Gewoon goed geregeld

Big bag binnen 24 uur ontvangen en ondanks vakantietijd vrij snel opgehaald.

Topper

Ik heb meerdere malen gebruikt gemaakt van de service van big bags online. Kan niet anders zeggen dan dat ik iedereen big bags kan aanraden. Top service en vriendelijkheid....

Snelle service: gebeld en dezelfde dag nog geleverd!

Bigbagsonline is snel en doet wat ze zeggen! Eerlijke en informele service!

Perfecte service, tweede zak nodig. Meteen kunnen ophalen zodat we verder konden ruimen.

Goede snelle service

Na bestellen komt de big bag snel met PostNL in huis. Ophalen gebeurde de derde dag na aanmelden.

Bereikbaar, vriendelijk, snel geregeld

Blijkbaar hoeft service niet te lijden onder de scherpe prijs

Fantastische oplossing

Goede service snel geleverd snel opgehaald. Volgende keer zou ik het zo weer doen.

Zak werd snel bezorgd en opgehaald.

Zak werd snel bezorgd en opgehaald. Alleen het formulier om hem te laten ophalen is op mijn telefoon en tablet niet te vinden. Ook niet met het zoeken naar trefwoorden. Gelukkig heb ik ook nog een laptop, en daarop ging het prima.

Flexibel

Snel geleverd, goede prijs

Goed bereikbaar, op maat afgeleverd, prima.

Behulpzaam en stipt

Na een telefoontje heb ik via internet twee big bags tuinaarde besteld met de opmerking of het rond 10:00 uur bezorgd kon worden. De chauffeur was er stipt om 10:00 uur en reed de takelwagen het gras op zodat hij de zakken zo dicht mogelijk bij onze tuin kon neerzetten. Dat scheelde ons veel kruiwagenkilometers.

Klant vriendelijk doen wat ze beloven ­čĹŹ

De zak word de volgende dag met de post bezorgd. En de site is goed georganiseerd. Met het ophaal formulier geef je aan dat de zak gehaald kan worden. Ze beloven binnen 5 werkdagen het op te halen en dat doen ze ook.

Netjes en snel

Keurig bigbags opgestuurd gekregen en na invullen site weer binnen paar dagen opemgehaald. Een aanrader!

Er is alle moeite gedaan om de big bags benedendijks te krijgen. Erg prettig contact, zeer klantvriendelijk. Dank je wel!!

Super systeem en top service

We zijn enorm tevreden

Onze bigbag werd heel snel geleverd en na 2 werkdagen weer opgehaald. We hadden nog wat stenen over die daar niet meer in paste, maar dat was geen probleem. Alles werd meegenomen. Topservice!

Perfect!!!

Zakken besteld en de volgende dag binnen. Alles keurig en netjes geleverd. Na de werkzaamheden op zaterdag via de website aangemeld voor het ophalen van de zakken en maandag worden de zakken netjes opgehaald

Van bestelling tot ophalen zeer tevreden.

Ideaal als je aan het klussen bent.Heeft bij ons een paar weken geduurd voordat de big bag gevuld was vervolgens berichtje gestuurd en binnen 3 werkdagen opgehaald.

snelle service

Heb hele goede ervaring met het bedrijf ,goede service en komt altijd zijn afspraken na.

Super goede service

Diegene die de bigbags heeft afgehaald, denkt extra met je mee, ik had een paar tegels die niet meer in de bigbags pastte, diegene heeft plaats kunnen maken om het alsnog passend te maken. Zonder dat ik had moeten vragen. Top! Geweldige service!

Vriendelijk en accuraat

Heb kortgeleden een puinzak besteld en een big bag met tuinaarde. De levering was snel en voldeed aan de verwachtingen. Dat geldt ook voor het afhalen van de gevulde big bag met bouwafval. De prijzen zijn alleszins redelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede prijs, flexibel, goede service, aanrader!

Op het laatste nippertje hadden we een paar big bags nodig. Voor opsturen was het te laat, ik mocht ze ophalen en ze lagen keurig klaar. Op de dag zelf bleek ik er nog een paar extra nodig te hebben, ook dat was geen probleem. Top service! Het ophalen ging ook keurig op afspraak. Hijsen over een paar auto's heen was geen enkel probleem. Wij zijn zeer tevreden!

Snel, duidelijk en makkelijk

Wij zijn hier niet bekend mee, dus de hulp en uitleg is zeer gewaardeerd. De bigbag was weg voordat ik het wist.

Goede services en correcte behandeling

Snelle en uitstekende Service

Bigbags besteld voor afvoeren en aanvoeren van nieuw zand. Optijd en goede afhandeling. Ook word er meegedacht aan plaatsing van de bags zodat je er efficient mee kan werken.