super!

Heel beleefd behandeld en vrolijke werkmannen die er helemaal voor gaan om perfect product te maken, supernetjes!

heel goed

ik heb goede ervaring gehad met AZ isolatie het werk werd keurig uitgevoerd en schoon opgeleverd heb jullie al bij kennissen en buren aanbevolen

Afspraken nagekomen.

De twee werknemers waren vriendelijk, beleefd en behulpzaam en hebben hun werk zover ik dat kan beoordelen naar tevredenheid uitgevoerd. Van de winter kunnen we het resultaat pas echt merken, hoop ik.

Top advies en uitvoering

AZ Isolatie levert top werk! Goede duidelijke communicatie, houdt zich aan de afspraken en vriendelijke medewerkers. Ik kan ze zeker aanbevelen aan andere.

Zeer slechte ervaring

Na een gratis offerte afspraak te willen annuleren. Sturen ze je een rekening van 65 euro

Om te voorkomen dat onze adviseurs voor niets in de rondte rijden vragen wij, indien u als klant verhindert bent of afziet van de afspraak, dit tijdig aan ons te door te geven. Zonder tijdige afmelding brengen wij de gereserveerde tijd in rekening. Wij vermelden dit ook in de afspraak bevestiging die u van ons heeft gekregen. Pas toen de adviseur u belde om zijn aankomst te melden gaf u aan dat hij niet meer hoefde te komen en u geen belang meer had in de afspraak.

AZ isolatie een verstandige keuze!

De afgelopen weken hebben wij de vloer, gevels en dak laten isoleren. De verschillende medewerkers hebben dit correct, vlot en netjes uitgevoerd. Vriendelijke mannen die voor ze weggaan ook alles netjes achterlaten. Wij kunnen dit bedrijf zeer aanbevelen, omdat ze een goed product leveren tegen een hele nette prijs.

keurig en alles netjes afgewerkt

Zeer tevreden.

Vakkundig, betrouwbaar met een gedegen advies!

Vergelijkbare offertes bij meerdere partijen opgevraagd, zo ook bij AZ-Isolatie. Het prettig gesprek, de uitleg van de toegepaste materialen en de werkwijze van de isolatie doorgenomen! Vervolgens de offerte gelijk ontvangen en voor mij was het wel duidelijk: AZ-Isolatie gun ik de opdracht! Vervolgens met Suzanne de afspraak en datum van het isoleren bevestigd en de voorwaarden netjes per mail ontvangen! De werkzaamheden zijn op 25 maart volgens afspraak door 2 vriendelijke heren netjes en correct uitgevoerd en alles rondom de muren van het huis keurig schoon achter gelaten!

Werkt op afgesproken tijd. Prettige service, duidelijke afspraken.

Werkzaamheden keurig uitgevoerd

Ruim een maand geleden mijn vrijstaande woning uit 1963 laten voorzien van spouwmuurisolatie met EPS parels. Bij aanvang even een rondje om de woning om eventuele bijzonderheden te bespreken en vervolgens zijn de werkzaamheden keurig uitgevoerd en alles netjes achtergelaten. Top jongens, bedankt!

Alles naar wens verlopen

Alle afspraken zijn nagekomen en we zijn zeer tevreden over de werkzaamheden.

Positief na klacht

Vertegenwoordiger geeft keurig uitleg en offerte Afspraak is vlot gemaakt. Installateurs komen niet op afgesproken tijdstip. In eerste instantie had ik een klacht; dit is verholpen na betaling. De tweede keer was ik wel tevreden over de installateurs. De klacht is ook goed verholpen.

Duidelijke en snelle communicatie, werkzaamheden zijn netjes uit uitgevoerd! Erg tevreden!

Zeer realistisch advies

Vanochtend AZ op bezoek gehad. Direct opvallend was de proffesioneler apparatuur (zo’n kijkapparaatje maar dan met een bijbehorend kleurenschermpje waarop je heel duidelijk kon zien wat er gaande was. Ipv door een oogje kijken). Reële kerel (Guido) die keurig uitlegde wat de situatie was, de werkmethode en het te verwachten rendement. Uitleg gaf eigenlijk aan dat naisoleren gezien de status van de binnenschouw risicovol was (vochtbrug reel) waardoor advies was niets te doen. Kijk, dat is klasse. Conclusie; AZ Isolatie geeft gedegen en betrouwbaar advies. Aanrader.

Goeds ervaring. In de ochtend een telefoontje we zijn onderweg, we zijn er in .... aantal minuten. Bij aankomst 2 vriendelijke mannen die de uitleg gaven hoe en wat. De ene man maakte de gaten de andere heeft de parels gedaan en dicht gemaakt. Het ging heel snel, alles netjes mee opgeruimd. Goede service

Installateurs werken snel

Mensen zijn prettig in de omgang en denken ook mee. Nadeel tijdens een kleine storm is er een stuk isolatie en heel veel parels in de tuin beland, foto's gestuurd een reactie gevraagd aan de buitendienst verkoper maar tot nu toe nog geen reactie gekregen. Ondertussen is dit al ruim een maand geleden en nog steeds liggen er regelmatig parels in mijn tuin, helaas daarom geen aanbeveling.

Goed dat u zich meldt! Dat is zeker niet de bedoeling. De adviseur tot wie u zich gericht heeft is niet meer werkzaam bij ons en hij heeft helaas het bericht niet aan ons doorgestuurd. Gelukkig is er op het moment contact zodat we het met u kunnen oppakken.

Snel, duidelijk, vakkundig.

Goed gevoel vanaf de eerste ontmoeting. De experts die de werkzaamheden uitvoeren pakken goed aan, werken goed samen en efficiënt. Na de werkzaamheden ruimen ze de rommel op en laten het schoon achter. Goede aanrader voor het isoleren van vloer en spouwmuur!

Tevreden met de werkzaamheden

Goede service fijne en beleefde arbeiders.

Prima.

Net na de aankoop van mijn huis, dak en spouw isolatie laten toepassen. Kan dus niet beoordelen hoe veel het werkt. Maar verder alles prima verlopen. Papier werk voor subsidie volledig aangeleverd.

Zeer professioneel

Zeer professioneel komen de afspraak na dat vind ik belangrijk en merk gelijk het verschil zeker een aanrader alles netjes opgeruimd

Echt aan te bevelen

Goede uitleg van Guido en zeer klantvriendelijk. Vandaag zijn Jeroen en Paul geweest voor het isoleren van onze woning. Keurig gewerkt en professionele vaklui. Na afloop alles netjes opgeruimd en geen rotzooi achter gelaten. Wij kunnen dit bedrijf zeker aanraden. Complimenten ZA isolatie.

Geweldig werk geleverd door Top gasten!!!!!

Hierbij wil ik een groot compliment uitspreken voor de 2 teams die hier op 1 dag 3 huizen hebben voor zien van spouw en vloerisolatie. De mannen waren op de afgesproken tijd hier(zelfs nog te vroeg)en zijn zeer vriendelijk en correct en wisten van aanpakken. Ze zijn zeer kundig te werk gegaan je kon nog amper zien waar ze geboord of gevoegd hadden en de vloerisolatie hebben ze super aangebracht, echt vakwerk!!!!!! Ze hebben na hun werkzaamheden alles zo goed als het ging schoon achter gelaten en alle afval en puin netjes meegenomen. Het team dat dan ook hier gewerkt heeft( Rico, Marc,Paul,Jeroen, Tober, Gert,Eric,Marcel) 8 geweldige kerels waren allen TOP gasten. dit bedrijf heeft aan alle verwachtingen voldaan!!!!!!! Daarom raad ik dit bedrijf dan ook aan.

Super werk geleverd

De jongens waren fijn op tijd en waren goede vakmensen.alles mooi afgewerkt en netjes opgeruimd.heel mooi werk geleverd,Rico en Mark zijn echt 2 top gasten en zeer goede vakmensen gr Johan Verstappen

Verkeerde bedragen op offerte en klant is de klos

Adviseur maakt offerte en schrijft bedrag EN subsidie bedrag op de offerte. Na isoleren (wat goed en netjes is gebeurd) vraag ik de subsidie aan en blijk ik 25% minder terug te krijgen dan op de offerte staat omdat de adviseur vloer ipv bodemisolatie heeft berekend! Hierover kontakt gehad met t kantoor en het antwoord was: dat had de adviseur niet op de offerte mogen schrijven maar wij gaan hier niets mee doen... HALLO AZ?? Het is JULLIE adviseur die de fout maakt en de klant blijft met de rekening zitten?? Zelfs aangeboden het bedrag te delen omdat iedereen een fout kan maken, we zijn tenslotte allemaal mensen, maar zelfs dan geven jullie niet thuis. Zelden zo'n slechte amateuristische klachtenafhandeling mee gemaakt! Ik zou me kapot schamen. Dus kijk je offerte goed na want t kan op t laatst zomaar anders uitpakken en dan komt t op de rekening van de klant. Toch 2 sterren voor de vriendelijke mannen die t kwamen installeren.

Geachte de heer D. Selen, Fijn dat de uitvoering goed en netjes naar tevredenheid is uitgevoerd. De adviseur heeft behulpzaam willen zijn om een indicatie van het de subsidiebedrag voor u te berekenen. Hij heeft het subsidiebedrag na het uitbrengen van de offerte als aantekening op uw offerte geschreven, niet als toezegging. We betreuren dat in het voorrekenen een foutje is geslopen. Daarom verstrekken we altijd aan onze klanten alle informatie over de subsidie, zodat u de subsidie voorwaarden en bedragen kunt terugvinden en na lezen.

Kundig, snel, vriendelijk, prima prijs kwaliteit verhouding. Ik ben buitengewoon tevreden.

Spouw- en vloerisolatie werkzaamheden zijn prima uitgevoerd, geen korreltje buiten gezien. Onze voegen zijn 14mm, dus daar is mee geboord. De gestoken voeg is uitstekend hersteld, met de juiste kleur, kostte niets extra. Direct na de werkzaamheden moest ik goed kijken waar precies geboord was. Personeel is uiterst kundig, snel en vriendelijk. Fijn dat de subsidieaanvraag maximaal was voorbereid door Isolatietechniek Brabant.

Marktstraat 25

3925 JP Scherpenzeel

06-16322020

Over AZ Isolatie BV

Hoge energiekosten, een koude vloer, muffe lucht of schimmelplekken? AZ-isolatie maakt aan al deze ongemakken een einde! Wij zijn een erkend, SKG-IKOB gecertificeerd isolatiebedrijf. Wij zorgen dat u comfortabeler kan wonen door spouwmuur, dak, vloer en bodemisolatie! AZ-isolatie bied jarenlange ervaring met een breed assortiment. Wij werken met topproducten zoals Knauf Supafil minerale wol, EPS HR++ Parels, Pif folie en Isobooster T5. Het is dan ook niet voor niets, dat wij door puur vakmanschap en slim gebruik van kwalitatieve isolatiematerialen meestal veel betere isolatieresultaten behalen dan onze concurrenten. Wij komen vrijblijvend bij u langs en kijken wat er mogelijk is voor uw woning. Zo heeft u geen verrassingen achteraf! Wij gaan voor het beste advies! U ook?