Echt een super workshop! Onwijs gelachen en ook zeer interessant. Voor een humoristische maar leerzame avond is dit zeker een aanrader

Super leuke workshop voor een vrijgezellenfeest

Erg gezellige avond, leuk spel om tijdens een vrijgezellenfeest te doen! Je leert elkaar wat anders kennen en het is interactief. Iedereen vond het leuk!

Gezellig, grappig en leerzaam!

5 dagen op voorhand pas gebeld of we nog een workshop konden boeken, dit was geen probleem! Verder goed contact vooraf gehad. De workshop zelf was erg goed geregeld, Hilke is spontaan, gezellig en legt goed uit! Kortom, een heeeele toffe workshop!

Super gezellig en een leuke beleving

De workshop bracht veel dingen samen Samen zijn Spelletjes doen team spirit Weettjes Zowel tijdens de workshop en natuurlijk de tips en tools voor thuis waar je profijt van zult hebben. Zeker een aanrader spread the experience.

Een avond om nooit meer te vergeten!

Ik heb deze workshop geboekt voor mijn verjaardag en het was de leukste verjaardag ooit. Hilke had een grote (super enthousiaste groep) en heeft dit heel goed opgedeeld in groepen zodat wij tegen elkaar konden strijden, dit was zo leuk want we waren allemaal heel competitief (LOL). De vragen en opdrachten waren heel leuk en leerzaam en het werd heel leuk gepresenteerd. Hier zal nog heel lang over nagesproken worden.

Een hele grappige, leuke en zeker ook leerzame workshop!

De workshop zit erg leuk in elkaar. Je weet misschien niet zo goed wat je kunt verwachten en bent bang dat het ongemakkelijk is, maar dat is totaal niet het geval. Wij hebben een hilarische middag gehad en ook nog eens veel geleerd! ;) Iedereen die aanwezig was vond de workshop nog veel leuker dan ze verwacht hadden. Zeker een aanrader dus!

Gezellig, interactief en veel geleerd

Suzy was super gezellig en met al dr spelletjes en vragen was het een leuke afwisseling met de cursus. Veel verschillende dingen geleerd (meer dan 21 zelfs) en vooral veel kunnen bonden en lachen met elkaar. Je leert meer dingen over je vriendinnen en leert ondertussen de fijne kneepjes om een vent nog beter te kunnen verwennen. Super leuk om wat nieuwe dingen te proberen en nieuwe speeltjes te kopen! Een aanrader:)

Geslaagde workshop

Enthousiaste gastvrouw, zorgde voor leuke stemming in de groep

Superleuk

Wij hebben met 11 personen deze workshop geboekt voor een vrijgezellenfeest en waren heel blij met het enthousiasme van Hilke. Een aanrader!

Hele leuke workshop!

We hebben de handjob workshop geboekt voor een vrijgezellenfeest. Het was een groot succes!

Leuke workshopleider, gezellige avond gehad!

Eigenlijk alles positief, Leuke avond, leuke workshopleider! Vroeg me alleen af of het niet iets goedkoper zou kunnen.. verder een leuke workshop!

Ontzettend leuke sfeer en leerzame workshop ;)!

Toen we de workshop Sexpert hadden geboekt wisten we eigenlijk niet zo goed wat we nou precies hadden geboekt. Maar Hilke zorgde voor een ontspannen en gezellige sfeer tijdens de workshop en iedereen vond het ontzettend leuk!!! Wij kunnen deze workshop echt aanraden als bijvoorbeeld een vrijgezellenfeest activiteit.!

Gezellig, leuk, interactief

Het was een hele leuke workshop. Joke vertelde erg leuk en het was heel gezellig! Het interactieve vonden wij als groep heel leuk, quiz doen, soort stoelendans en noem maar op. Vragen kon elk moment, ook erg leuk! Alles bij elkaar een super avond!

Super leuke vrijgezellenfeest gehad!

We hadden dit bedacht voor een vrijgezellenfeest. Niet kunnen bedenken wat het inhield. Uiteindelijk super leuke workshop gehad! Kan het iedereen aanraden!!

Een leuke workshop waarin we veel gelachen én geleerd hebben

Voor een vrijgezellenfeest hebben we de workshop 'Sexpert' gevolgd. Ondanks dat het de eerste activiteit van de dag was, hebben we veel gelachen. Veel dingen over elkaar geleerd. Kennis, interactie en het uitvoeren van opdrachten worden op een leuke manier met elkaar afgewisseld. Wij vinden het een echte aanrader, Hilke bedankt!

Het was een hartstikke leuke ervaring, wat hebben we gelachen en wat deed Hilke (?) het super goed. Ze wist de rust te bewaren in een hysterisch kippenhok. Super gezellige en leuk begin van de vrijgezellendag, bedankt!

• Ervaring met: Workshop Handjob

Een absolute aanrader. Niet gek, raar, of ordinair. Integendeel. Gewoon en gewoon super leuk om met een groep vriendinnen te doen. We hebben gelachen en ook geleerd. Maar vooral dat eerste ;)

• Prijs/kwaliteit verhouding

Fijne uitleg en ruimte voor het stellen van vragen. Denkt mee en is enthousiast.

• Ervaring met: Workshop Handjob

Hilke heeft dit super leuk gebracht. Helemaal niet ongemakkelijk en super tof gedaan van haar.

• Ervaring met: Workshop Handjob

Heel leuke middag, enkel wat duur. Ook moeilijk om 10 personen te vinden.

• Ervaring met: Workshop Handjob

Op clubweekend deze cursus gedaan en heel erg goed bevallen!! Ik had een weekje van te voren gemaild en gebeld, en doordat er wat geschoven kon worden bij braaf en stout, kon de cursus zo kortdag gewoon doorgaan! Heel erg fijn. Braaf en stout is makkelijk bereikbaar en gaf de cursus op een hele leuke manier. Zeker een aanrader! Wij hebben gelachen, en zeker wat geleerd.

• Ervaring met: Workshop Handjob

Erg leuke avond! Goede uitleg en super gezellig