RON kwam langs voor een niet te openen tuindeur van kunststof

Ron heeft prima zijn werk gedaan . Als vakman kon hij het probleem oplossen door reparatie van de pensloten (waren losgekomen). De kunststof tuindeur moest uit de sponning gehaald worden en daarna de sluitpennen werkend gemaakt en de deur weer netjes teruggeplaatst. Een tuindeur met dubbelglas is best wel zwaar. Eigenlijk moet je deze situatie gezien hebben.. De firma naam ""snel'' werkte bij mij goed daar het maar enkele dagen geduurd heeft voor deze reparatie plaats vond Ron , bedankt voor je vakwerk en ga zo door !!! groet Marinus uit Zoetermeer.

waardeloos bedrijf

woensdagmiddag gebeld, binnen het uur stond er een monteur voor de deur om het slot te beoordelen (wat niet meer goed werkte). Foto's gemaakt en ik zou de volgende dag een offerte ontvangen. De volgende maandag(!) maar gebeld waar de offerte bleef. Zou de volgende dag gestuurd worden. Dinsdagmiddag weer gebeld waar de offerte bleef. Nu is het donderdag en nog steeds geen offerte. Ga nu maar op zoek naar een slotenmaker die het woord service wel kent. Als je de klus niet wilt, zeg dat dan. Dan kan ik op zoek naar een ander.

Super goed bedrijf

Echt een top bedrijf met vakkundige monteurs en een goede manier van werken!

Goeie Service!

Gebruik gemaakt van de veiligheidscheck op locatie. De specialist wist waar die het overhad en heeft de woning voorzien van gekeurd hang en sluitwerk met kerntrekbeveiliging.

Vriendelijk en Snel

Mijn sleutels binnen vergeten dus SlotenmakerSnel gebeld en na 20 min stond er al een monteur op de stoep. Prijzen en werkzaamheden werden vooraf besproken wat ik heel prettig vond.

Betrouwbare slotenmaker

Absoluut betrouwbaar bedrijf. Zeer snelle en goede service. Er deed zich een onverwacht probleem voor, maar ook dat werd netjes en coulant opgelost.

Prettige ervaring goede service

Ik heb dit bedrijf ingeschakeld voor het volgende: ‘s avonds had mijn voordeur slot het begeven. De deur wilde maar niet sluiten. Omdat het niet veilig voelde wilde ik het graag zsm opgelost hebben. Vandaar dat ik dit bedrijf heb ingeschakeld en zij hebben het keurig opgelost. Een nette monteur kwam op locatie en vertelde mij waar het defect aan lag en wat hij ging doen om het op te lossen. Ook de prijs heeft hij vooraf besproken. Hier ben ik zeker tevreden mee. Echt een aanrader!

Zeer tevreden met de werkwijze

Gelukkig heb ik dit keer te maken gehad met een professioneel bedrijf. Op mijn voordeur wilde ik een extra slot laten plaatsen voor meer beveiliging. Dit is uiterst vakkundig uitgevoerd. Ik ben er zeer tevreden mee. De jongeman was ook zeer vriendelijk.

Uitstekende service

Ik stond buitengesloten en had gebeld of er iemand langs kon komen om mij naar binnen te helpen. De persoon aan de telefoon gaf dat de monteur er binnen 30 minuten kon zijn en dat was hij ook. Vooraf heeft de monteur netjes de prijs besproken. Uitstekende service met een nette prijs. Goede ervaring

Weten wat ze doen

Aan de telefoon vriendelijk geholpen. Monteur was ook erg snel ter plaatse. Heeft vooraf netjes prijs besproken. Stond snel weer binnen. Top!

Snel en goed geholpen

Na buitengesloten te zijn goed geholpen. Vakkundige jongeman die er snel voor gezorgd heeft dat ik naar binnen kon

Professioneel en eerlijk

Ik wilde graag mijn sloten vervangen om mijn huis beter te beveiligen. Dit bedrijf gebeld en ik werd telefonisch goed te woord gestaan door de vriendelijke medewerkster. Ook de monteur op locatie was professioneel en erg vriendelijk. Hij wist wat hij aan het doen was en heeft vakwerk afgeleverd. Erg tevreden, goed werk!

De monteur was professioneel en netjes afgewerkt.

Oplichters!

Even in het Engels om te zorgen dat buitenlanders dit ook goed kunnen begrijpen. Avoid at all costs unless you like spending €1000 on a new (poorly installed) lock. TL;DR: Highway robbery pricing, showed up almost a hour late and incredibly poor installation. The details: Last night my family was coming home, the lock of my 3 year old lock broke internally. I frantically started Googling and found this service on the internet. The 4 existing Google "reviews" gave them "credit" that I was looking for. I called and they said someone would be there in 30 minutes. The gentleman shows up almost a hour and 15 minutes later (we did call a few times to confirm) and gets to work. He then tells me it will be 200 to 300 euros, which I agreed to. He finishes (and its getting a bit dark) and produced a factuur of €980,10! With a break down of "additional materials" and a made up price of a lock that he charged €380 for (you can find the same lock on the internet for €50). Then this morning I discovered how poorly installed the lock was. Avoid!

Oplichters eerste klas

Bel nooit dit bedrijf wanneer je buitengesloten bent!! Zonder dat zij dit doorgeven huren ze een ander bedrijf in (“quickblue” in mijn geval) en zij vragen exorbitante bedragen om jouw deur open te breken; 350 euro incl en daarna moet nog het slot vervangen worden. Bij navraag aan een lokale slotenmaker zou dit bedrag niet boven de 115 euro mogen zijn!! Bij het weigeren van dit idiote bedrag wordt er alsnog voorrijkosten gerekend van 42 euro voor 20km rijden. Niet doen!! Ga naar je lokale slotenmaker voor hulp!

Aan te raden

De slotenmaker heeft zijn uiterste best gedaan om het probleem op te lossen. En het is gelukt! Mijn dank hiervoor.. Het wachten werd gecompenseerd door zijn inzet om mij te helpen!

Slot schadevrij geopend

Nadat ik mezelf had buitengesloten, een sleutel in de hand en een in de binnenkant van het slot, dus gebeld. Precies 30min later stonden ze bij m'n deur, en nog een half uurtje later was m'n slot weer geopend. De deur is schadevrij, en zelfs het slot werkt nog prima. Netjes en vriendelijk geholpen; direct pinnen. Helaas is het een feestdag dus niet goedkoop, maar ben al lang blij dat ik binnen ben.

Uitstekende service.

Netjes! eerst gebeld om de tijd te verifiëren en voor een matsprijs. Snel en vakkundig. Uitstekende service.

Fijn geholpen

Fijn geholpen, weer binnen in m'n eigen huis tegen de afgesproken prijs en zonder schade. Had vanmorgen de sleutel aan de binnenkant in het slot laten zitten. Top team, keep up the good work!

Keurig

Vriendelijke telefoonverkeer, snel op locatie en keurig opgelost in korte tijd! Hoop dat ik ze niet snel nogmaals hoef te gebruiken, maar ze zijn wel de eerste die ik bel mochten er weer problemen zijn ;)

Verwachtingen overtroffen

Hebben mijn verwachtingen overtroffen. Ik had niet verwacht dat ze zo snel klaar zouden zijn.

Blij

Ben ontzettend blij met de service! Ze waren ontzettend vriendelijk en waren ook snel klaar. :)

service en kwaliteit

Ik had niet verwacht dat mijn slot nog op de zelfde dag werd gerepareerd. Kwaliteit van de sloten zijn uitermate goed, erg robuust.

Top service

Mijn slot was gebroken door een inbreker en nog dezelfde dag werd hij vervangen! Top service.

Echt een aanrader

Ik was laatst buiten mijn eigen huis gesloten en deze mensen hadden mij binnen no time weer binnen! Echt een aanrader.