Goede totaal verzorging van begin tot eind

Vanaf het eerste contact hadden we een vertrouwd gevoel bij JMD. Duidelijk verhaal, mooie aanbieding en goede prijskwaliteit. Installatie verliep snel en alles is netjes achtergelaten.

Deskundig, meedenkend en vriendelijk

Snel,Duidelijk,Netjes

Ik had niet verwacht dat het zo snel ging de ene week bellen de ander week al gemaakt. Duidelijk informatie en keuzes voor men begon. Zeer gewaardeerd. Aardige man die hem instaleerde, en zeer creatief. Het verliep allemaal voorspoedig, nam ook de tijd om mijn vader die kwam, duidelijk te maken hoe alles werkte. Ook fijn dat de rekening dan ook snel komt. Ik kan alleen maar heel positief zijn. Dank je wel Groet Marga.

Professionele, vriendelijke monteurs, degelijke installatie

Na goede ervaringen met JMD heeft de VVE besloten de overige twee ingangen te voorzien van JMD deurautomaten. De installatie is professioneel uitgevoerd door vriendelijke monteurs. Men ging pas weg toen alles naar behoren functioneerde.

Vaklui met hoog serviceniveau. Mooie techniek en redelijke prijs.

Nadat wij diverse leveranciers vergeleken hadden ten aanzien van produkt, technische specificaties en prijzen hebben wij 2 offertes aangevraagd, waaronder JMD. Deze reageerden dezelfde dag en er was direct een klik. Zij begrepen onze problematiek en konden snel maatwerk leveren. Tijdens de installatie van de schuifdeur (vervanging van een gewone draaideur) ondervonden wij zo weinig overlast dat onze praktijk heeft kunnen doordraaien. Alles werd opgeruimd en schoon afgeleverd. Toen na een paar weken een kleinigheid moest worden verbeterd is dat direct en zonder kosten geregeld. Wij zijn uitermate tevreden met de apparatuur en de perfecte service.

Prima werk

Mijn ervaring is dat de deurautomaten vakkundig zijn aangebracht. Ze werken prima en onze bewoners laten regelmatig horen dat ze erg blij zijn met het gemak van deze deurautomaten.

Professioneel en zakelijk.

Snelle reactie op de aanvraag en professionele montage en afwerking. Wellicht iets te commercieel maar wel servicegevoelig. Kortom een goed product en een vakkundige montage, maar je moet wel vechten voor een goede prijs.

perfecte service en netjes gewerkt.

Erg goede service, snelle levering en netjes geïnstalleerd.

Uitstekende service !!

na een competitieve offerte hebben we gekozen voor JMD en hiervan geen spijt. Snelle reactie, afspraken keurig nagekomen en deskundige installatie. Zeer tevreden !

Techneut was zeer begripvol en heeft alles correct uitgevoerd.

Bij opdracht kon dit zelfs de volgende dag gerealiseerd worden. Prima bedrijf met goed/vakkundig personeel.

Prima bedrijf en goede uitvoering werkzaamheden

De werkzaamheden werden keurig volgens afspraak en netjes uitgevoerd.

vlot, deskundig, vriendelijk, correct en heel netjes gewerkt

vlot, deskundig, vriendelijk, correct en heel netjes gewerkt.

ik patrick renier heb een deurautomaat gekocht en laten plaatsen door JMD

ik ben zeer , zeer , tevreden over de verkoop , de afhandeling en zeker over de installatie van mijn deuropener en alles is zeer degelijk en goed verlopen en daarom sta ik terug bij jullie om een pomp voor een binnendeur te te kopen en te laten plaatsen ? hierbij mijn dank Patrick Nu bij deze als dat kan , een aanvraag voor een offerte van een deurpomp voor een binnendeur , Er moet geen slot op de deur gemaakt worden wat het is voor mij het gemakkelijk te maken om een gewone binnendeur open en dicht te laten gaan voor mij gezeten in een rolwagen Dank u Patrick Renier Herfststraat 5 8730 Oedelem Beernem net zoals mijn adres verleden jaar .

Snel, correct, deskundig, goede monteurs

Goed bedrijf, met fijne monteurs Zo zie je ze maar zelden

perfecte medewerkers.

geweldig en een team die goed op elkaar is ingespeeld. probeer die bij elkaar tehouden grote klasse. wij zijn blij dat we het hebben aangeschaft.

heel secuur

goede uitleg. er werd heel netjes gewerkt. zal het zeker bij anderen aanbevelen

goed geen omkijken naar

Electra aansluiting zat iets verder dan wenselijk. Monteur had goed eigen initiatief om een mooie aansluiting te maken. Erg klantvriendelijk, goede uitleg, wij zeer tevreden.

wij zijn zeer tevreden en alles netjes nagekomen,volgens afspraak.

Bedrijf met korte lijnen en mooi produkt

Monteur denkt in oplossingen i.v.m. schakelaars continue open op de deurdrangers, kan mijn klant vanaf rolstoel niet bij, deze hebben we in de meterkast geplaatst.

Het kan in een woord: TOP

Bij informatie en bestelling vlot en goed van begrip ondanks de lange responstijd van ons. ( door allerlei handelingen en operatie aan schouder van het betreffende Techn. Commissielid van de VvE) Goed en technisch personeel, met geduld voor onze ouder wordende bewoners. Binnen de geplande dagen werk afgemaakt en ruimtes schoon achtergelaten. Wij zijn tevreden.

Goede, snelle service voor een betaalbare prijs

JMD Nederland komt de afspraken stipt na. Vriendelijk personeel zowel telefonisch als ook de monteur op locatie. Duidelijke communicatie en een klantgerichte service. Betaalbaar in vergelijking met andere installateurs van automatische deuren.

Tot op heden geen 100 maar 200 procent tevreden als after sales zo gaat als levering een pluim maar ook een pluim voor de monteurs keurige mannen

Snelle levering nette monteur geen rommel achtergelaten goed contact

snelle levering nette monteur goede offerte begeleiding naar tevredenheid opgeleverd.

Overtreffen de verwachtingen van hun klant.

JMD Nederland heeft een deurautomaat geleverd, geinstalleerd en operationeel opgeleverd op 14 juni 2019. Daarbij is gelet op hun kwaliteit in de ruimste zin v.w.b. het zich conformeren aan gespecificeerde vereisten en voldoen aan verwachtingen: De contacten met hun hoofdkantoor verliepen goed t.a.v. offerte verstrekking. Het geheel maakt een goed georganiseerde indruk. Na opdracht werd snel tot stipte levering overgegaan. De geinstalleerde apparatuur ziet er verzorgd en degelijk uit. Hun personeel is vakbekwaam, installatietechnisch deskundig, klantvriendelijk en welwillend in de omgang. De installatie als geheel is overeenkomstig genormeerde eisen en functioneert onberispelijk en veilig. Onze ervaring met JMD Nederland is uitzonderlijk goed.

Prima service en netjes afgewerkt

Snel een offerte en duidelijk ,alles ter plaatsen door monteurs met mij door genomen en naar onze wensen ingevuld.

Handelsweg 2 5492NL Sint-oedenrode