Snelle afhandeling, maar blijf gefocust

Snelle en vlotte afwikkeling van offerte. Installatie was binnen paar weken uitgevoerd. Wel klein minpuntje over een klantwens welke niet uitgevoerd kon worden. Na overleg is monteur direct zelfde week terug geweest en probleem verholpen. Het ene probleem was verholpen, maar daarna werkte het sleutelcontact niet meer, dit contact draadje heb ik zelf maar vastgezet:-) Tip; blijf gefocust op de werking van alle onderdelen en opnieuw testen voordat je weer gaat. Verder klasse en super stil apparaat, heel blij mee. Tijd zal leren hoelang het mee zal gaan.

Snel en netjes

Ik kan alleen maar zeggen dat het hele proces van begin af aan snel en netjes is verlopen met op het einde een prima uitleg. Compliment aan de beide moneurs voor het snelle en netjes werken.

Uitstekende service Komen afspraken na Alle lof

Prima werk.

Geleverd volgens afspraak. Keurig gewerkt en aan het einde van de dag alles schoon opgeleverd. In ons appartement zijn 10 deuren geautomatiseerd. De reactie van bewoners zijn alleen maar positief.

keurug

alles prima voor elkaar en zoals afgesproken netjes achtergelaten en het werkt perfect komen vast bij jullie terug sorry voor de late reactie maar ik was lekker een weekje op vakantie en de sleutels is de rekening doorgegeven

Mooi product en een snelle en vakkundige installatie

Een mooie automatische deur automaat geplaatst door een vriendelijke en net werkende monteur. Wij hebben de toegangscontrole geleverd en geïnstalleerd en de samenwerking met jullie monteur was heel prettig en efficiënt.

Goed super ! Snelle offerte , snel uitvoeren gewoon top

Ik kan JMD iedereen aanbevelen. Gewoon een top bedrijf. Snel een offerte en scherp geprijsd daarnaast super snel uitgevoerd en erg vakkundig uitgevoerd door monteur Bart en Sjors. Ik ben echt tevreden over het systeem je hoort hem niet je ziet en merkt dat het gewoon top spul is. Nu kom je aanlopen en de deur gaat vanzelf open super klantvriendelijk ! Ook met mooie touchpads om de deur weer open te maken .Ook super goed in meedenken met de klant en daar ook 10 punten voor. Kortom ik ben echt tevreden met hun diensten. Kunnen veel bedrijven nog van leren . Grt Murphy proautotint in Oostrum

wij zijn tevreden!

goed, beleefd, en snel. het werkt prima.

Snelle en duidelijke offerte en daarna snelle plaatsing

Op basis van het gesprek kwam een offerte. Op basis van de toegestuurde foto's werd de offerte nog aangepast omdat niet de juiste deurautomaat was geoffreerd voor de binnendeur. Plaatsing van de deurautomaat was snel geregeld en keurig verzorgd in beide portieken van het appartementencomplex. Op de deurautomaat is een sensor geplaatst zodat de deur opengaat zodra iemand aan komt lopen. De VvE heeft hiervoor gekozen specifiek voor mensen met een rollator of in een rolstoel, zodat deze doelgroep in het appartementencomplex langer zelfstandig kunnen blijven wonen. We hebben gekozen voor JMD omdat JMD al eerder voor de toegangsdeur van beide portieken een deurautomaat had geleverd. Over deze deurautomaten zijn we tevreden en dat heeft onze keuze ondersteund.

Fijne firma om zaken mee te doen.

Korte lijnen, qua contact. Snelle en oplossing gerichte service. Al vele jaren een fijne firma om mee samen te werken.

geleverd volgens afspraak.

geleverd conform afspraak.

een succesvol project dankzij JMD; complimenten.

in de projectstartfase was de VvE niet voor 100% enthousiast en was een E-deur onzin. Nu er 2 E-deuren geïnstalleerd zijn is men wild enthousiast en wordt er geopperd voor ook andere deuren.

Snelle en professionele manier van werken.

Correcte antwoorden op vragen ed. Vriendelijke en behulpzame monteur (s).

zeer snel, goed advies, prima installatie

zeer snel, goed advies, prima installatie

Mooi en goed werk verricht

Deurautomaten die hun werk doen

Het gehele traject van offerte tot plaatsing en de after service is in één woord erg goed te noemen

Een totale en efficiënte behandeling van de opdracht

De opdracht is in goed overleg gebeurd. Ook de werkwijze en communicatie van de monteur is prima verlopen.

perfect en zeer servicegericht

snel en goed werk servicegericht. uitstekende monteurs

duidelijke offerte en deskundig gemonteerd.

bewoners zijn er blij mee. werkt perfect.

Zeer tevreden.

Zeer snelle plaatsing en ook netjes geplaats.

Goed werk

Direct na de eerste opdracht, moest deze ingrijpend worden aangepast. Dit is vanuit JMD op een snelle en plezierige wijze voor ons opgepakt. De uitvoering is goed verlopen. De medewerkers hebben ons duidelijk geïnformeerd over de werkwijze van de nieuw aangebrachte apparatuur.

Een geweldig bedrijf met vakkundige en vriendelijke medewerkers

In maart 2019 een offerte gevraagd voor de automatisering van een zestal deuren in ons appartementencomplex. Scherpe prijs, maar we moesten toch nog even sparen. In november 2020 een update gevraagd. Per omgaande een reactie: datum van de offerte aangepast, aanneemsom ongewijzigd! Na acceptatie offerte zeer snel een telefoontje om een afspraak te maken voor de montage. En ook dat kon op zeer korte termijn plaatsvinden. Zeer vriendelijke monteurs die weten waar ze mee bezig zijn. Niet zoekend naar de makkelijkste oplossing, maar naar de beste. Alles heel netjes afgewerkt, werkplekken schoon achtergelaten.|

Geen betere keus kunnen maken.

Uit een aantal offertes kwam JMD naar voren, door een goede prijs/kwaliteit verhouding, reviews en duidelijke afspraken. Bij de start van de werkzaamheden, bleek dat we een juiste keus hadden gemaakt. De monteurs waren vakmensen met een goede dosis humor. Zij gingen pas weg als alles perfect werkte zoals de "klant" het wilde. Ook was dan de werkplek geheel opgeruimd, zodat alleen de deurautomaten je er aan herinnerde dat zij waren geweest. Ook een compliment naar de bedrijfsleiding van JMD door hun flexibele opstelling toen er, buiten hun schuld, een bouwtechnische probleem ontstond. In overleg is dit keurig opgelost.

Effieciënt team om mee te werken

Van offerte naar uitvoering in korte tijd geregeld. In de montage werd pro-actief gewerkt en meegedacht. Prettige samenwerking en goed eindresultaat.