Zeer tevreden duidelijk en klantgericht

Ik werd zeer professioneel geholpen en hartelijk ontvangen

Prima geholpen

Alkes werd snel en goed afgehandeld

Duidelijke communicatie en alles volgens planning

Bij een aanrijding werd ik direct geholpen en van informatie voorzien. De persoon aan de telefoon hielp mij stap voor stap door het hele proces en vatte op het einde alles nog een keer samen. Ook de afhandeling was makkelijk en snel en er is direct een nieuwe auto geregeld die aan mijn adres is afgeleverd. Wederom door een vriendelijke en behulpzame medewerker. Heel tevreden!

Snelle en vriendelijk personeel

Ik had een ongeluk gehad waardoor mijn auto niet verder kon rijden, op de zelfde dag was alles geregeld en had ik een leen auto om verder te rijden.

kwaliteit op elk gebied

klantvriendelijk, persoonlijke aandacht en contact, meedenken, oplossendvermogen, korte lijnen en vlotte communicatie. Kortom; een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare partij die het traject van een lease-auto kan begeleiden.

Super vlot en vriendelijk

Alles ging tot nu toe enorm snel en duidelijke communicatie.

netjes

Fijn telefooncontact gehad. En auto op tijd afgeleverd.

Patrick was professioneel en aardig. Ik werd ruim van te voren gebeld dat hij er aan kwam. Ik heb geen klachten of opmerkingen. Patrick was vriendelijk en hij heeft over de bediening van de auto uitleg gegeven.

Weer TOP service ontvangen!

Zoals gebruikelijk weer super vlot, vriendelijk en met veel service geholpen aan mijn tijdelijke vervoer. Je zou het bijna gewoon gaan vinden.......

Snel en goed geholpen

Top geregeld, wel jammer dat ik geen reserve sleutel kreeg

Top service!

Flexibel, betrouwbaar, zeer servicegericht en betrokken!

Sam heeft mij perfect geholpen. ondanks dat de garage Van van Mossel niet meewerkte voor een goed aklternatief gezorgd en een andere auto.

Perfecte levering

Goede ervaring.

Tevreden!

De auto was snel geleverd en was ook schoon zowel binnen als de buitenkant en het was ook nog eens volgetankt! De bezorger was ook erg vriendelijk!

Perfect geregeld

Op tijd, zeer vriendelijk!

Hij was zelfs te vroeg!

Netjes geparkeerd en stonden open voor vragen.

Punctueel, zeer klantvriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Een dynamisch bedrijf waar je te allen tijde binnen kunt stappen met een vraag. Zijn altijd bereid te helpen en hebben hun zaken goed op orde.

Ik ben blij met jullie service. Afspraak is afspraak!

Matig

Onprettige en onduidelijke communicatie.

PRIMA

Inlog vorige tesla te vroeg geannuleerd waardoor terugzetten naar fabrieksinstellingen niet meer mogelijk was

Snelle service

Door een botsing is er binnen een dag vervangend vervoer geregeld.

Alles is soepel verlopen

Auto geruild

Pas een auto geruild. service is uitstekend.

Compleet