Top en snel en eenvoudig

Dit was onze 1e x Ging super gemakkelijk, we hadden voor de zekerheid gebeld of we de goede gingen bestellen, ook daar werden we goed mee geholpen. Na het bellen om het weer op te laten halen, ging er een dag of 4 overheen tot deze werd opgehaald. Dit werd ook netjes vermeld dat het iets langer kon duren omdat het druk was. Wij zijn dik tevreden over van begin tot einde. Groet Fam Betlem

Heel blij

Ik ben heel tevreden met het bedrijf. De zakken werden keurig neergezet waar ik ze wilde hebben staan. Ook telefonisch werd ik keurig te woord gestaan.

Top geregeld

Was eigenlijk te laat met bestelen, maar alsnog kon er de volgende dag geleverd worden.

Na de verbouwing, was er nog één bigbag met bouwafval blijven staan door de aannemer. Één belletje met Bigbag online en het was geregeld, binnen een week keurig opgehaald.

Alles verliep volgens schema

Ik moest 3 kuub tuingrond afvoeren. Ik bestelde 3 big bags, deze werden de volgende dag geleverd, zodat ik meteen aan de slag kon. Het ophaalformulier meteen ingevuld en ingestuurd, en telefonisch de ophaaldag afgesproken. Perfect op tijd opgehaald. Alles verliep volgens schema

Snel en goed

Prima service voor een goede prijs

Ik kreeg goed telefonisch advies, kon de big bags komen ophalen. De big bags zijn gunstig geprijsd en ze werden binnen twee dagen opgehaald.

Was in een paar klikken geregeld

De big bag werd snel door de post bezorgd en na een paar klikken is de big bag weer opgehaald.

Snelle levering, goede pickup

Uitstekende dienstverlening. Alles verliep snel en soepel, de medewerker die mijn zak grind ophaalde hielp me zelfs nog even met een schep om het laatste bergje in de zak te krijgen. Zeer tevreden dus.

Niks op aan te merken.

De bestelde zak was er de volgende dag. Gevuld met stenen werd deze een paar dagen naar aanmelden afgevoerd. Een prima manier om van je afval af te komen.

Goede communicatie met dit bedrijf. Vragen worden zeer snel beantwoord. Goede prijs mijn insziens...

Geweldig.

Was nu de tweede keer dat we de zakken hadden besteld. Eerste keer was ook super geregeld. Tweede keer dat de zakken opgehaald konden worden een mail gestuurd op een zondag. Maandag vergeten de poort los te laten.... Rest van de week wel los. Vrijdag kwam de aardige chauffeur de zakken halen.....bleek ie maandag al hier geweest te zijn. Mochten we weer bigbags nodig hebben dan weer dit bedrijf. Het is top!

Top geregeld

Ik heb ervoor gekozen om de bigbags af te halen waardoor ik dezelfde dag ze al kon vullen. Na de melding dat ze vol waren werden ze de dag erna al opgehaald zonder dat ik thuis was en zonder gedoe. Ideaal dus!!

Snelle levering en communicatie

Mijn fout dat ik te laat zag dat het geld voor een extra bag al was terug gestort. De big bags werden al na een dag geleverd. Van de twee die we besteld hadden werd de derde zonder problemen opgehaald. Super service en snelle communicatie! Aanrader!

Zeer goede service!

Zeer goede service!

Goede communicatie en alles volgens afspraak

Goede website en mijn aanvullende vragen over prijzen en afvoer van grond en takelen van volle of halfvolle big bags over huis werden snel en goed per e-mail beantwoord en de big bags werden op tijd geleverd.

Flexibel en vlot

Een big bag teveel besteld. Het bedrag dat ik daarvoor al betaald had, stond vlak na mijn mail al op mijn rekening.

Alles snel en volgens afspraak

Alles ging volledig volgens afspraak en zoals omschreven op de website. Snel en makkelijk!

Prima!

Bigbag via de site besteld en deze werd de volgende dag bezorgd. Toen ik de bigbag gevuld had en afgemeld had, werd deze de volgende ochtend al opgehaald.

perfect

Op tijd, klantvriendelijk, knap gemanoeuvreerd via nauw pad en verwijdering loodzware zak stenen snel afgehandeld.

Super geregeld

De BigBag besteld, snel geleverd en bij afmelden werd de BigBag binnen enkele dagen keurig opgehaald. Super goed geregld.

Prima service! Zou ik zeker aan anderen aanbevelen.

Prima!

Great customer service

We needed to get rid of a big bag filled with sand. BigBags online was able to pick it up very quickly for a reasonable price. And the customer service over the phone was very attentive. We would definitely work with BigBags again.

Prima geregfeld

De bestelde big bags, werden de volgende dag al bezorgd door Post NL. En na de melding na 4 dagen al weer, door een zeer vriendelijke en kundige medewerker, opgehaald.

Professioneel, snel en vakkundig

Top service!