Betaalbaar, snel en vakkundig!

Het saneren van het dak van onze winkel en magazijn is over twee dagen probleemloos en netjes uitgevoerd. Fijne mensen en harde werkers dat niet te beroerd is om mee te denken of iets extra`s te doen. We zijn erg blij met een asbestvrij en waterdicht dak.

Zeer goed bedrijf om zaken mee te doen.

Afspraken worden nagekomen en de klant- en service gerichtheid is hoog. Het gehanteerde morele kompas verdient extra waardering!! Alle werkzaamheden zijn binnen de planning uitgevoerd. Het dak van het woonhuis is zo optimaal mogelijk afgedekt tegen eventuele wind-en stormschade. Veel aandacht voor veiligheid en schoonmaken van de afgezette omgeving. Ook de uitvoerende medewerkers waren deskundig, betrokken, toegankelijk en prettig in omgang. Alle lof hiervoor. Al met al zijn de werkzaamheden zowel in de voorbereiding als in de uitvoering perfect uitgevoerd.

Goede cominucatie

Vanaf de 1e dag een goed gevoel bij jullie en goede cominucatie.

Goed en vakkundig werk

Goede voorlichting en uitleg

Communicatie was prima, offerte helder en duidelijk. Uitvoering met de werknemers was top (humor is toch altijd weer belangrijk)

zeer fijne partij om mee te werken

komt afspraken na, goed bereikbaar, prima te overleggen, deskundig personeel

uitstekend

plezierig contact, vlot geregeld.

Alle werk is uitgevoerd volgens het tevoren opgestelde en met mij besproken plan, zowel qua tijd als de handelingen zelf. Daarom kwam ik ook niet voor verrassingen te staan. De medewerkers gingen zorgvuldig met de twee ruimtes om waarin asbest weggehaald moest worden. Ik ben daarom erg tevreden over het geheel.

Duidelijke offerte, afspraken worden nagekomen, zeer klant- en servicegericht.

zeer goed ervaren

Alles correct en volgens afspraak

Snelle en goede offerte, werk kon op korte termijn worden uitgevoerd. Werkzaamheden geheel naar tevredenheid en zeer netjes opgeleverd. Kortom veel waar voor je geld

Goed, maar wel schade

Nette heren, goede informatie, goed Bedrijf. Bij verwijdering van asbest is de afvoerpijp vd CV dusdanig beschadigd dat deze vervangen moest worden. Extra kosten hierdoor. Man en mach hiervoor nog niet benaderd , kreeg rekening hiervoor net binnen. Ga wel proberen geld terug te krijgen.

Bedankt voor uw bericht. Erg vervelend dat u schade heeft. Wij gaan beoordelen hoe we dit met u kunnen gaan oplossen.

Degelijk werk.

Degelijk werk.

werkzaamheden keurig volgens afspraak gedaan

Man en Mach heeft keurig uitgevoerd wat was afgesproken. Het contact was plezierig en correct. kortom, een goed bedrijf!

alles volgens afspraak

Geen negatieve punten Alles volgens afspraak Netjes gewerkt

Korte lijnen en goede samenwerking

Project met diverse asbestbronnen laten uitvoeren, goede samenwerking ook met andere betrokken bedrijven. Werkzaamheden zijn correct uitgevoerd veel aandacht voor veiligheid.

Keurig werk geleverd

Keurig werk geleverd. Zowel in voorbereiding als in uitvoering perfect uitgevoerd.

Ik weet dat het asbest is verwijderd, maar wat er verder gebeurde in dat tentje weet ik niet.

Volgens mij is er gebeurd wat er heeft moeten gebeuren. Het was koud omdat mijn cv ketel het niet meer deed, en voordat de nieuwe kon komen eerst het asbest verwijderd moest worden. De heren die het werk uitvoerden waren netjes en vriendelijk. Er moet mij wel wat van het hart, de gene die monsters kwam nemen brak met een tang een stukje asbest af zonder mondkapje!? Dus toen rees bij mij de vraag hoe gevaarlijk is het eigenlijk allemaal? En dat gevoel is gebleven en zodoende vond en vind ik het bedrag wat ik moest betalen erg hoog. Vooral omdat ik niet zag wat dit bedrag kon rechtvaardigen. Ik zet bij aanbevelen: nee, om boven genoemde reden (bedrag).

Bedankt voor uw reactie. Wij mogen de asbestinventarisatie zelf niet doen. Dit is uitbesteed aan een ander bedrijf. Wij zullen dat bedrijf hier op aanspreken. Excuses voor het ongemak.

Man en mach doen waar ze voor staan.

Korte lijnen. Snelle reactie. Prima resultaat.

Snel, meedenkend en oplossend

Je asbest-probleem wordt volledig uit handen genomen. Zij hebben goed contact met de betreffende ambtenaren en regelen ook die kant. Vervolgens wordt de sanering snel, goed en vakkundig gedaan. In één woord; super!

zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen

Fijn bedrijf. Komt netjes ze afspraken

gewoon goed

Snelle offerte, vlotte inspectie en uitvoering.

Na chat op de website snel terug gebeld door Man en |mach, inspectie-afspraak gepland en daarna vlot de offerte binnen. Kwamen goed uit de bus t.o.v. de andere offerte's. Niet veel goedkoper, maar een duidelijker all in beeld van de kosten. Ook daarna het werk netjes en volgens de offerte uitgevoerd. Zeer tevreden.

Goed werk afgeleverd

Geen commentaar, alles verliep prima.

Snel en perfecte uitvoering van reparatie

De opdracht en daad werkelijke uit voering is zorgvuldig uit gevoerd.