Niet zo nuttig

Er werd veel verteld vanuit de ervaringen van de instructeur. Prima om wat voorbeelden te geven maar er werd weinig geoefend en dat vind ik toch wel belangrijk als je maar 1x per jaar BHV training hebt.

Leerzame dag op een leuke uitnodigende manier

Goede info, leuke wijze van overbrengen van de info

Goede basis

Altijd een leuke informatieve ervaring

Netjes behandeld, keurig afgehandeld alles!

Als je de cursus voor de eerste keer volgt is het zeer interessant, alleen vraag ik me af of het nog zo is als je elk jaar een herhaling hebt, of je dan nog geboeid wordt door de informatie.

Goed geregeld!

Vragen worden snel beantwoord! Vriendelijk personeel en alles goed geregeld.

alles goed geregeld en een leerzame dag

goede instructeur goede uitleg!

Voldoende informatie

GEWELDIG

De bhv herhaling werd duidelijk en goed overgebracht. Goede lesstof. Zeer tevreden!!!!

Fijne docent, leuke lesdag gehad!

Leuke wijze van lesgeven.

Goede ervaring

Ervaring met KAMbode was top. Goede uitleg. Duidelijk

gewoon een gezellig dame die theorie en praktijk goed samenvoegt

gewoon een goede docente

prima cursus, wellicht inhoudelijk meer ingaan op reanimatie en herkennen van hartinfarct

Leuke en nuttige opfriscursus BHV

leuke, ontspannende en nuttige opfriscursus Enthousiaste cursusleidster en dat maakt het nog leuker.

Fijne en goed georganiseerde cursus

Alles goed geregeld, goede sfeer en een niet al te grote groep. Al met al prima in orde!

Alles goed geregeld.

Vakmensen

Zeer duidelijke bhv instructeur(Wouter),geen moment verveeld.Ook was het positief dat er GEEN lotus meer bij was,en naar mijn idee ook nooit meer bij komt bij de jaarlijkse herhaling.Blijf het zo doen,zoals wij deze nieuwe lesmethode hebben gehad.Top!

Goede uitleg die aansluit op de praktijk

Prima docent

Duidelijk

De bhv cursus was duidelijk en door een ervaren leermeester rustig uitgelegd

toppie!!

leuke les

Leerzame dag

Een goede instructeur die goed inspeelde op de punten die wij inbrachten tijdens de cursus dag.

Goed, op een onspannen manier uitleg gekregen en ook nog geoefend.

Voor een herhalingsdag is het prima dat alles niet opnieuw per hoofdstuk uit een boek wordt herhaald. Nu werden alle belangrijkste punten aangehaald en was er genoeg ruimte voor vragen en extra uitleg. Ook genoeg tijd om te oefenen met reanimate, brandblussen etc.

Duidelijke uitleg, geen poespas

top

Helder @ duidelijke presentatie

De cursus leidster deed met volle overgave haar presentatie Ook waren de vragen die wij in moesten vullen vernieuwend en leerzaam Het brandje blussen mag van mij om het jaar gegeven worden .

Goede en duidelijke uitleg

Voor herhaling vatbaar