Kan beter

Leerlingen bij het begeleiden met huiswerk actiever nakijken/overhoren of lesstof goed is begrepen. Meer begeleiders per groep om 1-op-1 aandacht te geven. Met betreffende docent plan maken per leerling bij een aandachtsvak.

ik vind goed dat SMC mee doet aan deze project, Mijn zoon en ik zijn wel tevreden. Bedankt.

• Ervaring met: Bijles

• Ervaring met: Bijles

• Ervaring met: Zomerschool

Wat een boots hebben jullie de laatste 5 weken (tijdens de lenteschool) kunnen geven aan de wiskunde prestaties van mijn dochter! Ik hoop dat ze, mede dankzij jullie tóch eindexamen wiskunde kan en mag doen. Groet, Wiesje Alderse Baas

• Resultaat N.v.t.

Met geduld, intelligentie en humor werden de punten waar Indy moeite mee had, besproken. Om per keer een gedetailleerde terugkoppeling van de behandelde stof te ontvangen vind ik geweldig. In de tussentijd heeft Indy helaas twee onvoldoendes voor wiskunde gekregen. hopelijk komen er na de GPW s wel voldoendes.

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Mijn zoon ervaart de de begeleiding als prettig en nuttig. Ik vind het ook goed en fijn dat hij zo extra ondersteuning kan krijgen. Het resultaat wachten we nu af met de toetsweek.

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Mijn zoon heeft veel last van faalangst. Hij krijgt positieve feedback van de begeleiding over zijn leren.

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Mijn zoon gaat er graag heen. Goede communicatie via/met Maaike.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tot nu toe tevreden. Nu eerst zijn eerste proefwerk week sinds de huiswerkbegeleiding afwachten ;)

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Het enige minpunt vind ik dat je niet voor 1 dag begeleiding kan kiezen en dat je bij vakanties gewoon moet doorbetalen Verder zeer tevreden

2 sterren: slechter dan verwacht

Planning en organisatie valt tegen, terwyl z daarvoor r vooral zit. Leerling zit te lang elke x voor toets week elke dag 6a8 uur /dag 2 a 3 wkn tevoren, ook in de vakantie. Dan vielen cyfers ook nog tegen. 4en en 5en. De exacte vakken (het pakket) wordt niet voldoende ondersteund, als bv wiskunde uitgelegd moet worden duurt byna net zo lang als byles omdat z eerst moeten lezen en zekf moeten snappen , dan doet z liever zelf of vraagt leraar. Soms weten z t zelfs niet. Heb aangeven dat k vind dat planning niet goed is en dat leerling blykbaar verkeerd leert. Dit wordt verder niet uitgezocht. Er wordt n x naar gevraagd by leerling en die vind t wel goed zo. Maar t is de ouder waar naar geluisterd moet worden. Heb gevraagd om werkplan, maar daar werd ook tydens gesprrek meer geluisterd nr leerlling dan ouder.

• Resultaat

goede begeleiding en je kan in 1 middag heel veel af krijgen voor school!

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Veel ruimte voor ondersteuning op maat. Flexibel. Vriendelijk. Onze zoon voelt zich er thuis. En vooral ook superhandig dat ze in proefwerkweken ook op zondag open zijn. Wel zouden ze wat mij betreft uurtje eerder open mogen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze zoon zit sinds de zomervakantie op de huiswerkklas. dus nog geen mening op het effect van de hklas op de studieresultaten. hij hoeft thuis -lijkt- het minder te doen. communicatie is goed, evaluatie van de begeleider die dag prettig om te ontvangen

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Ik ben erg tevreden over de begeleiding en de werkwijze van de bijlesstudent Spinozalaan. Het bellen en of mailen voor evaluatie ook netjes. Wij zijn (ouders en zoon) erg tevreden en bevelen deze huiswerkbegeleiding echt aan bij anderen.

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Je wordt goed geholpen met het huiswerk dat ik heb. Je krijg tips van de begeleider. Ik ben heel tevreden met de bijlesstudent .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn zoon geeft niet heel hoog op van de begeleiding. Ik krijg de indruk dat het meer aanwezigheidsplicht is dan echt begeleiding. Ook is niet sprake van één vast, maar steeds wisselende begeleiding. Als je niks vraagt, dan is er ook geen begeleiding. Dat klinkt misschien logisch, maar is het niet. immers niet elk kind vraagt graag om hulp (en al helemaal niet bij huiswerk dat toch al niet leuk is). Ik gebruik het met name als 'opvang' opdat mijn zoon in ieder geval zijn maakwerk heeft gedaan (en niet thuis zit te gamen ;)).

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Fijne communicatie. En goed resultaat!!

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Zere goed georganiseerde organisatie. Denken mee, zijn flexibel en zijn goed op de hoogte hoe het gaat. Trekken op tijd aan de bel als ze dingen signaleren.

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Mijn ervaring is erg goed. We ontvangen een terugkoppeling van wat er gedaan is en hoe mijn kind is tijdens de huiswerkbegeleiding. En ook al moet ons kind verplicht naar huiswerkbegeleiding, komt hij er nagenoeg altijd enthousiast en energierijk vandaan omdat hij veel heeft kunnen maken en leren.