Punctueel, zeer klantvriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Een dynamisch bedrijf waar je te allen tijde binnen kunt stappen met een vraag. Zijn altijd bereid te helpen en hebben hun zaken goed op orde.

Ik ben blij met jullie service. Afspraak is afspraak!

Matig

Onprettige en onduidelijke communicatie.

PRIMA

Inlog vorige tesla te vroeg geannuleerd waardoor terugzetten naar fabrieksinstellingen niet meer mogelijk was

Snelle service

Door een botsing is er binnen een dag vervangend vervoer geregeld.

Alles is soepel verlopen

Auto geruild

Pas een auto geruild. service is uitstekend.

Compleet

Snelle handeling en meedenkend.

Services als vanouds !

Services als vanouds !

Superservice

Ondanks de vele vragen werden we elke stap in het proces vriendelijk en duidelijk te woord gestaan

Een auto zonder zorgen

Via mijn werk heb ik een lease auto. Mobility Service heeft tijdens mijn start een voorloopauto geleverd, deze werd samen met een medewerker bij aflevering nagelopen op eventuele al aanwezige schades of andere punten. Hierna werd na het zetten van de handtekening de sleutel overhandigd. Een week later werd mijn 'eigen' auto geleverd, nieuw, 0km afgeleverd via transport op mijn werk. Super service. Wederom eenvoudig en snel met een medewerker de aflevering nagelopen. Aanrader!

Prima service!

Mobility Service denkt echt mee met de klant, ze zijn daarin zeer flexibel en gericht op het bieden van oplossingen. Kortom: prima service!

Heel betrokken, meedenkend, goede service

Zie hierboven

Teleurgesteld

Voor mij nooit meer mobility service. 2 jaar klant, nooit niks gevraagd, vraag je om de auto in te ruilen en dan bellen ze niet terug, reageren niet op de chat, zijn telefonisch niet bereikbaar. Slecht bedrijf.

Happy with service

Delivered on time

• Would you recommend us? Yes

Levering auto conform afspraak.

Top en snelle service!

Vriendelijk en behulpzaam.

Zeer goed!

Na mijn schade, snel vervangend vervoer geregeld in dezelfde dag. Top met schakelen!

Duidelijke afspraken, alles prima geregeld.

Zonder problemen mijn oude auto om kunnen ruilen voor nieuwe leaseauto. Auto was tiptop, alles volgens afspraak.

Aardige man die mij goede uitleg gaf over de auto tijdens de aflevering.

Tijdens de aflevering van mijn zakelijke lease auto is mij een duidelijke uitleg gegeven over de auto. Ook maakte hij een gezellig praatje.

Geweldig en snel!

Super aardige medewerker en snel afgehandeld!

Goede service, Leuke mensen

Goede service, klantvriendelijk personeel

prima geholpen

prima geholpen

Ondermaats

Bij leasing van een voertuig zoals in mijn geval een Jaguar I-pace ben ik een bepaald segment gewend. Als er dan problemen zijn met deze auto en er tijdelijk een andere auto voor in de plaats wordt geleverd dan verwacht ik niet dat er een Skoda van nog niet eens de helft van de cataloguswaarde van de Jaguar bij mij wordt neergezet (de Skoda is weliswaar nieuw, maar toch !!). Dan neem ik aan dat ik ook maar de helft hoef te betalen van de leaseprijs van de Jaguar ? Of zie ik dat verkeerd ? Wel goede service dat ze bij mij thuis komen omruilen.

Burgemeester JG Legroweg 64 9761 TD Eelde