Dochter niet te motiveren op het gebied van rekenen.Sinds de komst van Damian is ze met sprongen vooruit gegaan. Heel blij!

Snelle resultaten met enthousiaste bijlesstudenten

Mijn ervaring met de bijlesstudent omschrijf ik als professioneel en zeer flexibel.

Enorm tevreden

Mijn dochter heeft de zomerschool gevolgd. Ze was zeer tevreden, terwijl ze met tegenzin haar zomervakantie eerder beëindigde. Enorme aanrader naar andere ouders, de twee vakken die ze gevolgd heeft zijn ook meteen omhoog.

Niet wat ik had verwacht

De bedoeling was dat de leerling in de meivakantie 3 dagen flink bijgespijkerd zou worden. Helaas kon dat door Corona niet doorgaan. In plaats daarvan kregen de leerlingen 2x per week begeleiding, eerst online en daarna op school. Dit kwam neer op zelfstandig werken en er werd gecontroleerd of het huiswerk was gedaan. Nadat ik aan de bel had getrokken dat er niet werd gekeken of de leerling de stof wel beheerste, werd daar meer aandacht aan besteed. Mijn verwachting dat mijn zoon meer begrip van de stof zou worden bijgebracht, is helaas niet uitgekomen. Ik hoopte dat er veel intensiever naar de lesstof gekeken zou worden. Om eerlijk te zijn heeft mijn zoon er niet veel aan gehad. Aan de inzet van de studenten van de bijlesstudent ligt het niet, maar er moet misschien beter afgestemd worden wat over en weer de verwachtingen zijn.

Goede begeleiding

Mijn zoon heeft altijd een erg prettige begeleiding gehad.

Fijne ervaring met alles.

positief

Het was een positieve eerste ervaring afgelopen jaar. De update 1x in de week is fijn, Maarten heb ik echt moeten aangeven dat hij jullie hulp kan inroepen als hij vragen heeft en ook voor het overhoren. Als hij daar zelf niet om vraag zouden jullie dat dan gewoon willen doen ter controle? Ook zou het fijn zijn dat wat klaar is "op groen wordt gezet in Magister.

Heel goed en goede begeleiding

Er word goed gekeken waar hulp bij nodig is en ouders worden goed op de hoogte gehouden.

Goede begeleiding.

Kom snel geregeld worden

te globaal/vrijblijvend

Het is lastig aan te geven omdat je afhankelijk bent van wat je hoort van je kind of van de mail van de bijlesstudent en af en toe tel. contact. van wat ik kan beoordelen wordt de leerling geacht veel zelf te doen en hebben ze zelf de verantwoordelijkheid om aan de slag te gaan en na mijn verzoek de telefoon in te leveren omdat hij nog snel afgeleid is en veel op de tel of computer zit. maar daarom zit hij juist op hwb om die afleiding minder/niet te hebben.

top

vooral de communicatie was top van de studenten.

Prima ervaring, duidelijke communicatie via de mail.

In de afgelopen jaren hebben mijn beide dochters bijles gekregen via de Bijlesstudent en dat is ons goed bevallen.

Prettige begeleiding

De begeleiding is over het algemeen goed, helaas zijn de begeleiders niet altijd in staat om bepaalde dingen uit te leggen. Dat vind ik wel belangrijk. Verder denk ik dat jullie iets meer betrokken kunnen zijn met wat voor huiswerk er wordt gemaakt, hierbij helpen en eventueel overhoren. Dus niet alleen maar aanwezig zijn in het lokaal.

Gedreven en betrokken

Wordt regelmatig geïnformeerd over de ervaringen met onze zoon.

Mijn zoon kreeg goede begeleiding

Mijn zoon kreeg goede begeleiding en ik werd goed op de hoogte gehouden.

Opluchting voor ouders en kind

Meer rust voor zowel ouders en kind. Er kan wel meer controle zijn op het huiswerk door de Bijlesstudent inlogcodes te geven van het kind zodat De Bijlesstudent vooruit kan kijken om te begeleiden met plannen en controle. Wij hebben dit zelf wekelijks per mail gedaan terwijl dit beter zou zijn als dit door de Bijlesstudent zou worden gedaan.

Ik positieve ervaring

prima ondersteuning van mijn zoon

Goede bijlessen voor mijn zoon (groep 8 basisschool)

Nette feedback

De terugkoppeling geeft een goed beeld

Het was jammer dat er niet overal bijles ingegeven kon worden omdat de bijlesstudent er weinig verstand van had die aanwezig was

Het kan beter

Het zou fijn zijn als de leraar per student bekijkt wat hij/zij die week heeft voor toetsen en huiswerk. Dat er specifiek op wordt gelet en geleerd en overhoord. Dat gebeurt nu niet of alleen als ik dat mail naar jullie met de vraag of jullie erop willen letten. De kinderen krijgen teveel vrijheid in de klas. Als jullie dat verbeteren, Is het goed.

Mijn dochter heeft goede begeleiding gekregen het afgelopen jaar.

Prima👍

Wij vinden de bijles student een prima organisatie. Kinderen krijgen op school huiswerkbegeleiding , hoeven dus niet eerst ergens anders heen. Krijgen regelmatig een mail van de begeleider hoe het die dag is gegaan en wat er us gedaan. Regelmatig contact met de schoolcoordinator over hoe het met het kind gaat. Mijn kind ervaart het zelf ook als zeer prettig, wordt minder afgeleid dan thuis. Wij zijn dus heel tevreden.

Goede begeleiding

Goede uitleg, altijd iemand beschikbaar, fijne updates via de mail

Betrokkenheid

Ik ervaar het als een verlengde arm van school. Betrokken studenten, bereid om de leerling te ondersteunen en laagdrempelig contact met ouders .