Super!

Probleem gemeld, zelfde dag deskundig advies gekregen en werd er oplossing gezocht. Na snelle bestelling werd het slot gemonteerd. Ik kreeg 't advies de kosten van 't slot bij mijn opstal verzekering te declareren. Mij was niet bekend dat dit kon bij eenveilige situatie vwb afsluiten. Het bedrag heb ik inmiddels volledig terug ontvangen. Echt superblij! 't is dat beetje meer wat service service maakt.

Dank je wel voor de snelle hulp. De monteur wist waar die het over had, en kon gelijk mijn sloten vervangen. Service was top en het was niet al te duur, alles werd vooraf besproken.

• Vakkundigheid

Top service vriendelijke en vakkundige monteur. Wat ik fijn vond is dat de monteur zich kon legitimeren en adviseren over de veiligheid van Mn woning.

• Vakkundigheid

Slotenmaker was binnen de afgesproken tijd op locatie. Helaas moesten ze de slot forceren omdat ik een inbraakstrip heb. Voor de rest is alles netjes achtergelaten. Vond het fijn dat dit meteen ter plekke opgelost kon worden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

€278 voor 5 minuten werk, waar andere slotenmakers de helft voor vragen. Helaas heb je met een zwangere vrouw voor een gesloten deur geen andere keus dan betalen. Advies: gooi liever je ramen in dan dit soort oneerlijke bedrijven om hulp te vragen.

Dank je wel heren!!

• Vakkundigheid

Ik was me sleutels kwijt ik dacht wat een ellende, Sleutelmakersnel heeft me echt eruitgeholpen, snelle service, en ook de monteur was een fatsoenlijke gozer ! Top bedrijf !

• Vakkundigheid

Prijs werd netjes vooraf besproken, en ook alle mogelijkheden. Monteur was binnen 20 minuten op locatie. Bedankt!

• Vakkundigheid

Snel en vakkundig geholpen slotenmaker was er binnen 25 min de prijzen werden vooraf op locatie besproken. Vriendelijke slotenmaker!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slotenmaker Hoofddorp kwam snel, maar ik kreeg een enorm hoge rekening die ook niet klopt. In totaal 278 euro om met in 10 minuten de deur open te krijgen. De rekening die ik achteraf kreeg klopt ook niet. 95 euro voor starttarief inclusief 45 minuten wordt opeens 145 euro (95 euro is alleen voor een open deur werd me verteld toen ik belde, en daarna werd de verbinding verbroken. Toen ik terugbelde werd niet meer opgenomen.) 35 + 145 wordt als subtotaal 229,75 - wat ook een wonderlijke rekensom is. Met BTW 278. Fijn dat ze zo snel waren, maar ik voel me wel opgelicht.

• Aanbod N.v.t.
  • Flexibiliteit N.v.t.
  • Vakkundigheid N.v.t.

Prima en direct geholpen naar wel heel duur. 25 minuten bezig geweest 180 euro zonder materiaal en BTW. Je betaalt altijd 35 voorrij kosten en eerste uur van 145, dus 220 euro met btw ook al is t een klein klusje. Wel iets om rekening mee te houden

• Vakkundigheid

Ik stond samen met mijn kindje voor een gesloten deur. Ik had ons buitengesloten omdat ik mijn sleutelbos binnen was vergeten...... Gelukkig kon er heel snel een monteur naar mij toe komen, hij was er uiteindelijk met 25 min. Erg fijn! Ik dacht dat het wel een uur kon duren allemaal. Wat ik zeker ook een pluspunt vond: de monteur besprak toen hij bij mij was precies wat hij kon doen voor me en aan welke kosten ik kon denken. Na mijn akkoord is de monteur vlotjes aan de slag gegaan. Vriendelijk bedankt!

• Vakkundigheid

Ik had op de avond op de website mijn vraag gesteld en daarbij mijn contact gegevens achter gelaten. De volgende ochtend belde jullie bedrijf mij netjes op en hebben we een afspraak gemaakt. Tijdens het bezoek van de monteur kreeg ik uitstekend advies en is de monteur zelfs per direct netjes aan de slag gegaan met mijn sloten. 2 uur later waren alle sloten netjes vervangen en was alles opgelost. De monteur heeft me nog het een en ander uitgelegt hoe ik het beste mijn sloten kan onderhouden, zodat ze het langst goed blijven functioneren. Dit waardeer ik zeer zeker!

• Vakkundigheid

Van te voren een offerte aangevraagd voor 3 sloten waarbij ik 1 sleutel in alle sloten passen. Ik vond het fijn dat het snel kon gebeuren. Bedankt!

• Vakkundigheid

Goed vindbaar en een slotenmaker die vakbekwaam is!

• Vakkundigheid

Het slot van mijn voordeur was erg verroest en gammel. Ik vertrouwde dit slot niet meet en besloot dat het toch maar eens tijd werd om het slot te laten vervangen. Normaal doe ik veel zelf, maar wou toch wel dat het slot geplaatst werd door een ervaren persoon. Ik kwam via het internet op jullie bedrijf en las veel positiefs. Ik heb gebelt en een afspraak in gepland, die zelfde middag kwam de monteur langs en heeft er een prachtig nieuw en goed beveiligd slot ingezet voor mij. Bedankt!

• Vakkundigheid

Daar stond ik dan... na een gezellig avondje eten met wat vrienden kwam ik er achter dat ik mijn sleutels niet had meegenomen. Een ruitje intikken leek me ook niet echt een goed plan, maar gelukkig vond ik via Google jullie bedrijf. En zag ik staan 24/7 beschikbaar en spoed service. Ik heb direct contact met jullie opgenomen. En de monteur was snel bij me. Blij dat er bedrijven zoals jullie bestaan! Bedankt.

• Vakkundigheid

Ontzettend goed geholpen door jullie bedrijf!

• Vakkundigheid

Ik zou me zo 123 geen negatief punt kunnen bedenken over jullie als bedrijf. Jullie bedrijf is erg vakkundig, beleefd, loyaal, op tijd en prettig in de omgang. Daarnaast zie je dat de monteur echt een vakman is, erg goed is in zijn werk en dat hij er plezier in heeft. Slotenmakersnel sla ik op als vaste slotenmaker! Verder zoeken is overbodig! Want bij dit bedrijf zit je goed!!!!

• Vakkundigheid

Wat ik persoonlijk erg prettig vond van jullie bedrijf is dat een man zoals ik, met geen enkel verstand van sloten en sleutels een prima uitleg kreeg van alles wat ik moest weten. We kwamen samen tot de conclusie dat het handig zou zijn om de monteur langs te sturen, zodat we samen konden kijken wat het probleem was. De monteur wist zeer vlot wat er aan de hand was en heeft me meerdere opties voorgesteld wat hij kon doen om mijn probleem te verhelpen. En er natuurlijk voor zorgen dat het probleem zich in de toekomst niet herhaald. De monteur heeft mij alles van a tot z uitgelegt, wat hij ging doen, waarom hij dat ging doen en welke kosten er bij kwamen kijken. Wat ik erg fijn vond. Zo had ik een idee waar de kosten vandaan komen en kon ik een beetje snappen wat nou fout was gegaan met het slot. De monteur heeft zelfs mijn twee andere sloten nog ingespoten met een speciaal sloten goedje, prettige service! Ik wil jullie hartelijk bedanken!

• Vakkundigheid

Ik ben uitermate tevreden met jullie bedrijf. Alles ging heel netjes en vlot, vanaf het moment van communicatie tot aan de werkzaamheden. Hartelijk dank!

• Vakkundigheid

Snel op locatie, en goed geholpen bedankt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

grote oplichters. eerst vroeg ik een prijs telefonisch, konden ze niet geven. ter plaatsen was het uiteindleijk 2 keer zo duur als concurenten. moest mn deur met spoed open hebben, dus zat niks anders op dan te betalen. advies: google erkende slotenmakers

Filter op Taal