Goede communicatie

Ik wilde mijn post uit de brievenbus halen, toen brak de sleutel af. Slotenmaker gebeld. Ik heb een aardige medewerker aan de lijn gehad. Die situatie uitgelegd wat er aan de hand precies was en toen ben ik doorgeschakeld naar een monteur. Die is daarna op locatie geweest en heeft van te voren met mij de kosten besproken. Toen ik mee akkoord ging, is die pas aan de slag geweest. Fijne service, zeer betrouwbaar. Zeker een aanrader!

Snelle service

Ik heb een afspraak gemaakt met slotenmaker Utrecht om een meerpuntsluiting te installeren op mijn voordeur. De afspraak was snel gemaakt en de slotenmaker heeft professioneel en vakkundig werk geleverd. Daarnaast heeft ie ons meerdere veiligheidstips gegeven.

Zeer slecht, oplichters!

We hadden onszelf buitengesloten doordat de deur was dichtgewaaid met de sleutel nog aan de binnenkant van de deur. Wij hadden slotenmaker snel Almere gebeld en binnen een half uur zou er een collega zijn, verder is er niks besproken qua kosten. De collega die uiteindelijk aankwam, heeft niet eens iets doorgenomen over wat hij eventueel zou kunnen doen, hij begon gelijk over uitboren en een nieuw cilinder, de deur zat niet op slot en er is niet geprobeerd om met een plastic spatel de deur te openen, wat uiteindelijk denk ik gewoon gelukt was. En ons heel veel geld had bespaard!! Die collega vertelde dat de kosten om en nabij de 250 euro zou zijn en dan nog wat voor de cilinder, uitgaande van 300 euro. Wat overigens al een hoog bedrag was. Onder aan de eindstreep moesten wij een bedrag betalen 611 euro!! Ik weet niet waar jullie deze kosten vandaan halen en dit überhaupt durven door te belasten, maar dit is echt te gek voor woorden!! Ik was zelf even eten halen en toen ik terugkwam hoorde ik van mijn man dat hij dit betaald had, hij was erdoor overrompeld! Ik heb gelijk gebeld en gevraagd of jullie wel helemaal goed bij jullie hoofd zijn??!! om dit soort bedragen te vragen voor een deur die dichtgewaaid is en die niet eens op slot zat, voor 15 min werk??!! Ik vraag jullie nu ook vriendelijk om dit recht te trekken en met een gereduceerde prijs te komen, als ons van tevoren verteld was dat dit 611 euro zou kosten hadden we deze meneer gelijk weggestuurd namelijk!! Elke andere slotenmaker rekent de helft of zelfs nog minder, daarbij komt nog dat wij slotenmaker snel Almere belden en er een bedrijf komt van 24/7 ofzo??!! Jullie komen over als oplichters en we voelen ons ook echt genaaid!! Heb inmiddels een week geleden een mail gestuurd en al meerdere keren gebeld, maar nog steeds geen reactie! Ik laat het hier zeker niet bij zitten!

Aardige medewerkers

Telefonisch word je netjes te woord gestaan en een afspraak is zo gemaakt. De monteur staat sterk in zijn schoenen en die heeft verstand van zijn vak. Die heeft het slot van de achterdeur vervangen. Vakkundig en professioneel gedaan. Ik zou dit bedrijf zeker weer bellen voor de volgende klus.

Snel

Ik zou mijn dochter op het station ophalen, omdat het slecht weer is geweest. Ik heb haar opgehaald en daarna samen boodschappen gedaan. Toen we thuis arriveerden, konden we helaas het huis niet in. Wij hadden allebei geen sleutels bij ons. Online op deze pagina terecht gekomen. Slotenmaker was er binnen een half uur. De deur open gemaakt zonder beschadiging. Top service, tegen een redelijke prijs.

Great Job

Defect penslot uitgeboord en deur geopend. Een nieuw penslot gemonteerd. Slotenmaker kwam op de afgesproken tijd. Keurig, netjes gedaan en tegen de afgesproken prijs. Goede service. Kan deze slotenmaker zeker aanbevelen!

Top service

Het bedrijf benaderd voor een veiligheidscheck. Afspraak gemaakt met deze slotenmaker. Alles thuis gecontroleerd, toen bleek er dat de voor-achterdeur sloten niet veilig genoeg zijn. Die heb ik ze laten vervangen voor veiligheidssloten, nadat we de prijs van te voren hadden besproken. Goed werk geleverd! Bedankt voor de service!!!!!

Professioneel

Mijn redder met dit slechte weer. Ik heb mezelf buitengesloten. Toen belde ik deze slotenmaker op die snel ter plaatse kon komen. Deur heeft ie in no-time open zonder een beschadiging of iets. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Eerlijk

Veiligheidscheck gedaan door deze slotenmaker. Eerst afspraak gemaakt en daarna is hij geweest en heeft ie alles nagelopen. Er bleek dat alles goed was en dat ik verder niks hoefde te veranderen aan mijn sloten. Ook hebben we wat adviezen gekregen om de sloten goed te onderhouden. Eerlijke slotenmaker en goede service!

Fantastisch

Mijn voordeur slot is kapot geweest. Ik heb via internet een slotenmaker gezocht en een offerte opgevraagd. Deze slotenmaker heeft me daarna telefonisch gecontacteerd. Slotenmaker is langs geweest en heeft naar het slot gekeken. Er bleek dat het oude slot kapot was, dus die heeft een nieuw driepuntslot geplaatst en alles opnieuw afgesteld. Bedankt!

Top gedaan!!!!!!

Ik stond voor een dichte deur, binnen 30 minuten was de slotenmaker er en binnen 10 minuten was de deur geopend en kon ik afrekenen. De prijs was van te voren afgesproken, voordat ie aan de slag ging. Hij gaf me ook een paar tips om mijn huis goed te kunnen beveiligen. Super tevreden over service. Een aanrader!

Betrouwbaar

Wij wilden graag weten hoe veilig onze woning is, dus wij hebben besloten om een veiligheidscheck te doen. Slotenmaker is langs geweest en heeft alles na gelopen. Er moest alleen het slot van de voordeur vervangen worden, hiervoor hebben we een andere afspraak gemaakt. Daarnaast hebben we handige tips gekregen. Super vriendelijke man. Nogmaals bedankt voor de goede service!

Goed werk geleverd

Wij hebben ons gisteren buitengesloten. Toen moesten we dit bedrijf benaderen. Slotenmaker is snel ter plaatse geweest. De deur open gemaakt zonder schade. Professioneel en betrouwbaar bedrijf. Netjes de prijzen van te voren telefonisch doorgegeven. Top service

Onprofessioneel

Deur was in het slot gevallen met de sleutel er nog in aan de binnenkant. Gebeld met de slotenmaker en binnen 45 min kwam er iemand (auto zonder logo van de slotenmaker). Hij heeft de kosten een beetje toegelicht en ging aan de slag, maar na 1 uur (!) freezen was het slot nog niet open. Het lukte gewoon niet, maar we moesten gewoon geduld hebben. Accu’s waren inmiddels ook bijna op en moesten bij de buren worden opgeladen. Toen gevraagd om maar op te houden en buurman heeft ruitje in de voordeur ingetikt om slot te openen, wat deze slotenmaker eigenlijk dus ook meteen had moeten voorstellen omdat dat achteraf de beste oplossing was. Heb geweigerd te betalen voor openen slot omdat het slot feitelijk niet door hem was geopend. Wel voorrijd kosten en 1 uur arbeidsloon (99€!) en deel freeskosten, vreemd dat je daar apart voor moet betalen, dat is toch de arbeid die wordt verricht! Duur grapje dus, kapot slot en kapot glas voor ruim 200€. Hij had ook geen pin automaat bij zich, moest via tikkie dat niet binnenkwam, dus maar ter plekke overgemaakt om er vanaf te zijn. Geen onvriendelijke monteur maar had het idee dat hij niet wist wat hij deed of deed alsof om de tijd te rekken en de rekening te spekken. Zal nog contact hierover opnemen met het bedrijf.

Snel

Ik was bijna opgelicht door een andere sleutelmaker. Door een advies van een vriendin, ben ik in contact gekomen met deze slotenmaker. Binnen 40 minuten ter plaatse en binnen een kwartier was ik weer binnen en had ik nieuwe sleutels. Top service!

Goede Service

Nadat ik mezelf had buitengesloten, heb ik contact opgenomen met deze slotenmaker. Die stond binnen 15 minuten voor de deur. Hij heeft netjes werk gedaan. De prijs was duidelijk en eerlijk. Ik raad iedereen deze slotenmaker aan! Topservice!

Kwaliteit

Vanmorgen heeft een vriendelijke slotenmaker mijn vader geholpen. Hij stond buitengesloten omdat hij de sleutel aan de binnenkant van de deur had laten zitten. De slotenmaker heeft ervoor gezorgd dat mijn vader weer naar binnen kon.

Eerlijk

Telefonisch contact vooraf gehad. Fijne medewerker aan de lijn gehad. Eerlijk overleg gehad of mijn geval een spoed geweest was. Daarna gelijk een afspraak gemaakt. Slotenmaker is langs geweest en heeft mijn slot vervangen. Bedankt voor de goede service.

Snel ter plekke

's nachts gebeld, omdat er ingebroken was. Slotenmaker is snel ter plekke geweest en heeft tijdelijk wat geplaatst en de volgende dag is hij langs geweest en heeft een nieuw slot gemonteerd. Topper!

Prima bedrijf, aanbevolen! Ik had nieuwe sloten nodig.Slotenmaker is langs geweest, maakte snel een offerte, vervolgens de sloten op professionele wijze gemonteerd. Zeer klantvriendelijk. Ik ben er erg blij mee!

Snel

Ik ging de hond uitlaten en toen was ik vergeten mijn sleutels mee te nemen, omdat ik ervan uit ging dat ze in mijn jas waren. Super dom. Gelukkig kon ik deze slotenmaker bellen. Die is snel ter plaatse geweest. En de deur opengemaakt zonder schade. Top gedaan.

Fijne communicatie

Ik wilde mijn huis goed beveiligen tegen inbraak. Daarom heb ik contact met deze slotenmaker opgenomen en een advies gevraagd. Na een goed gesprek, heb ik besloten mijn voor en achterdeur een meerpunsluiting slot te laten plaatsen. Eerlijke prijzen en goede communicatie. Bedankt!

Betrouwbaar

Door een domme fout heb ik mezelf buitengesloten. Telefonisch contact opgenomen. Slotenmaker is binnen 30 minuten geweest. Die heeft de deur opengemaakt. Het duurde even, omdat het een lastig oud slot is geweest. Goed geholpen. Bedankt jongens!

Aardig

Nadat ik buitengesloten stond ben ik erg vriendelijk geholpen door slotenmakersaanhuis. De telefoniste heeft direct een slotenmaker naar mijn woning gestuurd. Daarnaast heeft de slotenmaker mijn deur geopend zonder enige schade aan te richten.

Vriendelijk

Te maken gehad met een inbraak, voelde me erg onveilig daarna. Contact gehad met dit bedrijf en er werd gevraagd of ik foto's wilde maken en sturen om de schade op te meten en deze ook gelijk te herstellen. Professioneel werk afgeleverd. Aanrader!