TOP

Vriendelijke personeel,geduldig ja top

• Informatie en communicatie

De koers was in mijn voordeel veranderd. Kreeg meer dan ik verwachtte

Keurig heel vaak denk je aan louche types als het om wisselkantoren gaat Hier niet vlot geholpen en de koers was ook in mijn voordeel veranderd. Goede ervaring en was 6% goedkoper dan andere kantoren.

perfect

Al diverse keren geld gehaald, nooit problemen gehad. Altijd gekregen wat ik besteld had.

Prima!

Prima ervaring

Goed betrouwbaar wisselkantoor

Ik ben helemaal van Utrecht gekomen om daar mijn euro's naar Dollars te wisselen, je krijgt meer bij potchange dan bij het gwk. Zeer vriendelijk geholpen echt een aanrader en zeker de moeite waard om daar je held om te wisselen. HELEMAAL TOP👍🏻

• Informatie en communicatie

Super snel, vriendelijk en professioneel

Goed geregeld

Heel jammer dat de bezorgservice niet meer actief is maar begrijpelijk.

• Informatie en communicatie

Beste tarieven, veel valuta, kundig personeel

Heb een aantal kerel bij Pott gewisseld. Altijd ontzettend goede tarieven (zelfs voor de wat obscuurdere valuta), goede service en snelle afhandeling. Ze zien mij zeker weer terug.

prima!

goed en prima geregeld

Geweldige service!

Zeer vriendelijk personeel. De online bestelling lag klaar op de afgesproken tijd.

Super vriendelijk

Duidelijk en helder

Snel en efficient

Zeer positief

• Informatie en communicatie

Zoals altijd de beste koers

Us Dollars gehaald, op €3000 $250 meer dan bij GWK.

• Informatie en communicatie

Zeer goede service en goede prijs

Bestellen ging makkelijk en voor een goede koers Het enig nadeel is de plek waar jullie zitten Midden in Amsterdam en zeker met alle weg werkzaamheden Zijn jullie slecht bereikbaar

• Informatie en communicatie

Heel goede dollarkoers en bestelling exact uitgevoerd zoals gevraagd.

Dollarkoers is niet te vergelijken met een normale wisseltransactie op Schiphol. Als je van tevoren aan geeft wat voor biljetwaarde je wenst dan houden ze daar ook rekening mee. Dollars moeten in het buitenland, behalve de VS, bijna altijd nieuw zijn. En ook nog graag kleine biljetten. Geen probleem bij de dames van Pott Change. Ik ben er heel blij mee.

Helder zoals afgesproken

De verschillende banken en wisselkantoren vergelijkend had Pott absoluut de beste wisselkoers. Als je dit bij een groot bedrag kunt combineren met een bezoek aan Amsterdam centrum dan is dat zeker de logistieke moeite waard, zelfs als je verder van Amsterdam woont of verblijft.

uitmuntend

gewisseld van euro naar Astralische dollar. Het verschil met GWK is erg groot. Ik had vooraf nog gebeld of het echt zo was en het bleek waar. Vriendelijk te woord gestaan en supersnel geregeld. Nooit meer naar een ander gaan.

Perfecte service

Nadat ik het bestelformulier had ingevuld, kreeg ik binnen een uur al antwoord dat de bestelling klaar lag op de gewenste datum. De volgende dag een mail gestuurd dat ik een hoger bedrag wilde wisselen en ook dat was geen probleem. Het geld lag keurig klaar en de service was uitstekend. De koers was gunstig en er wordt geen commissie berekend. Helemaal top!

Uitstekende service

Jammer

Zo jammer dat jullie zijn gestopt met verzenden. Was er dan echt geen andere mogelijkheid dan Post.nl? Vele klanten zijn nu de dupe en kunnen niet “ even “ naar Amsterdam komen om geld te wisselen. Ik zou willen vragen om met andere partijen om te tafel gaan zitten want dit moeten jullie toch voelen in jullie omzet.

• Prijs en kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatie en communicatie N.v.t.

Beste Ary, Bedankt voor uw review. Helaas is het niet mogelijk om met andere partijen dan PostNL te werken omdat geen enkele vervoerder contant geld verzekerd. Wij hebben daar al eerder naar gekeken, maar in NL zijn er geen mogelijkheden. Het enige wat wij kunnen adviseren is om op een "goedkoop" moment te bestellen en de bestelling binnen een week bij ons op te halen of laten ophalen indien mogelijk door een bekende die in de buurt van Amsterdam moet zijn. Ook het ophalen combineren met een dagje shoppen of museumbezoek in Amsterdam is een leuke optie. MVG Pott Change

Zeer tevreden, kan niet beter.

Al eerder gebruik gemaakt van Pott Change, vriendelijk, snel en een goede wisselkoers. Kom zeker weer terug.

• Informatie en communicatie

Snelle levering tegen redelijke kosten

Makkelijk om geld te bestellen, ook als het om minder gangbare valuta gaat. Je krijgt snel een reactie en het is snel beschikbaar. Aardig personeel en fijn dat er een aparte aflever ruimte is

• Informatie en communicatie

Geweldig, en voordelig, vlotte en goede service

Positief

Vlot en goed geregeld