Transparant en eerlijk

Auto die in eerste instantie zou komen ging niet door. Er werd snel geschakeld waardoor ik gelijk wist waar ik aan toe ben en wat de nieuwe auto zou worden.

Ik heb geen goede ervaring met deze lease maatschappij.

Een 4-tal jaar geleden heb ik een beschadiging vastgesteld op mijn auto . Plaats van vaststelling : parking Ineos oxide Antwerpen. Schadeformulier ingevuld - leasemaatschappij geinformeerd - documenten opgestuurd - en nu komt het : 6 maal gebeld naar de lease voor een reparatie in te plannen - tot de dag van gisteren ben ik nog aan het wachten op een antwoord - en toch telkens iemand aan de lijn gehad met veel beloftes. De opvolging van het gebruik van de auto naar de bestuurder toe is ruim onvoldoende. Op een moment kwam mijn Opel insigna in aanmerking voor vervanging - ik geef aan in welke auto's ik geinteresseerd ben - op vraag van de lease stuur ik tot " maal toe dit lijstje door - en nu komt het : zij bieden mij telkens een andere auto aan ( wat een service toch) De mails die worden gestuurd tijdens de periode van afspraken voor omruilen, getuigen van onbeleefdheid . Gisteren tijdens het ruilen van de auto op mijn werk wordt de bedrijfsbewaking geconfronteerd met een zeer arrogante en onbeleefde medewerking van U. Aanstaande maandag zullen wij ons intern beraden voor eventuele stappen . Uw medewerker heeft zonder toestemming het privé-terrein van mijn klant ( een chemische installatie ) betreden . Bovendien ook nog leugens verteld : hij verteld de bewaking dat hij mij aan de lijn heeft gehad en ik hem toestemming heb gegeven om binnen te komen. Ik heb uw medewerker op geen enkel moment aan de lijn gehad. Nog sterker : hij verteld mij dat ik niet te bereiken ben. Succes met deze evaluatie.

Snelle klantgerichte service

Perfecte ervaring met snelle adequate service

Prima geregeld!

Er is goed op mijn wensen ingespeeld. Snel gezocht en gevonden.

Ervaring is goed maar communatie naar de klant mag beter. Auto stond al klaar en dat is niet telefonisch doorgegeven

Top seevice

Goed contact over het aflever moment! Aardige kerel en behulpzaam

chaotische voorbereiding, nette aflevering :)

De voorbereiding was wat chaotisch maar dit is verder prima opgelost en de aflevering was netjes.

Snel en aequaat.

Prima en snelle afhandeling van schade melding en regeling vervangend vervoer. Pro-actief en persoonlijk.

Bereikbaar - klantgerichte service

Mobility is goed bereikbaar en staat altijd te woord. Vragen worden beantwoord en over waar je staat in het proces, wordt helder gecommuniceerd. Weet altijd waar ik aan toe ben. Betrouwbaar dus.

Een geweldig bedrijf met fantastische service

Erg flexibel, goede service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

Makkelijk contact en duidelijke antwoorden!

Makkelijk schakelen en duidelijk en snel antwoorden

perfect geholpen!

Kwam met schade bij MS en ben perfect geholpen. Auto met schade wordt naar schadeherstelbedrijf gebracht en kreeg vervangend vervoer mee zodat ik weer verder kon.

Vriendelijke, nette en uitstekende service!

Vriendelijke, nette en uitstekende service!

Prima.

Het enige puntje is dat er geen copy kentekenbewijs geleverd is.

Vlotte en goede service

Snelle en goede service bij het aanleveren en het omwisselen van de auto.

Professionele en persoonlijke begeleiding

Fijne contacten met Sebastiaan. Komt zijn afspraken na en is prettig in het contact. Klantvriendelijk en professioneel!

Vriendelijk en meedenkend

Vriendelijke medewerkers die met je meedenken en communiceren zoals afgesproken.

Aangename afhandeling door mensen die de tijd voor je nemen

Ik haalde een elektrische lease-auto op die tevens mijn eerste elektrische auto is dus ik had veel vragen. De medewerkers hebben mij uitgebreid uit gelegd wat er allemaal bij komt kijken.

Prima geregeld

Vriendelijk en zeer behulpzaam. Bij aankomst leek het niet te kloppen maar snel en adequaat hersteld: top!

Snelle reacties en goed bereikbaar

Topservice, vriendelijk personeel en flexibel!

Mobility Service is top!

Stipt, klantvriendelijk, rustig en praktisch

De levering van mijn nieuwe auto verliep soepel en vriendelijk. Ophalen van de huurauto ook.

Mooi geregeld

Tevreden

Snel en vriendelijk geholpen

Nadat de keuze op het auto type was gevallen werd deze al erg snel afgeleverd bij kantoor. Het contact verliep erg soepel en de medewerkers waren stuk voor stuk erg vriendelijk. Ik ben blij met mijn nieuwe leaseauto!