Buitengesloten

Deur was in slot gevallen met de sleutel er nog in. Balen! Direct contact gezocht met Slotenmaker snel en Jeroen kwam direct. Binnen no-time kon ik m'n huis weer in. Zonder schade aan de deur.

Goed geholpen na inbraak.

Na een inbraak op zondag uitstekend geholpen. Goed telefonisch bereikbaar. Geeft duidelijke uitleg en advies. Werkzaamheden zijn precies en net uitgevoerd. Vriendelijke en beschaafde slotenmaker bedankt .

Ik ben erg netjes ter woord gestaan door de centrale. Daarna heb ik een afspraak kunnen inplannen, waarbij de slotenmaker binnen 30 minuten op locatie was. De slotenmaker heeft alles zeer netjes vervangen en gerepareerd. Bedankt voor de goede en snelle service!

Vriendelijk en proffesioneel

Zo goed en vriendelijk geholpen met het vervangen van sloten in mijn huis. Slotenmaker Miguel dacht echt mee, en heeft mij extra advies gegeven over het beveiligen van mijn woning.

Mijn sleutel was afgebroken. Ik bel toen gebeld met slotenmakersaanhuis en die was er binnen een half uur. Hij heeft het super snel vervangen. En het belangrijkste is dat alles zonder schade is vervangen. Top!

Oplichters

Ik kreeg eerst te horen dat het eerst duur uit zou lopen,omdat er waarschijnlijk een nieuwe slot erin zou moeten.Maar de slotenmaker zou als nog proberen,om even te flipperen wat ook vlug lukte.Toen kwam het moment van betalen en het bleek dat je niet kon pinnen bij hem,en dat hij achter mij aan ging rijden naar een pin automaat.Na het betalen ook geen factuur gekregen en €300,- kwijt voor maar 1 minuut flipperen.Een ander sloten maker zou het voor gemiddeld €100,- gedaan hebben inclusief een factuur en redelijke klantenservice bij problemen,bij deze word je chagrijnig weggewerkt.

Jammer

Jeroen de slotenmaker kwam, zag en oordeelde dat ik minstens € 400 a € 500 moest besteden aan een nieuw slot op de deur van de kelderbox. Het oude klavierslot klemde nadat er met een schroevendraaier was geklungeld. De oude Hardbord deuren met gaten en scharnieren aan de buitenkant die worden vervangen tijdens groot onderhoud dit jaar. Hij deed erg min over de cilindersloten die enkele buren gebruikten en was verder niet bereid te helpen. Mijn oude slot was niet meer te maken. Ik moest rekening houden met 'tja toch niet minder dan €300'. Hij is na 10 minuutjes vertrokken zonder energie te hebben verspilt, maar meer dan €40,- rijker. Ik ben een tang en wd40 gaan halen en heb het slot gemaakt. Binnen nog geen 5 minuten. Ohhh wat voel ik mij stom. Ik heb de slotenmaker gebeld om mijn slot te maken. Maar dat doet ie helemaal niet...Want als ie dan ooit weer wordt opengewrikt is hij aansprakelijk. Nee....hij helpt je alleen wanneer je een nieuw duur slot neemt. En niet die de buren hebben laten plaatsen. Want die had hij ook binnen 5 minuten open. Toen ik naar de receptionist belde om te zeggen dat het wellicht handig is om niet meer te vermelden dat de slotenmaker komt om samen naar een oplossing te kijken, werd er niet opgenomen, maar belde Jeroen mij terug. Ik wilde op een rustige wijze feedback geven om teleurstellingen in de toekomst te vermijden, maar werd bot en luidruchtig afgekapt. Ik de wind van voren en de verbinding werd verbroken. Geen fijne, beleefde en hulpvaardige vent die Jeroen.

Blij

Ik was opzoek naar een eerlijke slotenmaker en heb die gevonden , ik ben erg goed geholpen door aron hij heeft mij alles uitgelegd de slotenmaker is optijd gekomen voor de ingeplande afspraak en alles is netjes verholpen.

Buitengesloten

Afgelopen nacht had ik mezelf buitengesloten. De 24-uursservice kwam me toen goed van pas. Ik heb gebeld en met een uurtje was ik weer binnen. De slotenmaker was erg vriendelijk en heeft mij meteen verteld wat er moest gebeuren en wat ik kwijt zou zijn. Ook geen vreemde kosten achteraf of iets dergelijks bedankt !

0 sterren als dat kon

Erg vriendelijk aan de telefoon en ter plaatse. De schatting van €90 bleek €578 te worden. Ze slopen eerst slim je cilinder met een schroef erin. Daarna blijkt flipperen niet te lukken, dus moeten ze de cilinder breken. Ondertussen slopen ze ook het slot, zodat je flink mag betalen. Check andere review-sites en consumentensites voor een eerlijker beeld dan alleen hier.

Vakkundig

Zonder jas naar buiten gegaan. En daar zaten mijn sleutels nog in.. Helaas geen raam open laten staan. Dus deze slotenmaker gebeld. Ze waren er al binnen 20 minuten en de deur was snel geopend, zonder schade. Zeer tevreden over de dienstverlening, ook omdat de kosten erg schappelijk zijn.

Te duur

Slot: 210 euro Gaatje boren en aanpassing slot: 150,00

Niet zoals ik had verwacht helaas

Ze waren eerst al later,werd er wel voor gebeld maar toch een uur later dan afgesproken en ze konden het slot niet vervangen want dat hadden ze niet bij hun dus alleen de deur open gekregen en alleen voor de deur open te krijgen betaalde ik €180,- (berging)

Betrouwbaar

Een absoluut betrouwbaar bedrijf. Je hoort veel slechte verhalen over slotenmakers, maar dit is absoluut NIET het geval met Slotenmakersaanhuis . Duidelijke communicatie, schappelijke prijzen, goede service en stiptheid. Absoluut een aanrader, mocht je eens een probleem met je slot hebben. TOP!!!

Tevreden

Mijn slot was niet meer goed en moest worden vervangen. Ik heb gebeld en gevraagd om advies , ik kreeg een aardige medewerker aan de lijn en heb een aantal opties met hem besproken. Hij heeft daarna een afspraak ingepland en een prijs gemaakt voor het vervangen van mij slot. Ik ben erg tevreden met het resultaat en alles is netjes achtergelaten. Bedankt

...

Slotenmaker kwam ruim een uur later dan afgesproken en rekent 3x(!!) zoveel als telefonisch werd aangegeven. Belachelijk!

Tevreden !

Goede snelle en eerlijke service! Overal netjes antwoord op gegeven. Eerlijke prijs afgesproken en eraan gehouden! Top!

Binnen 20 minuten

Hele goede en snelle service. Binnen 20 minuten was er al iemand bij me die me goed geholpen heeft. Hij legde uit wat er aan de hand was en hielp me goed om tot de juiste oplossing te komen. Als er weer wat is bel ik zeker weer! Ook ik alles netjes van te voren besproken.

Uitstekende hulp nadat de deur in 't slot was gevallen en ook nog eens vakkundig advies over veilige sloten en maatwerk. Tegen een prima prijs. Fijne vakman, prima service.

Keurig

Tijdens voorbereidend gesprek goed advies ontvangen t.a.v. hang- en sluitwerk en beveiliging. Werkzaamheden keurig uitgevoerd netjes op afspraak en werk netjes achtergelaten. Complimenten. Super tevreden !

Snel

Super snelle en vriendelijke service zelfs op zondag avond! Wanneer je voor een gesloten deur staat zijn deze mannen snel ter plekke ! Bedankt mannen .

Aanrader

Kwam op tijd, kon snel komen en dat op zaterdag, was vriendelijk en kreeg een goed slot dat veilig was. Deur netjes achtergelaten, aanrader:-)

Top !

Top vakkundig werk! Zonder gezeik en gezeur. 1 vaste prijs geen addertjes onder het gras. Stipt op tijd kortom professionele vakmannen, die hun vak verstaan!

Tevreden

Zeer tevreden met de service van slotenmakersaanhuis . Vriendelijk personeel en alles duidelijk van te voren besproken ook een aantal tips gekregen voor een nog veiliger huis.

Vlot

Wat een top service van de mannen ! Erg betrouwbaar en vakkundig, bedankt voor de vlotte en snelle service .