Niet bereikbaar

Vanmorgen een uur lang geprobeerd te bellen. Kreeg een melding dat ik de eerste wachtende was maar de verbinding werd na 17 minuten verbroken, direct weer gebeld maar bleef dezelfde melding krijgen. Uiteindelijk dus maar een ander gebeld.

Beste Renate, Bedankt voor het doorgeven, wij waren helaas niet op de hoogte van deze storing. Vervelend dat we u niet van dienst hebben kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team SlotenmakerSnel.

Top geholpen

Achterdeur slot vervangen omdat die nogal wat los zat. Snelle vriendelijke service

Snelle vakkundige service

Voor ons bedrijfspand wouden wij graag alle sloten laten vervangen voor wat veiligers. Meteen gebeld afspraak gemaakt. Volgende dag is er een monteur langs geweest om alle sloten te vervangen, wij hebben er een goed en veilig gevoel bij gekregen. Hartelijk dank.

Beste Luuk Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Tevreden over hulp, minder tevreden of voorlichting kosten

Laat ik vooropstellen dat ik goed geholpen ben, dus daarvoor zou ik 4 sterren geven. Mijn tussendeur ging niet meer open en de buitendeur zat op de knip, dus daar konden we ook niet meer in. Bij het telefonisch informeren naar de kosten, werd mij verteld dat ik 35 Euro voorrijkosten moet betalen en dat de rest door de monteur zou worden meegedeeld. Op mijn vraag waar ik ongeveer rekening mee moest houden, werd gezegd dat ze dat niet kon zeggen. Ik kan wel een offerte aanvragen, maar dan gaat het langer duren voordat ze me konden helpen. Omdat de nood hoog is laat ik ze toch maar komen. De monteur was binnen een kwartiertje klaar. Dan blijkt er een vast starttarief te zijn van 99 Euro en een apart boortarief daar bovenop van 99 Euro. Omdat hij snel klaar was, maakt hij het af op 145 Euro, samen dus 180 Euro. De bedragen blijken exclusief BTW, wat niet vermeld staat. Er valt dus prima te zeggen wat het ongeveer gaat kosten, in ieder geval wat het me minimaal kost. Een eerlijke voorlichting zou zijn : "U betaald 35 Euro aan voorrijkosten. Daar bovenop komt altijd 99 Euro voor diagnose en het eerste uur arbeid. Als er geboord moet worden, wat zeer waarschijnlijk is, komt daar nog 99 Euro bij. Alle bedragen zijn excl. BTW" Maar misschien schrikt dat mensen af?

Beste Frank, Wij betreuren het ten zeerste dat u de dienstverlening zo ervaren heeft. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen. Wij verzoeken u om uw klacht, met een foto van de factuur, te mailen naar: info@slotenmakersnel.nl. U ontvangt binnen 10 werkdagen een terugkoppeling van ons. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team SlotenmakerSnel

Duidelijke uitleg. Goede service.

Mijn sleutel was helaas in het slot afgebroken. Ik belde slotenmakersnel op aanrader van een vriendin. Afspraak gemaakt en monteur kwam netjes op tijd. Hij gaf als tip om meteen een veiliger slot te nemen, dus dat maar meteen laten doen. Goede service verleend alles was heel duidelijk.

Beste Laura, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Zeker aan te bevelen

Mijn voordeur slot was verroest. Ik besloot dat het tijd werd om deze maar eens te gaan vervangen. Het was al een oud slot ook. Normaal zou ik het zelf doen maar ik wou een goed beveiligd slot dus ik besloot maar om een professional te laten komen. Slotenmakersnel gebeld en afspraak gemaakt. Meneer kwam netjes op tijd en vervangen voor een goed veilig slot. Topper

Beste Dries, Bedankt voor u review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Snelle service

Ik kwam ‘ s nachts terug van werk, ik had nachtdienst. Toen pas kwam ik erachter dat ik mijn sleutels nog binnen was vergeten. Gelukkig kan ik slotenmakersnel 24 uur bereiken. 2 uur ‘s nachts gebeld om een afspraak te maken zodat iemand me weer kan helpen naar binnen. Monteur was er binnen 30 minuten al! Snel en netjes geholpen, bedankt jongens.

Beste Freek, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Top service!

Snel en makkelijk offerte aangevraagd via de website. Na akkoord te zijn gegaan met de prijs gebeld en afspraak gemaakt voor vervangen van slot van mijn tuindeur. Goede en snelle service.

Beste Eline, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Ik stond gisteren helaas buitengesloten. Meteen slotenmaker snel gebeld en ze waren er binnen 30 min!!! Nog nooit zo’n snelle service gehad. Netjes afgehandeld en ik kon weer gauw naar binnen. Toppers

Beste Koen, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Uitstekend geholpen

Mijn schuurdeur ging helaas niet meer open. Ik moest bij mijn spullen dus slotenmakersnel gebeld. Afspraak gemaakt. Snel en netjes geholpen. Bedankt jongens!

Beste Job, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Super service, belachelijk hoge prijzen.

Het cilinderslot van onze deur was kapot en we konden niet meer in onze schuur. Een aantal slotenmakers gebeld maar Slotenmaker snel was de enige die direct gekomen en de voorrijkosten waren maar ** euro. Super service, keurig nieuw slot, klantvriendelijke slotenmaker. De rekening Voorrijkosten ** euro EX BTW, dat mag niet bij consumenten. Verplicht inclusief BTW noemen. Verplicht 1 uur arbeid á ** euro (EX BTW). Dit moet je wel goed communiceren als wij komen bent u ** euro kwijt. Nieuw cilinderslot ** euro M&C **. Samengevat - SUPERservice maar de factuur wordt met de vork geschreven.

Besodemieterd

Vooraf werd gezegd dat het repareren van het slot € 250,00 kosten. De monteur is nog geen 20 minuten bezig geweest en toen moest ik € 484,00 betalen.

Top service. Netjes geholpen

Mijn sleutels zijn helaas gestolen gisteren in de stad. Ik wist niet wat ik moest doen uit paniek. Op aanrader van een vriendin belde ik slotenmakersnel, zij had al eerder een goede ervaring met hun. Gebeld en meteen afspraak gemaakt om toch maar mijn sloten allemaal te vervangen voor de zekerheid. Aardige en vakkundige monteur gehad. Ik ben zeer te spreken over jullie service.

Beste Milou, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Netjes te woord gestaan door telefoniste. Vakkundige monteur gehad en sloten zijn netjes vervangen. Ik ben weer blij!

Beste Anne, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Wij zijn vorige week verhuisd naar onze nieuwe woning. We hadden nieuwe sloten nodig. Top geholpen!

Beste Inaya, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

bij klachten geen gehoor

Trap er niet in. ** euro voor een slot met winkelwaarde van ** euro en ** euro voor 10 minuten werk moeten betalen. Klacht ingediend en na 3 weken nog steeds niet in behandeling genomen. Niet doen!!

Beste Karin, Wij hebben uw klacht zeker wel in behandeling genomen, afgelopen vrijdag 11 juni hebben wij u een mail gestuurd. Als u het niet ontvangen heeft kunt u kijken in de spam-box. Met vriendelijke groet, Sofia Scholten Team Slotenmaker Snel.

Geweldige service

Ik was mijn sleutels kwijtgeraakt. Uit veiligheid wilde ik de sloten laten vervangen. Slotenmaker gebeld en afspraak gemaakt. Aardige monteur gehad en alles is netjes vervangen. Bedankt

Beste Julie, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Absoluut betrouwbaar bedrijf. Je hoort tegenwoordig snel slechte verhalen over slotenmakers. Mijn ervaring was zeer goed! Alles is telefonisch duidelijk besproken door aardige telefoniste. Alles klopte, monteur was op tijd, prijs zoals benoemd en goede service. Absoluut een aanrader mocht je problemen hebben met je slot!

Beste Vera, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Top top top bedrijf!

Sleutel was afgebroken in mijn slot helaas. Na googlen van wat bedrijven terecht gekomen bij slotenmakersnel. Meteen gebeld en afspraak gemaakt. Diezelfde dag nog is mijn slot vervangen. Top werk geleverd!! Bedankt.

Beste Huub, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Onproffesioneel en schreeuwend duur !!!

Onze sleutel was in slot afgebroken, waardoor mijn man een soortgelijke slot bij de bouwmarkt kocht. Echter niet gelukt om deze zelf erop te monteren. Daarom Slotenmakerij gebeld en uitgelegd en verzocht om snel iemand binnen 20 min. te sturen, zodat het slot ook door een "professioneel" iemand gefixed kon worden, dachten we!! Na ruim 40 min. kwam de monteur die nog geen 20 min. bezig is geweest, wat gaten geboord en na wat gezucht en gesteun (hij kreeg de deur ook niet meer open en vond het in 1 woord maar ***) gaf hij het op! Hij kreeg het niet voor mekaar! De schroeven waren te lang (hij had bovendien ook weinig gereedschap mee in de auto, dan alleen een (schroef) boor! Wij moesten maar rekening houden met een nieuw veilig slot van ong ** euries, die hij wel kon plaatsen !! Uiteindelijk kreeg ik wel de rekening van € ** gepresenteerd en/of ik die maar SNEL wilde betalen, want hij moest weer verder. Toen ik daar wat over zei, en ik eerst de factuur rustig wilde zien en constateerde dat het adres niet klopte, raakte deze jongeman geïrriteerd, waarna hij zich wendde tot mijn man en aan hem vroeg of hij niet kon betalen? Waarop mijn man antwoordde, nee zij gaat de betaling doen. Wtf...Zo ga je niet met klanten om !! Goed voor een cursus klantenbinding? Ik zal dit bedrijf absoluut niet aanraden!! tja, SNEL en VEEL moeten betalen voor een ongeklaard klusje en door een onproffessionele slotenmaker !! Weggegooid geld !! SPIJTIG dat ik Slotenmaker Snel heb gebeld !! Dat is snel geld verdienen.....NOOIT MEER !!!

Top, niks op aan te merken!!

Sloten laten vervangen voordat ik op vakantie ga volgende week. Extra veiligheid is altijd goed. Aardige medewerker en monteur. Ik ben tevreden.

Beste Hilbert, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snelle service

Ik moest vannacht de hond uitlaten. Toen ik terugkwam besefte ik me dat ik mijn sleutel nog thuis was vergeten. Ik had mijzelf buitengesloten helaas. Slotenmaker snel gebeld en ze waren er al binnen 30 min!!!! Ik was snel weer binnen. Bedankt.

Beste Isa, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Top bedrijf

Mijn cilinderslot was kapot en die moest vervangen worden. Ik heb meteen slotenmakersnel gebeld en een afspraak gemaakt om mijn slot te vervangen. Vriendelijk te woord gestaan en erg goed geholpen. Absolute aanrader!

Goede ervaring gehad met dit bedrijf. Vriendelijk personeel, snel geholpen. Sloten zijn netjes vervangen. Toppers!

Beste Tess, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Goede service erg duidelijk allemaal

Snel afspraak gemaakt. Duidelijke communicatie.

Beste Wolter, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.