Keurig en vlot volgens afspraak afgewerkt

vriendelijk, meedenkend, meewerkend, betaalbaar.

het is inmiddels 2,5 jaar geleden en als ik naar het dak kijk wordt ik nog altijd gelukkig!

Snelle en keurige afhandeling

conform de afspraak

goed zelfstandig ,conform afspraak, zonder nawerk, alle werkzaam hedenuitgevoerd

Oplichting door man en mach

Kan tog niet waar zijn en dak van 130000 euro laten plaatsen nu lekt het dak Een collega zecht gewoon dat hij niks kan doen en drukt me weg als ik hem bel zo kan je mensen tog niet laten zitten waardeloos dit dus PAS OP als je wat laat doen door man en mach

Wisselend succes

Communicatie was vanaf dag 1 slecht, met veel vervelende gevolgen van dien. Helaas is dat nog steeds het geval. Er loopt nog een schadeclaim mbt lekkage. Deze lekkage is door M&N geaccepteerd. Alleen de wijze van uitbetaling was nog een bespreekgeval. Nu kregen we ineens van een moederbedrijf (waarvan we het bestaan niet eens wisten) een ander verhaal. Dit heeft ons wederom erg teleurgesteld en was niet nodig geweest. Het dak zelf is uiteindelijk supermooi en strak geworden. Helemaal naar tevredenheid. Maar door de gang van zaken zouden we jullie aan niemand aanbevelen.

een goede ervaring

een goede ervaring ,wordt snel terug gekoppeld , duidelijke afspraken en worden nageleefd.

zeer teleur gesteld

Afspraken die vooraf zij gemaakt niet nagekomen en wel gefactureerd.

Goed en accuraat

++++++

Prima gedaan!

Het contact zowel als het werk is in goed overleg gegaan. We zijn zeer tevreden over het resultaat!

vakkundige mensen die niet moeilijk doen.

zie hier boven.

Vlotte en nette werkwijze

Goede service.

Goede service. Contact is makkelijk. Wordt snel geholpen en van advies voorzien

afwerking is niet helemaal goed

personeel was goed

Goede communicatie en afhandeling.

Man&Mach ingeschakeld bij een project met meerdere woningen. Waarbij zowel binnen en buitensaneringen aan de orde waren. Van offerte, voorbereiding tot afhandeling goed geregeld.

Goeie ervaring werkomstandigen

Goeie ervaring

goed werk afgeleverd

De werkzaamheden zijn door goede vakmensen gedaan . Later zij de lekkages snel verholpen .

Tevreden

Goed georganiseerd en uitgevoerd.

Keurige afhandeling van asbestverwijdering

Man&Mach stond op het afgesproken tijdstip klaar voor het verwijderen van asbest. Keurig geregeld. Wij hadden ook de sloop van de schuren bij Man&Mach geregeld. Helaas had Man&Mach de onder aannemer niet goed geïnformeerd zodat wij voor niets een week vrij hadden genomen. Vijf weken later zijn de schuren als nog gesloopt. Helaas konden wij er niet bij zijn en tegen de gemaakte afspraken in is er daarom veel bruikbaar hout de afvalcontainer in gegaan. Jammer! Dus voor asbestverwijdering prima, zelf de sloop regelen bij een sloper, dan heb je de planning in eigen hand!

Houden aan afspraken

Goed bedrijf om zaken mee te doen

Doen wat er afgesproken is

Uitstekende ervaring gehad met Man&Mach.

Afspraken zijn helder, werk wordt prima uitgevoerd en een eventuele klacht wordt netjes opgelost.

Slecht in nakomen van afspraken en geen regie tijdens de uitvoering.

De betrokken accountmanager was niet deskundig en kwam bij herhaling zijn afspraken niet na. De door Man & Mach zelf uitgevoerde werkzaamheden (asbestsanering) zijn correct en in goede afstemming uitgevoerd. Bij de uitvoering van de werkzaamheden werden ook onderaannemers ingezet (voor het leggen van de nieuwe dakbedekking). Er was vanuit Man & Mach geen enkele regie of controle over de werkzaamheden van de onderaannemers. Met Man & Mach afgesproken zaken en planningen moest ik als opdrachtgever ook nog weer met de onderaannemers regelen. Ook fouten in de uitvoering werden niet door Man & Mach opgepakt, maar moest ik zelf met de onderaannemers regelen. Omdat ik over het resultaat van de werkzaamheden wel tevreden ben heb ik toch 3 sterren gegeven.

Geen problemen.

Aardige mensen met begrip voor de situatie zoals die zich voordeed. Er is veel gelachen. Hoewel we blij waren dat de klus geklaard was missen we de heren nog steeds.

duidelijke heldere afspraken en goede begeleiding

er werd duidelijk overlegd als er veranderingen waren en die werden steeds naar tevredenheid opgelost.

Het Helmhout 21 9206 AZ Drachten