Geen goede hulp

Mijn poortdeurslot (lastig slot) is kapot. Op dag 1 kwamen ze direct langs, fijn. Heb de afgelopen 4 dagen iedere dag gebeld voor hulp, wanneer ze nou een antwoord hebben. Ze laten me er helaas gewoon mee zitten. Geen betrouwbare partij wat dit betreft.

Opgelicht

Ruim 1600 euro kwijt voor vervangen slot na inbraak. Het lijkt alsof er een ander bedrijf achter deze website zit, want op de rekening stond een ander telefoonnummer en kvk nummer dan op de website.

Niks op aan te merken

Sleutels vergeten voor de voordeur, hier naar gebeld, monteur binnen circa. 35 minuten aanwezig en ik weer binnen. Heel professioneel en goed geregeld!

Tevreden.

Ik ben super tevreden met wat voor een werk de monteur hier heeft verricht. Ik kon snel mijn woning weer in! Top.

Hele goede ervaring!

Op afspraak heb ik een monteur langs laten komen om het slot van mijn schuur open te laten maken, nadat ik de sleutels kwijt was geraakt. Dit werd vakkundig en goed gedaan, heel fijn!

Goedkoop en kwaliteit goed!

Ik heb recent mijn sloten laten vervangen en ik ben er erg tevreden mee! Voor een goed prijs heb ik goed beveiligd slot laten zetten voor mijn voor en achterdeur.

Hartstikke vriendelijk!

Onlangs een super vriendelijke monteur bij me langs geweest voor mijn gesloten voordeur. Hij wist waarmee hij bezig was en kon mij daardoor snel helpen. Thanks!

Super!!

Mijn sleutels binnen vergeten, waardoor ik meteen belde naar dit en bedrijf. Ze konden meteen een monteur op locatie sturen en die was lekker vlug klaar.

Vriendelijk en betrouwbaar

Ik kreeg als advies om mijn voor- en achterdeur te laten voorzien van nieuw en beveiligd slot. Vandaar dat ik stuitte op dit bedrijf. Ik had een afspraak ingepland voor de dag er op en de monteur kwam op tijd opdagen. Hij besprak alles met mij vooraf voordat hij aan de slag ging. Ik ben tevreden met het resultaat en ik ben blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen.

Snel en betrouwbaar

Ik moest mijn kinderen ophalen van school, dus vandaar dat ik haast had. Eenmaal de auto ingestapt schoot mij ineens op dat ik de sleutels aan de binnenkant van het slot was vergeten... Ik had meteen met dit bedrijf contact gelegd om te vragen of er alvast een monteur op locatie kon komen, zodat ik bij terugkomst meteen iemand voor mijn deur zou hebben. Nadat ik toestemming had gegeven ging de monteur aan de slag en waren mijn kids en ik binnen no time weer binnen. Echt bedankt!!!

Top service!!

Per ongeluk de deur achter mijn rug dicht gedaan, nadat ik vergeten was dat mijn sleutels nog op het aanrecht lagen. Daar sta je dan buiten in de kou... Ik heb zsm naar dit bedrijf gebeld en zij konden mij meteen te hulp schieten door een monteur mijn kant op te sturen. Super fijn toch! Monteur besprak van te voren af wat hij allemaal ging doen en hoeveel het zou kosten. Top bedrijf, niks op aan te merken. Bedankt!

Pas op: oplichters en onprofessioneel, lees mn verhaal en oordeel zelf

Buurvrouw had zich buitengesloten. Ze is een expat en spreekt Engels en de jonge monteur kon geen woord Engels dus ik vertalen (in Amsterdam??) Wanneer er geboord zou moeten worden zouden de kosten op 150-200 uitkomen want nog zonder nieuwe cylinder was. Die nog eens rond de 120 zijn. Enorme bedragen dus laat die cylinder maar zitten want die kopen we zelf wel Eerst geprobeerd om met een hard plastic mat langs de sponning te gaan en voila! de deur gaat open, 2 minuten werk! Monteur wilde alsnog volle mep maar dat vonden wij natuurlijk belachelijk. zn Baas gebeld en na discussie uitgekomen op 121 euro. overschrijven kon niet want het rekeningnummer was een 'zakelijk nummer', sure... Er moest gepint worden ter plekke, ook goed. En wat blijkt, pinapparaat doet het niet, of de buurvrouw even 121 wilde pinnen bij de automaat.. Weer zijn baas gebeld en nu kon opeens wel worden betaald via overschrijving, maar moest wel ter plekke gebeuren Deze gasten zijn echt een smet voor de hele branche en de manier waarop ze te werk gaan is zo opzichtig fout en onprofessioneel Dus pas op voor dit bedrijf!

Vriendelijk en ervaren

Ik had mezelf buitengesloten en vandaar dat ik dit bedrijf belde. Ze hadden me vriendelijk geholpen en er kwam een monteur langs die wel wist wat hij deed. Top

Top service

Ze konden door de service snel bij me zijn waardoor ik weer snel binnen kon zijn. Bedankt!

Ervaren monteur

Ik werd vandaag geholpen door een vriendelijke en ervaren monteur. Bedankt!

Goede service en redelijke prijsaanbod

Ik had met spoed een monteur nodig voor mijn voordeur, omdat ik de sleutel van binnenuit er nog in had laten zitten. Dit bedrijf kon meteen op locatie zijn en heeft mij goed geholpen. Daarnaast was de prijsaanbod die de monteur mij aanbood top!

Goede service en prijs top!

Zeer goede service

Ik belde dit bedrijf om mijn sloten te vervangen voor SKG-keurmerk sloten en er kon meteen een monteur ter plekke komen. Bedankt!

Deur achter me dicht gedaan en mijn sleutels op de tafel vergeten. Slotenmaker was binnen no time op locatie en mij professioneel geholpen.

Tevreden

Tevreden met de diensten van dit bedrijf. Top monteur en vriendelijk. Bedankt!

Top dienst!!

Ik had besloten om mijn deursloten te vervangen i.v.m. verouderde sloten die ik op mijn deur had. Ik dus zoeken op Google waar ik dit kon laten doen. Ik stuitte toen op SlotenmakerSnel en heb toen gebeld met hun klantenservice (super vriendelijk). We hadden toen een datum besproken om een monteur langs te laten komen. Eenmaal wanneer de monteur langs kwam ging hij er professioneel aan toe. Ik zag meteen dat het een ervaren monteur was en ben zeer tevreden!

Goede service!

De deur kon ik niet meer open krijgen doordat ik de sleutel van binnenuit vergat uit te halen. Meteen gebeld en Slotenmakersnel kon meteen een monteur op locatie sturen. Het was een vriendelijke monteur met een goede prijsaanbod!

Goede ervaringen prima bedrijf

Monteur professioneel en netjes, prijs meer dan redelijk! Alles snel en volgens afspraak geregeld dus ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Prettige ervaring met deze slotenmaker hij was vakkundig en kwam met professionele gereedschap. Vriendelijke slotenmaker

Top vriendelijke man

Snel geholpen bedankt