Helemaal leuk

Gezellige gekkigheid, Suzie was heel enthousiast en kundig ;)

Erg gelachen maar ook hoop geleerd

Leuke workshop, aanrader

Geweldig leuk

Deze workshop voor mijn bacheloretrmte party gehad, super funny en ook nog leerzaam ;p

Was zeer geslaagd!

Zeer leuk voor een vrijgezellenfeestje

leuk gedaan!! Veel gelachen met vriendinnen en ook nog eens wat geleerd;)

we hebben een fantastische middag gehad!

goed verzorgd, en heel erg leuk!!

Super leuk, gezellig en leerzaam!

Super leuke middag gehad! Super veel gelachen! En ook zeker wat van opgestoken! Dikke vette aanrader!

Hilarisch en good-to-know!

De handjob workshop was een enorm goede ervaring. De consulente was een hele leuke vrouw, die een goede sfeer wist te versterken en in twee uur een vermakelijk programma neerzette bij onze groep thuis. Iedereen was erg blij met deze keuze voor het vrijgezellenfeestje, het was geestig, actief, en maakte leuke gesprekken los. En... de meegenomen kennis & tips blijken nog erg nuttig ook ;-) Communicatie met Braaf en Stout voor en na de avond was helder en vlot.

Ontzettend leuke cursus!

Hele leuke cursus!

Mooie middag voor vriendinnen!

Was heel erg leuk en leerzaam. We hebben gelachen!

Een ontzettend leuke avond met vriendinnen! Dian is fijn en relax waardoor het echt ontzettend gezellig is en super leerzaam!!

Geweldige avond

Hele gezellige, leuke avond en stiekem ook erg leerzaam. Zeker een aanrader!!

Hele leuke cursus door een super leuke vrouw. Het is echt hilarisch en ook nog eens leerzaam.

Een schat van een meid met geweldige ervaring. Een top avond beleefd en ook nog veel geleerd! Zeker aan te raden.

Fantastisch!!!! Leuke ervaring en leuke dingen geleerd

Ik vond het erg leuk om te doen. Een leuke ervaring en het werd op een hele leuke manier uitgelegd. Veel geleerd en erg gezellig met de meiden

Heel leuk om te doen met bijvoorbeeld een groep meiden. Even weer iets anders dan normaal! Zou het zeker aanraden!

Vond t fantastisch, helemaal gezellig om met je vriendinnen te doen. Gelachen en veel geleerd zou t iedereen aanraden!!!

Avontuurlijk

Heel erg leuke workshop. Is een keer wat anders met de meiden.

Superleuke en leerzame ervaring

Het was een leuke en gezellige avond. Met goede en open tips!

Enthousiaste uitleg

Een gezellige avond met humor en een ontzettend vriendelijke, leuke dame!

Een top avond voor vriendinnen! Oprecht leerzaam en gezellig

Leuke groepsactiviteit

Het was een leuke en gezellige avond. Er werd gelachen maar we hebben ook veel van opgestoken.

Heel leerzaam en leuk gedaan! No judgement

Leerzame, super gezellige avond

Leuke, speelse manier om zo de technieken met elkaar door te nemen

Hele leuke ervaring

Hele gezellige workshop gehad, hele luchtige workshop!