Waardeloos

Het lijkt goed en bonafide. Vriendelijke mensen aan de telefoon. Ze komen snel, geen informatie over kosten vooraf, direct betalen van zeer hoge kosten terwijl het werk maar half af was. Toen ze nog een keer moesten komen om het werk af te maken werd er een verkeerde cilinder in het slot gezet en waren de kosten wederom zeer hoog. Telefonisch contact opnemen om dit op te lossen loopt uit op niks. Een email naar klantenservice krijgt een reactie, maar je wordt steeds met een kluitje in het riet gestuurd. Ga NIET met deze "Slotenmaker Snel" in zee!!!

Waardeloos

Meldt geen voorrijkosten en starttarief bij afspraak maken Uiteindelijke prijs is veel hoger dan prijsopgave Slecht werk geleverd. 400 euro armer voor een cilinderslot wat slecht werkt en dat in 15 minuten Slechte service

Zeer slechte service

Wij zijn inmiddels al meer dan 3 maanden bezig om ons voordeur slot en de bijbehorende onderdelen te laten vervangen. We zijn inmiddels al vele mails en telefoontjes verder en worden steeds slecht behandeld en afgewimpeld. Ze lijken goed bereikbaar, maar als er echt problemen zijn wordt er niks opgelost. Let op, er wordt wel bij de eerste afspraak meteen gevraagd om te betalen!

top service

nadat de slotenmaker weg was, was ik het ergens niet over eens. ik heb de klantenservice gebeld en hebben het samen opgelost.

nieuw slot laten plaatsen

Recent een nieuw slot laten installeren. Het was snel geregeld en de sleutels werken weer lekker soepel

Oplichting

Bewust onduidelijkheid creëren met prijzen en toeslagen en btw "vergeten" te vermelden vooraf ondanks dat je 3x vraagt wat het totaal kost. Vervolgens als je er achteraf achter komt dat je teveel betaald heb zijn ze niet bereikbaar en reageren niet op mails. Hooguit reageren ze onder reviews dat ze het graag oplossen maar daar kopt niks van.

Geen transparante prijsopgave, te hoge rekening

Mijn tip: zoek een andere slotenmaker. Wel tevreden over de dienst die is geleverd, binnen 10 minuten waren we binnen in ons huis zonder schade. Ook kon de slotenmaker op de gewenste tijd aanwezig zijn. Absoluut niet tevreden over de prijsopgave vooraf. Wij gingen akkoord met een bedrag van 70-90 euro plus voorrijkosten van 35 euro. Uiteindelijk werd er ineens een starttarief gerekend van 120 euro exclusief btw. dit was vooraf niet vermeld. Het bedrijf reageert netjes onder reviews dat ze klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. Echter kan je geen telefonisch contact krijgen met de klantenservice. Alles moet per e-mail en het duurt steeds een week voordat je een reactie krijgt. Uiteindelijk een reactie dat ze er niks aan kunnen doen, uitleg over de prijzen of een inhoudelijke reactie op je klacht krijg je niet.

***

Ik sluit mij aan bij *** uit ***. Het zijn grote o********s. Hier ff een slot openmaken. Rekening: €*** (voor nog geen 20 minuten "werk") Het is te belachelijk voor woorden! Je belt met slotenmaker Snel en 24/7 security locks aan de deur. Vooraf gevraagd wat de kosten waren. De voorrijkosten €*** werden genoemd en de kosten van een evt. nieuw slot vanaf €***,= . Verder werd er niets vermeld. Ook nog prutswerk afgeleverd. Troep mag je ook nog zelf opruimen en de deur geruïneerd. Telefoon nemen ze daarna niet meer op. Op mails wordt zeer traag geantwoord en verschuilen ze zich dat er marktconform gefactureerd wordt. Ik heb ze beloofd dat ik een manier zal vinden om mensen te waarschuwen voor deze praktijken. Dus bij deze: TRAP ER NIET IN!! WEES GEWAARSCHUWD!!

Slecht

Een bedrijf dat veel te veel rekent voor het geen dat ze uitvoeren. Doen en plaatsen dingen zonder dat het afgesproken is en brengen dit in rekening. Als je dit aangeeft denken ze niet mee in oplossingen en als je even verder leest zie je vanzelf dat er vele andere gedupeerden zijn. Geen aanrader, zoek liever een betrouwbare slotenmaker!

Te slecht voor woorden

Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Ga niet met deze partij in zee, is mijn tip aan iedereen die dit leest! Niet alleen is het werk niet goed gedaan, maar de rekening is bizar hoog (ze geven bedragen excl. BTW af en vergeten te melden dat ze naast voorrijkosten van ruim *** euro ook nog eens ruim *** euro starttarief hebben. Je begint dus al met meer dan *** euro voordat ze ook maar iets hebben gedaan, zonder dit vooraf transparant te melden). De reparatie is bij ons niet goed gedaan en daarna is de service ronduit slecht. Ze geven telkens aan dat er gebeld wordt om een afspraak te maken, maar na 3 maanden, minimaal 30 telefoontjes en een paar klachtenmails is er nog steeds geen resultaat. Je wordt alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd, hulp bieden ze hun klanten niet.

kluis openen

We gingen verhuizen en we kwamen op een kluis die we compleet waren vergeten. Hij is schadeloos geopend door slotenmakersnel

Zeer ontevreden

Eerst vertelde de monteur me dat het ongeveer €***- €*** zal kosten. Uiteindelijk meer dan € *** betaald voor 1 minuut werk. Te duur voor het werk wat is verricht. Ik zie dat meerdere mensen hier problemen met ze hebben gehad. Slecht!

kerntrekbeveiliging

Onze deur was toe aan nieuwe kerntrekbeveiliging dus toen hebben we ‘s avonds besloten om een offerte aan te vragen bij slotenmakersnel.nl. Toen hebben ze de volgende dag een offerte gestuurd en daar zijn we mee akkoord gegaan. Ze zijn gisteren geweest! Vlotte werkers en alles is netjes achtergelaten.

Komt niet opdagen

Je belt in het weekend ze sturen iemand langs zou er binnen 15 minuten er zijn na 3 kwartier nog niemand bel je weer heen en dan zeggen er komt niemand mooie 24 uur service zeer slechte service

Grote ***

Een klein dressoir slot in 10 minuten opgemaakt een rekenen vervolgens naast *** euro voorrijkosten doodleuk een uurtarief van *** euro. Verder heeft de monteur mijn minderjarig dochter onder druk gezet direct af te rekenen tegen gemaakte afspraken van factureren in. Na het indienen van een klacht wordt alles ontkent en net gedaan als tarieven dood normaal zijn.

skg2

Ik wilde een goed slot zonder heel veel te betalen. Ik koos uiteindelijk voor SKG2 cilinderslot en ben er tevreden mee hoor.

Beste Aron, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

buitengesloten

Natuurlijk sleutel vergeten mee te nemen. Gelukkig konden hun de deur voor me openen.

deurslot

Nieuw deurslot met SKG keurmerk laten plaatsen door deze slotenmaker. Goed werk geleverd.

Beste Wessel, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Zeer slecht!

Veel te duur voor de werkzaamheden die ze uitgevoerd hebben, voelt als zware oplichting!

Meerpuntssluiting

Onze achterdeur had nog geen meerpuntssluiting maar de voordeur wel. Ik had gelezen dat de meeste overvallen via de achterdeur worden gepleegd. Om die reden dus een meerpuntssluiting op de achterdeur laten plaatsen. Hij werkte netjes en was erg snel!

Beste Youssef, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Buitengesloten geraakt

Ik kwam thuis van een lange werkdag en kon mijn sleutel niet vinden in mijn jaszak. Alles overhoop gehaald natuurlijk, maar mijn sleutels waren nergens te bekennen. Toen maar slotenmakersnel gebeld en zij konden met 20 minuten hier zijn. Ze waren er zelfs met 15 minuten! Super snel en super fijne service. Ik weet niet wat ik anders had gedaan.

Beste Cornee, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Sleutels laten bijmaken

Tevreden met de nieuwe sleutels!

Beste Jordan, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Gebeld omdat mijn slot kapot aan het gaan was. Komt er een vriendelijke man kijken en zegt dat het slot stuk is, wat ik al wist. *** euro excl. voorrijkosten. Dag erna een telefoontje dat het een heel lastig slot is en dat een nieuw slot inclusief voorrijkosten en montage *** excl. zou gaan kosten. Zelf gaan googelen en vond iemand die dezelfde werkzaamheden heeft gedaan voor nog geen *** euro. Tien procent van de prijs die mij door deze slotenmakers werd aangeboden. Echt schandalig! Het zijn gewoon ***!!!

Beste Inge, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons, maar ons voor oplichters beschuldigen is een kwalijke zaak. Wij bespreken de mogelijkheden die er zijn van te voren met alle klanten en gaan pas te werk op het moment dat de klant akkoord gaat met onze dienstverlening. Want dat is waar u voor betaald, een dienstverlening, top kwaliteit producten die voldoen aan de PKVW -keurmerk en meer. Klanten hebben altijd de mogelijkheden tot het afwijzen van onze diensten zonder problemen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

service

Ik wist echt niet welk slot ik moest kiezen dus ik had slotenmakersnel maar even gebeld voor advies. De vrouw aan de telefoon was super aardig en hielp mij goed. Ook hield ze rekening met mijn budget en we zijn er samen uitgekomen!

Beste Robin, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

sleutel afgebroken

Sleutel was afgebroken, echt niet chill. Gelukkig kon de monteur het fixen!!!

Beste Sander, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel