Geweldig en snel!

Super aardige medewerker en snel afgehandeld!

Goede service, Leuke mensen

Goede service, klantvriendelijk personeel

prima geholpen

prima geholpen

Ondermaats

Bij leasing van een voertuig zoals in mijn geval een Jaguar I-pace ben ik een bepaald segment gewend. Als er dan problemen zijn met deze auto en er tijdelijk een andere auto voor in de plaats wordt geleverd dan verwacht ik niet dat er een Skoda van nog niet eens de helft van de cataloguswaarde van de Jaguar bij mij wordt neergezet (de Skoda is weliswaar nieuw, maar toch !!). Dan neem ik aan dat ik ook maar de helft hoef te betalen van de leaseprijs van de Jaguar ? Of zie ik dat verkeerd ? Wel goede service dat ze bij mij thuis komen omruilen.

Fijne auto

Nette aflevering van de auto. Heeft mn vragen goed beantwoord.

Goede en snelle levering. Kreeg alleen geen uitleg over de auto.

Ervaring met mobilityseevice is top(maickel)

Maickel heeft me uitstekend geholpen bij het kiezen van een leaseauto. Het duurde even voordat ik een beslissing had genomen, maar Maickel was heel behulpzaam en geduldig. Al met al een topservice!

Gewoon prima

Auto prima, communicatie prima. Omruilen prima.

Goed geregeld en perfecte service

Wegens technische problemen met mijn auto was een vervangende auto nodig. Met 1 telefoongesprek alles in gang gezet met Mobility Service en vervolgens de vervangende (electrische) auto op locatie afgeleverd gekregen. Ook het activeren van de vervangende auto verliep perfect.

Goede klantvriendelijke service. Bij vragen gelijk een antwoord, bij een te late levering doen ze alles om het zo goed mogelijk op te lossen. Het enige minpuntje wat ik heb meegemaakt is dat bij een schade de service minder is.

Vlekkeloos!

Degene die de auto bracht liet netjes van tevoren weten dat diegene iets later zou zijn. De auto werd in perfecte staat aangeleverd!

Hele snelle levering, goede communicatie en vriendelijke mensen! Blij met de nieuwe auto! Bedankt Lisan & Robin!

Aflevering was top!

De auto werd stipt op tijd geleverd, zeer vriendelijk en duidelijk :-)

Fijne en snelle communicatie

Op moment van levering was ik helaas niet aanwezig. In overleg mocht familielid van mij ook de auto ontvangen. Zij was echter wegens omstandigheden ook niet te bereiken. Mobility service heeft heel fijn contact met mij opgenomen en ervoor gezorgd dat ik toch op een andere manier mijn auto mocht ontvangen. Bedankt hiervoor!

Nieuwe lease overeenkomst

Nieuwe leaseovereenkomst is snel en goed geregeld. In de tussentijd gebruik gemaakt van een shortlease, ook dit was snel en goed geregeld. De auto werd naar mijn huis gebracht. Prima service.

Klantvriendelijke service die duidelijk was

De auto werd erg snel na aanvraag afgeleverd en binnen de afgesproken tijd. De persoon die de auto afleverde was duidelijk en heeft meteen alles uitgelegd.

Great service, very professional.

Great service, very professional.

• Would you recommend us? Yes

Ze doen wat ze beloven

Na 5 jaar moest ik weer een andere auto uitzoeken. Nadat ik uiteindelijk de auto had uitgekozen moest ik nog een keuze maken uit 1 van de vele lease bedrijven. Op aanbeveling van een zakelijke kennis ben ik in zee gegaan met Mobilty Service. Ze hebben tot nu toe gedaan wat ze beloven. De auto was eerder geleverd en daarom hebben ze deze tijdelijk veilig gestald en op de afgesproken datum heb ik deze opgehaald bij hun vestigingin Den Haag. Personeel heeft (ondanks naderen van lunch tijd) alle tijd genomen voor de overdracht, heeft al mijn vragen beantwoord en geholpen bij het instellen van de bestuurders profiel. Een echte aanrader.

Prima behandeling netjes en zeer correct

Te weinig ownership van de overdracht

Ik heb nooit een EV auto gehad of gereden. Dus uitleg en tijd nemen om de klant mee te nemen is heel erg belangrijk. De auto is helemaal gekrast en sleutel werkt niet. Als iets geleverd wordt moet het ook goed geleverd worden niet half half. Zelfs als de verantwoordelijkheid is van een andere organisatie, dat moet niet mijn verantwoordelijkheid zijn

Zeer klantvriendelijk!

Mobility Service medewerkers doen elke keer weer hun best om mijn verwachtingen te overtreffen!

Heel prettig; direct contact; snelle opvolging; goede service!

Via via in contact gekomen met Mobility Service. Zeer prettig en snel aan een goede EV geholpen, maar vooral zeer content met het serviceniveau en de bereikbaarheid.

Betrouwbare en gewoon goede service!

Vanaf het eerste moment tot en met vandaag, bij het afleveren van mijn eerste leaseauto, is het contact meer dan goed geweest. Ongedwongen, behulpzaam en met interesse ben ik goed geholpen. Ze doen wat ze zeggen en dat is zo fijn... Dank!

Burgemeester JG Legroweg 64 A

9761 TD Eelde