Was leerzaam en niet saai

Geen

Was weer leerzaam en wat nieuwe methodes geleerd.

Duidelijk in de uitleg, alle punten weer behandeld.

Goede, zinvolle training

De training werd in-company gegeven door Raymond Hammes. Hij geeft op een duidelijke en plezierige wijze training en gaat respectvol en op prettige wijze om met de cursisten. Hij geeft veel voorbeelden uit de praktijk, past trucjes toe waardoor de stof goed blijven hangen (ballonnen) en het is interactief - lesmateriaal & filmpjes - waardoor je goed bij de les blijft. Ik heb de training ervaren als zeer positief. Niet saai of onduidelijk. De vraagstellingen in het daadwerkelijke examen waren wel echt anders dan in de oefenexamens. Al met al geslaagd, met 86%. De cursus heeft daar zeker bij geholpen. Fijn!

entertaining!

hele duidelijke training, en maakt het boek levendig!

Een super leerzame dag

Een fijne leerzame dag met een voor ons nieuwe docente. Veel extra informatie. Fijne lotus die feedback gaf. Erg fijn om terug te horen wat er fout of goed ging

Leerzame boeiende dag!

Was voor mij een nieuwe groep erg gezellig. We hadden een erg gedreven / fijne docente met af en toe humor. Doormiddel van spelletjes en in groepjes van 4 veel geleerd en er van opgestoken. Was niet saai !

Goede cursuslesgeving!

Fijne dag gehad met Elise, Ze kan duidelijk, helder en in een lekker tempo Levensreddend Handelen en Brandbeveiliging geven. Gezellig, ook heerlijk gelachen en veel geleerd. Goede communicatie, zowel met haar als ook met de achterliggende administratie. Ga zo door!

Zeer goed en leerzaam

Goede actieve herhalings cursus op mooie locatie

Als bovenstaand

Vernieuwend

Was weer erg vernieuwend veel andere dingen erbij geleerd,waar wij in ons beroep wat aan hebben

Prima herhalings curses bhv

Goede en duidelijke uitleg

Leerzaam

Heb toch wat opgestoken van de les

Goed uitgelegd, top wel lange dag

leerzaam, leuk gebracht

super

Duidelijke taal.

Plezierige dag met als hoofdzaak leren.

zeer goed

duidelijke uitleg van de materie

zeer goede Docent

Docente heeft de kwaliteit in haar, om met respect naar de mensen hun op gevaar, en behulpzaamheid te wijzen. Tevens heel goed kennis over te kunnen dragen, en het nog boeiend maken ook.

Praktische Curcus

Zinvol en met praktijk ervaring

Uitstekende presentatie en veel geleerd

Op een leuke en ontspannen manier veel.geleerd hoe te herkennen en te handelen bij veel voorkomende acute gevaren wat betreft je naaste zijn of haar gezondheid en of veiligheid Ook veel aandacht wat betreft de risico's mbt..werken met machines en hoe te handelen bij brand.

Het was een leuke, leerzame middag. De lesstof werd op een leuke, ontspannen manier behandeld. De instructrice wist goed de aandacht vast te houden met de nodige humor, voorbeelden en interactie te gebruiken, super!

Goed ervaren

Goed uitleg leerzaam

Leuke les.

Herhaling

Prima cursus

Leerzame dag waar ik weer wat nieuwe inzichten heb gekregen in de BHV

Prettige wijze van herhalen

De herhalingsdag is relaxed verlopen. Ondanks dat er geen Lotus bij was heeft de docente een goed programma voorgeschoteld. Het was weer een leerzame dag! Aandachtspunt punt is toch wel het blussen. Hoe dat interessanter gemaakt kan worden weet ik niet. Tuurlijk worden er wat zaken uitgelegd maar het blussen opzich wordt door meerderen als een verplicht nummer ervaren

Goede mix van theorie en praktijk

De dag vloog voorbij en was zeer leerzaam.