Een hele duidelijke en nuttige cursusdag.

Alle onderwerpen werden deze dag behandeld en eventuele vragen werden op een duidelijke manier uitgelegd. Heeft zeker geholpen met het behalen van mijn vol-vca diploma.

ervaren trainer bij een zeer nuttige training

ervaren trainer bij een zeer nuttige training. goede interactie met deelnemers. ruimte voor vragen en eigen inbreng.

Prima!

Prima!

Goede duidelijk uitleg en niet saai verteld

De meneer legt alles goed en duidelijke taal uit. Laat filmpjes zien en geeft daarbij duidelijk uit wat de gevolgen en de oplossingen kunnen zijn.

Leerzaam

Leerzaam

het is nuttig en goed.

wat ik al zei, het is nuttig en goed. en ook goed dat er elk jaar herhaling is.

Prettig

Alle stof is op een prettige manier in 1 dag behandeld, met voldoende ruimte voor vragen en details.

Even wennen

Ik vond dat de nadruk erg op " brandweer " lag en de daar bij behorende frustraties . Ook kwam veelvuldig ter sprake wat je allemaal niet kon overkomen als je nalatig was of handelingen uitvoert die je niet mag doen , injectie of zo ( insuline ) Persoonlijk zit ik daar niet zo op te wachten , ik wil iets kunnen doen als iemand "voor dood "neer valt . Lotus was erg goed . Ik had wel graag wat meer aandacht gehad voor reanimatie , dat slijt toch in de loop van een jaar . Voorheen was het Ada ( ? ) en die had een heel andere stijl van instructie geven en nu zat er ineens iemand in een brandweer uniform . Even wennen dus

man uit de praktijk groot pluspunt

alles was goed behalve het eten veel te weinig voor een normaal werkende persoon

Leerzame dag

Leerzame dag met veel praktijk voorbeelden. Goede locatie.

Prima ondersteuning en organisatie

prima en deskundig Locatie cursus: lokaal was erg koud. Koffie en thee kan meer worden verzorgd, we moesten vragen om aanvulling.

Leuke leerzame dag met voldoende tijd voor interactie!

De cursus VCA VOL heb ik bij KAMbode afgenomen. Het was een leuke, leerzame dag! De volledige stof wordt toegelicht en er is voldoende tijd voor interactie aan de hand van praktijkvoorbeelden. Alle cursisten die aanwezig waren deze dag, hebben het examen met positief resultaat afgerond!

Leuke leerzame dag

leuke dag, goede docent.....locatie was top, alleen het bereik van de locatie (voor mensen met OV) niet praktisch….ligt 40 minuten lopen van station

Prima !

Het was een leerzame dag !

Een prima ervaring

Goede begeleider, Fijne cursus gehad

Het was een leerzame dag

Het was een leuke leerzame dag. weer nieuwe dingen geleerd.

Veel geleerd

Leuke en leerzame herhalingscursus gehad.

Top. Praktijk gericht.

Een zeer ervaren docent. Veel praktijk voorbeelden en oefeningen. Vele handvaten die mij gaan helpen in mijn functie als BHVer

Super leerzaam.

Heel veel tips en tricks voor wat betreft het eerste hulp verlenen en het herkennen van symptomen.

prima cursus

Prima cursus, fijne cursusleider, sprak uit ervaring. Locatie: het was koud in de zaal

Zeer deskundige docent. En het gebruik van Lotus training is zeker top

Goed praktisch uitleg, soms persoonlijk te snel .

Aanbevelenswaardig

Goede training gehad.

Leerzame dag geweest.

Leerkracht Andre was zeer kundig in het geven van de les. Andre mag het zeker te weten meer doen en hij is een aanrader!!! Leuke groep/ samenstelling met mensen uit verschillende sektoren. Interessant om ervaring uit te wisselen in het handelen als een BHV'er nodig is. Eten en drinken in de Waterman was in 1 woord "Perfect geregeld en lekker"

Prima training en goede organisatie!

Heel positief. Leerzaam en ook leuk