Gebeld om een veiligheidscontrole te plannen. Goede hulp van de telefoniste. Daarnaast was de monteur op tijd aanwezig en gecontroleerd. Vertrouwd bedrijf

Uitstekende ervaring

Ik heb mezelf gisteren in de hitte opgesloten met mijn dochter van 3. Omdat ik zo in paniek was, wist ik niet wat ik moest doen. Ik ben op zoek naar een bedrijf dat snel ter plaatse kan zijn. Ik heb snel de slotenmakersnel gebeld en ze waren er binnen 35 minuten! Alles werd goed uitgelegd en we kwamen vrij snel aan. Ik ben erg tevreden!!!!

Nadat er geprobeerd is in te breken, wil ik mijn sloten vervangen. Gelukkig kwamen ze niet binnen, maar ik voelde me niet langer veilig. Daarom hebben we besloten om de sloten te vervangen. Bel slotenmakersnel en maak de volgende dag een afspraak! De monteur kwam en alles werd netjes vervangen. Alles werd duidelijk besproken. Ik voel me weer goed!

Toppers

Ik ben mijn sleutel verloren. Voor extra veiligheid wil ik het slot veranderen. Ik heb de slotenmaker gebeld en een afspraak gemaakt. Ik had een goede monteur en alles werd netjes vervangen. Dank u

Snel en vakkundig

Mijn sleutel is helaas gisteren gestolen in de stad. Ik wist niet wat ik moest doen omdat ik in paniek raakte. Op aanraden van een vriendin die ik snel een slotenmaker belde, had zij een goede ervaring met hen. Voor de zekerheid gebeld en een afspraak gemaakt om al mijn sloten te vervangen. Gebruiksvriendelijke en professionele installateur. Ik ben zeer tevreden over jullie service.

Mijn voordeurslot is gaan roesten. Ik besloot dat het tijd was om hem te vervangen. Het was ook een oud hangslot. Normaal gesproken zou ik dit zelf doen, maar ik wilde een veilig slot, dus besloot ik een professional in te schakelen. Ik heb de slotenmaker gebeld en een afspraak gemaakt. Meneer kwam op tijd aan en werd vervangen door een goed veilig slot. Topper

Kluis openen

We gingen verhuizen naar een groter huis omdat we een kindje op komst hebben, de kluis was niet nodig om mee te nemen maar de inhoud wel. Mijn man wilde eerst zelf proberen de kluis te openen maar toen zag ik op de site dat dat niet aan te raden is, toen hebben we maar iemand van slotenmakersnel laten komen, hij deed het professioneel en liet alles netjes achter! De kluis hebben we weg gedaan

Sleutels kwijt

Ik denk dat ze mijn zakken hebben gerold want mijn sleutels waren opeens verdwenen maar mijn portemonnee ook. Ik kwam daar achter toen ik thuis kwam van de stad en de deur niet kon openen omdat ik geen sleutel had. De buren hebben een reserve sleutel maar die zijn op vakantie. Daarna heb ik de slotenmaker gebeld die hebben alles netjes opgemaakt gelukkig!

Netwerk van oplichters

Zouden tussen 12-14 uur komen maar werd 17:15. Busje van Slotenmaker 24/7 dus dat klopt al niet. Zijn al eerder bedonderd bij vorig huis door een malafide slotenmaker. Sleutel was afgebroken en we hebben zelf slot eruit gehaald. Om de sleutel er uit te halen is voor slotenmaker een eitje. Deze jongen wist ook niet dat die te laat was en zei nee mevrouw geen apparatuur voor. Nieuw slot e.d zou richting de honderden euro's gaan. Gelukkig kwam mijn man en gaf aan dat het om oplichting gaat en had review gevonden. Foto van busje en kenteken gemaakt. Hij ging er vandoor voelde zich hier te goed voor als professional. Nieuwe slotenmaker, een echte, had de sleutel er binnen 15 min uit. Kosten paar tientjes!!! Stelletjes eikels.

goed geholpen. Prijzen materiaal 4x winkelprijs. Dit is absurt hoog

goed geholpen. Prijzen materiaal 4x winkelprijs. Dit is absurt hoog

Beste, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Graag werken we met u aan een passende oplossing. U kunt contact opnemen per mail zodat we uw klacht kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Ik wilde een paar extra sleutels bij laten maken, we willen voorkomen dat we zonder sleutel buiten te komen staan dus ik wil er een aantal aan de buren en familie geven die dichtbij wonen. Ik had ze na het weekend gelijk binnen!

Snel

Ik heb hele jonge kittens thuis waar ik voor moet zorgen maar toen ik de deur dicht deed omdat ik de plantjes water wilde geven, had ik geen sleutels bij me. Ik kan de kittens niet lang alleen laten dus ik moest wel de spoedservice bellen. Hij stond al met 20 minuten op de stoep en de kittens waren oké!

Niet op tijd en duur

Teleurgesteld in de service afspraak tussen 14.00 en 16.00 uur komen 45 min later Cilinderslot vervangen 10 min werk en de hoofdprijs betaald Voel mij net zoals vele een beetje ….. De voorlichting is dat de prijzen worden verteld zonder BTW EN ER WORD NIET GESPROKEN OVER een starttarief maar liefst 120€ de voorrijkosten zijn 35€ maar zonder BTW KORTOM IK WORD ER NIET VROLIJK VAN

Buitengesloten

Ik heb hele jonge kittens thuis waar ik voor moet zorgen maar toen ik de deur dicht deed omdat ik de plantjes wilde geven, had ik geen sleutels bij me. Ik kan de kittens niet lang alleen laten dus ik moest wel de spoedservice bellen. Hij stond al met 20 minuten op de stoep en de kittens waren oké!

Koopje

Thuis heb ik nog een deur die is gemaakt van hout, een beetje oud ook en het bleek dat pensloten een goed slot is voor zo’n deur van hout. Ook redelijk goedkoop. Nu hebben we weer een goed bijzetslot!

Snel en professioneel

Zondag middag langs gekomen, oude slot eruit, nieuwe erin. Alles binnen anderhalf uur gedaan.

Heel erg lang wachten

We wachten nu al meer dan een uur, en worden steeds gebeld dat het nog langer duurt. Erg slecht. Zeker dat je daarvoor dan ook nog eens betaald

Beste mevrouw van Duuren, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Af en toe is het door drukte of andere factoren waar wij geen invloed op hebben niet mogelijk om op de afgesproken tijdstip op locatie te zijn. Wij doen altijd ons best om zo snel mogelijk op locatie te zijn en de klant zo goed en tevreden te helpen. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Voel me bestolen

Maken misbruik van de situatie (buitengesloten) en zijn onredelijk. Durven *** euro te rekenen voor 10 minuten werk waar geen materiaal aan te pas is gekomen. Schrijf niet snel een review, maar deze tent heeft al mijn vertrouwen verloren. Zeer teleurgesteld.

Beste Rogier, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Echter bent u op dit moment ook niet helemaal eerlijk over de algehele situatie. U geeft achteraf aan, nadat alle werkzaamheden zijn verricht dat u het toch niet helemaal eens bent met de werkzaamheden en de tarieven. Hiervoor had u daar geen enkele bezwaar op tegen. Het is dat de monteur de deur snel en makkelijk kon openen. Hij heeft hierdoor de kosten zo laag mogelijk voor u weten te houden. Daarnaast beweerd u ook nog eens dat de monteur uw cilinder vernield heeft, terwijl de monteur uw deur heeft weten te openen zonder in aanraking te komen met uw cilinder. Alle vorm van feedback is meer dan welkom bij ons mits dit de waarheid is. Dit is niet het geval in uw situatie. U verwacht dat er een dienst kosteloos wordt geleverd en probeert dit te krijgen door de gehele situatie te verdraaien. Dat is iets wat wij zeer spijtig vinden. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Camera beveiliging

Onze buren hebben laatst camera’s laten plaatsen en toen wilde wij eigenlijk ook wel bewakingscamera’s. Uiteindelijk gekozen voor de WiFi-camera zodat ik alles makkelijker kan terugkijken

Beste Lara, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Schadevrij

Ik was de sleutel binnen vergeten maar we hebben 2 weken terug nieuwe sloten laten plaatsten dus het zou zonde zijn als ze nu al kapot moeten. Gelukkig kon de monteur van Slotenmakersnel de deur schadevrij openen dus dat was snel geregeld.

Beste Kerem, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Buitengesloten

Ik was even de auto aan het wassen op de oprit maar compleet vergeten een sleutel te pakken, de deur waaide ook bijna gelijk dicht en ik kon niet meer naar binnen. Gelukkig had ik wel mijn telefoon waardoor ik de slotenmaker kon bellen. Hij arriveerde met ongeveer 20 minuten en deed de deur voor me open.

Beste Josefien, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Oplichters

Omdat de site er betrouwbaar uitzag hebben we gebeld nadat we ons in de vroege ochtend hadden buitengeloten. Voor de zekerheid nog even gevraagd naat de voorrijkosten. Die waren laag. Na anderhalf uur kwam een aardige jongen die wel vertelde dat het openen van de deur *** zou kosten. Later bleek dat er een belachelijk hoge spoedtoeslag werd berekend. Zo kwamen we op drie keer de prijs van een betrouwbare slotenmaker. Ook werd de rekening verstuurd op naam van een bedrijf dat niet op internet is te vinden. Nog geen reactie gehad van de klantenservice. Zo te zien wordt er alleen gereageerd op beoordelingen van 10.

Beste Henk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Er wordt niet alleen gereageerd op de positieve reviews. Alle vormen van feedback is welkom. Ik heb van mijn collega's begrepen dat er ook al contact is geweest via de e-mail. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

We moesten de anti-kerntrekbeveiliging laten vervangen want hij was oud, dat had de slotenmaker snel gedaan.

Beste Mark, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snel

Mijn sleutel brak af toen ik de deur wilde openen. De slotenmaker kon hem eruit halen maar het slot was wel beschadigd dus die moest ook vervangen worden, gelukkig had hij de benodigdheden bij zich en kon hij dat direct doen

Beste Linda, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Netjes

Thuis had ik eerst een simpel cilinderkop zonder extra punten, kennissen van mij hebben vorige week een meerpuntsluiting laten plaatsen en ze raadden mij dit ook aan. Ik heb maar naar het advies geluisterd en de meerpuntsluiting is heel netjes en snel geplaatst.

Beste Disney, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel