Super attent en fijn !

Top service en zeer prettig contact

Maikel is een topper!

Lossen problemen snel en efficient op

Ben erg tevreden met de snelle service en geboden oplossing.

Uitlevering is goed gegaan

Een aantal zaken die niet in orde waren bij de uitlevering zijn vlot opgepakt en opgelost.

Uitmuntend.

Afspraken welke zijn gemaakt worden zoals het hoort nagekomen. Bij wijziging van tijdstip wordt ik ruim van te voren gebeld en vind er overleg plaats of dit mogelijk is. Aflevering precies op de afgesproken tijd door een zeer vriendelijk persoon. Afgeleverde auto voor overhandiging sleutel volledig gecontroleerd. En bovenal is de geleverde auto afgeleverd met een volle tank.

Top bedrijf

Vriendelijke mensen, goede service!

Erg prettig. Heel het weekend gebruik mogen maken van de Porsche Taycan, en als verrassing was mijn eigen auto volledig gepoetst van binnen en buiten. Echt klasse!

Supersnelle service!

Had een vervangende auto nodig en die was er binnen 24 uur.

Fijne en snelle service met persoonlijk contact

Fijne en snelle service met persoonlijk contact

Wederom top

Afgelopen jaar een Cupra Born via mijn werkgever geleased, allemaal perfect geregeld. Dit jaar via nieuwe werkgever een Renault Mega E-Tech. Ze regelen alles snel en je voelt echt dat je hier geen nummertje bent. Ze zijn ook bereid mee te denken. Ik ben helemaal tevreden en weet waar ik mijn volgende auto’s en die voor mijn personeel ga halen.

Zeer vriendelijk en goede service

Tot dusver is al het contact met Mobility Service uiterst prettig verlopen. Makkelijk te bereiken of bellen snel terug en denken mee als er zich een probleem voordoet

Heldere communicatie en een goede aflevering

Mobility Service Nederland heeft met mij helder gecommuniceerd over de aflevering van de auto en deze ook op het afgesproken tijdstip in zeer goede staat afgeleverd.

Netjes afgeleverd

De auto is netjes afgeleverd, ik had de mogelijkheid om de auto te checken. Fijn!

Super service gericht en klantvriendelijk

Goed bereikbaar, duidelijke uitleg. Doen wat ze beloven. Ook een goede app voor op je telefoon. Kortom zeer tevreden.

Goede aflevering en inname van de lease auto

De lease auto werd netjes op tijd gebracht en de inname van de vorige lease auto verliep goed.

Levering van de auto incompleet

Auto netjes afgeleverd maar bij check komen we erachter dat er maar 1 sleutel is meegeleverd en de afdekhoes voor de kofferbak ontbreekt.

Hoi Erik, Wat jammer dat je ons beoordeelt met een '4'. We hebben contact gehad met jou en met je werkgever om één en ander uit te leggen met betrekking tot de zaken die missen. Dat heeft te maken gehad met de levering van de auto. Vooraf hebben we duidelijk gecommuniceerd dat de auto wel vlot geleverd kon worden, maar dat 1 sleutel en de rolhoes achteraf geleverd zou worden. Helaas heeft dit niet geresulteerd in een mooie beoordeling, waar we uiteraard erg van balen. Desalniettemin zullen we proberen de verwachtingen gedurende het contract te overtreffen. Groeten, Alexander Mobility Service

Het is net niet perfect

Kleine op- aanmerkingen

Efficient, goede communicatie en fijne levering

Alles is precies geregeld zoals gepland en iedereen met wie ik heb gesproken was erg vriendelijk.

Top service en zeer persoonlijk

Ik werk al jaren met deze fijne organisatie en ze blinken uit in persoonlijk aandacht en advies op maat. Heel fijn, snel, flexibel, super service.

Oprechte persoonlijke aandacht er is maatwerk geleverd

Boven verwachting werd er mee gezocht naar een passende auto. Deze is snel geleverd. De communicatie was laagdrempelig en oprecht! Heel erg bedankr

Duurde veel te lang .

Schade had veel eerder kunnen worden opgenomen . Hadden de onderdelen besteld kunnen worden. Had ik nog een tijd kunnen doorrijden. Heeft bijna twee maanden geduurd , zeg nou zelf ...

Hoi Roel, Wat jammer dat je onze service beoordeelt met een '4'. Helaas hebben wij geen invloed op de levertijden van onderdelen bij dealers. Wel doen we altijd onze uiterste best om zaken zo snel mogelijk op te lossen. Ook hebben we gedurende de periode dat de bedrijfsbus niet operationeel is geweest, een vervangende bus ingezet. We hopen dat je onze service de volgende keer wel met een voldoende beoordeelt. Groeten, Alexander Mobility Service

Een feestje om de nieuwe auto te ontvangen

Zeer behulpzaam bij vragen omtrent de lease. Bij ontvangst/omruilen van de auto een uiterst vriendelijke en geduldige chauffeur.

Goede communicatie en zorgvuldige afhandeling

Autobezorging werd tijdig aangekondigd en lokaal geleverd. Kort en duidelijk toegelicht en gevolgd door een after service call of er nog vragen waren. Prima!

Flexibel

Flexibel alles in overleg, alles kan, geen gezeur..

Snel geholpen met een passende oplossing

Ik had laadproblemen met mijn elektrische auto. Na een telefoontje naar Mobility Service was er snel een passende oplossing. Auto opgehaald en een leenauto weer terug.

Burgemeester JG Legroweg 64 A

9761 TD Eelde