Klantvriendelijk en lekker snel!

Super goeie service, snel, vriendelijk, en meedenkend.. helemaal top! Als ik weer wat nodig heb bestel ik zeker hier.

2e maal bestelling gedaan,zegt genoeg ben zeer tevreden makkelijk en niet te duur.

Fijn

Makkelijk en snel

Nu twee keer gebruik gemaakt van bigbagsonline en kan het iedereen aanraden; voordelig en snelle service.

Snel en goed geregeld, zeer tevreden

Binnen paar dagen opgehaald.

super!

Vriendelijk geholpen, alles volgens afspraak, duidelijk en adequaat

heel goed

super snelle levering...

Super vriendelijke correcte en flexibele service

De service van deze bedrijf was geweldig, meedenkend, correct en vriendelijk. Een aanrader.

Makkelijk en simpel

Bigbag wordt handig via de post bezorgd. De bigbag daarna binnen de gestelde tijd keurig opgehaald. Alles online kunnen regelen, dus lekker makkelijk

Het zand is goed afgeleverd en op een fijne plek neergezet.

Top service. Mensen aan de telefoon erg vriendelijk en advies ook erg goed.

Top service. Een telefoontje en wordt goed geadviseerd en levering optijd.

Professioneel en vriendelijk

Simpelweg uitmuntend in alle opzichten

Prima ervaring

Snelle levering, zonder problemen de zakken opgehaald uit de voortuin.

Gemakkelijke en goede oplossing

Ik heb slechts 4 sterren gegeven i.p.v. 5, dit omdat de bag een dag te laat aankwam, maar dat ligt bij de post. Voor de rest een zeer goede oplossing, en op tijd opgehaald. Blij mee

Prima eerste ervaring

Snel geleverd en vlot weer opgehaald. Ideaal voor kleinere hoeveelheden afval.

Goed geregeld!

Al 2 keer een big bag besteld (1 keer voor tuinaarde/zand en daarna dakgrind). Heel makkelijk proces via de site om te bestellen en telefonisch overleg is altijd mogelijk. Ophalen gaat ook zonder zorgen! Perfecte oplossing om netjes van je afval af te komen.

Correct en op tijd

Vlotte levering en volgens afspraak geleverd. Netjes op de oprit gezet!

Vlotte afgandeling en bezorging

Goede aarde, bezorger meedenkend en oplossing gericht waar te laden. We waardeerden de humor! Er wachtte ons nog een flinke klus bij het oohogen van de tuin

Snel en goed!

De ene dag gemeld dat de big bags klaar stonden, de volgende dag al opgehaald. Hoewel meer moest worden opgehaald dan besteld, toch niet hoeven bijbetalen. Waar vind je deze service vandaag de dag nog? Beslist een aanrader.

Top geregeld, snel opgehaald

Gebeld voor het ophalen van mijn big bag met zand, en binnen een week was ie opgehaald.

Snelle service

Dit is de tweede keer dat ik bestel bij bigbagsonline, wederom zeer tevreden. Levering is zoals beloofd snel en ook het afhalen wanneer je de opdracht heeft gebeurd snel.

Top en snel en eenvoudig

Dit was onze 1e x Ging super gemakkelijk, we hadden voor de zekerheid gebeld of we de goede gingen bestellen, ook daar werden we goed mee geholpen. Na het bellen om het weer op te laten halen, ging er een dag of 4 overheen tot deze werd opgehaald. Dit werd ook netjes vermeld dat het iets langer kon duren omdat het druk was. Wij zijn dik tevreden over van begin tot einde. Groet Fam Betlem

Heel blij

Ik ben heel tevreden met het bedrijf. De zakken werden keurig neergezet waar ik ze wilde hebben staan. Ook telefonisch werd ik keurig te woord gestaan.

Top geregeld

Was eigenlijk te laat met bestelen, maar alsnog kon er de volgende dag geleverd worden.

Na de verbouwing, was er nog één bigbag met bouwafval blijven staan door de aannemer. Één belletje met Bigbag online en het was geregeld, binnen een week keurig opgehaald.