goede cursus, praktijk gericht, weer wat bijgeleerd

kundige docent, goede lotus, interessante onderwerpen, praktijk gericht, goed tempo

Goed, fijne manier van les geven en behandelen van aangedragen onderwerpen

Goede ervaring, fijne manier van les geven en het behandelen van door ons zelf aangedragen onderwerpen

prima geregeld, duidelijke uitleg

Ik heb voor afgaande aan de cursusdag het instructieboek mogen ontvangen. En heb de moeite genomen om deze door te lezen. De vraagstelling is zo nu en dan vreemd (examen)alsof het de bedoeling is te testen af dat je het Nederlands wel beheerst.

Zeer goede training.

Training was prima, stof is soms wat droogjes, maar dat is bekend bij VCA. Training was prima en het tempo was goed.

Gewoon goed

Goede uitleg cursusdag

Duidelijk uitgelegd

Goede en duidelijke uitleg

Goede leuke en duidelijke uitleg, geen vermoeiende curcus

X

Duidelijke manier van lesgeven.

De docent bracht op een duidelijke en motiverende manier de lesstof. Maakte oik gebruik van eigen ervaringen.

vakkundig met een ontspannen inslag

de docent weet van de soms toch wel taaie stof iets leuks te maken.

Alles goed geregeld

Goede ervaring

Prima cursus met een leuke leraar die de les ook leuk houd

Prima dag gehad

Een nuttige/leerzame dag.

De nagespeelde ongevallen/incidenten door de Lotus als nuttig/leerzaam ervaren. De trainer liet wat mij betreft iets te veel over aan de wensen/keuzes van de groep. Iets meer zelf inbreng/voor opgezet programma van de trainer lijkt me beter. Wel een heel kundige trainer.

Goede uitleg en hoop praktijk ervaring van docent

goede en afwisselende uitleg en de vragen van ons zijn naar tevredenheid afgehandeld.

Gericht op praktijksituaties

Deze cursus was erg gericht op praktijksituaties zoals deze zich ook eerder binnen andere bedrijven hebben voor gedaan. Hierdoor is er een realistische kijk op de eigen bedrijfssituatie. Er werd goed ingespeeld op de behoefte van de cursisten.

Zeer interessant en interactief

De BHV cursus was erg interessant. Er zijn geen sheets gebruikt, maar de docent heeft op basis van de behoefte van de groep en eigen praktijkvoorbeelden de cursus geleid. Het enige nadeel was dat de beschikbare ruimte ervoor zorgde dat we minder makkelijk konden oefenen.

Positief

Educatie en op de praktijk gericht

Marcel is een zeer goede praktijk trainer.

Fijn dat er toch nog even een lotus kwam, waarbij je meer praktijk situaties te zien krijgt. Goed om nog even in te gaan om verschijnselen te herkennen van bepaalde ziekten.

Mannen uit de praktijk daar leer je het meeste van. Heel veel opgestoken deze dag.

Gemotiveerde mensen die een goede cursus geven

Theorie is in orde. Vooral de oefeningen waren zeer leerzaam en leuk.

Goede herhalingsinformatie, prima docent en deskundige Lotus medewerker

Goede herhalingsinformatie, prima docent en deskundige Lotus medewerker

Duidelijk

Goede uitleg

leerzaam

Op deze herhalingscursus hebben wij veel gedaan,geleerd en ook veel informatie gehad !! We zouden het fijn vinden als de volgende keer meneer Theo weer kwam!!

leerzame en ook nog gezellige dag

Op een vriendelijke en duidelijke ons geheugen opgefrist na 1 jaar (zonder- gelukkig-enige slachtoffers in wat voor aard ook)