Snelle en persoonlijke service

Goed geholpen en geinformeerd tijdens het hele proces. Het beantwoorden van vragen gebeurde snel. goeie eerste indruk.

Uuitmuntend

Er was direct vervangend vervoer. Binnen enkele dagen vervangend vervoer met trekhaak en voldoende binnenruimte voor extra bagage.

Klantvriendelijk

De service is meer dan prima. Goed geholpen.

Mobility Service DOUZE POINTS !!!

Niets is Mobility Service te gek om het cliënten naar de zin te maken en ik denk al meer dan twintig jaar naar de zin te houden, chapeau!

Zeer prettig

Netjes, snel en volgens afspraak

Geloof

Ze geloven je gewoon niet als er problemen zijn met de auto.dan bellen ze je om te beweren dat er helemaal niets aan de hand is en dan huilli huili doen voor het voor hun onterechte wisseling van auto

heel klantgericht en prettige ervaring

Heel klantgericht en prettige ervaring + aflevering van de auto bij mij thuis met goede uitleg!

Gewoon goed

Geleverd zoals hij het hoort.

Heel plezierig, enthousiast en klantgericht.

Mijn ervaringen zijn heel positief. Open en behulpzaam. Wat ik heel fijn vind is dat als je ergens mee zit, een twijfel of vraag hebt ze meteen voor je klaar staan en goed luisteren. Het is niet alleen hun vakmanschap maar vooral door hun goede en plezierige nazorg dat ik zo positief ben. Top club, ga zo door!

fijn, coöperatief bedrijf

er wordt in alle redelijkheid meegedacht om voorkeuren mogelijk te maken, zowel bij het vaststellen van de volgende lease auto als ook met onderhoud en reparatie. Contacten verlopen soepel en prettig.

super

keurig op tijd , vriendelijke man !

Top service en erg vriendelijk.

Super vriendelijk en meedenkend.

Mega goede service

Al meer dan 20 jaar een heel tevreden klant!

Meedenken en oplossen

Auto laadt accu om onverklaarbare reden niet op. Mark en Wouter hebben na wat puzzelen gezorgd dat we op dezelfde dag een vervangende auto om ons lang weekendje Duitsland te beginnen. Super!!

Snel, efficiënt en klantvriendelijk

Ik schrijf deze korte aanbeveling met veel genoegen om mijn positieve ervaringen met Mobility Services als leasemaatschappij te delen. Als een gewaardeerde klant ben ik buitengewoon tevreden met de uitzonderlijke dienstverlening en hoogwaardige mobiliteit oplossingen die zij bieden. Mobility Services heeft zich bewezen als een betrouwbare partner die niet alleen hoogwaardige voertuigen levert, maar ook uitblinkt in klantgerichtheid en flexibiliteit. De medewerkers van Mobility Services hebben een proactieve benadering en zijn altijd bereid om mee te denken en oplossingen op maat te bieden. Dit heeft mijn ervaring met leasen aanzienlijk verbeterd. Wat ik vooral waardeer aan Mobility Services is hun uitgebreide wagenpark, dat regelmatig wordt vernieuwd met moderne en milieuvriendelijke voertuigen. Dit draagt niet alleen bij aan mijn comfort, maar ook aan een duurzamere mobiliteit. Bovendien verloopt het gehele proces, van het kiezen van het juiste voertuig tot aan de afhandeling van administratieve zaken, zeer efficiënt en professioneel. Kortom, ik beveel Mobility Services van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een leasemaatschappij die uitblinkt in kwaliteit, service en flexibiliteit. Hun toewijding aan klanttevredenheid en innovatieve mobiliteit oplossingen maken hen een uitstekende keuze voor zakelijke en persoonlijke lease behoeften.

Auto werd netjes gebracht, kofferbak bij het reserve wiel lag nog allemaal troep ( snoep papier)

Ok

Vlot, duidelijk en alles volgens afspraak

Fijn contact met de betrokken medewerkers. Duidelijke informatie en alles zoals afgesproken.

Niet al te beste Service

De Lease auto ging na een maand stuk door een software update. Inmiddels staat de auto al meer dan een maand bij de dealer te wachten op een nieuwe update. Het vervangend vervoer dat ik kreeg aangeboden is ondermaats. Ik heb inmiddels al 3 vervangende autos gehad. Waarvan nu de 3e eindelijk in de buurt komt van mijn originele lease auto. Verder krijg ik bij het vervangend vervoer onduidelijke facturen over de afronding van het vervangend vervoer.

Ontzettend vriendelijk en hulpvaardig

Ontzettend goede ervaring zowel via de telefoon als de chauffeurs. Super vriendelijk en zakelijk

Ontzorgd op pad.

Zeer positief

De dame die ik gisteren aan de telefoon had en de meneer die vanmorgen de auto kwam afleveren.waren super aardig . Positieve ervaring .

Prijs/kwaliteit en behulpzaam

Ik heb een ex lease auto gekocht bij Edwin. Zeer fijn om met hem zaken te doen. Hij is veel bereikbaar ook buiten kantoor uren en beantwoord al je vragen ondanks dat hij zeer druk is!

Persooblijke aandacht en service

Altijd snel geholpen, vriendelijk! Top service

snelle levering op een juiste wijze vriendelijk afgeleverd

Fijne medewerker die duidelijk alles uit legde wat ik vroeg. Auto ziet er goed uit en rijd heerlijk

Fantastische, zeer meedenkende toppers!

Wederom ontzettend goed geholpen door het team van Mobility Service. Er wordt altijd goed met de klant meegedacht en de klant wordt op alle fronten ontzorgd. Fantastische service, dank!