zeer goed

Vakkundig, eerlijk en snel. wordt verzekerd en aangetekend verzonden. Vriendelijk geholpen aan de telefoon als ik vragen had. Vaste adres om geld te wisselen.

Gunstige tarieven, vlotte service

Tweede keer dat ik met Pott Change in zee ging. Beide keren een perfecte ervaring. Gunstige koersen (zelfs met verzekerde verzending ben je beter uit dan bij de grote banken), heldere website, vlotte afhandeling. Goede service: vragen worden meteen beantwoord. Een aanrader.

Vrijdag besteld en betaald, dezelfde dag een betaalbevestiging en een track & trace link. Zaterdag stond PostNL aan de deur met mijn bestelling. Daarnaast kreeg ik op een bedrag van € 1.500,- ruim € 135,- meer in buitenlandse valuta dan bij GWK, koers dus zeer goed in verhouding. De verzendkosten a € 16,50 zijn aan de hoge kant, maar je bestelling is wel verzekekerd tot € 5.500,- dat is ook wel een veilig gevoel.

Kan ik iedereen aanbevelen beste koersen voor allen landen .

Ik kan pott chane altijd aanbevelen .Ja altijd doen.

Al verschillende jaren geld besteld, en steeds de volgende dag keurig afgeleverd.

prima service, snelle afhandeling

snelle telefonische bereikbaarheid. geld de volgende dag al binnen.

Correct

Zeer vriendelijke mensen,fijne service

Grandioos

Snel. Secuur. Keurig nette afhandeling.

Goede koers en snel geleverd

Simpel, snel en veilig en nog goedkoop ook

Goede vriendelijke service en fantastisch wisselkoers

Voor een betaling in Sint Maarten had ik 6500 US$ nodig. Ik hoefde niet te reserveren. Pott Change had het op voorraad en een zeer professionele en vriendelijke dame zorgde ervoor dat alles snel afgehandeld werd. Het geld wordt voor je ogen geteld en binnen 10 minuten was alles geregeld. Wat me het meeste bijblijft, behalve het zeer voordelige tarief, is de vriendelijkheid! Tip: sla de gewone banken over, zeker de dure ABN op Schiphol alsmede het GWK, maar ga direct naar Pott Change. Je kunt het ook op laten sturen, maar daar heb ik geen ervaring mee (nog!).

vlugge respons en afhandeling

een aanrader

Geweldige service

Was een beetje huiverig, maar na alle recensies gewoon gedaan. Prima service. Uiterst professioneel en snel geholpen en een veel betere rate dan bij GWK. Bijna vreemd groot verschil.

Prima!

Betere ratio’s dan bij GWK, zelfs na verzendkosten. Snelle antwoorden op mail en de valuta (Mexicaanse Peso en USD) waren snel binnen in de gevraagde coupure.

Zeer goed geregeld

Ene dag besteld andere dag in huis top

Super snel en correct

Klopt elke keer weer, de koers is de beste die je op t web of waar ook kunt vinden......vertrouwd, super snel, correct en duidelijk met goede onder afhandeling via mail. Super

Super goed

Een goede koers voor mijn dollers en binnen 1 dag geleverd per post.

Klantgericht en meedenkend

Luisterden goed naar mijn vragen en wensen, prettige dienstverlening

Perfecte snelle service

Engelse ponden besteld, betaal en zeer snel geleverd

Snel ,veilig ,en niet vals

Prima te doen al is het opsturen wel spannend

Beste koers,geen commissie,uitstekende communicatie ook telefonisch,vriendelijk en correct.Top bedrijf!

Hoogste koers bij het inwisselen, zonder kosten top

Het wissel kantoor in Nederland met de hoogste koers bij het wisselen van valuta naar euro´s. Er worden geen kosten berekend. Snelle afhandeling. Oh ja parkeren op Amsterdam Noord, voor 1 euro, neem de metro naar Centraal, loop naar Pott en plak er een dagje Amsterdam aan vast.

prima bedrijf, goede snelle service

prima service, snel en accuraat

Keurig

2x nu besteld en alles werd netjes afgehandeld.

Vlot verlopen

Vlot verlopen, goed verpakt. Ook de vraag om jonge biljetten te leveren bleek geen probleem.

Goede service en snelle levering

Ik heb inmiddels al drie keer besteld en de service en snelle levering is nog steeds het zelfde gebleven. En duidelijke uitleg via de mail. Is een top bedrijf