Fantastisch!

Iris en Hidde hebben allebei genoten van een fantastische zeilweek! Naast het leren zeilen, zorgt de leiding voor super leuke activiteiten en brengen ze met hun enthousiasme vanaf het eerste tot het laatste moment een geweldige sfeer in de groep. Een aanrader voor iedereen die wil leren zeilen in een gemoedelijke setting!

Bruut heeft genoten! Veel geleerd, maar vooral ook veel gelachen. Leuke afwisselende activiteiten en zeer goede begeleiding! Hartelijk dank voor de goede zorgen en wat Bruut betreft tot volgende jaar!

Erg goed georganiseerd

De kinderen uit ons gezin komen al jaren bij het Stekelbaarsje om te zeilen. Ze kijken er elk jaar weer naar uit. De gezelligheid, goede sfeer, gemotiveerde instructeurs. Erg leuke activiteiten naast het zeilen. Flexibel programma aangepast aan de weersomstandigheden. Ze voelen zich er erg thuis!

Hele leuke zeilschool!

Super toffe begeleiding, goed programma, lekker eten. Tot volgend jaar!

Gaaf!

Mijn zoon van 12 is voor het eerst alleen op zeilkamp geweest. In het begin erg spannend. Maar wat heeft hij genoten! Grote verhalen in de auto op de terugweg naar huis. Gaaf!

Onze dochter van 11 zegt: ‘Gewoon SUPER leuk’ en ze zingt de hele tijd allerlei kampliedjes!

Dit was de eerste keer voor onze dochter en ons als ouders.. maar wat een succes! De mooie plassen en knusse locatie, de super gave activiteiten en leuke leiding.. en de mooie verslagen en foto’s iedere dag weer… Hartelijk bedankt, TOP!!

Enorm super leuk!

Ik heb leren zeilen en enorm veel lol gehad. Wat wil je nog meer?

Een geweldige zeilschool!!!

Onze dochters 10 en 12 zijn deze zomer voor de eerste keer op zeilkamp gegaan. Nul ervaring dus. Dat geld niet voor deze zeilschool “Het Stekelbaarsje” Wat een geolied team van enthousiaste mensen. Al bij binnenkomt werden we onthaald. Alles was versierd en ook een rookmachine ontbrak niet. Vanaf het eerst tot het laatste moment werden onze kids in het een groot (zeil)avontuur meegenomen met feestavonden, waterspelen, eiland bezoekjes, schuimparty en niet te vergeten vele uren op de zeilboot inclusief avond zeilen met zonsondergang. Aan het einde konden ze trots hun diploma in ontvangst nemen. Grote bewondering voor deze mooie zeilschool en dank voor jullie inzet. Een aanbeveling meer dan waard.

Een super tof kamp!

Marwin vond het kamp super tof! Naast het zeilen werd ook een superleuk programma geboden! De eerste reactie thuis was dan ook, mag ik volgend jaar weer? Ook de communicatie naar de ouders toe in de vorm van verslagen en foto's was zeer goed geregeld.

Elke keer weer een topweek voor de kinderen

Leuke sfeer en fijne zeilmomenten

Floris: het was heel gezellig en tof. Ik vond de liedjes die we zongen heel grappig. Ik ben heel blij met mijn zeildiploma. Ik wil heel graag volgend jaar nog eens komen. Groetjes uit België

Geweldige week gehad!

Van aankomst tot vertrek een leuke week gehad. Veel gezeild, leuke instructeurs, lange dagen, korte nachten. Kortom, dat wat je verwacht van een geweldig zeilkamp. Volgend jaar weer!

Alles is super leuk en de leiders zijn altijd enthousiast!

Elke dag doe je leuke dingen. De leiders zijn super enthousiast. Er zijn veel leuke activiteiten. Het was ook een leuk thema. Ze doen er alles aan om het zo echt mogelijk te laten lijken. En het zeilen is ook heel erg leuk. Er was een nadeel: dat we niet nog wat langer konden blijven.

Wat een spektakel

Het eerste wat onze dochter riep toen ik haar kwam ophalen was; Ik ga volgend jaar weer!!! Goede organisatie, fijne enthousiaste begeleiding, veel zeilplezier, feestjes, korte nachten en zeer goede communicatie. Ze is nu al aan het nadenken over welke boot het wordt. Bedankt en tot volgend jaar!!

Geweldig zeilkamp!

Fantastische week voor kinderen!! Ze leren zeilen en worden meegenomen in een fantasie verhaal.. Ook heel fijn om als ouders op de hoogte gehouden te worden door foto’s en filmpjes en een dagelijks verslag.

Top school met veel toneel en spektakel

Fantastische zeilweek gehad!!

Een groot feest

Dit jaar waren mijn twee kinderen voor het eerst allebei gegaan. De jongste nav de enthousiaste verhalen van de oudste. Het was weer geweldig. Ze leren goed zeilen en ondertussen wordt er binnen een thema van alles uit de kast getrokken om de kinderen te vermaken. Kleinschalig, gezellig en superenthousiast team. Volgend jaar weer!

Een aaneenschakeling van plezier en waterpret

Wat een tomeloze energie! Heerlijk om te zien hoe de instructeurs hun enthousiasme over het zeilen op de kids overbrengen. Naast de nieuwe dingen die onze zoon heeft geleerd kwam hij terug met een enorme reeks aan spannende, boeiende verhalen. Het hield niet op. Het kamp is van A tot Z een aaneenschakeling van plezier en waterpret. Een kamp zoals je m zelf weer mee wil maken. Dank jullie wel!

Het was t aller gaafste kamp waar ik ooit ben geweest!

De leiding was te gek, de activiteiten waren de bom, mijn zeil vaardigheden zijn echt verbeterd het was in t geheel de allerleukste week van mijn leven!

Onze dochter Eva gaat al jaren een weekje zeilen in de zomervakantie bij Het Stekelbaarsje. Elk jaar komt ze enorm enthousiast thuis. Ontzettend gezellig en heel leerzaam. Naast het zeilen weet de leiding iedere keer weer met heel veel creativiteit er een onvergetelijke week van te maken. Ongeacht het weer! Een absolute aanrader deze zeilschool.

Fantastisch!!

Wat een heerlijke week hebben mijn zoon en dochter weer gehad. Zowel het zeilen als de avonden waren geweldig. Ze konden niet kiezen welk avondspel het leukst was, iedere keer een verrassing. Heel knap van de zeilschool om in deze tijd toch weer zo'n ontzettend leuk kamp te draaien.

Fantastisch zeilkamp!

Onze dochters zijn voor het tweede achtereenvolgende jaar terug thuis met de meest uiteenlopende verhalen. ‘t Stekelbaarsje is uniek!!! Het team realiseert de waanzinnige combi van fanatiek zeilen, veel leren én heel veel creativiteit in uitvoering van thema’s met iedere keer weer verrassende activiteiten. Vorige jaar waren onze dochters 8 en 11 jaar oud, dit jaar 9 en 12 jaar en volgend jaar 10 en 13 jaar. Het zeilkamp 8 - 14 jaar van ‘t Stekelbaarsje is voor alle leeftijden een super kamp!!!

Dochtertje heeft een geweldige week gehad

Geweldige week met veel uren op het water en tussendoor allerlei spel en vermaak. Top leiding ook

Elk jaar komen de kinderen super enthousiast terug van kamp!

Super week!