Superbedrijf!

Online Bigbag besteld; binnen drie dagen naar me opgestuurd; twee dagen later klaargezet om op te halen; de volgende dag gepiept! Kijk, dat noem ik nou eens lekker doorwerken. Dank.

Ik ben zeer tevreden met de geleverde diensten

Bestelde BigBag werd binnen 2 dagen geleverd via de post en na telefoontje dat hij kon worden opgehaald, bleek de BigBag uit mijn tuin te zijn weggehaald. Dus dik tevreden.

Goede en snelle service

Zeer goed contact met medewerker. Goede service

Zeer betrouwbaar, en prettige ondernemer. Professioneel advies! Blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen!

super

Voor een zeer goede prijs en ook weer snel opgehaald, zeer aan te bevelen

Super service!

Vriendelijk, denkt mee, komt heel snel de bags weer halen en flexibel in ophaal mogelijkheden.

Kan niet anders zeggen dan super service. De bigbags over onze veranda getild scheelde ons heel veel werk.

Handige oplossing voor afvoer tuingrond, goede service.

Zakken werden netjes op tijd per post geleverd. In de tuin gevuld met de af te voeren grond en tegels (zeer handig ivm een container buiten de tuin waarbij je alles in en uit een kruiwagen moet scheppen). Zakken op aangegeven moment netjes uit de tuin getakeld met kraantje en meteen nieuw zand in de tuin geleverd. Goede service, toen bleek dat ik toch een extra zak nodig had bovenop eerdere bestelling werd de stapelkorting verrekend en teruggestort. Heel netjes!

Snel en goed geleverd

IPV binnen 2 dagen, de volgende dag reeds geleverd, was uitzondering maar toch mooi geregeld

Snel geleverd en netjes op tijd opgehaald.

prima geregeld.

Top service

Snel gekregen en snel opgehaald. Vallen alleen heel klein uit! Dus koste uiteindelijk waarschijnlijk meer maar dat is mijn eigen schuld....

Erg makkelijk.

Erg gemakkelijk, grond erin die ik niet meer kwijt kon in mijn tuin en op een pallet gezet op vrijdag langs de weg gezet en op maandag werd deze al opgehaald, ideaal dus.

Mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen

In eerste instantie had ik een bigbag voor bakstenen en een bigbag voor grond besteld. Deze kwamen de dag erna per post door mijn brievenbus en werden en dag nadat ik ‘ophaalverzoek’ had ingediend al opgehaald. Echter moest ik nog een bigbag moest bestellen voor bakstenen omdat niet alle stenen paste (miscalculatie gemaakt). Normaal krijg je alleen korting als je twee vandezelfde soort bigbag besteld korting. Omdat ik ze nu apart van elkaar bestelde zou ik geen korting kunnen krijgen. Toen ik daarna belde met de eigenaar en de situatie had toegelicht, had hij mij alsnog de korting toegekend en het kortingsbedrag teruggestort. Ook bij de tweede bestelling werd de bigbag snel bezorgd en opgehaald! Top!!

Goed en efficiënt

Big Bags besteld, volgende dag bezorgd. Vragen via mail snel beantwoord. Na een aantal weken gevulde big bags aangemeld voor afhalen, werden een dag later netjes uit de tuin gehezen. Prima systeem

Snelle bezorging en vriendelijke personeel

Bezorger denkt ook mee bij het afleveren. Alleen een heads-up voor levering zou wel handig zijn, dan weet je waar je aan toe bent. Verder echt top bedrijf.

prima service en uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Uitstekende service en snelle afhandeling. Zelf een door mij gemaakt foutje in de bestelling werd keurig opgelost.

Keurige afwikkeling

De bigbags konden direct uit mijn tuin gekraand worden. Leuk gesprek gehad met de eigenaar. Een echte aanrader!

Ik heb nu een aantal keer een big bag besteld en laten ophalen. De bag wordt altijd snel geleverd, en zodra je 'm vol hebt en voor ophalen aangemeld, is deze ook snel weg. Ook bij vragen krijg je vlot een duidelijk antwoord. Allemaal heel soepel, en dat allemaal voor een prijs die in de markt scherp is. Wat ik ook fijn vind, niet zoveel kleine lettertjes, wat wel/niet kan is duidelijk uitgelegd.

Snel geregeld

Heel klantvriendelijk voor een goede prijs

Zoals afgesproken

nogal wat over na een tuindecoratie. Tuingrond en puin. Big baas besteld en deze waren 2 dagen later in huis. De baas gevuld en ze zijn weer keurig opgehaald.

Topservice!

Ik kon de zakken direct ophalen, hierdoor geen onnodig wachten en kon ik gelijk met de klus beginnen. Kwam later een paar zakken tekort, was helemaal geen probleem, ik kon ze bijbestellen en de staffelkorting werd gewoon alsnog toegepast. Ik ben meer dan tevreden.

Helemaal top

Snelle levering; vriendelijke chauffeur

Luid en duidelijk

Er wordt duidelijk gecommuniceerd en eerlijk verteld prima

Highly recommended

Very professional, quick and good service. The bag was in our garden behind the house and the access was difficult. Despite all the difficulties the owner managed to take the bag. Well done!

Prima!

De service zelf was super. Alleen er ging een stuk minder in de bags dan verwacht dus uiteindelijk waren de kosten hoger dan wanneer we een container hadden geregeld. Dat was wel jammer. Maar verder perfecte service en zelfs een eigen zak erbij meegenomen was super service.