Fantastische, zeer meedenkende toppers!

Wederom ontzettend goed geholpen door het team van Mobility Service. Er wordt altijd goed met de klant meegedacht en de klant wordt op alle fronten ontzorgd. Fantastische service, dank!

Goede service, auto keurig netjes afgeleverd volgens afspraak.

Prima, duidelijk snel en correct.

Snelle reactie op vragen. Duidelijke communicatie.

Goed geregeld.

Soepele overdracht: kapotte auto - vervangend vervoer - andere lease auto - binnen 3 werkdagen.

Alles goed geregeld

Duidelijke afspraken , goed bereikbaar, nakomen van afspraken en prettige communicatie. Prima bedrijf

Snel, transparant en goed geregeld. Binnen een week kon ik rijden

Goede snelle service

Had pech met mijn auto en binnen een half uur vervangend vervoer

Zeer keurig en correct geholpen. Alles verliep prima

Prima, snelle overhandiging.

Meedenkende medewerkers

Helemaal top

Vanmorgen is mijn tesla bezorgd. Erg tevreden over de gang van zaken en het personeel.

Heel aangenaam

Zeer positief ervaren, de auto zag er netjes uit en alles is goed uitgelegd.

Perfecte service

Prima auto, proefrit gemaakt, uitstekende service op locatie. Auto schoon en gepoetst opgeleverd en bij huis afgeleverd. Niets dan lof.

Duidelijk en goed

Duidelijk communicatie en netjes optijd zeer vriendelijke personeel

Goede begeleiding in het leverproces van een nieuwe auto

Vandaag heb ik mij nieuwe Skoda in ontvangst genomen. Deze werd netjes op de afgesproken tijd geleverd.

Gerwin is een geweldige accountmanager. Denkt mee en komt met concrete oplossingen. Levering van de auto was op tijd en flexibel in te plannen, goede service.

Goede service!

Vriendelijk, goed bereikbaar & goede service!

Fijne ervaring

Fijne duidelijke aflevering

krijg nog steeds accorderingsmails terwijl mijn opvolger doorgegeven is

krijg nog steeds accorderingsmails terwijl mijn opvolger doorgegeven is

Waren lekker op tijd. Auto netjes afgeleverd. Vriendelijke en duidelijke service. Helemaal blij!

Fijne en vriendelijke aflevering!

Goed en op tijd afgeleverd

Ik werd van tevoren gebeld om de tijd aan te geven, werd voor de deur in een krappe straat afgeleverd en ook nog met een grondige inspectie van de staat van de auto.

Alles is netjes geregeld en de communicatie is top verlopen.

Snel, transparant en top

Het ontvangen van de offerte ging super snel. Deze was duidelijk en transparant. Na akkoord werd de auto een week later thuis geleverd.

De hele klantbeleving was perfect. Vanaf het eerste contact tot en met de aflevering van de auto.