Aan te raden

De slotenmaker heeft zijn uiterste best gedaan om het probleem op te lossen. En het is gelukt! Mijn dank hiervoor.. Het wachten werd gecompenseerd door zijn inzet om mij te helpen!

Slot schadevrij geopend

Nadat ik mezelf had buitengesloten, een sleutel in de hand en een in de binnenkant van het slot, dus gebeld. Precies 30min later stonden ze bij m'n deur, en nog een half uurtje later was m'n slot weer geopend. De deur is schadevrij, en zelfs het slot werkt nog prima. Netjes en vriendelijk geholpen; direct pinnen. Helaas is het een feestdag dus niet goedkoop, maar ben al lang blij dat ik binnen ben.

Uitstekende service.

Netjes! eerst gebeld om de tijd te verifiëren en voor een matsprijs. Snel en vakkundig. Uitstekende service.

Fijn geholpen

Fijn geholpen, weer binnen in m'n eigen huis tegen de afgesproken prijs en zonder schade. Had vanmorgen de sleutel aan de binnenkant in het slot laten zitten. Top team, keep up the good work!

Keurig

Vriendelijke telefoonverkeer, snel op locatie en keurig opgelost in korte tijd! Hoop dat ik ze niet snel nogmaals hoef te gebruiken, maar ze zijn wel de eerste die ik bel mochten er weer problemen zijn ;)

Verwachtingen overtroffen

Hebben mijn verwachtingen overtroffen. Ik had niet verwacht dat ze zo snel klaar zouden zijn.

Blij

Ben ontzettend blij met de service! Ze waren ontzettend vriendelijk en waren ook snel klaar. :)

service en kwaliteit

Ik had niet verwacht dat mijn slot nog op de zelfde dag werd gerepareerd. Kwaliteit van de sloten zijn uitermate goed, erg robuust.

Top service

Mijn slot was gebroken door een inbreker en nog dezelfde dag werd hij vervangen! Top service.

Echt een aanrader

Ik was laatst buiten mijn eigen huis gesloten en deze mensen hadden mij binnen no time weer binnen! Echt een aanrader.

Super goed gedaan

Had mijzelf buitengesloten met sleutel aan binnenkant op de deur. Alle andere deuren vergrendeld. Monteur was in staat om mij zonder bijkomende schade weer binnen te laten.

Goed informatief gesprek en daarna snel door vriendelijke monteur de afgesproken aanpassingen aangebracht.

Was niet blij

Ik heb hun gebeld om 13:05 en pas om 14:38 ben ik geholpen. Op de site staat er niet wat de kosten zijn want er wordt aan de telefoon aangeven 35 euro laat staan voor rij kosten van 99 euro maar omdat ik zo lang moest wachten heb 99 euro betaal inplaats van 145,00 dan moest om een plastic tussen de deur te zetten moest ik 90 Euro betalen er bij vind dit Zwaar ben oplicht lekker makkelijk verdienen bij een moeder van twee kinderen. Doet pijn 271 euro dan Probeer je hun te bellen dan zijn ze in bereikbaar hierbij mij verhaal

een echte vakman !

midden in de nacht sleutel gebroken 4 slotenmakers gebeld maar niemand wil komen... echter slotenmaker snel was een uitzondering ! binnen half uuirtje was de monteur er en heeft de afgebroken sleutel kunnen verwijderen terwijl hij heel erg diep sat. heb toegekeken naar dit staaltje vakwerk van de monteur , zeer goed geholpen en zeer tevreden over deze monteur een aanrader !

Ga a.u.b. niet in zee met deze gasten

Eenmaal ter plaatse hanteren deze slotenmakers erg hoge tarieven. Zie je er toch vanaf, dan hebben zij de gewoonte zowel annuleringskosten als voorrijkosten te factureren. Geen factuur meegekregen, erg opdringerig en naar mijn gevoel ronduit intimiderend.

Beste RobbertJan, Als wij s'nacht's om 03:00/04:00 uur worden ingeschakeld en op locatie aankomen niet meer nodig te zijn dan wordt er inderdaad voorrijkosten en annuleringskosten berekend. Al onze prijzen worden vooraf transparant besproken en benoemd. Telefonisch is dat ook aangegeven, onze gesprekken worden namelijk opgenomen. Wij intimideren onze klanten niet maar attenderen ze op openstaande betalingen.

Erg tevreden

Zeer tevreden met de service. Van tevoren is duidelijk wat de kosten zijn en die zijn lager dan "vergelijkbare" slotenmakers. Ik had angst voor oplichting door alle horrorverhalen, maar daar hoef je hier totaal niet bang voor te zijn.

Via mail snel een afspraak gemaakt. Erg blij met de service: snel, vriendelijk en normale prijzen.

In het verleden heb ik slechte ervaringen gehad met slotenmakers: torenhoge rekeningen, veel schade naar het openbreken van het slot en bovendien erg veel troep. Gelukkig waren ze hier vantevoren duidelijk over de de voorrijkosten en overige prijzen, ging het openbreken zonder schade en was de hoeveelheid troep beperkt.

Ervaren personeel die mij goed geholpen hebben

Ik ben goed geholpen door het personeel van Slotenmaker snel. Ik kreeg het idee dat ze goed wisten waar ze mee bezig waren en dat was een fijne geruststelling.

Super service en een prima prijs...

De service is super: ze waren snel ter plekken en duidelijk over wat er moest gebeuren. Ook over de prijs waren ze helder en deze viel ons overigens zwaar mee.

Snel geholpen

Ik ben snel geholpen door dit bedrijf nadat ik belde. Ik ben zeer tevreden :)

Veel te duur

Slot van mijn binnendeur zat vast waardoor de deur niet meer open kon. Even een minuutje boren en de deur was open, in totaal 10 minuten binnen geweest. De rekening 290 euro!

Deskundig

Ik kreeg het gevoel dat ze goed wisten waar ze mee bezig waren. Ze hebben mijn slot zonder schade vervangen!

De service was erg snel. Ik belde ze op en ik werd via de telefoon goed geholpen en ze waren vervolgens snel ter plekke.

Een prima bedrijf

Ze hebben vakkundig het slot op mijn deur opengebroken en zonder troep. Het wachten viel ons ook compleet mee; na een klein half uurtje waren ze ter plaatsen.