Top docente

Er is op een enthousiaste en leuke manier les gegeven.

Leuke BHV cursus

Interessante en leuke herhaalcursus BHV Spontane en vriendelijke docente

Alles is behandeld

Veel te behandelen, maar goed gedaan

leuke een leerzame herhaling dag van alle facetten rondom BHV

Zie bovenstaande.

een prettige les

de les ging in de beleving vlot de onderwerpen waren gericht op het werkgebied een aantal opdrachten zelf moeten uitwerken was ook prettig Er werd goed gebruik gemaakt van de lotus

goed geregeld

op naar de volgende herhaling

netjes geregeld

Goede cursusleider, gezellig

perfect

veel informatie en alles was top verzorgt

Was een zeer leerzame en gezellige dag, zelfs na 15 jaar nog nieuwe dingen geleerd.

De mevrouw was vriendelijk en gaf op een leuke manier de cursus. De groepjes die samen een opdracht moesten doen, de extra tips of achtergrond die we kregen, maakte dat ik toch na zoveel jaar nieuwe dingen geleerd heb.

Prettig en duidelijke lessen.

Tijd voor uitleg en alles in het juiste tempo.

Duidelijk en interactieve cursus

Duidelijk en interactieve cursus, maar wel heel veel informatie in een lange dag en aansluitend ook nog examen. Maar wel goed en duidelijke de cursus stof besproken met interactie onderling waardoor het goed te begrijpen is.

Ze was heel duidelijk en gaf goede uitleg

Zie hierboven

Een gezellige les

Goed om de basiskennis in groepsverband weer op peil te krijgen. Goede en gezellige les

prima BHV trainig

Alles komt aan bod, staan open om in te gaan op situaties ter plaatse.

Op een fijne manier uitleg over variërende onderwerpen.

Een leerzame dag, waar ik telkens tegenop zie om er naartoe te gaan en achteraf telkens weer meegevallen is

Interessante cursus waar in ik veel heb geleerd!

Leuke dag, interessante onderwerpen en veel geleerd. De docent weet op pakkende wijze de lesstof te brengen en houd de cursisten ‘goed bij de les’! Ook de locatie en catering was top. Luxe broodjes, smakelijke pizza voldoende keus aan koele frisdrank, koffie en thee.

Weer een goede en informatieve herhalinscursus BHV gehad.

Dit jaar weer andere onderwerpen behandeld dan vorig jaar, het was dit jaar ook wat interactiever.

leuk en leerzaam

Het was weer een opfrissende dag met de lotus en ook veel afwisseling in de onderdelen. Hoop het niet nodig te hebben maar zijn weer voorbereid.

Was prima voor elkaar.

Herhaling is altijd goed, zo leer je misschien de ziektebeelden nog beter te herkennen.

Leerzame opfrisser

Een andere instructeur met heldere blik op de mogelijke incidenten die voldoende ruimte geeft aan de cursisten.

Helder en duidelijk

Rustig stap voor stap het boek door genomen. Gewoon goed gedaan.

uitleg was goed

de uitleg van de stof was goed en alles was duidelijk ook de vragen die we hadden werden allemaal netjes beantwoord . ook de locatie was top .

Prettige leerzame dag

Goede sfeer, duidelijke uitleg, leerzaam

Heel duidelijke cursus.

Was ook heel onderhouden.