Vriendelijk en betrouwbaar

AZ isolatie heeft bij mij vloerisolatie geplaatst. Ik werd van te voren goed geïnformeerd en ook op de afgesproken dag liep alles soepel.

Perfecte service door AZ

We waren bezig met verbouwing toen we op het laatste moment ineens van isolaptieoplossing moesten wijzigen. Az isolatie begreep het proberen en stuurde diezelfde dag een adviseur langs. Twee dagen later kwamen de isolatiespecialisten de bodemparels onder de vloer spuiten. Na 45 min en zonder troep, was de klus geklaard! We zijn ontzettend blij en dankbaar!

Beter kan niet!

Guido de isolatie expert die bij ons is geweest om de offerte op te stellen is zeer vriendelijk en denkt erg goed mee over eventuele oplossingen. Erg vriendelijk en vakkundig een echte topper!

A Z Isolatie: Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Begin dec is 2021 isolatieadviseur Edwin langs geweest om de situatie ter plekke op te nemen. Goede uitleg, totaal niet opdringerig en tevens indicatie wat spouwmuur - en vloerislolatie (pift-folie) zou kosten. Direct akkoord gegaan en afspraak gemaakt voor 28 jan 2022. s 'Morgens tegen half 8 meldde de eerste ploeg zich al. Voor koffie geen tijd: Eerst de situatie onder de vloer bekijken, dan pas koffie. Iets later meldde de tweede ploeg zich. Deze heren ontfermden zich over de spouwmuur. Na een bak koffie werden de zaken voortvarend aangepakt. De mannen van AZ zijn netjes, ruimen de boel keurig op. Zelfs de ramen werden afgespoeld. Geen moment spijt gehad dat ik in zee ben gegaan met AZ!

Warmte in een mum van rijd

Ze waren maar 4 uur bezig. En savonds voelden we het verschil. Aardige mannen

Prima isolatiebedrijf

Begin januari 22 vloer- en verdiepingsvloer door AZ laten isoleren. Zeer tevreden over vakkundigheid uitvoerders, prettige werknemers. Alles keurig opgeruimd. Van harte aanbevolen.

Supergemotiveerde hardwerkende medewerkers

Op 26 januari 2022 stonden twee keurig nette medewerkers voor de deur om spouwmuur isolatie aan te brengen. Een bakkie koffie ging er eerst wel in, maar wel buiten (het was droog), anders zouden ze wat stof achterlaten zeiden ze. Na de koffie gingen ze snel aan de slag en nog voor de middag hadden ze 88 mtr2 isolatie aangebracht, de gaten weer opgevuld en alles netjes achtergelaten. Buiten netjes en hardwerkend waren de beide mannen ook zeer vriendelijk. Helemaal top..

heel prettige samenwerking

Vanaf eerste contact tot afsluiting zeer prettige samenwerking. Er wordt mee gezocht naar diverse mogelijkheden De werkzaamheden werden door deskundige medewerkers op zeer snelle en nette wijze verricht.

Ouderwets goed.

Dank aan 'baas' Gerrit voor het heldere advies en de offerte. Alle afspraken zijn keurig nagekomen en Timo en Jeroen hebben de isoleerklus in een halve dag geklaard. Hopelijk gaan we het echte resultaat terugzien in de toekomstige energierekeningen. En zijn we benieuwd of de subside bijdrages ook zo snel afgehandeld worden.

Goede communicatie, goed resultaat.

Met AZ Isolatie in december 2021 goede verstandhouding gehad. Op juiste tijd vloer- en spouwisolatie vlot gemonteerd door twee teams van twee. Nazorg was correct aangezien er, buiten de schuld van de monteurs, bij montage van de vloer-isolatiefolie een fout in de Cv-installatie werd ontdekt waardoor men het werk op de eerste dag niet geheel kon afronden. Dat is enkele dagen later alsnog goed afgerond.

Scherpe offerte en strakke uitvoering

Na het invullen van een info mail omtrent isolatie kreeg ik reacties van meerdere aanbieders waar onder AZ- isolatie. Tijdens het huisbezoek kreeg ik advies over vloer en gevel isolatie waarbij het advies voor de vloer was om te kiezen voor PIF isolatie en voor de gevel was na inspectie om deze voorlopig niet extra te isoleren. Na het ontvangen van een scherpe offerte besloot ik om met AZ isolatie in zee te gaan. Een paar weken later stonden een paar slecht nederlands sprekende werknemers op de stoep die voortvarend aan de slag gingen. Er werd goed rekening gehouden met het feit dat de woning vrij recent was opgeknapt en ik alles graag heel en schoon wilde houden. Uiteindelijk werd in een ochtend de volledige kruipruimte geïsoleerd en werden mij de foto’s van het geleverde werk getoond. Ik ben een zeer tevreden klant, waarbij ik wel moet opmerken dat ik het effect van de isolatie pas later ga ervaren.

Correcte en snelle afhandeling

We zijn zeer tevreden met onze bodemisolatie met supearl+EPS bodemparels. Snelle levering en correcte afhandeling factuur en aanwijzigingen voor subsidie aanvraag. Top!!!

Vloerisolatie is heel fijn aan je voeten!

Prima bedrijf. Werken snel en efficient. Aardige vertegenwoordiger en zeer behulpzame contact dame Chanel. De twee installateurs waren aardig, werkten netjes en zorgvuldig.

Professioneel

Deskundig en vriendelijk personeel . Zeer goede uitleg door de verkoop manager ,dit gaf ook de doorslag om voor jullie bedrijf te kiezen

Super service en heerlijke warmte in huis

Goede afspraken, prettig en snel contact. En wat een warmte na het isoleren van de vloer!! Waar andere bedrijven aangaven dat het niet mogelijk was, werd er een afspraak gemaakt thuis en werd er naar mogelijkheden gekeken. Uiteindelijk was het gewoon mogelijk om de vloer te isoleren. Super service!!!

Goede uitleg en snel gehandeld door Guido Alles netjes uitgevoerd en volgens afspraak

Goede prijs nette afwerking

Keurige gasten. Netjes opgeleverd.

Muurisolatie

Ben tevreden met het resultaat Vriendelijk personeel die alles netjes op ruimt

Snel. Netjes Goede prijs /kwaliteitverhouding.

Op tijd geleverd, vriendelijke kerels. Snel gewerkt en de werkplek normaal achtergelaten

Duidelijke afspraken, prijzen - goed en zorgvuldig werk

Met respect voor onze winig uit 1921 zitten we er warm bij!

Zeer tevreden - goede prijs/kwaliteit

Het contact met AZ Isolatie is naar volle tevredenheid verlopen. Vanaf de offerte t/m de uitvoer. In dit geval ging het om spouwmuurisolatie. Goede prijs/kwaliteit. Timo en Jeroen hebben keihard gewerkt. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Vriendelijk, flexibel en effecient!

Prettige samenwerking.

Vanaf de eerste ontmoeting tot en met de uitvoering hebben wij als prettig ervaren. Uitstekende uitleg door de adviseur, makkelijk afspraken maken, correct uitgevoerd en duidelijke communicatie. Dikke pluim voor dit bedrijf.

Na goedkeuring van de offerte binnen 14 dagen geholpen.

AZ ontzorgt mij en schenkt extra woongenot

Mijn woning dateert van 1989. Mijn vraag was, hoe goed geisoleerd is mijn woning eigenlijk? Zijn de muren en de vloer goed geisoleerd of kan het beter, en zoja, waar en hoe en d.m.v welke methode. Kan ik subsidie krijgen en hoeveel? Allemaal vragen die werden beantwoord binnen een half uur door een deskundig adviseur van AZ Isolatie. Vakkundig, professioneel en gecerteficeert voor de werkzaamheden zijn verschillende werkzaamheden keurig en netjes uitgevoerd . Het was een prettige ervaring. zeker een aanrader!

Over AZ Isolatie BV

Hoge energiekosten, een koude vloer, muffe lucht of schimmelplekken? AZ-isolatie maakt aan al deze ongemakken een einde! Wij zijn een erkend, SKG-IKOB gecertificeerd isolatiebedrijf. Wij zorgen dat u comfortabeler kan wonen door spouwmuur, dak, vloer en bodemisolatie! AZ-isolatie bied jarenlange ervaring met een breed assortiment. Wij werken met topproducten zoals Knauf Supafil minerale wol, EPS HR++ Parels, Pif folie en Isobooster T5. Het is dan ook niet voor niets, dat wij door puur vakmanschap en slim gebruik van kwalitatieve isolatiematerialen meestal veel betere isolatieresultaten behalen dan onze concurrenten. Wij komen vrijblijvend bij u langs en kijken wat er mogelijk is voor uw woning. Zo heeft u geen verrassingen achteraf! Wij gaan voor het beste advies! U ook?