Vakkundig, geen gezeur,snel

Prettige mensen, harde werkers.heel blij dat dak nu weer waterdicht is,en natuurlijk asbestvrij

Werken netjes en efficiƫnt

Geen toevoeging

Woord is woord,daar hou ik van.

Alles keurig volgens afspraak. S morgens op tijd aanwezig. Duidelijke communicatie, zeer tevreden.

Perfect en professioneel uitgevoerd

goed georganiseerd bedrijf

Erg goed geregeld

Alles verliep volgens planning en in hoog tempo alles gedaan

Op tijd, mogelijkheid tot overleg, prima werk.

HEEL GOED

PRIMA BEDRIJF WERKEN NETJES

een bedrijf dat netjes en nauwkeurig werkt, en de afspraken nakomt

Communiceren duidelijk, werken nauwkeurig, en komen afspraken na,

Nette prijs en net weg geleverd

Snelle keurige offerte en werk netjes en snel uitgevoerd

Zeer snel offerte na bezoek aan de locatie van het werk. Ook uitstekende prijs. 4 offertes opgevraagd. Daarna goede communicatie en snel begonnen. Nette afhandeling en alles binnen offerte.

stress volle dagen

de persoon die de leiding gaf( Jan )van man en mach, heeft de bestuurder van de verreiker alleen maar af gesnauwd , dat hij alles verkeerd deed is zijn beleving. de bestuurder werd hier zeer onzeker van, waardoor er veel spanning was tijdens het werk. volgens Jan kon de verreiker wel verder uitschuiven, terwijl de beveiliging al piepte werden er nog meer platen op de plateau getrokken. als ik nog een dak moet saneren, wil ik Jan niet weer op het erf hebben.

goed en vlot geregeld

ok

Goed gewerkt

Prima werk

Kleine schade aan ketel en muren. Inmiddels opgelost. Zeer vriendelijk mannen

Ongelofelijk snel

Snelle actie, ook wanneer er nog wat anders bij moest gebeuren was sat geen probleem, dat werd dan ook direct opgepakt.

Zeer goed en behulpzaam personeel. Snel geschakeld om een ander project geen vertraging op te laten lopen. Vergunning was snel geregeld. Het werk is zonder problemen en netjes uitgevoerd.

Alles prima en volgens plan geregeld

Alles is prima en volgens plan geregeld. Communicatie was goed. Vooraf is verteld wat we precies konden verwachten en wat er zo gaan gebeuren.

snel en netjes

Mijn ervaring is dat er heel netjes en snel gewerkt wordt,alles goed geregeld ben heel tevreden over de werkwijze.

Vriendelijk en professioneel

Zeer nette mensen die hun afspraken nakomen en snel en netjes werken.

Top bedrijf in afspraken, overleg en uitvoering!

Kan niet beter!

Afspraken goed nagekomen

Net werk afgeleverd

De laatste samenwerking ging uitstekend.

Werkzaamheden naar behoren uitgevoerd en goede communicatie

uitstekend bedrijf .

goede comunucatie en uitvoering