Buitengesloten

Vanochtend heb ik mezelf buiten gesloten, niet zo fijn met dit weer! Contact daarna gehad met Slotenmaker Snel. Ze waren met een klein uurtje bij mij aanwezig gelukkig, maar dit gebeurt me geen tweede keer. Monteur was vlot, vriendelijk en ging zeer professioneel te werk. Toppertjes hoor.

Ben goed geholpen

Goede deskundige hulp, hij adviseerde over meer dan alleen de sloten, ook tips en truuks over verlichting, camera en juiste gebruik van de sloten. hij plaatste ook een strip. helemaal goed.

Snele service!ook in weekend!

Snele hulp!

Top ervaring

Super fijn bedrijf, goede service. snel en vriendelijk.

Beste Dina, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Slotenmakersnel.nl

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

SlotenmakerSnel ingeschakeld om mijn sloten te vervangen na aankoop van nieuwe woning. Aan de telefoon werd ik goed geïnformeerd vervolgens een afspraak gemaakt om een veiligheidscheck laten uitvoeren op locatie. De monteur kon na zijn check direct zijn aan de slag en heeft 4 nieuwe gelijksluitende sloten vervangen met kerntrekbeveiliging en certificaat. Zeer tevreden!

Beste Kris, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Slotenmakersnel.nl

Snel en correct

Vakbekwame monteur positieve houding, goeie uitleg gekregen voordat monteur er aan begon.

Beste Joris, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Slotenmakersnel.nl

Top bedrijf

Top bedrijf. Ik had me ‘s nachts buiten gesloten en binnen een half uur was de monteur aanwezig. Terwijl andere bedrijven geen gehoord gaven. Top service, een echte aanrader!

Beste Dijkhuis, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Slotenmakersnel.nl

Goed behandeld maar wel vaak gebeld voor het was geregeld

Mijn 2de ervaring met slotenmaker snel, de eerste keer was het vlot geregeld. Dit was natuurlijk wel een meer complex verhaal, alsnog goed geholpen. Monteur was weer vriendelijk en kwam vakkundig over. Hierbij alsnog mijn aanbeveling

Beste De Jong, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Slotenmakersnel.nl

Topservice

Topservice. We hadden acuut een slotenmaker nodig en de monteur kwam snel en zelfs binnen de afgesproken tijd. Tussendoor belde hij nog even om te melden dat hij onderweg was. Hij heeft rustig en vlot het probleem opgelost, alles netjes toegelicht en ook vakkundig advies gegeven. We zijn echt heel tevreden!

Beste Jip Wolters, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Slotenmakersnel.nl

Geen info qua prijzen

Omdat we ons hadden buitengesloten dit bedrijf gebeld, werd gezegd dat het ** euro ging kosten aan de telefoon. Afspraak gemaakt, een uur te laat. Vervolgens worden er nog voorrijkosten gerekend (** euro), diagnose kosten (** euro) en weekend toeslag ** euro en als de deur open gaat betaal je iets van ** euro. En dit is zonder boren. Werknemer heel aardig, niks over te klagen.

Transparante service zonder fratsen

Gistermiddag had ik in alle haast bij het verlaten van de woning de sleutels binnen laten liggen. Erg stom natuurlijk! Gelukkig kon SlotenmakerSnel erg snel ter plaatse zijn. De monteur was vriendelijk, vakbekwaam en netjes. Ik stond snel weer binnen echt een opluchting was dat!

Beste Arnold, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Slotenmakersnel.nl

Uitstekende service

Super geholpen nadat het slot niet meer open kon. Slot was helaas echt versleten maar is keurig vervangen tegen een redelijke prijs. Vakman!

Beste Ari, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Slotenmakersnel.nl