Muurisolatie

Ben tevreden met het resultaat Vriendelijk personeel die alles netjes op ruimt

Snel. Netjes Goede prijs /kwaliteitverhouding.

Op tijd geleverd, vriendelijke kerels. Snel gewerkt en de werkplek normaal achtergelaten

Duidelijke afspraken, prijzen - goed en zorgvuldig werk

Met respect voor onze winig uit 1921 zitten we er warm bij!

Zeer tevreden - goede prijs/kwaliteit

Het contact met AZ Isolatie is naar volle tevredenheid verlopen. Vanaf de offerte t/m de uitvoer. In dit geval ging het om spouwmuurisolatie. Goede prijs/kwaliteit. Timo en Jeroen hebben keihard gewerkt. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Vriendelijk, flexibel en effecient!

Prettige samenwerking.

Vanaf de eerste ontmoeting tot en met de uitvoering hebben wij als prettig ervaren. Uitstekende uitleg door de adviseur, makkelijk afspraken maken, correct uitgevoerd en duidelijke communicatie. Dikke pluim voor dit bedrijf.

Na goedkeuring van de offerte binnen 14 dagen geholpen.

AZ ontzorgt mij en schenkt extra woongenot

Mijn woning dateert van 1989. Mijn vraag was, hoe goed geisoleerd is mijn woning eigenlijk? Zijn de muren en de vloer goed geisoleerd of kan het beter, en zoja, waar en hoe en d.m.v welke methode. Kan ik subsidie krijgen en hoeveel? Allemaal vragen die werden beantwoord binnen een half uur door een deskundig adviseur van AZ Isolatie. Vakkundig, professioneel en gecerteficeert voor de werkzaamheden zijn verschillende werkzaamheden keurig en netjes uitgevoerd . Het was een prettige ervaring. zeker een aanrader!

Super goede ervaring

Na eerst Gerrit gesproken te hebben werd er direct een afspraak gemaakt voor het isoleren van de kruipruimte. Keurig binnen de afgesproken tijd terug gebeld en de afspraak stond meteen. Ook voor het isoleren van de spouwmuren door Jeroen. Binnen een aantal dagen alles keurig geregeld en netjes afgewerkt. Wij zitten er warmpjes bij vanaf vandaag in Nieuwegein

Aanrader

Super goede en snelle service. Eigenaar Gerrit gesproken voor een vrijblijvende offerte en daarna werd er direct geschakeld met korte lijntjes. Jeroen heeft ons huis (spouwmuren) compleet geïsoleerd in een paar uur. En daarna alles opgeruimd en netjes achtergelaten. Zoals in de korte omschrijving genoemd een aanrader, een eerlijk bedrijf met een echte nuchtere veluwese kwaliteit. Super tevreden!

Na opdracht zeer snelle en correcte uitvoering

De week nadat we opdracht hadden gegeven voor spouwmuur isolatie en isolatie van de kruipruimte werd dit naar volle tevredenheid uitgevoerd. Na de klus is alles weer keurig opgeruimd,geveegd en met de waterslang schoongespoten Wij zijn er zeer tevreden over.

Werk goed, contact met bedrijf is slecht

Huis van mijn schoonzus was gedaan en ze stuurde mij een mail door met een code dat als ik dat ook door az-isolatie liet doen een korting zou krijgen. Bij bezoek expert en maken van de offerte gaf die me aan contact te zoeken met bedrijf en dat het dan geregeld zou worden, de offerte gaf de normale prijs aan. Contact gehad met bedrijf en degene die me te woord stond leek niets te weten van een korting. Later werd ik terug gebeld dat er wat korting zou worden berekend bij de uiteindelijke factuur. Verrassing was dan wel dat de factuur gewoon het bedrag uit de offerte was, dus niets geen korting. Ondanks dat netjes afgewerkt is, is dit erg slordig en zal ik AZ isolatie niet aanraden bij familie of kennissen. Kreeg ook geen reactie meer toen ik de mail beantwoorde met de factuur.

Heel slecht contact en communicatie

Eerste keer contact was erg opdringerig en de mevrouw in kwestie was niet vriendelijk. Wij maakte een vrijblijvende afspraak om te komen kijken. Echter kwam er bij ons iets tussen waardoor wij de afspraak annuleerde via de mail. De mevrouw waarmee ik contact had gehad zei dat ze geen mail ontvangen had en daarom moest ik ** euro betalen. Ze stuurt mailtjes om die ** euro te betalen. Wat niet eens aan de orde is omdat ik de mail netjes een aantal dagen voor onze afspraak al verstuurd heb. Geen fijne communicatie gehad.

Beste Nikita, Wat jammer om te horen dat het contact met onze dames anders verliep dan u van ons verwacht had. Zeker is het adviesgesprek met onze adviseurs vrijblijvend, u heeft dus, naar aanleiding van het adviesgesprek, geen verplichting tot aankoop bij AZ-isolatie. Uiteraard rijden wij liever niet voor niets naar uw huis, dus vragen wij de afspraak tijdig af te zeggen, zodat wij geen onnodige kosten hoeven te maken. Helaas is uw mail van afzeggen bij ons onbekend. Wij hebben daarom gevraagd of u de mail van het annuleren aan ons door kan sturen, zodat we kunnen kijken waarom wij hem zijn misgelopen. Hierbij hebben wij u ook toegezegd dat als u alsnog de mail doorgestuurd, wij de kosten zullen laten vervallen. Helaas hebben wij tot op heden de mail nog niet van u mogen ontvangen.

Snel en goed afgewerkt.

Een minpuntje, de verdeeldoos en het stopcontact van de vloerverwarmingspomp lag op de vloer van de kruipruimte. Hadden de jongens naar mijn mening moeten zeggen.

Goed betrouwbaar bedrijf.

De medewerkers waren correct en vriendelijk, en hebben netjes gewerkt. De afspraken met Guido klopten ook. AZ isolatie is een aanrader!!

netjes snel correct

mannen waren op tijd en hebben super snel en goed gewerkt hebben alles netjes opgeruimd

Vakwerk

Mijn ervaringen met AZ Isolatie zijn zeer positief. De werkzaamheden worden vakkundig en correct uitgevoerd met een perfecte afwerking.

Binnen 1 dag spouwmuurisolatie

Duidelijk en interessant aanbod. Binnen 1 dag de isolatie gerealiseerd. Zelf nog enkele gaatjes moeten dichten, omdat ze die vergeten waren.

Snel betrouwbaar en goed

Goed advies, goede prijs en top werk!

Ze hebben de gevel en vloer geisoleerd. Hele fijne en goede service. Guido kwam inspecteren en alles uitleggen. Hij heeft ons heel goed geadviseerd

zeer slordig, onzorgvuldig en klantontvriendelijk, niet bereid tot overleg

Niettegenstaande pogingen tot overleg van mijn kant is geen redelijk overleg mogelijk over toegebrachte schade tijdens de werkzaamheden. Verder zijn meubels buiten gezet, ramen open gelaten waardoor waterschade ontstond en is bovendien een in vertrouwen gegeven sleutel zoek gemaakt.

We verbazen ons oprecht over de gegeven review. AZ werkt op basis van wederzijds vertrouwen, daarom factureren wij na de werkzaamheden, als alles is opgeleverd. Wij verzoeken altijd of u als klant op de dag van uitvoer hiervoor aanwezig wil zijn. U was er de dag van de uitvoer zelf afwezig en had geregeld dat de werkploeg binnen kon. De deur is door de sleutelhouder opengemaakt en deze blijkt de sleutel in de deur gelaten te hebben. Er waren die dag meerdere personen in de woning, ook toen wij klaar waren met onze werkzaamheden, waren er nog derde in het pand aanwezig. We zijn vanaf het begin met u in gesprek gegaan over de door u aangegeven punten. De werkzaamheden zijn naar uw tevredenheid uitgevoerd, echter houd u een gedeelte van de betaling in, omdat u dat recht vindt doen aan de vermeende schade, waarvan wij betwijfelen of wij daar verantwoordelijk voor zijn. Nogmaals, we betreuren hoe u het een en ander heeft beleefd en zijn nog steeds bereid de vertegenwoordiger opnieuw langs te sturen om hierover in gesprek te gaan!

Goede service met afhandeling subsidie

Werkzaamheden goed afgehandeld alleen opruiming kon beter.

super!

Heel beleefd behandeld en vrolijke werkmannen die er helemaal voor gaan om perfect product te maken, supernetjes!

heel goed

ik heb goede ervaring gehad met AZ isolatie het werk werd keurig uitgevoerd en schoon opgeleverd heb jullie al bij kennissen en buren aanbevolen

Afspraken nagekomen.

De twee werknemers waren vriendelijk, beleefd en behulpzaam en hebben hun werk zover ik dat kan beoordelen naar tevredenheid uitgevoerd. Van de winter kunnen we het resultaat pas echt merken, hoop ik.

Marktstraat 25 3925 JP Scherpenzeel

06-16322020

Over AZ Isolatie BV

Hoge energiekosten, een koude vloer, muffe lucht of schimmelplekken? AZ-isolatie maakt aan al deze ongemakken een einde! Wij zijn een erkend, SKG-IKOB gecertificeerd isolatiebedrijf. Wij zorgen dat u comfortabeler kan wonen door spouwmuur, dak, vloer en bodemisolatie! AZ-isolatie bied jarenlange ervaring met een breed assortiment. Wij werken met topproducten zoals Knauf Supafil minerale wol, EPS HR++ Parels, Pif folie en Isobooster T5. Het is dan ook niet voor niets, dat wij door puur vakmanschap en slim gebruik van kwalitatieve isolatiematerialen meestal veel betere isolatieresultaten behalen dan onze concurrenten. Wij komen vrijblijvend bij u langs en kijken wat er mogelijk is voor uw woning. Zo heeft u geen verrassingen achteraf! Wij gaan voor het beste advies! U ook?