Harde werkers, weten samen alles wat nodig is

Prettig mee te werken, mensen van weinig woorden maar veel daden

goede service en prijs kwaliteit is goed !

Wij hebben inmiddels in ons appartementencomplex 20 deurautomaten van JMD laten installeren Voor het gemak van en tot tevredenheid van iedere bewoner Ook de service van JMD is prima Ze reageren snel op een storingsmelding die altijd opgelost wodt

Van offerte tot plaatsen en afregelen deurautomaten prima ervaring

Voor onze vve in Nuenen 7 automatische deur openers bij JMD aangeschaft. Onze ervaring zijn zeer goed zeer goede prijs kwaliteit verhouding en prima service. Zeker aan te bevelen Een van de deuren moest nog extra afstelling ondergaan zeer snellen actie wat aanpassingen en nu werkt alles prima.

aan te bevelen

goed in overleggen bij een offerte vriendelijk,flexiebel en komen afspraken na kundig en nette monteurs

de deur dranger werkt goed

wij waren verbaast dat de 2 monteurs die bij ons werkte waarvan een die opgeleid werd nogal moeite hadden met het aansluiten van de elektra zijn de hele dag bezig geweest tot dat er een andere monteur bij kwam en ze hadden een verkeerd slot gemonteerd het oude slot is toen terug gezet nu werkt alles goed

Werkzaamheden zijn conform afspraak netjes uitgevoerd.

Het offerte traject met dhr. Pluijmers hebben wij als prettig ervaren. De werkzaamheden zijn door de monteurs snel en efficiënt uitgevoerd. Tot op heden werkt de techniek prefect en wordt door de bewoners als prettig ervaren.

Plaatsing ging goed en later ook nog snel terug gekomen toen er nog iets aangepast moest worden.

Deze firma werkt netjes en bij problemen wordt deze snel en correct opgelost.

Prettig contact met de medewerkers , goede communicatie op het laatst moest het plaatsen een dag verzet worden dit was ook geen probleem.

Betrouwbaar en goede samenwerking

Afspraken worden nagekomen, goede en herkenbare contactpersonen Het geleverde materiaal is ok met uitzondering van de magneet aandrijving voor een deur Voor de vervangen van dit probleem heeft JMD zich correct opgesteld en een snelle afhandeling bewerkstellig

JMD kwam met de oplossing waarnaar ik twee jaar heb gezocht.

Vele bedrijven stuurden een dure monteur om een automatische deursluiting te repareren, maar het hielp niets. Toen kwam JMD met het idee om de elektrische sluiting te vervangen door een magnetische en het was in één keer goed.

als er iets is word goed opgelost

Gewoon goed.

Van bestelling tot oplevering alles prima geregeld.

Goed product. Fijne mensen. Goede service.

Inmiddels 13 deurautomaten via JMD laten plaatsen. Altijd een fijn contact. Meedenken en ze doen wat ze zeggen. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Super! Snel en duidelijk

x

Netjes geplaatst top

Werkt zoals besproken tijdens offerte

Uitstekend !

Onze VVE Hondsroos 2-24 te Dedemsvaart is zeer tevreden over de aangeboden diensten van JMD Nederland. Uitstekend materiaal en verrichte werkzaamheden. Snel en accuraat. Een dag na de oplevering bleek een onwillige beveiligingssensor zijn werk niet goed te doen, maar dat was in no time opgelost. Top!

Klant vriendelijk en goede monteurs

We zijn op het bedrijf geweest en hebben een prima uitleg gehad, de man dacht met ons mee om de beste keuze te maken. Deze is ook op locatie geweest en heeft het perfect uitgelegd wat er gemaakt ging worden. De monteurs waren klant vriendelijk en een goede vakkennis, we hadden een kleine storing de monteur was er binnen het uur en meteen opgelost

prima bedrijf

prima bedrijf!

Goede kwaliteit en service tegen een scherpe prijs

We hebben nu inmiddels 13 deurautomaten in ons nieuwe appartementen complex Zeer tevreden over de service en kwaliteit

Zeer goed en vriendelijke personeel

Zeer goed en vriendelijke personeel

Snelle en duidelijke service

Op mijn vragen wordt snel en duidelijk gereageerd. Installatie is keurig uitgevoerd. Storing snel verholpen

We zijn blij met onze nieuwe deurautomaten.

Prima offerte. Medewerkers vriendelijk, netjes gewerkt, meegedacht en oplossingen gevonden. Alles werkt prima.

Top !

Monteur op afgesproken tijd aanwezig en deed keurig zijn ding ! Alles netjes gemonteerd en goed werkzaam opgeleverd. En dat allemaal voor een heel schappelijke prijs.

Beste prijs, snelle levering en installatie, prima kwaliteit.

de automatische deurautomaat in ons appartementencomplex was aan vervanging toe. Offerte aangevraagd bij JMD, deze lag binnen een uur op tafel. Offerte was zeer uitvoerig en duidelijk opgesteld. Nog even tel. contact gehad voor de laatste details en installatie termijn. Bestelling geplaatst en 3 weken later was alles geinstalleerd zoals besproken. Alles netjes afgewerkt door de monteur. De automatische deurautomaat incl. de veiligheidssensoren functioneert prima.

Handelsweg 2 A

5492NL Sint-oedenrode