Heel erg klantgericht en snelle service

Heel erg klantgericht en snelle service

hele aardige meneer die vrij vlot was

ondanks dat ik niet veel tijd had heeft dhr. het heel snel afgehandeld en kon de auto op locatie gebracht worden

Leugens

Na inlevering lease auto door Patrick (medewerker Mobility)voorgelogen over eigen risico van EUR 300,- maximaal. Mobilityservice geeft aan dat door schade aan velgen dit tijdens verschillende evenementen is gebeurd waardoor zij 2 x eigen risico doorbelasten. Na telefonisch contact te hebben gezocht kreeg ik Patrick aan de bel en die ontkende glashard wat hij eerder had gezegd. Ronduit schofterig behandeld en op geen enkele manier dan ook een toereiking om dit te middelen. Mij zien ze hier nooit meer.

Goedemiddag Walter, Wij herkennen ons op geen enkele manier in jouw verhaal. Hoewel het duidelijk in onze algemene voorwaarden staat, is het voor jou waarschijnlijk onduidelijk geweest dat het eigen risico per schadegeval wordt berekend. Per schadegeval bedraagt dat inderdaad maximaal 300 euro. Bij de voorlopige inname wordt er bovendien altijd gecommuniceerd dat de definitieve schadebepaling door een expert gebeurt. Dat gebeurt altijd bij ons op locatie, nadat de auto volledig is schoongemaakt. Ook dit staat duidelijk in onze communicatie. Mocht je nog vragen hebben, dan staan we je uiteraard graag te woord. Met vriendelijke groeten, Alexander Mobility Service

Snel en efficiënt verder geholpen

Na een vervelende inbraak in mijn auto snel en efficiënt weer op weg geholpen door Mobility Service. Met twee telefoontjes werd binnen 3 kwartier de beschadigde auto opgehaald en ben ik voorzien van vervangend vervoer. Snel, vriendelijk en efficiënt. Voelde als een geluk bij eenongeluk.

Wilco Burema is jullie beste medewerker

Ik heb aangegeven welke auto ik graag zou rijden en binnen no time was deze gevonden. Wilco doet ontzettend zijn best en communiceert goed en is altijd bereikbaar.

Alles was naar verwachting.

De auto werd op tijd geleverd, de service en klantcontact was uitstekend. Een aanrader dus.

Top service

Contact met de mensen is erg fijn

Soepel snel en betrouwbaar

Deze omruil ging erg soepel. Mooi op tijd, snelle overdracht incl. korte uitleg

Persoonlijke aandacht en ontzorging

Bij het zoeken naar een nieuwe lease auto heeft Ruud mij goed en persoonlijk geholpen. De communicatie was erg goed en het was weer top geregeld. De auto werd netjes afgeleverd.

Goede snelle en vriendelijke service

Service echt supersnel en de man die de auto kwam afleveren was zeer vriendelijk en op tijd.

Snelle en goede service

Snelle service

Snelle adequate service

Was op zoek naar een short lease auto na een halve dag was alles geregeld.

Geheel verzorgd

Absoluut een zeer fijne ervaring bij Mobility Service Nederland. Alles is tot in de details geregeld, van de bezorging van de tankpas tot de bezorging van de auto. Jazeker, bezorging van de auto aan je deur! De mensen die je begeleiden in het traject zijn beleeft, duidelijk en vriendelijk. Mijn complimenten en dank!

UITSTEKEND!!!

Super goede service, top uitleg!

Prima verzorgd en vooral mee gedacht over een gebruikte auto.

Prima verzorgd.

Goedemorgen Robert, Bedankt voor jouw beoordeling, we zijn blij dat je tevreden bent met onze hulp en dienstverlening. Wij zijn erg benieuwd wat wij hier aan kunnen verbeteren zodat wij de volgende keer een nog mooier cijfer ontvangen, kan je ons dit laten weten? :) Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thom Mobility Service

Super snelle en goede service!

Mooie auto en snel geregeld!

Geweldige flexibiliteit!

Geweldige flexibiliteit! Meneer van ruim op tijd aanwezig. Overdracht ging soepel en meneer was vriendelijk. Bij contact over de nieuwe tankpas was de medewerker aan telefoon zeer behulpzaam en gelukkig bereid een nieuwe op te sturen, omdat de adresgegevens verouderd waren. Super fijn dat ik geen halsbrekende toeren hoefde uit te halen om naar het oude adres te rijden!

Hallo Ric, Super om te lezen dat je onze dienstverlening zo goed hebt ervaren en fijn dat we je snel hebben kunnen helpen! Daar staan we voor! Met vriendelijke groet, Thom Mobility Service

Gewoon goed en prettig

Correct

Wederom geen goede ervaring

Na mijn volgende voorloper te hebben ontvangen van Mobility service hebben ze maar 1 sleutel bij de auto. 'Die wordt wsl snel opgestuurd' zo zei de medewerker nog...en uiteraard ook nog geen brandstof-pas, waar ik telkens om moet bedelen om die te krijgen, helemaal klaar mee. Die mag ik toch verwachten binnen 2 dagen nadat ik mijn auto heb gekregen? enfin, na 2 dagen nog geen 2e sleutel, en nog geen brandstofpas, maar die zou (wel tijdig) gestuurd zijn naar mijn oude adres (zou werkgever voor hebben moeten zorgen). Nu ben ik er vandaag mee gestrand...auto wilde niet meer open, batterij van mijn enige sleutel was op! Dus ik de 24/7 hulpdienst gebeld rond 19 uur; meer dan 20 minuten moeten wachten aan de telefoon!! Wat als ik een ongelukje had langs de snelweg... Ik vind het service-niveau echt niet goed van deze lease-mij

Hallo Paul, Wat vervelend dat er meerdere zaken verkeerd zijn gelopen bij de inzet van jouw voorloopauto. Ik heb begrepen dat mijn collega haar uiterste best heeft gedaan om snel met oplossingen te komen. Verder ga ik er vanuit dat de problemen met de sleutel en brandstofpas niet meer voor gaan komen. Het adres is inmiddels gewijzigd in ons databestand. Met vriendelijke groet, Thom Mobility Service

Niets aan het handje, ook niet perse reden om te pochen

In het begin van het proces liep niet alles helemaal goed, communicatie was bij tijden niet best (waarschijnlijk was ik daar ook deels verantwoordelijk aan). Mijn wens voor de toekomst zou zijn dat ik een lijst van mogelijke auto's krijg in het budget wat ik aan geef, met tarieven, opties en mogelijkheden (waarin ik zelf kan zoeken en kiezen). De auto was bij levering best vies (regen en vervoer, ik begrijp het wel) maar ik werd niet gewezen op de extreme hoeveelheid steenslag op de voorruit en motorkap. Gelukkig zag ik vanmorgen niet veel door de voorruit en ben ik het nogmaals gaan bekijken. Ik heb er melding van gemaakt en we zijn het aan het oplossen. Eind goed al goed verwacht ik dan ook.

Een betrokken groep mensen die luisteren en van wanten weten

Toen ik de auto ophaalde (sept 2019) zag ik een enthousiaste groep mensen die zonder poeha doen wat nodig is. Ook offerteverloop was prima. Als ik belkan ik mensen bereiken

Top service!

Auto keurig afgeleverd voor de deur, alles duidelijk uitgelegd

Auto werd in de afgesproken tijd afgeleverd. De auto was helemaal schoon. Ook is er een goede toelichting gegeven over de auto en de meegeleverde spullen.

Hartelijk!

De ervaring die ik met de medewerkers van Mobility Service heb, is zonder uitzondering erg hartelijk en plezierig. Ik heb erg sympathieke gesprekken en de behulpzaamheid is hoog.

Goede snelle service

Probleem goed en snel opgelost en erg behulpzaam bij vragen.