top

super makkelijk besteld en opgehaald

Gemakkelijk en snel

Big Bags werden zelfs tussen Kerst en Oudjaar opgehaald. De meeste bedrijven nemen dan niet eens de telefoon op. Prima service.

Fijne service

De bestelling ging makkelijk en ook een vraag stellen per telefoon werd meteen beantwoord. Flexibele instelling van Big Bags Online!

goede en snelle service

donderdag gebeld, vrijdag de big bag opgehaald door big bag online. snelle en makkelijke service.

Makkelijk online te regelen

Online zakken besteld. Netjes thuisbezorgd. En als de zakken vol zijn dit online doorgeven en de zakken werden opgehaald. Makkelijk zo.

Volgens afspraak zijn de zakken snel opgehaald.

Het waren big bags van een ander merk, dat maakte niet uit. Prettig dat zij die ook konden ophalen. Was best lastige plek, snel geregeld.

Very good service.

Cheaper than the Gemeente, the bag delivery is very fast. On the collection side, we have had next-day pickups and also had to wait a couple of days. Overall, a great service in a city where waste collection is always so complicated.

Uitstekende service!

Zeer klantvriendelijk en een snelle service

BigBags Online is gemakkelijk te bereiken en denkt met je mee.

BigBags.nl werkt goed, handig, zeer vriendelijk en correct volgens afspraak.

Mijn ervaring is positief en tevreden. Mijn complimenten voor de afhandeling.

Snel schakelen, vriendelijk

Waar 2 andere bedrijven het niet aandurfden containers of big(ger) bags te lossen/laden in mijn voortuin, was dit voor BigBags geen enkel probleem. Goede communicatie en vriendelijk. Hartelijk dank!

Tweede keer dat ik deze dienst gebruik. Duidelijk, no nonsense, eerlijk platform. Aanrader

Fijn! Ik was er blij mee

Binnen 5 dagen werden de bigbags opgehaald. Goede service, vriendelijke personeel.

Goede service en komt afspraak na

Wij hebben opdracht gegeven om bigbags met betontegels op te halen. Alles was keurig netjes meegenomen toen wij aankwamen op bouwlocatie.

Top service

Snelle levering en binnen 1 dag opgehaald. Denken mee en zijn flexibel.

Snel en voordelig

Makkelijk te bestellen en vlot gebracht en gehaald. Top!

Heel goed.

Zeer vriendelijk, goede communicatie en er wordt snel gehandeld. Bedankt!

Top, snel geleverd en snel opgehaald

Top, prijs kwaliteit Top, levering binnen 2 dagen Top, opgehaald binnen de 5 aangegeven werkdagen

Supersnel geleverd!

Een stuk goedkoper dan bij de bouwmarkten!

Afspraken prima nagekomen

De bag lag snel op de mat. Na hem gevuld te hebben en gemeld dat hij opgehaald kon worden, is hij binnen 3 werkdagen opgehaald. Prima en eenvoudig te regelen.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Alleen goede ervaringen met dit bedrijf.

Zoveel makkelijker dan een container

Je besteld een zak voor je puin Je vult hem Je belt op en ze komen hem binnen een paar dagen halen Geen gezeur, echt perfect bedrijf

Op tijd en op de juiste plek (met kraan)

De bag werd op de aangewezen plek, met een kraan neergezet - dat was heel handig.

BigBags levert prima service

BigBags heeft ons heel goed geadviseerd en kwam oplossingsgericht en snel alle afspraken perfect na. Erg tevreden mee dus!

Top service

Heel erg handige service de big bags komen per post. Je vult ze lekker vol en daarna meld je ze aan via de website. De dag erna waren ze weg! Helemaal top