Perfecte oplossing voor afvoer puin!

Het hele concept klopt van het opsturen big bag tot het moment van ophalen. Zeer tevreden ook over de communicatie via tel.

Snel, prettig en betrouwbaar Top

Snel, prettig en betrouwbaar

Voldeed volledig aan mijn vewachting

Prima ervaring kon de big zelf ophalen ipv levering met de post. Bericht gestuurd dat de bag opgehaald kon worden nadat deze vol was Is opgehaald binnen de afgesproken tijd

Snel en volgens afspraak

Binnen een week bags gekregen om te vullen met zand resp stenen en snel opgehaald én tuinaarde netjes op de juiste plek gestort

Zo gemaild, betaald en 2 dagen later geleverd

Met alle gemak bestel je een kuup aarde. Communicatie is prima. Ik was niet thuis toen de big werd bezorgd, maar werd keurig gebeld waar ze de zak konden plaatsen.

Makkelijk en supersnel!

Makkelijk besteld en geregeld, bigbag snel weer afgevoerd tegen een goede prijs.

Heel efficiënt!

Twee lege BB besteld om de tuin leeg te kunnnen maken en daarna 2 volle BB grond besteld, en zo werden die omgewisseld met de vuile grond. Veel gemak voor een goede prijs.

Goede bereikbaarheid, prima service en volgens afspraak!

Goede snelle service

snelle levering en snel opgehaald

Supersnelle service

Op de afgesproken tijd, lekker vroeg, super aardige bezorger, ik ben helemaal tevreden!

Geen omkijken naar

We hadden zelf een big bag gevuld met dakafval. De big bag aan de straat gezet en doorgegegven aan big bags online. De big bag werd binnen een paar dagen opgehaald. Erg prettig op deze manier. En ook betaalbaar. Bitumen afvoeren is altijd erg duur.

Snelle en correcte levering

De bestelde 2 bigbags met tuingrond keurig op de afgesproken dag bezorgd en m.b.v. de kraan op de vrachtauto precies op de door mij gewenste plaats neergezet.

Uitstekende service

Goede kwaliteit van de zak, goede service en snel opgehaald. Kortom super!!!

Zak snel geleverd en weer opgehaald

Prima service, duidelijk verhaal, alles volgens afspraak verlopen

Duidelijke website, goede uitleg, uitvoering zoals verwacht en afgesproken. Kortom prima ervaring bij dit bedrijf.

Sympathieke eigenaar

Korte lijnen van communicatie, persoonlijk contact, sympathieke eigenaar. Redenen om volgende keer weer te kiezen voor Henk.

Top bedrijf

Via internet lukte het niet contact gezocht werd meteen geregeld via de mail volgende dag bigbag al thuis dus in een woord top bedrijf

Prefecte ervaring, goed verzorgt.

goed geregeld, bigbag geleverd via de post. Nadat de bigbags gevuld waren, keurig opgehaald. alles perfect geregeld.

Prima concept en prima service

Al eerder gebruik gemaakt van de Big Bags. Makkelijk te bestellen en deze keer werd mijn volle Big Bag binnen 2 uur opgehaald. Ik weet normaal gesproken zijn ze zijn snel maar ik had deze keer had ik wel heel veel mazzel:) Ook waren de instructies voor het ophalen van de Bag aan de achterkant goed opgevolgd. Top weer!

Alles uitstekend geregeld!

Goede ervaring.

Gezien de drukte behoorlijk snel opgehaald

Uiteindelijk zijn de zakken 6 dagen na de aanvraag opgehaald. Wat lastig om niet op de hoogte te woorden gehouden van wanneer wordt opgehaald. Na vooraf betaald te hebben, zou je verwachten dat je in ieder geval even een ontvangstbevestiging krijgt met een beschrijving van het verdere proces.

Heel prettig en netjes

Fantastisch

Wat een super manier om van je bouwafval te komen. Henk had alle geduld en het probleem werd snel opgelost. Absoluut een aanrader

Snelle reactie en vriendelijk geholpen!

Als onervaren burger vriendelijk en adequaat geholpen met al mijn vragen en afhandeling van de bestelling. Fijn zaken mee te doen!