Ik stond gisteren helaas buitengesloten. Meteen slotenmaker snel gebeld en ze waren er binnen 30 min!!! Nog nooit zo’n snelle service gehad. Netjes afgehandeld en ik kon weer gauw naar binnen. Toppers

Uitstekend geholpen

Mijn schuurdeur ging helaas niet meer open. Ik moest bij mijn spullen dus slotenmakersnel gebeld. Afspraak gemaakt. Snel en netjes geholpen. Bedankt jongens!

Super service, belachelijk hoge prijzen.

Het cilinderslot van onze deur was kapot en we konden niet meer in onze schuur. Een aantal slotenmakers gebeld maar Slotenmaker snel was de enige die direct gekomen en de voorrijkosten waren maar ** euro. Super service, keurig nieuw slot, klantvriendelijke slotenmaker. De rekening Voorrijkosten ** euro EX BTW, dat mag niet bij consumenten. Verplicht inclusief BTW noemen. Verplicht 1 uur arbeid á ** euro (EX BTW). Dit moet je wel goed communiceren als wij komen bent u ** euro kwijt. Nieuw cilinderslot ** euro M&C **. Samengevat - SUPERservice maar de factuur wordt met de vork geschreven.

Besodemieterd

Vooraf werd gezegd dat het repareren van het slot € 250,00 kosten. De monteur is nog geen 20 minuten bezig geweest en toen moest ik € 484,00 betalen.

Top service. Netjes geholpen

Mijn sleutels zijn helaas gestolen gisteren in de stad. Ik wist niet wat ik moest doen uit paniek. Op aanrader van een vriendin belde ik slotenmakersnel, zij had al eerder een goede ervaring met hun. Gebeld en meteen afspraak gemaakt om toch maar mijn sloten allemaal te vervangen voor de zekerheid. Aardige en vakkundige monteur gehad. Ik ben zeer te spreken over jullie service.

Beste Milou, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Netjes te woord gestaan door telefoniste. Vakkundige monteur gehad en sloten zijn netjes vervangen. Ik ben weer blij!

Beste Anne, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Wij zijn vorige week verhuisd naar onze nieuwe woning. We hadden nieuwe sloten nodig. Top geholpen!

Beste Inaya, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

bij klachten geen gehoor

Trap er niet in. ** euro voor een slot met winkelwaarde van ** euro en ** euro voor 10 minuten werk moeten betalen. Klacht ingediend en na 3 weken nog steeds niet in behandeling genomen. Niet doen!!

Beste Karin, Wij hebben uw klacht zeker wel in behandeling genomen, afgelopen vrijdag 11 juni hebben wij u een mail gestuurd. Als u het niet ontvangen heeft kunt u kijken in de spam-box. Met vriendelijke groet, Sofia Scholten Team Slotenmaker Snel.

Geweldige service

Ik was mijn sleutels kwijtgeraakt. Uit veiligheid wilde ik de sloten laten vervangen. Slotenmaker gebeld en afspraak gemaakt. Aardige monteur gehad en alles is netjes vervangen. Bedankt

Beste Julie, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Absoluut betrouwbaar bedrijf. Je hoort tegenwoordig snel slechte verhalen over slotenmakers. Mijn ervaring was zeer goed! Alles is telefonisch duidelijk besproken door aardige telefoniste. Alles klopte, monteur was op tijd, prijs zoals benoemd en goede service. Absoluut een aanrader mocht je problemen hebben met je slot!

Beste Vera, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Top top top bedrijf!

Sleutel was afgebroken in mijn slot helaas. Na googlen van wat bedrijven terecht gekomen bij slotenmakersnel. Meteen gebeld en afspraak gemaakt. Diezelfde dag nog is mijn slot vervangen. Top werk geleverd!! Bedankt.

Beste Huub, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Onproffesioneel en schreeuwend duur !!!

Onze sleutel was in slot afgebroken, waardoor mijn man een soortgelijke slot bij de bouwmarkt kocht. Echter niet gelukt om deze zelf erop te monteren. Daarom Slotenmakerij gebeld en uitgelegd en verzocht om snel iemand binnen 20 min. te sturen, zodat het slot ook door een "professioneel" iemand gefixed kon worden, dachten we!! Na ruim 40 min. kwam de monteur die nog geen 20 min. bezig is geweest, wat gaten geboord en na wat gezucht en gesteun (hij kreeg de deur ook niet meer open en vond het in 1 woord maar ***) gaf hij het op! Hij kreeg het niet voor mekaar! De schroeven waren te lang (hij had bovendien ook weinig gereedschap mee in de auto, dan alleen een (schroef) boor! Wij moesten maar rekening houden met een nieuw veilig slot van ong ** euries, die hij wel kon plaatsen !! Uiteindelijk kreeg ik wel de rekening van € ** gepresenteerd en/of ik die maar SNEL wilde betalen, want hij moest weer verder. Toen ik daar wat over zei, en ik eerst de factuur rustig wilde zien en constateerde dat het adres niet klopte, raakte deze jongeman geïrriteerd, waarna hij zich wendde tot mijn man en aan hem vroeg of hij niet kon betalen? Waarop mijn man antwoordde, nee zij gaat de betaling doen. Wtf...Zo ga je niet met klanten om !! Goed voor een cursus klantenbinding? Ik zal dit bedrijf absoluut niet aanraden!! tja, SNEL en VEEL moeten betalen voor een ongeklaard klusje en door een onproffessionele slotenmaker !! Weggegooid geld !! SPIJTIG dat ik Slotenmaker Snel heb gebeld !! Dat is snel geld verdienen.....NOOIT MEER !!!

Top, niks op aan te merken!!

Sloten laten vervangen voordat ik op vakantie ga volgende week. Extra veiligheid is altijd goed. Aardige medewerker en monteur. Ik ben tevreden.

Beste Hilbert, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snelle service

Ik moest vannacht de hond uitlaten. Toen ik terugkwam besefte ik me dat ik mijn sleutel nog thuis was vergeten. Ik had mijzelf buitengesloten helaas. Slotenmaker snel gebeld en ze waren er al binnen 30 min!!!! Ik was snel weer binnen. Bedankt.

Beste Isa, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Top bedrijf

Mijn cilinderslot was kapot en die moest vervangen worden. Ik heb meteen slotenmakersnel gebeld en een afspraak gemaakt om mijn slot te vervangen. Vriendelijk te woord gestaan en erg goed geholpen. Absolute aanrader!

Goede ervaring gehad met dit bedrijf. Vriendelijk personeel, snel geholpen. Sloten zijn netjes vervangen. Toppers!

Beste Tess, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Goede service erg duidelijk allemaal

Snel afspraak gemaakt. Duidelijke communicatie.

Beste Wolter, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Top bedrijf

Snelle duidelijke communicatie met alles! Snel afgehandeld en netjes werk geleverd. Ik zal jullie aanraden bij mijn vrienden.

Beste Steven, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Klantvriendelijk en netjes te woord gestaan

Na een poging tot inbraak wou ik mijn sloten vervangen. Gelukkig zijn ze niet binnen geweest maar ik voel me niet meer veilig. Vandaar besloten toch de sloten te vervangen. Meteen slotenmaker snel gebeld en een afspraak gemaakt voor de volgende dag! Monteur kwam en alles is netjes vervangen. Alles is duidelijk besproken. Ik voel me weer goed!

Beste Marijke, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Snel en makkelijk offerte aangevraagd via website

Ik wou graag mijn sloten vervangen. Via de website erg makkelijk een offerte aangevraagd. Ik had binnen 2 werkdagen reactie terug. Meteen een afspraak gemaakt. Aardige monteur gehad en alles is netjes vervangen. Alles is duidelijk gecommuniceerd! Zeker aanrader

Beste Martijn, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Goede communicatie

Slotenmaker snel gebeld voor een veiligheids check-up. Monteur is langsgeweest en er is 1 slot vervangen. Was een aardige monteur. Snel geregeld allemaal!!

Beste Brian, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Keurig bedrijf

Afspraak gemaakt met Slotenservice Amersfoort. Meteen gebeld zijn zelfde dag langsgekomen voor het vervangen van 2 sloten. Aardige monteur en goede service.

Beste Melissa, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Supergoede service duidelijke uitleg!

Ik had mijzelf gisteren buitengesloten in de hitte met mijn dochtertje van 1,5 Door alle paniek wist ik niet meer wat ik moest doen. Ik zocht een bedrijf die snel ter plaatse kon komen. Gebeld naar Slotenmaker snel en ze waren er al binnen 30 min! Alles duidelijk uitgelegd en we waren vrij snel binnen. Ik ben zeer tevreden!!!!

Beste Martin, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Gemaakt

Graag duidelijke inschatting kosten.

Beste Pieter, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snel en makkelijk afspraak gemaakt. Goed bedrijf!!

Wij wonen een beetje in een onveilige buurt, er wordt vaak ingebroken hier. Wij voelden ons onveilig en wouden graag nieuwe veilige sloten laten plaatsen. Slotenmaker snel gebeld en snel een afspraak gemaakt. Monteur kwam dezelfde dag nog langs en alles netjes vervangen. Top bedrijf

Beste Bert, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.