Elke keer dat ik geweest ben voel ik mij herboren.

Professionele en super vriendelijke mensen! Én een weldaad voor mijn lichaam. De chiropractor is top maar de mensen er om heen zijn ook geweldig.

• Locatie: Deventer

Beste Bas, Dank je wel voor de mooie review en je complimenten! Ook erg fijn om te lezen dat je je weer zo goed voelt als je bij ons bent geweest! Team chiropractie van Heuven

Blij dat ik weer geweest ben

Altijd goede behandelingen en eventuele klachten worden verholpen.

• Locatie: Amersfoort

Beste Monique, Dank voor je mooie review, wij zijn ook iedere keer weer blij om je te kunnen helpen! Team chiropractie van Heuven

Probleem verholpen en met onderhoud een klachtenvrij leven!

Door ongevallen was mijn lichaam niet meer in balans. Door in begin intensieve behandeling is het nu mogelijk om nagenoeg klachtenvrij te leven. De hulp is goed persoonlijk en attent. Ik kan een ieder deze praktijk aanbevelen!

• Locatie: Deventer

Beste Sjoerd, Dank voor je mooie recensie! Fijn om te lezen dat ons gefaseerde behandelplan jou zo goed heeft geholpen! Team chiropractie van Heuven

Al 20 jaar tevreden!

Zeer positief

• Locatie: Deventer

Beste Rob, Dank voor je zeer positieve reactie. Wij zijn als team erg dankbaar dat je al 20 jaar naar volle tevredenheid bij ons komt voor de chiropractische behandelingen. Team chiropractie van Heuven

Vriendelijk

Je wordt vriendelijk ontvangen, je wordt deskundig behandeld en je gaat weer weg in de overtuiging dat het goed is om op deze manier periodiek onderhoud aan je eigen lijf te hebben gepleegd. Ik kan er dan weer even tegen.

• Locatie: Deventer

Beste J, Dank voor je mooie recensie. Goed om te lezen dat je ook veel baat hebt bij de preventie- en onderhoudsfase van de chiropractische behandeling. Team chiropractie van Heuven.

Ik kom al jaren bij chiropractor van Heuven en ben zeer tevreden. Ze hebben mijn op vele fronten vooruit geholpen van onduidelijke klachten tot het verlagen van de bloeddruk. En wat ook heel fijn is dat je op een prettig manier wordt ontvangen.

• Locatie: Deventer

Beste Marja, Dank voor je mooie review. De langdurige goede ervaringen zijn geheel wederzijds! Team chiropractie van Heuven

Een juiste keus bij rug en nek klachten maar dit blijkt nog voor meer klachten goed te werken.

Goedendag, Had eigenlijk nog nooit van chiropractie gehoord totdat onze dochter al 3 maand last van hoofdpijn had. Via een kennis die ons vertelde dat chiropractie ook kan helpen bij hoofdpijn kwamen we terecht bij chiropraktijk van Heuven. Tijdens de behandeling van mijn dochter die toch echt steeds minder hoofdpijn had en ook minder klachten aan rug en nek kreeg was ik ervan overtuigt dat het ook wat voor mij moest zijn. Na tig fysio,s en massage,s enz wat maar niet hielp heb ik ook een gratis scan laten maken . Er was werk aan de winkel werd mij verteld! Het kon wel ff duren maar het was te doen. Na ongeveer 15 behandelingen voel ik nu vooruitgang! Ben wat fitter en heb al wat minder last van rug, nek , heupen en enkels. Wel bijzonder allemaal en ben blij dat ik er in behandeling ben. Een goede keus,...van Heuven dus!! Met vriendelijke groet Geurt Willemsen

• Locatie: Deventer

Beste Geurt, Hartelijk dank voor je mooie review! Heel fijn dat zowel je dochter als jij zoveel baat hebben bij onze behandelingen, daar doen we het tenslotte voor! Team Chiropractie van Heuven

Echt resultaat!

Enorm klantvriendelijke praktijk! Benaderen iedereen heel persoonlijk en de chiropractici zijn van hoog niveau!

• Locatie: Deventer

Beste Julie, Hartelijk dank voor je mooie review. Erg fijn om te lezen dat je ervaringen zo positief zijn! Team chiropractie van Heuven

Vriendelijk personeel en goede behandeling

Door mijn verhuizing naar Deventer was ik op zoek naar een goede chiropractor. De heb ik gevonden bij van Heuven. Geen lange wachttijden en een hele goede behandeling.

• Locatie: Deventer

Beste Gerard, Hartelijk dank voor je mooie review. Welkom in Deventer en fijn dat je ons gevonden hebt. Team chiropractie van Heuven

Ik kwam met enige weerstand, maar ongelooflijk wat in korte tijd met mij is bereikt

• Locatie: Deventer

Hartelijk dank Paul voor je review en wat fijn om te lezen dat je al zulke goede resultaten hebt bereikt! Team chiropractie van Heuven.

Ik geef dit praktijk een 9

Mijn ervaring is: dat ik geweldig ben geholpen,nu kan ik weer mijn dans moves doen. Zou niet duren een jaar geleden alles was stijf en deed pijn. Altijd een warme welkom als ik binnen komt, het voel aan net alsof je bij een familie op bezoek komt. Is echt een aanrader om bij deze Chiropractor te zijn, geen haas iedereen die daar werkt neem de tijd om met de nodige behandeling te beginnen. Daar kan je meestal terecht kwa tijd of dag, is altijd een tijd of een dag die je kan afspreken als het niet uitkomt. Greetz, Wilma van Sijll

• Locatie: Deventer

Beste Wilma, Hartelijk dank voor je mooie review. Het is fijn om te lezen dat je gezondheid zo vooruit is gegaan en dat je zo’n prettige ervaring hebt met ons team. Wij wensen je nog lange tijd veel dansplezier toe! 💃 Team chiropractie van Heuven.

Efficient

Ik ben met de hoofdpijn klachten naar de praktijk gekomen. Regelmatig had ik last van migraine aanvallen. Na een aantal behandelingen voelde ik mij fitter, gezonder en actiever. Sinds ik de behandelingen onderga, heb ik geen enkele keer migraine aanval gehad. Ik ben zeer tevreden over de diensten van de praktijk en hun medewerkers. Hun professionaliteit, klantgerichtheid en positiviteit zorgt voor een prettige sfeer en aangenaam gevoel voor, tijdens en na de behandelingen. In het bijzonder wil ik mijn dankbaarheid uiten aan dhr Dumitru, voor zijn enthousiasme en vakkundige ingrepen.

• Locatie: Deventer

Beste Olga, Hartelijk dank voor je mooie review. Het is fijn om te lezen dat je zoveel baat hebt bij de chiropractische behandelingen en dat je zo tevreden bent over onze praktijk. Ook wij zijn erg verheugd dat Florin Dumitru recentelijk ons team is komen versterken. Team chiropractie van Heuven.

Zeer goede behandelingen

Al 20 jaar succes vol in behandeling voor mijn klachten

• Locatie: Deventer

Beste Rob, Dank je wel voor je mooie review. Wat fijn dat je al zo’n lange tijd zoveel baat hebt van onze chiropractische behandelingen! Team chiropractie van Heuven.

De behandeling deed niets , werd aan het lijntje gehouden.

Steeds mooie woorden.Als ik ergens naar vroeg kreeg ik als antwoord: “Het heeft tijd nodig” maar nooit iets over het aantal behandelingen en als het niet veel doet kunt u beter stoppen. Ik denk dat het tijd nodig had voor zijn eigen portemonnee.

• Locatie: Deventer

Beste Yvonne, Tijdens het bespreken van de bevindingen van het onderzoek wordt een behandelplan voorgesteld. Hierbij worden de behandelfrequentie, de periode hiervan en de kosten besproken. Het is aan de cliënt om wel of niet akkoord te gaan of om er nog over na te denken. Regelmatig worden heronderzoeken verricht waaruit moet blijken of de behandeling wel of niet aanslaat. De cliënt is te allen tijde vrij om met de behandeling te stoppen. Dat het tijd nodig heeft is logisch (en dat wordt ook uitgelegd), de meeste klachten hebben er jaren over gedaan om het zover te laten komen. Er bestaat geen quick fix en helaas kunnen wij, zoals iedere behandelaar, geen garanties geven. Team chiropractie van Heuven.

Eindelijk geen rugpijn meer!!

Na hele tijd bij de fysio gelopen te hebben kom ik bij van Heuven. En gelijk na de eerste behandeling al positieve resultaten

• Locatie: Amersfoort

Beste Marcel, Dank voor je review. Erg fijn om te horen dat je al zoveel baat hebt van de eerste behandeling! Wij wensen je veel gezondheid en sterkte toe in deze moeilijke "corona tijd", hopelijk kunnen wij elkaar weer spoedig ontmoeten. Team chiropractie van Heuven.

Heel goede ervaring loop al bijna 20 jaar bij chiropractie v Heuven

Zeer positieve ervaringen! Dochter van 11, krijgt behandeling voor nek- en rugklachten. Zij is "blij" met de behandelingen. Het doet haar merkbaar goed.

• Behandeling

Het is jammer dat deze behandelingswijze in verhouding nog zo weinig wordt toegepast in Nederland. Preventief onderhoud aan het lichaam en herstel van veel klachten zijn door deze behandelingsvorm te herstellen zonder het gebruik van medicijnen.Immers de oorzaak wordt behandeld en waar mogelijk het probleem geheel verwijderd. Zelf ben ik al 18 jaar in behandeling bij Dick van de Heuven voor nekklachten die uitstekend worden behandeld.

• Behandeling

In de ruim 20 jaar dat ik bij Chiropractie van Heuven in behandeling ben, is mijn kwaliteit van leven sterk verbeterd! Het maandelijks onderhoud draagt hiertoe duidelijk bij.

• Behandeling

Ik kan niet anders dan alleen 10'en geven. Na drie jaar ernstige rugpijn die zo ondragelijk werd dat ik soms bijna niet kon lopen, na een vakantie de beslissing gemaakt om (het voor mij "alternatieve") chiropractie te proberen. Eigenlijk zonder hoop naar binnen gestapt na mislukte fysiotherapie, podologie én onderzoeken van de huisarts. Maar dankzij Francis (en eerder Jessica) nu vrijwel altijd volledig pijnvrij. Ik kan alles weer & wilde dat ik dit eerder had geweten!

• Behandeling

Ik ervaar de behandeling erg goed. Voel veel verschil dan voor de behandeling. Duidelijke uitleg over de scans met goede terugkoppeling. Persoonlijke benadering van de medewerkers.

• Behandeling

Prettige praktijk. Goede resultaten ervaren.