professioneel en betrouwbaar

betrouwbaar, professioneel en meedenkend.

Uitstekende service!

Kregen de druppels niet goed geprogrammeerd! Service monteur was binnen twee dagen aanwezig om probleem op te lossen!

Prettige samenwwerking

Goe, informatief en komen de afspraken na.

Vriendelijk contact en goed geholpen

Komen hun afspraken na

Zeer tevreden met onze automatische schuifdeur tussen trappenhuis en galerij.

De bestaande schuifdeur was binnen twee uur op vakkundige wijze geautomatiseerd. De LABEL Eterner JL/90 is een degelijk uitgevoerd systeem dat perfect funtioneert. Alle bewoners zijn enthousiast over deze comfortabele voorziening !

Vakkundige medewerkers, nakomen afspraken, en zeer correct

uitstekende service

Scherp geprijsd en bieden uitstekende Kwaliteit!

Jeroen was onze contactpersoon en Marc heeft de installatie gedaan. Zeer prettig en correct in de samenwerking. JMD Nederland is echt een aanrader!!

Snel ter zake en zoo ook de installatie

De 16 toegangsdeuren van ons complex VVE Zomerteling I zijn door JMD in goed en aangenaam overleg voorzien van automatische deuren. Tevens is er ook een uitgebreid veiligheidssysteem geïnstalleerd. Na uitleg en de instructies werkt het systeem uitstekend.

Deurautomaten maken het wel heel makkelijk.

De medewerkers van JMD zijn vlotte werkers die vooraf aangeven wat er die dag gaat/moet gaan gebeuren. Tevreden over de keurige installatie. De werkplekken worden na de werkzaamheden dagelijks opgeruimd/schoongemaakt. Oplevering wordt ruim binnen de verwachte tijd gerealiseerd. Voor blinde en buitendeuren zou een meer duidelijke sticker wenselijk zijn.

Goede en vriendelijke monteurs

Deurdrangers voldoen uitstekend.

Snelle afhandeling, maar blijf gefocust

Snelle en vlotte afwikkeling van offerte. Installatie was binnen paar weken uitgevoerd. Wel klein minpuntje over een klantwens welke niet uitgevoerd kon worden. Na overleg is monteur direct zelfde week terug geweest en probleem verholpen. Het ene probleem was verholpen, maar daarna werkte het sleutelcontact niet meer, dit contact draadje heb ik zelf maar vastgezet:-) Tip; blijf gefocust op de werking van alle onderdelen en opnieuw testen voordat je weer gaat. Verder klasse en super stil apparaat, heel blij mee. Tijd zal leren hoelang het mee zal gaan.

Snel en netjes

Ik kan alleen maar zeggen dat het hele proces van begin af aan snel en netjes is verlopen met op het einde een prima uitleg. Compliment aan de beide moneurs voor het snelle en netjes werken.

Uitstekende service Komen afspraken na Alle lof

Prima werk.

Geleverd volgens afspraak. Keurig gewerkt en aan het einde van de dag alles schoon opgeleverd. In ons appartement zijn 10 deuren geautomatiseerd. De reactie van bewoners zijn alleen maar positief.

keurug

alles prima voor elkaar en zoals afgesproken netjes achtergelaten en het werkt perfect komen vast bij jullie terug sorry voor de late reactie maar ik was lekker een weekje op vakantie en de sleutels is de rekening doorgegeven

Mooi product en een snelle en vakkundige installatie

Een mooie automatische deur automaat geplaatst door een vriendelijke en net werkende monteur. Wij hebben de toegangscontrole geleverd en geïnstalleerd en de samenwerking met jullie monteur was heel prettig en efficiënt.

Goed super ! Snelle offerte , snel uitvoeren gewoon top

Ik kan JMD iedereen aanbevelen. Gewoon een top bedrijf. Snel een offerte en scherp geprijsd daarnaast super snel uitgevoerd en erg vakkundig uitgevoerd door monteur Bart en Sjors. Ik ben echt tevreden over het systeem je hoort hem niet je ziet en merkt dat het gewoon top spul is. Nu kom je aanlopen en de deur gaat vanzelf open super klantvriendelijk ! Ook met mooie touchpads om de deur weer open te maken .Ook super goed in meedenken met de klant en daar ook 10 punten voor. Kortom ik ben echt tevreden met hun diensten. Kunnen veel bedrijven nog van leren . Grt Murphy proautotint in Oostrum

wij zijn tevreden!

goed, beleefd, en snel. het werkt prima.

Snelle en duidelijke offerte en daarna snelle plaatsing

Op basis van het gesprek kwam een offerte. Op basis van de toegestuurde foto's werd de offerte nog aangepast omdat niet de juiste deurautomaat was geoffreerd voor de binnendeur. Plaatsing van de deurautomaat was snel geregeld en keurig verzorgd in beide portieken van het appartementencomplex. Op de deurautomaat is een sensor geplaatst zodat de deur opengaat zodra iemand aan komt lopen. De VvE heeft hiervoor gekozen specifiek voor mensen met een rollator of in een rolstoel, zodat deze doelgroep in het appartementencomplex langer zelfstandig kunnen blijven wonen. We hebben gekozen voor JMD omdat JMD al eerder voor de toegangsdeur van beide portieken een deurautomaat had geleverd. Over deze deurautomaten zijn we tevreden en dat heeft onze keuze ondersteund.

Fijne firma om zaken mee te doen.

Korte lijnen, qua contact. Snelle en oplossing gerichte service. Al vele jaren een fijne firma om mee samen te werken.

geleverd volgens afspraak.

geleverd conform afspraak.

een succesvol project dankzij JMD; complimenten.

in de projectstartfase was de VvE niet voor 100% enthousiast en was een E-deur onzin. Nu er 2 E-deuren geïnstalleerd zijn is men wild enthousiast en wordt er geopperd voor ook andere deuren.

Snelle en professionele manier van werken.

Correcte antwoorden op vragen ed. Vriendelijke en behulpzame monteur (s).

Handelsweg 2 A

5492NL Sint-oedenrode