Slot vervangen

Mijn sleutel brak af in het slot. Gegoogled op slotenmakers en zo bij slotenmaker snel terecht gekomen. Die kwamen ook echt gelijk. Cilinder eruitgehaald en nieuwe erin gezet. Geen enkel probleem en gewoon prima te gebruiken.

Beste Gosem, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Betrouwbaar bedrijf

Wanneer je een slotenmaker belt, wil je natuurlijk wel veilig zijn. Daarom heb ik voor slotenmaker snel gekozen. Ik hoorde er goede dingen over en ik kan nu uit eigen ervaring zeggen dat het een betrouwbaar bedrijf is dat doet wat het belooft.

Beste Ed, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Echt snelle service

Slotenmaker snel doet zijn naam eer aan. Ik was mijn sleutels kwijt en belde voor een afspraak. Kon de volgende dag al. Direct nieuwe cilinders met antitrekbeslag laten plaatsen. Geen enkele zorg meer over mijn veiligheid.

Beste Frans, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Kluis geopend

Slotenmaker snel heeft me geholpen met het openen van mijn kluis thuis. De sleutel brak af, maar ik moest wel bij mijn spullen. Dankzij slotenmaker snel is alles toch goedgekomen!

Alles nieuw

Bij mijn verhuizing naar Amsterdam een slotenmaker gezocht die alle sloten direct kon vernieuwen. Je weet immers nooit wie er allemaal een sleutel heeft. Na online zoeken kwam ik bij Slotenmaker Snel en dat was een topkeuze! Alles is professioneel.

Beste Aart, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Slecht

Onduidelijk verhaal.

Onwaarschijnlijk duur

Er worden prima sloten gemonteerd maar voor een belachelijk hoge prijs. Er wordt aangegeven dat de cilinders verbeterd zijn en er een hogere kwaliteit geleverd wordt dan verkrijgbaar is bij de leverancier -

Niet doen!

Gebeld om cilinders te laten vervangen, vooraf gevraagd om het bedrag zodat ik op afstand een tikkie kon betalen. Achteraf gemaakt torenhoge rekening van bijna €*** en telefoniste ontkent de afspraak over de prijsopgave vooraf. Spoed berekenen die er niet was, na een gesprek is in mindering gebracht maar zitten er alsnog hinderden euro’s aan extra kosten bij.

Ontzettend duur.

Mijn sleutel zat binnen nog in het slot toen ik de deur dichtgooide. Van alles geprobeerd, maar toen toch maar de slotenmaker gebeld om hem open te maken. Ik vroeg vooraf aan de telefoon een kostenschatting, deze kon mij nog niet gegeven worden. Het enige wat ik wist is dat er *** euro aan voorrijkosten in rekening zou worden gebracht, en dat de slotenmaker mij bij aankomst zou vertellen hoe duur het werd. Bij aankomst kwam de kostenschatting: *** euro… als ik nu nee zou zeggen zou er alsnog *** euro in rekening worden gebracht: **,- voorrijkosten, en **,- annuleringskosten. Om deze reden toch maar gedaan.. Hij is 5 minuten bezig geweest met het doorboren van het slot, en heeft er geen nieuw slot in gezet. Het heeft mij *** euro gekost.. onvoorstelbaar. Op het moment zelf stond ik zo versteld dat ik het maar betaald heb. Nu heb ik het nagevraagd aan iemand die er verstand van heeft.

Genaaid

Mezelf buitengesloten. Deze slotenmaker laten komen. Was er redelijk snel maar kon vervolgens 600 euro afrekenen voor het voorrijden, 2 minuten pogen flipperen, uitboren en vervangen van een cilinder. Slotenmaker was ter plaatse niet transparant over de kosten. Zo kwam de rekening van het boortje, die zogenaamd maar 1 x gebruikt kan worden a 95 euro ex, pas na de klus ter sprake. Wordt gewoon misbruik gemaakt van iemand die op zijn sokken zonder jas buiten staat. Een ruim onvoldoende beoordeling. Ik wacht trouwens ook nog steeds op de factuur per mail.

Veelste duur

Wij hadden onszelf buitengesloten. De slotenmaker heeft daarom ons slot eruit moeten boren en er een nieuwe in gezet. Hij was binnen een kwartiertje klaar. Vooraf gaf hij aan dat we ongeveer *** euro moesten betalen, achteraf bleek het boven de *** euro te zijn. Op dat moment wilde we gewoon naar binnen.

Sleutel zat nog in het slot aan de binnenkant dus we konden de deur niet open maken.

Slotenmakersnel.nl gebeld. Geschatte kosten aan de telefoon. Monteur was na 40 minuten ter plaatse. Conclusie: slot moet open geboord en er moet een nieuw slot in. Berekening: weekendtarief, voorrijkosten, openkosten, gebruik boor, nieuw slot en verlenging slot/cilinder. Overigens werd eerst alles zonder btw berekend. Geen idee waarom, want we moeten het gewoon betalen. Omdat je met je rug tegen de muur staat toch maar akkoord gegaan. Wordt er ook nog schade gemaakt aan de deur. Werd dan uiteindelijk nog iets voor van de prijs afgehaald maar alles bij elkaar voor een kwartiertje werk.

Echte vakwerk!!!!!!!!!

Ik wilde de oude sloten door nieuwe laten vervangen, maar ik was bang dat het veel werk zou zijn. Wat blijkt? De monteurs van slotenmaker snel kunnen super gemakkelijk cilinders vervangen zonder dat je er iets van ziet. Ze hebben echt vakwerk geleverd!

Beste Herman, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Net bedrijf

Nette telefonistes, nette monteurs, strak werk afgeleverd!! In geval van nood bel ik jullie zeker weer!!

Beste Achmed, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Alles nieuw

Mijn sleutelbos kwijt geraakt en daardoor dus niet meer veilig in huis. Op zoek gegaan naar een betrouwbare slotenmaker en zo dus bij Slotenmaker Snel uitgekomen. Nou snel zijn ze zeker!!

Slotenmaker snel super mannen!

Na een inbraak bij mij was slotenmaker snel vlug ter plaatse om te helpen met nieuwe sloten. Ik vond het fijn dat dit dezelfde dag nog geregeld kon worden. De rekening viel mee. Top sloten!!!

Beste Milou, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Schuur

Slotenmaker Snel heeft bij mij het slot van de schuurdeur vervangen. Deze ging niet meer open en dat is niet zo handig. Nu werkt alles weer perfect. Bedankt toppers!!

Beste Nora, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Reageren niet op klacht

Na aanleiding van de rekening in verhouding met de kosten een mail gemaakt en een reactie geplaatst. Helaas neemt het bedrijf niet eens de moeite te reageren. Daarnaast worden negatieve reacties niet alleen later geplaatst , maar worden deze ook door hen aangepast. Bedragen worden eruit gehaald en zinnen worden aangepast. Kennelijk mag de echte waarheid niet vermeld worden. Dat zij als bedrijf moeten verdienen oké, maar het geleverde drie tot viermaal zo duur maken als normaal vind ik toch een vorm van ......... (woord wordt anders toch weggehaald.)

Hulp binnen 30 minuten

Mocht je ooit jezelf buitensluiten (net als ik, lekker handig) bel dan Slotenmaker Snel. Ze staan al binnen 30 minuten bij je op de stoep en helpen je terug naar binnen. Ik vond het vooral super dat de monteur wel eerst even legitimatie vroeg om te zien of ik geen oplichter was. Professioneel bedrijf dus!!

Beste Zoe, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Heb tijdens binnenkomst meteen om de totaalkosten gevraagd.

Uiteindelijk komt de rekening. Kwam nog even btw, avondtarief en een beetje sleutelen bij. Niet juist gecommuniceerd. Voel me echt genaaid.

Offerte aangevraagd

Ik heb online een offerte aangevraagd bij slotenmaker snel. Ik vind het eigenlijk wel fijn dat je dit nog gewoon online kan doen, dan voel je je niet direct zo verplicht. Alles ziet er goed uit, dus binnenkort laat ik alle sloten vernieuwen in huis.

Beste Julia, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Altijd inzetbaar

Ik had nachtdienst gehad en bleek de sleutels aan de binnenzijde in het slot te hebben laten zitten. Hoe vroeg het toen ook was, slotenmaker snel kaam me helpen. Ik kon snel weer naar binnen om lekker te slapen. Ben daar nog altijd zeer blij om.

Beste Saar, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Gekozen voor slotenmaker snel

Mijn sloten moesten vervangen worden. Een vriend zei dat hij dat wel kon doen. Ik dacht echter dat het beter was om dit professioneel te laten aanpakken. Zo kwam ik bij slotenmaker snel uit. Dat is geen verkeerde keuze geweest. Heb nu allemaal goede cilinders en voel me veilig.

Beste Mila, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Nieuw slot laten plaatsen

Ik heb een opslaghok gekocht en daar zat een heel oud roestig slot op. Dus ik heb slotenmaker snel er een nieuwe op laten zetten. Fijn bedrijf dat goede service biedt en duidelijk communiceert. Alles was snel gedaan en werkt perfect!

Je belt deze mensen niet zomaar, je hebt een probleem,

Daar maken ze handig gebruik van. Ik had geen acuut probleem, mijn achterdeur sloot slecht, maar het ging nog. De afspraak was dat ze zouden komen en vooraf een prijsopgave zouden geven. Bij binnenkomst gaf de monteur aan wat het "onderzoek en arbeid" Dit leek me al een beetje veel, maar ik wil van mijn probleem af, dus ok. Hij keek bij de deur en het eerste dat hij deed was mijn cilinder doorbreken. Dit was helemaal niet nodig, want het probleem zat helemaal niet in de cilinder. Vervolgens wordt het slot nagekeken en blijkt de 3 punts sluiting kapot te zijn. Monteur meldt dat deze moet worden besteld samen met nieuwe cilinders. Voor SKG 3 sterren zou ik hiervoor ongeveer 1600 euro kwijt zijn. Ik geef aan dat ik er even over wil nadenken. Maar nu mijn cilinder stuk is heb ik dus wel een acuut probleem. Dit krijg ik terug als de nieuwe cilinders erin komen. Uiteindelijk mijn eigen cilinder kapot en een slot dat slechter sluit dan voorheen. Ik voel niet echt een andere keus dan te betalen,. Vervolgens even op internet gekeken. Let op alle prijzen die ze noemen zijn ex BTW, dus overal komt 21% bij. Heel vreemd om dit tegen particulieren te doen.

Beste … Wij betreuren het ten zeerste dat u de dienstverlening zo ervaren heeft. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen. Wij verzoeken u om uw klacht, met een foto van de factuur, te mailen naar: info@slotenmakersnel.nl. U ontvangt binnen 10 werkdagen een terugkoppeling van ons. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team SlotenmakerSnel