Fantastische zeilschool met enthousiaste instructeurs

Mijn zoon van 10 jaar heeft een geweldige week gehad: lekker gezeild en een enorm leuk programma daarom heen.

Fantastisch, wat een wervelende zeilweek.

Heerlijk, alleen maar enthousiaste kinderen en hele leuke instructeurs/instructrices. Bij binnenkomst is het al snel duidelijk, dit wordt een dolle boel en ook nog eens veel zeilen. En als het weer het zeilen niet toelaat wordt er net zo snel een ander programma in elkaar gezet. Voortdurend actie, veel pret en goed leren zeilen.

1 van de meest gave weken ooit!

Voor onze zoon van 11 was het zijn eerste zeilkamp ervaring, maar wat een feest was het! Van begin tot eind geweldig verzorgd. Een fantastisch thema met elke dag weer verrassende spellen en feestjes en natuurlijk volop zeilen. Kortom; een absolute aanrader en onze zoon kan niet wachten tot volgend jaar!

Het was echt geweldig, een feestje

Mijn dochter van 10 heeft een topweek gehad. Het kamp begon al een week ervoor met een super enthousiaste nieuwsbrief. En na afgelopen week vertelt zij met zoveel plezier over het zeilen, de spelletjes, de sfeer, de liedjes, het schuimkanon en alles. Wij als ouders konden de hele week mee beleven door foto’s, filmpjes en berichten in de ouder-app. Dus ja om het in 1 woord samen te vatten: fantastisch! Volgend jaar weer!

Stekelbaarsje is meer dan een zeilkamp!

Onze dochter van 9 en zoon van 11 jaar vonden het in 1 woord fantastisch! Ze hebben een topweek gehad, niet alleen met zeilen, maar ook alle activiteiten erom heen. En als ouders mochten we op afstand meegenieten met alle foto’s en enthousiaste dagverhalen van de leiding. We hebben ervaring met meerdere zeilkampen, maar het Stekelbaarsje staat met stip op 1!

Het wordt voor onze school alweer de zesde keer dat we met de brugklasleerlingen naar zeilschool Het Stekelbaarsje gaan. We hebben er weer super zin in. Elk jaar komen we in een wervelend leuke week terecht waarvan de kinderen na jaren nog zeggen dat het de leukste week van hun leven was. Het team van de zeilschool heeft echt een grenzeloos enthousiasme en plezier in het omgaan met de kinderen. Goed weer, slecht weer, wind, geen wind, overal hebben ze een leuk programma voor met veel creativiteit en lol. Speurtocht, spooktocht, dropping, levend Cluedo, disco, maar natuurlijk ook zeilen met Valken, met zwaardboten, woest varen met de speedboot, rondracen op de banaan; het is teveel om op te noemen. Zoals gezegd elk jaar opnieuw weer een feest voor onze leerlingen, maar stiekem, of misschien wel iets minder stiekem, ook voor ons zelf. Het zeilteam van de Willem de Zwijger uit Papendrecht

• Ervaring met: Schoolkamp

Hoi hoi, bedankt voor de enorme inzet! De weekthemas zijn gewoon spetterend. Zo’n gezellige sfeer een hele week lang...ik zou niet weten waar anders we dit zouden kunnen aantreffen. Zeker de reden waarom wij ‘t Stekelbaarsje kiezen.

Leuuuukkkk!!!!!!

• Ervaring met: Zeilkamp Friesland

Ik kom al op het Stekelbaarsje sinds ik 8 ben, heel veel aantal jaren later is dit nog steeds mijn favoriete plek om elk jaar weer terug te komen!!

• Ervaring met: Zeilkamp Friesland

Een gezellige creatieve zeilschool waar niks te gek is en er op hoog niveau wordt lesgegeven. Zeker een aanrader voor een onvergetelijke week!

• Ervaring met: Zeilkamp Friesland

Deze zeilschool is pure gezelligheid en sfeerbeleving, en je leert er ook nog super zeilen!!

• Ervaring met: Zeilkamp Friesland

Altijd super leuke weken gehad met achteraf heel veel Stekelheimwee!

• Instructeurs

Het is super leuk ik heb veel leuke dingen meegemaakt en gedaan de intructeurs zijn geweldig en grappig.

• Ervaring met: Zeilkamp Friesland

Het was echt super leuk, maar ik zou kijken of je misschien met het avondspel iets meer kan doen wat ook is voor de kinderen van 13 en 14

• Ervaring met: Zeilkamp Friesland

Ik heb een topweek gehad, er gingen 2 begeleiders met 8 picos mee dus de zeillessen waren ook top en de avondactiviteiten waren ook elke avond weer een feest

• Ervaring met: Zeilkamp Friesland

Super leuke en gezellige week!

• Ervaring met: Zeilkamp Friesland

Super leuke en gezellige zeilschool waar bij het zeilen zowel aan de praktijk als de theorie veel aandacht wordt besteed. Daarnaast zijn de instructeurs stuk voor stuk toppers!

• Ervaring met: Zeilkamp Friesland

Onze 3 zonen hadden voor het tweede jaar op rij een topweek.

Mardijk 21

8581 KG Elahuizen