Toppers

Toen wij terugkwamen van vakantie wouden we ons huis in. Dat lukte helaas niet. Het leek wel alsof er iets vast zat in het slot. Inbraakpoging helaas. Meteen maar contact opgenomen met de slotenmaker die er binnen 30 minuten was en ons netjes weer naar binnen heeft geholpen zonder schade! Wij hebben meteen een antikerntrek beslag laten plaatsen. Wij voelen ons weer veilig. Bedankt toppers!!

Beste Melany, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snelle service!!!

Mijn sleutel was helaas afgebroken in mijn slot. Op aanrader van een kennis belde ik slotenmaker snel. De monteur was binnen 25 minuten bij mij!! Wat een snelle service! Toppers

Beste Evi, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Top bedrijf

Wat een snelle service! Ik wou mijn slot vervangen en dat kon al binnen 2 uurtjes!! Bedankt jongens! Alles is top gegaan

Beste Amira, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Uitstekende service

Voordat ik op vakantie ging heb ik voor de zekerheid toch een veiligheidscheck laten uitvoeren thuis. Telefonisch heb ik een afspraak gemaakt. Eergisteren is de monteur langs geweest en heeft toch 1 oud slot vervangen! Uitstekend gedaan ik kan met een gerust hart op vakantie

Beste Liz, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Goede communicatie

Duidelijke communicatie. Ik wou mijn slot vervangen voor een SKG*** omdat die erg veilig is. Alles is snel en netjes afgehandeld. Ik zal jullie zeker aanraden bij mijn kennissen.

Beste Noah, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Oplichters

Geen prijzen vooraf. Toen de monteur al op de dam stond de melding gekregen dat er met voorrijkosten en starttarief gewerkt wordt, daarna indien nodig extra uurtarief. Geen idee wat dat dan moest zijn. Als ze prijzen noemen (materiaal) is dat exclusief BTW wat aan particulieren verboden is. Vervolgens blijkt het starttarief voor een uur te zijn a 120 euro en bijna 5 tientjes voorrijkosten en zoals met de meeste slotenklussen met 10 minuten klaar. Vervolgens werd er een 'tijdelijke cilinder' geplaatst omdat de oude niet goed werkt (maar deed het nog wel). Deze kan retour was afgesproken met monteur. Dat kon dus achteraf niet. Niemand wist ergens van, niet gebruikelijk enz enz. De gebruikelijke smoesjes. Kosten cilinder 157 euro, ik heb deze opgezocht op internet en kost 24 euro consumemtenpriks en gratis thuisbezorgd. Offerte laten maken voor nieuwe 3 sterren cilinders voor het huis, 2150 euro. Dezelfde 3 sterren cilinders gekocht voor 330 euro 6 stuks allen binnen 15 minuten vervangen. Gek genoeg was het starttarief bij deze offerte opeens 175 euro.... AFZETTERS!! Website ziet er solide uit maar NERGENS een adres van deze kampers te vinden. Ook op de factuur niet waar opeens de naam 'Security lock' boven staat. Via het genoemde kvk nummer een adres in Nieuwegein gevonden, blijkt v.e. pizzaria te zijn. Hoe hoog de nood mag zijn, bel deze tent niet, ze zuigen je leeg en geven niet thuis bij klachten.

Thanks

Thankyou for opening my door. Good service!!

Dear Levi, Good to hear that you had a good experience with us. Best regards, Team Slotenmaker Snel

Goed bedrijf

Goed advies gekregen, heel fijn en snel geholpen aan een goed veilig slot. Alles is netjes verlopen. Erg tevreden

Beste Julia, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Top bedrijf

Erg fijn geholpen, bedankt!

Beste Anna, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Ik wilde een nieuw slot op mijn achterdeur hebben. Ik wist niet zo goed bij wie ik terecht kon. Mijn buurman raadde mij Slotenmaker Nieuwegein aan. Ik kan alleen zeggen dat ik zeer tevreden ben. Vriendelijke mensen en erg vakkundig.

Beste Lucas, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Slecht

Aantal weken geleden een afspraak gemaakt. liefst zo vroeg mogelijk om vertraging te voorkomen. Na een uur wachten te horen gekregen dat de monteur nog een uur vertraging had. Helaas afspraak niet nagekomen.

Zeer hoge kosten en matig tot slechte kwaliteit

Geen vooraf besproken prijs zoals diverse malen in documentatie staat, Zeer hoge kosten en bedenkelijke kwaliteit. Inzet zzp er zonder bericht en dan pas bij rekening constateren door andere naam op factuur. intermediair zonder duidelijkheid waar garantie dan te verkrijgen is. Wel reactie op klacht maar onbevredigend Al met al bedenk voordat u met dit bedrijf in zee gaat

Betrouwbaar bedrijf

Wij wilden graag weten hoe veilig onze woning is, dus hebben wij besloten een veiligheidscheck te laten uitvoeren. Slotenmaker is langs geweest en heeft alles gecheckt. Er moesten 2 sloten vervangen worden, hiervoor hebben we maar meteen een afspraak ingepland voor de volgende dag. Vriendelijke en vakkundige monteur.

Beste Saar, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Eerlijke prijzen

Ik stond helaas buitengesloten vanmorgen omdat ik mijn huissleutels was vergeten thuis. Slotenmaker snel meteen ingeschakeld. Aardige telefoniste gesproken voor het maken van een afspraak. De monteur was al binnen 30 minuten bij mij. Ik ben netjes naar binnen geholpen zonder enige schade. Zeer aan te bevelen.

Beste Daan, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Binnen 30 minuten *** Euro armer

Mijn slot van de deur zat klem en ik kon snel een afspraak regelen voor aan het einde van de middag. Prima. De jongens die er kwamen waren keurig en ik vroeg gelijk wat het ging kosten. De aanrijdkosten waren ** Euro en voor de rest konden ze niet veel van zeggen nog. Ze moesten uiteindelijk het slot en de cylinder verwisselen en doordat het op een zaterdag was, kwam er weekendtarief bij. Ik had geen idee, hoeveel omzet er gedraaid wordt in die slotenmakerij. Ik moet hier een halve maand voor werken! Ik kan wel janken. Blij dat ik niet ingegaan ben op het advies om de cylinders van al mijn 3 deuren te laten vervangen, door nog veiligere modellen. Ik schat dat de kosten dan in de ** Euro per uur hadden gezeten. Die jongens wilden daar al mee beginnen ( zonder te reppen over bedragen), maar ik zei snel dat ik dit niet wilde. Ik vind het maar heftig allemaal. Een dag later belde ik naar het bedrijf om het hier nog eens over te hebben. Mij werd medegedeeld, dat de klachten alleen schriftelijk behandeld werden. Niemand wil je te woord staan. Scandalig vind ik het!

Goede oplossing voor defect slot

Nadat ik vanochtend was thuisgekomen wilde ik mijn deur op slot draaien, bleek dat de cilinder lamgedraaid was. Nu had het geen hoge nood, maar ik wilde het wel vanmiddag hebben opgelost. Telefonisch makkelijk een afspraak gemaakt. Monteur op locatie was erg vakkundig en vriendelijk. Keurig mijn slot vervangen. Top!

Beste Peter, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Professionele service goede prijs

Vanmiddag had ik mijzelf buitengesloten. De sleutel zat nog aan de andere kant in het slot. Gebeld naar slotenmakersnel en een erg vriendelijke monteur is langsgekomen. Vooraf heeft hij keurig de prijs besproken. Hij heeft mijn deur schadeloos geopend en dat voor een erg schappelijke prijs in het weekend. Zeer tevreden met deze service!

Beste Harry, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snel: ***

Slotenmaker Snel ziet er professioneel uit op de website. Ze waarschuwen op hun website voor malafide slotenmakers. Ze voldoen echter zelf aan drie van de vier criteria. Ze beloven schadevrij te werken. Doen ze niet. Ze beloven vooraf de kosten te bespreken. Doen ze niet. Of factuur is toch hoger dan eerder voorgesteld. Als ze prijzen vooraf noemen: bij de factuur komt er ineens BTW bij. Mag helemaal niet zo gedaan worden. Ze beloven een eerlijke klachtenafhandeling. Doen ze niet. Ze sturen 1 reactie: de monteur moest de deur open boren (hoewel pertinent niet juist). Daarna nooit meer reactie op verschillende mails en telefoontjes. De factuur is vreemd: bedrijfsnaam ontbreekt. Logisch, want ze willen niet dat je contact opneemt. Ze beloven eerlijk het arbeidsloon te berekenen. Doen ze niet. Voor 10 minuten werk rekenen ze 'standaard 60 minuten'. Noemen ze een inclusiefprijs. Ze beloven eerlijk te luisteren naar de klant. Doen ze niet. Ik waarschuw voor deze slotenmaker.

***

Gebeld omdat ik me buiten had gesloten, aan de telefoon gevraagd hoeveel wat het kostenplaatje zou worden, deze zouden tussen de €** en €** zijn. Zo gezegd zo gedaan, mannetje langs gekomen om het slot uit te boren, totale kosten €**!! Die €** bleek alleen materiaalkosten te zijn, Aan de telefoon is niet vermeld dat er nog €** voorrijkosten + €** starttarief + €** weekendtarief bij zou komen en dan ook nog eens BTW. Als ik van tevoren had geweten dat het zoveel zou zijn had ik ze nooit laten komen.

***

Zeer slechte ervaring. Gaan niet in op klachten. Heb ** euro moeten betalen voor 15 min werk. Verhaal was dat als ik vervangende slot niet wilde ik deel arbeidsloon terug zou krijgen!!!! Nog niets ontvangen.

Zeer tevreden klant

Helaas is er bij mij ingebroken. Ik heb direct mijn slot laten vervangen voor een anti- kerntrekbeslag. Hopelijk komen de inbrekers nu niet meer binnen omdat ik het ze een stuk moeilijker heb gemaakt. Monteur was erg snel ter plekke en hij heeft me goed gekalmeerd na deze nare ervaring.

Beste Milan, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Top bedrijf

Snelle service! Alles word duidelijk besproken vooraf.

Beste Emma, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Zeer vakkundig

Ik stond vanochtend helaas buitengesloten. Op aanrader van de buurman slotenmaker snel gebeld. Hij had al eerder een goede ervaring met hun. Wat een snelle service! Monteur was binnen 30 minuten al bij mij. Alles is netjes besproken en afgehandeld. Ik raad jullie zeker aan bij vrienden en kennissen.

Beste Kris, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Top top top!!

Mijn voordeur slot zat erg los. Ik wou hem graag vervangen hebben. Meteen slotenmaker snel gebeld om een afspraak in te plannen. Gelukkig kon het diezelfde middag nog! Erg aardige mensen en zeer vakkundig.

Beste Fenna, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Goede service, schandalige prijzen.

Op 19 juni j.l. helaas een situatie gehad met dit bedrijf. Deur achter ons dicht gedaan en kwamen onze woning niet meer binnen. Er kwam een hele aardige jongeman binnen die ons weer binnen heeft gelaten. Ook met deze jongeman besproken de sloten te vervangen. De jongeman pakt vervolgens 1 doosje waar 2 cilinders inzitten en plaatst de cilinders. Tot dusver geen probleem. Achteraf schrokken wij ons kapot van de prijzen. Door alle commotie op zo'n moment ben je daar niet mee bezig en wil je alles opgelost hebben. Als je daarna merkt dat gewoonlijk 1 doosje 3* sterren SKG slot ** euro tot ** euro kost ( en 1 doosje dus 2 cilinders zitten met sleutels ) en zij ** euro per cilinder rekenen en je dus ** betaald voor 2 cilinders wat bij ons het geval was, is dat schandalig en voel je je bedrogen! Vervolgens probeer je dit via email bespreekbaar te maken en vraag je of ze je even willen bellen hierover, maar daar word niks mee gedaan. Voor de service kan je het dan eigenlijk niet meer goed praten, dit is een ronduit slecht en schandalig bedrijf welke mensen een flinke poot uitdraaien die in de problemen zitten. Bah!