Keurige afwikkeling

De bigbags konden direct uit mijn tuin gekraand worden. Leuk gesprek gehad met de eigenaar. Een echte aanrader!

Ik heb nu een aantal keer een big bag besteld en laten ophalen. De bag wordt altijd snel geleverd, en zodra je 'm vol hebt en voor ophalen aangemeld, is deze ook snel weg. Ook bij vragen krijg je vlot een duidelijk antwoord. Allemaal heel soepel, en dat allemaal voor een prijs die in de markt scherp is. Wat ik ook fijn vind, niet zoveel kleine lettertjes, wat wel/niet kan is duidelijk uitgelegd.

Snel geregeld

Heel klantvriendelijk voor een goede prijs

Zoals afgesproken

nogal wat over na een tuindecoratie. Tuingrond en puin. Big baas besteld en deze waren 2 dagen later in huis. De baas gevuld en ze zijn weer keurig opgehaald.

Topservice!

Ik kon de zakken direct ophalen, hierdoor geen onnodig wachten en kon ik gelijk met de klus beginnen. Kwam later een paar zakken tekort, was helemaal geen probleem, ik kon ze bijbestellen en de staffelkorting werd gewoon alsnog toegepast. Ik ben meer dan tevreden.

Helemaal top

Snelle levering; vriendelijke chauffeur

Luid en duidelijk

Er wordt duidelijk gecommuniceerd en eerlijk verteld prima

Highly recommended

Very professional, quick and good service. The bag was in our garden behind the house and the access was difficult. Despite all the difficulties the owner managed to take the bag. Well done!

Prima!

De service zelf was super. Alleen er ging een stuk minder in de bags dan verwacht dus uiteindelijk waren de kosten hoger dan wanneer we een container hadden geregeld. Dat was wel jammer. Maar verder perfecte service en zelfs een eigen zak erbij meegenomen was super service.

Perfecte oplossing voor afvoer puin!

Het hele concept klopt van het opsturen big bag tot het moment van ophalen. Zeer tevreden ook over de communicatie via tel.

Snel, prettig en betrouwbaar Top

Snel, prettig en betrouwbaar

Voldeed volledig aan mijn vewachting

Prima ervaring kon de big zelf ophalen ipv levering met de post. Bericht gestuurd dat de bag opgehaald kon worden nadat deze vol was Is opgehaald binnen de afgesproken tijd

Snel en volgens afspraak

Binnen een week bags gekregen om te vullen met zand resp stenen en snel opgehaald én tuinaarde netjes op de juiste plek gestort

Zo gemaild, betaald en 2 dagen later geleverd

Met alle gemak bestel je een kuup aarde. Communicatie is prima. Ik was niet thuis toen de big werd bezorgd, maar werd keurig gebeld waar ze de zak konden plaatsen.

Makkelijk en supersnel!

Makkelijk besteld en geregeld, bigbag snel weer afgevoerd tegen een goede prijs.

Heel efficiënt!

Twee lege BB besteld om de tuin leeg te kunnnen maken en daarna 2 volle BB grond besteld, en zo werden die omgewisseld met de vuile grond. Veel gemak voor een goede prijs.

Goede bereikbaarheid, prima service en volgens afspraak!

Goede snelle service

snelle levering en snel opgehaald

Supersnelle service

Op de afgesproken tijd, lekker vroeg, super aardige bezorger, ik ben helemaal tevreden!

Geen omkijken naar

We hadden zelf een big bag gevuld met dakafval. De big bag aan de straat gezet en doorgegegven aan big bags online. De big bag werd binnen een paar dagen opgehaald. Erg prettig op deze manier. En ook betaalbaar. Bitumen afvoeren is altijd erg duur.

Snelle en correcte levering

De bestelde 2 bigbags met tuingrond keurig op de afgesproken dag bezorgd en m.b.v. de kraan op de vrachtauto precies op de door mij gewenste plaats neergezet.

Uitstekende service

Goede kwaliteit van de zak, goede service en snel opgehaald. Kortom super!!!

Zak snel geleverd en weer opgehaald

Prima service, duidelijk verhaal, alles volgens afspraak verlopen

Duidelijke website, goede uitleg, uitvoering zoals verwacht en afgesproken. Kortom prima ervaring bij dit bedrijf.