Lachen, gieren, brullen!

Wat een ontzettend leuke ervaring! Dian heeft voor ons vrijgezellenfeest de aftrek workshop verzorgd op lokatie en wat gezellig was het. Ontzettend professioneel en ondertussen alsof ze onderdeel van de vriendinnen was. Dikke vette aanrader!

Wat een leuke middag hebben wij gehad. Zoveel gelachen, goede tips gekregen en de workshop wordt met zoveel enthousiasme gegeven.

Leuke ,gezellige avond gehad.

Bij vragen krijg je goed overdacht antwoord. Er word meegedacht.

Een avondje voor in de boeken ;-)!

In het begin waren sommige wat uit hun comfortzone, maar Dian doet er alles aan om iedereen enthousiast te krijgen. We hebben gehuild van het lachen en zijn wat technieken rijker geworden ;-). Zeker een aanrader voor een vrijgezellenfeestje, verjaardag etc. Dian, bedankt voor de leuke avond!

Gezellige, ongedwongen avond

De aftrekworkshop was ontzettend gezellig. Dian maakt er een leuke, ongedwongen avond van waarbij niemand zich ongemakkelijk voelt. We hebben erg gelachen en ook nog wat geleerd.

Heerlijke meidenavond!

Super leuke ervaring! Dian heeft ons een gezellige meidenavond bezorgd. Echt een aanrader!

Erg grappige en gezellige workshop

Dian pakte het erg leuk aan, weer grappige feitjes te weten te komen en iedereen deed leuk mee. Gezellige activiteit voor tijdens ons teamweekend.

Gegarandeerd een lachse avond met de meiden

Mijn ervaring is heel aangenaam, je leert hele leuke tips waar je nog nooit eerder aan dacht. Daarnaast is het een super leuke manier om dit samen met de meiden te doen, een avond waar je lachspieren nadien zeker getraind zijn. ;)

Geweldig!

Echt een super workshop! Onwijs gelachen en ook zeer interessant. Voor een humoristische maar leerzame avond is dit zeker een aanrader

Super leuke workshop voor een vrijgezellenfeest

Erg gezellige avond, leuk spel om tijdens een vrijgezellenfeest te doen! Je leert elkaar wat anders kennen en het is interactief. Iedereen vond het leuk!

Gezellig, grappig en leerzaam!

5 dagen op voorhand pas gebeld of we nog een workshop konden boeken, dit was geen probleem! Verder goed contact vooraf gehad. De workshop zelf was erg goed geregeld, Hilke is spontaan, gezellig en legt goed uit! Kortom, een heeeele toffe workshop!

Super gezellig en een leuke beleving

De workshop bracht veel dingen samen Samen zijn Spelletjes doen team spirit Weettjes Zowel tijdens de workshop en natuurlijk de tips en tools voor thuis waar je profijt van zult hebben. Zeker een aanrader spread the experience.

Een avond om nooit meer te vergeten!

Ik heb deze workshop geboekt voor mijn verjaardag en het was de leukste verjaardag ooit. Hilke had een grote (super enthousiaste groep) en heeft dit heel goed opgedeeld in groepen zodat wij tegen elkaar konden strijden, dit was zo leuk want we waren allemaal heel competitief (LOL). De vragen en opdrachten waren heel leuk en leerzaam en het werd heel leuk gepresenteerd. Hier zal nog heel lang over nagesproken worden.

Een hele grappige, leuke en zeker ook leerzame workshop!

De workshop zit erg leuk in elkaar. Je weet misschien niet zo goed wat je kunt verwachten en bent bang dat het ongemakkelijk is, maar dat is totaal niet het geval. Wij hebben een hilarische middag gehad en ook nog eens veel geleerd! ;) Iedereen die aanwezig was vond de workshop nog veel leuker dan ze verwacht hadden. Zeker een aanrader dus!

Gezellig, interactief en veel geleerd

Suzy was super gezellig en met al dr spelletjes en vragen was het een leuke afwisseling met de cursus. Veel verschillende dingen geleerd (meer dan 21 zelfs) en vooral veel kunnen bonden en lachen met elkaar. Je leert meer dingen over je vriendinnen en leert ondertussen de fijne kneepjes om een vent nog beter te kunnen verwennen. Super leuk om wat nieuwe dingen te proberen en nieuwe speeltjes te kopen! Een aanrader:)

Geslaagde workshop

Enthousiaste gastvrouw, zorgde voor leuke stemming in de groep

Superleuk

Wij hebben met 11 personen deze workshop geboekt voor een vrijgezellenfeest en waren heel blij met het enthousiasme van Hilke. Een aanrader!

Hele leuke workshop!

We hebben de handjob workshop geboekt voor een vrijgezellenfeest. Het was een groot succes!

Leuke workshopleider, gezellige avond gehad!

Eigenlijk alles positief, Leuke avond, leuke workshopleider! Vroeg me alleen af of het niet iets goedkoper zou kunnen.. verder een leuke workshop!

Ontzettend leuke sfeer en leerzame workshop ;)!

Toen we de workshop Sexpert hadden geboekt wisten we eigenlijk niet zo goed wat we nou precies hadden geboekt. Maar Hilke zorgde voor een ontspannen en gezellige sfeer tijdens de workshop en iedereen vond het ontzettend leuk!!! Wij kunnen deze workshop echt aanraden als bijvoorbeeld een vrijgezellenfeest activiteit.!

Gezellig, leuk, interactief

Het was een hele leuke workshop. Joke vertelde erg leuk en het was heel gezellig! Het interactieve vonden wij als groep heel leuk, quiz doen, soort stoelendans en noem maar op. Vragen kon elk moment, ook erg leuk! Alles bij elkaar een super avond!

Super leuke vrijgezellenfeest gehad!

We hadden dit bedacht voor een vrijgezellenfeest. Niet kunnen bedenken wat het inhield. Uiteindelijk super leuke workshop gehad! Kan het iedereen aanraden!!

Een leuke workshop waarin we veel gelachen én geleerd hebben

Voor een vrijgezellenfeest hebben we de workshop 'Sexpert' gevolgd. Ondanks dat het de eerste activiteit van de dag was, hebben we veel gelachen. Veel dingen over elkaar geleerd. Kennis, interactie en het uitvoeren van opdrachten worden op een leuke manier met elkaar afgewisseld. Wij vinden het een echte aanrader, Hilke bedankt!

Het was een hartstikke leuke ervaring, wat hebben we gelachen en wat deed Hilke (?) het super goed. Ze wist de rust te bewaren in een hysterisch kippenhok. Super gezellige en leuk begin van de vrijgezellendag, bedankt!

• Sfeer
  • Op je gemak voelen