Hoe makkelijk kan het zijn 2 mailtjes en je puin is weg tegen een leuke prijs

Snel, simpel en goed

Eenvoudig te bestellen, eenvoudig om aanvullende wensen door te geven en precies volgens de wensen geleverd.

Ontzettend tevreden

Dit is een zeer klantvriendelijk professioneel bedrijf. Snelle levering en binnen drie dagen de gevulde bigbags weer opgehaald.

Zonder problemen

Alle handelingen door BigBags Online prima uitgevoerd, zonder problemen.

Top service !

Makkelijk bestellen, super snel geleverd !

Goed geregeld!

Het is erg makkelijk om een big bag te bestellen als je geen container kan/wilt plaatsen. Bij BigBags Online is het duidelijk aangegeven wat je voor welk afval kan bestellen en ook is alles duidelijk aangegeven over levering en ophalen. De levering per post ging erg snel en ook het ophalen ging supersnel. Zondag mail gestuurd en maandag werd de volle big bag al opgehaald. Goede service!

Wat een geweldig bedrijf!

Snelle levering, soepele afhandeling, goede communicatie.

perfect geregeld

Alles volgens afspraak uitgevoerd, blij mee!!

Bigbags worden snel geleverd en opgehaald

Ik heb nu ondertussen zes bigbags laten afhalen met zand. Steeds werden de bigbags de werkdag nadat ik ze had aangemeld opgehaald. OOk erg flexibel. Ik had nog zand en kreeg direct nieuwe zodat ik die weer kon vullen (dus niet opgestuurd per post). Kortom hele goede ervaring.

Geweldig.

Mannen hebben mij volledig uit de brand geholpen. We kwamen 2 kube zand tekort. Na mijn belletje hebben ze direct gehandeld en 2 uur later werd het bezorgd. Complimenten voor dit bedrijf, doen echt hun best voor de klant

Besteld, opgeruimd, geruisloos opgehaald. Helemaal top.

Super goed!

Ik had met spoed twee big bags zand nodig voor de tuin, en deze werd de volgende ochtend vroeg al geleverd. Super service!

Snel, veel handiger dan die grote bakken voor de deur!

Afgelopen twee jaar meerdere verbouwingen in huis uitgevoerd. De keuze grote bak voor de deur of bigbag(s) die ik mooi in mijn garage kon plaatsen was een no-brainer. Je kan ze veel efficiënter vullen omdat je ‘niet alles er maar inpleurt onder het mom van ruimte zat’. Als je hangt bent zetje er een plaat met wieltjes onder en rijd je ze zo naar buiten toe.

Goede communicatie, al kan de communicatie wel iets zakelijker

Goede communicatie, al kan de communicatie wel iets zakelijker

Geen omkijken naar, altijd top!

Bigbagsonline werkt perfect, online orders plaatsen en er wordt altijd geleverd, geen omkijken naar. Fijn als iemand zijn afspraken altijd nakomt!

De big bag is dezelfde dag nog opgehaald.

Henk heeft (ervoor gezorgd dat) de big bag met aarde nog dezelfde dag opgehaald is, zoals overeengekomen was. Heel fijn!

perfecte oplossing in de binnenstad van amsterdam

je hoeft geen vergunning aan te vragen etc tov een puinbak ideaal om op de stoep te plaatsen , dus altijd in de buurt.

Top!!

Je wordt vriendelijk te woord gestaan. Goede services en levert snel.

De beste oplossing als puinbak niet kan

Omdat ik geen plek heb om een puinbak te plaatsen voor de badkamer verbouwing ,heb ik de Bigbags besteld (die met post volgende dag binnen komt)enkon die mooi in de voortuin plaatsen . Rekening houdend met dat de kraan ze nog weg kan halen is mijn voortuin constant netjes gebleven. Als de zak vol is , even een mailtje en de zak word opgehaald met een paar dagen . Erg blij met dit bedrijf.

Werkt ontzettend fijn.

Ik bestel met enige regelmaat zakelijk en het bevalt enorm. Erg fijn contact en komt zijn afspraken altijd na. Kortom een top service!

Vriendelijk, snel, flexible en zorgeloos

Prima ervaring, alles is verloopt zoals verwacht volgens de beschrijving van diensten op de website. Vriendelijk medewerkers/eigenaar. Ik had uiteindelijk minder tassen nodig dan besteld, het geld was snel op mij rekening terug gestort.

Doen wat ze beloven

Makkelijk te vinden op internet en daar staat precies wat ze doen.

vriendelijke, flexibele en goede service

Het puin dat we verzamelde bleek meer te zijn dan verwacht en niet meer zelf naar vuilstort te brengen. Wat een uitkomst, de al gevulde big bags werden 3 dagen later opgehaald...... wat heerlijk! Overigens, vriendelijke mensen aan zowel telefoon als de man die het kwam ophalen

Perfecte service

De lege bigbag werd netjes via de post verzonden, en nadat ik de bigbag gevuld had, weer snel opgehaald. Fluitje van een cent.

Makkelijk en snel!

Makkelijk via de post te bestellen en in 5 dagen ook weer opgehaald.