Leuke herhalingscursus

Veel gelachen en de dag vloog voorbij

Ik vind de uitleg en interactie van onze begeleider geweldig!

Ik weet niet hoe ze het normaal ervaart maar ze stond vandaag tegenover 8 mannen. Dat is niet altijd makkelijk denk. Heel veel respect naar haar toe bij deze en dat is niet de danken aan het niveau van de regels binnen deze opleiding maar gewoon hoe zij is. Ben helaas haar naam vergeten maar degene die vandaag bij Werkina aanwezig heeft mijn waardering. Hoop dat ze dit bericht ook te zien krijgt, dat zou ik eerlijk gezegd wel verwachten en jullie hebben bij deze toestemming van mij om dat te doen. Ze spreekt zichzelf uit op een zeer professionele manier en luisterde ook naar onze inbreng. We hebben van elkaar geleerd. Niet alleen van haar maar ook van ons als collega’s zijnde.

Gezellig en leerzaam

Een leuke instructrice die het op een leuke en simpele manier brengt.

Hele fijne ehbo les

Geen gelul maar de belangrijkste zaken gedaan

Educatief

BHV herhaling 2023

We hebben meerdere onderwerpen behandeld, echter ben ik wel van mening dat het EHBO gedeelte minimaal was. Het brand gedeelte zoals elk jaar goed om te herhalen. Maar miste in het praktijk gedeelte vooral een ontruimingsoefening, en uitleg hoe te handelen in bepaalde situaties. Daar mag een volgende keer echt meer de focus op liggen. Dank aan de instructeur. Fijne uitleg en tips van gekregen. De ruimte was mijns inziens te warm voor deze gelegenheid. Daarentegen was de lunch uitstekend! Complimenten!

Goede ervaring, alleen airco ontbrak!!

De lesstof en de leraar waren goed, alleen er was een locatie met airco geregeld, dat is alleen niet gelukt.

Gezellig, maar had wel wat meer tijd aan EHBO besteedt mogen worden

Het was een gezellige ochtend met het groepje en de instructeur. Ik ben echter van mening dat er wel wat meer focus op EHBO had mogen liggen, en wat beter geoefend en gecontroleerd had kunnen worden.

Goed en duidelijk en gezellig.

Leerzame dag, met een goede en duidelijke uitleg.

Leerzaam

Een hele leerzame en duidelijke uitleg hoe te handelen nadat je zelf hebt geprobeerd te helpen bij een goed nagebootst voorval. Ook de vragen en uitleg tussendoor waren goed geregeld zodat je bezig blijft op deze dag. Zowel de persoon die het slachtoffer speelde als onze cursusleidster hebben ons uitstekend voorgelicht.

leerzaam

leerzaam goede uitleg.

Was weer leerzaam

Was leuke docente ..legt alles goed uit en toch weer nieuwe dingen opgestoken.

Goede en leuke uitleg

Zeer leerzaam

Zeer duidelijke uitleg

Weer heel veel opgestoken

We hebben heel veel onderwerpen behandeld en door het uitvallen van de lotus, pakte de docent Annemiek het zelf heel goed op. Eigenlijk vonden we het fijner zonder lotus. Hierdoor was meer tijd om in groepjes verschillende opdrachten uit te voeren.

Niet zo nuttig

Er werd veel verteld vanuit de ervaringen van de instructeur. Prima om wat voorbeelden te geven maar er werd weinig geoefend en dat vind ik toch wel belangrijk als je maar 1x per jaar BHV training hebt.

Leerzame dag op een leuke uitnodigende manier

Goede info, leuke wijze van overbrengen van de info

Goede basis

Altijd een leuke informatieve ervaring

Netjes behandeld, keurig afgehandeld alles!

Als je de cursus voor de eerste keer volgt is het zeer interessant, alleen vraag ik me af of het nog zo is als je elk jaar een herhaling hebt, of je dan nog geboeid wordt door de informatie.

Goed geregeld!

Vragen worden snel beantwoord! Vriendelijk personeel en alles goed geregeld.

alles goed geregeld en een leerzame dag

goede instructeur goede uitleg!

Voldoende informatie

GEWELDIG

De bhv herhaling werd duidelijk en goed overgebracht. Goede lesstof. Zeer tevreden!!!!