Ondanks het tegenvallende weer heeft mijn dochter vreselijk veel plezier gehad. Volgend jaar zeker weer!

Super tot zeilkamp!!

Was een super ervaring! Ondanks het zeer matige weer was het een groot feest met een gaaf thema leuke spellen en de laatste dagen toch veel zeilen!! Voor herhaling vatbaar!

Leuk

Hallo allemaal kom gezellig naar het Stekelbaarsje want we hebben de vetste thema’s van alle zeilscholen uit heel Nederland. Ik kan het weten want ik ben 7 jaar geleden voor het eerst op zeilkamp gegaan op deze zeilschool en het thema was koninklijk huis. Toen ik op zaterdag weg ging kreeg ik stekelwee. Dat is een term die echt bestaat want je hebt de vetste avondspellen. Tot vorig jaar was ik cursist en nu sta ik in de keuken. Dus dat zegt wel wat over hoe leuk het bij ons is. Dus kom maar allemaal naar deze zeilschool. Groet kokkie

Elke keer als ik er ben is het weer een verrassing

Elke zomer weer een feestje op de zeilschool :)

Zeker aan te raden

Zeer gezelig en het is aan te raden met groten groepen

Ge-wel-dig!!

Onze kinderen komen al jaren op ‘t Stekelbaarsje. Hoe onze vakantieplannen ook uitpakken; als er maar ruimte is voor zeilkamp!! De hele week is altijd een groot feest! Boten in diverse soorten en maten, goede theorielessen, te gekke spellen op de wal, een super kookstaf en fijne communicatie met ouders. Spelenderwijs gedegen en verantwoord leren zeilen. Met aandacht voor elk kind. Onder leiding van een geweldige, zeer enthousiaste groep gekwalificeerde instructeurs die tevens weten hoe ze de kinderen de leukste, gekste en meest toffe week van het jaar kunnen laten beleven.

Fantastische ontdekkingsweek

Onze dochter heeft het dit jaar ook weer super gehad. Ze heeft genoten van het zeilen, het weer hielp hier natuurlijk ook in mee. Wind en zon! En wat hebben ze goed leren zeilen. Dat konden we wel zien tijdens het slot "zeilshow" voor de ouders..Vooral het laten zien hoe goed ze kunnen omslaan..... Daarnaast een groot feest met super gekke gezellige lieve instructeurs. Ze mist het nu al en kijkt uit naar volgend jaar.

Het beste zeilkamp dat je maar kan bedenken!

Het was superleuk omdat er heel veel nieuwe en verschillende dingen te doen waren. En de instructeurs waren ook heeel aardig (en een beetje gek :)). Het zeilen was natuurlijk ook heel leuk. Het was warm weer dus de banaan heeft ons lekker afgekoeld. Volgend jaar wil ik weer naar de stekelbaarsjes!

Onvergetelijke zeilweek

Bij het Stekelbaarsje zorgen ze ervoor dat de kinderen een onvergetelijke week hebben én ook nog goed leren zeilen. Het enthousiasme spat van alle instructeurs af en de sfeer is geweldig. De kinderen hebben echt geen tijd om hun ouders te missen met hele dagen op het water en ook nog eens een superleuk avondprogramma. En als er een keer een middag niet gezeild kan worden vanwege het weer dan wordt het programma met alle gemak om gegooid. Dit zijn echt de weken die de kinderen zich de rest van hun leven herinneren!

Fantastisch!

Onze dochter heeft een geweldige week gehad. Veel geleerd op het water maar ook heel veel plezier naast het water gehad. Wat een fantastisch team aan begeleiders: heel erg bedankt en tot volgend jaar!

Leukste week van het jaar!!

Onze dochter (12 jaar) is deze zomer voor de tweede keer bij jullie op zeilkamp geweest. Wederom een topweek gehad. Echt geweldig hoe de leiding direct bij aankomst een superleuke sfeer weet neer te zetten, met aandacht voor elk kind, het enthousiasme en de gezelligheid spat er vanaf. Veel leiding aanwezig, allemaal 100% betrokken en enthousiast. Er worden naast het zeilen volop leuke dingen gedaan, locatie sfeervol, niet te groot en niet te klein. Avondspellen top, dagelijks vele foto's en verhalen via de ouderapp; je krijgt als ouder zin om zelf op kamp te gaan!!! Volgend jaar zeker weer!

Het is echt heel leuk en ze hebben een stekel lied en ik ben er nu al 3 jaar en heb ook 3 keer mijn CWO gehaald 1 voor opti en 1 en 2 voor pico

Super leuk

Mijn kinderen vonden het heel erg leuk. Ze hebben heel erg genoten van het zeilen en het programma daar omheen.

Super zeilschool! Goed leren zeilen met heel veel lol

Mees heeft een super week gehad. Hij heeft heerlijk gezeild in de laser vago en echt veel geleerd. Naast het zeilen zal al de avondspellen, het eten en de locatie super! Volgend jaar weer!

Super leuke sfeer, creatieve activiteiten en professionele zeilweek!

Mijn zoon heeft een ontzettend geslaagde zeilweek bij jullie gehad. Bedankt voor alle leuke activiteiten en het mooie diploma!

Zeilen, plezier en gezelligheid

Enthousiaste en kundige begeleiders. Iedere dag is er weer een ander avondprogramma; met veel originaliteit, humor, zang en vol improvisatie.

Al zijn wij ouders van een 15 jarige zoon, we hebben prima kunnen meegenieten van deze week via de ouderapp. Onze zoon vond het een fantastische week en wil volgend jaar graag weer een week op zeilkamp. Vooral het programma eromheen kon hij erg waarderen. Super gedaan door jullie!

Heel veel plezier op het water en op het land

Uitstekende combinatie van lekker zeilen en heel veel plezier maken. Wat een topteam!

Onvergetelijk

Onze beide dochters hebben een onvergetelijke zeilweer achter de rug. Zowel de ouderen week als die van de jongere kinderen zijn zeer goed bevallen. Naast het zeilen zoveel animatie, dat al begint bij binnenkomst. Fantastische invulling aan de thema’s. Top! En hoe geweldig om als ouders te kunnen meegenieten via de ouderapp. Daar word je zo blij van. Volgend jaar gaan ze zeker weer mee!

ik heb goed leren zeilen en het was gezellig

Leuke begeleiders, mooie theater stukjes en leuke liedjes en veel enthiousiasme

zooo veel meer dan leren zeilen...

Altijd feest, zowel op het water als aan land. Geweldige zeilinstructeurs veranderen aan wal in knotsgekke entertainers. Volgend jaar weer!!

Fantastische belevenis!

Een kamp met zoveel activiteiten naast het deskundig leren zeilen is in één woord; onbeschrijfelijk. Een fantastische herinnering voor het leven. 👍🏻👍🏻👍🏻

Dochterlief is net terug van haar vijfde keer zeilkamp op T Stekelbaarsje. Ongelooflijk wat een energie heeft de leiding, iedere keer nieuwe thema’s met geweldige aankleding. Gave boten en de hele dag op t water. Volgend jaar zeker weer!!

Onze zoon van 12 ging voor het eerst mee. Helemaal enthousiast konden we hem een week later weer ophalen. Leren zeilen met een laser Pico. Goed eten, slim mobieltjes beleid. Wat een vrolijk team. Elke dag kregen we een update via de ouderapp.

Op en top Zeil / Plezier week!!!!!

Voor de derde x op zeilkamp bij het Stekelbaarsje in Elahuizen. Wat een plezier en wat een geweldig team die dit allemaal mogelijk maakt. Snel schakelen m.b.t. het weer. Wederom een fantastische ervaring. Volgend jaar weer. Opnieuw nieuwe herinneringen maken...........en nieuwe vriendschappen sluiten.

Mardijk 21 8581 KG Elahuizen

0514-602 728