Marcel heeft onze Magento webshop vitaminfactory.nl gerealiseerd. Wij zijn super tevreden over eigenlijk alles. Marcel heeft alles van A tot Z geregeld. De webshop, betaaldienst via pay.nl, pakketten verzenden via MyParcel enz. Marcel is altijd goed bereikbaar en een probleem is bij hem nooit een probleem want hij lost het in een handomdraai op. Kortom wil je totaal ontzorgt worden op internet gebied dan is MarcelMedia dé ideale partner.

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Vitamin Factory B.V.

MarcelMedia heeft een schitterende website met ingebouwde functionaliteiten voor onze Carwash gerealiseerd. Daarnaast biedt hij nog altijd hulp bij problemen die zich voordoen.

• Bedrijfsnaam: C8C

W ij zijn bij Marcel terecht gekomen via een advertentie. Wij hebben marcel twee shops laten vernieuwen en upgraden naar latere versies. Marcel heeft dit snel uitgevoerd en levert een prima nazorg. We hebben nu een onderhoudscontract met marcel en hebben hem de opdracht gegeven voor een nieuwe op maat te maken webshop gegeven alsmede het geven van een trainingsprogramma op het gebied van magento. Daarnaast is Marcel zeer compentatief met zijn prijzen die hij in rekening heeft gebracht.

• Bedrijfsnaam: Dreamworld Toys GmbH

Zeer positief ingesteld bedrijf. Marcel geeft goede tips en staat altijd voor je klaar

• Bedrijfsnaam: Autoshop de Tijger bv

marcel heeft voor mij een nieuwe site gemaakt, daardoor heb ik veel nieuwe klanten gekregen. Marcel staat altijd gelijk voor mij klaar, is eerlijk, betrouwbaar en vakkundig! Ik heb jaren bij diverse webbouwers heel veel betaald zonder resultaat, Marcel luisteren goed naar je wensen en behoeften. Het is een nette jongen en werkt met passie! Nogmaals bedankt Marcel voor je goede zorgen. Groet Lya Swaans

• Bedrijfsnaam: Anti Aging Centre Verbluffend Anders

Fijn contact en flexibele instelling, heeft mooie oplossingen voor elk probleem.

• Bedrijfsnaam: Keukentotaalshop