maakt een prachtig product en let zeer goed op wat de klant wil uitstralen en dan de servies en klant vriendelijkheid. hier is echt de klant nog koning. ga zo door, ik zal je promoten ook zonder de 100 euro beloning voor ieder aangeleverde klant.

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: innotech kramer vof.

Erg blij met het resultaat en super tevreden over de mogelijkheden. Ziet er professioneel uit! Bedankt!

• Bedrijfsnaam: Klein Oldenaller Oma's Huusje

Web made easy heeft samen met mij gekeken wat ik wilde en daarvoor een schitterend ontwerp gemaakt. Ik ben uitermate tevreden over de samenwerking, het persoonlijk advies en de deskundigheid. Ik beveel Web made easy zeker aan.

• Bedrijfsnaam: Natuurkind

De website van natuurkindcoaching.nl was een erg leuk project om samen met logo en huisstijl voor jou te ontwikkelen Nora. Bedankt voor jouw aanbeveling!

• Bedrijfsnaam: jouw hoofdzaak

Snelle service. Ze nemen goed de tijd om te horen wat je wil. En ze geven ook goed advies.

• Bedrijfsnaam: Andre kok elektrotechniek

• Bedrijfsnaam: Horeca Coaches

Verstand van zaken, korte lijnen en Persoonlijk contact.

• Bedrijfsnaam: OBB Ossendrijver Bouw Begeleiding

Snel handelen, eerlijk advies, en site is makkelijk in het gebruik

• Bedrijfsnaam: Oude Dag Service

Beste Esther, Bedankt voor jouw geweldige waardering voor de service van https:/www.web-made-easy.nl

Zeer tevreden en heel erg leuk om met Web Made Easy samen te werken. Samenwerken is de sleutel in het geheel.

• Bedrijfsnaam: Efficiencypartners

Ik heb goede ervaring met dit professionele bedrijf. Onze huidige website is weer helemaal opgefrist en van deze tijd. Van offerte tot eindresultaat is de communicatie snel doeltreffend en optimaal geweest. Ik was eigenlijk van plan om zelf in mijn avond uren aan een nieuwe website te gaan werken, maar voor de scherpe prijs die geboden is ben ik voor het gemak gegaan. Gert-Jan Folkers www.Fietsbeter.com

• Bedrijfsnaam: FIETSBETER

• Bedrijfsnaam: DOMINICUS SAVIO

Bedankt Reinder voor deze mooie beoordeling voor de nieuwe website van de http://www.dominicus-savio.nl uit Harderwijk. Ik begreep ook van een leerkracht dat het fijn is om zo'n makkelijk beheer systeem te hebben zodat je makkelijk zelf de foto's kunt wijzigen. We zullen jullie actief blijven volgen en ondersteunen!

Deskundigen mensen Gaan pas live wanneer jij 100% tevreden bent. Erg blij met het resultaat.

• Bedrijfsnaam: You Leasesupport

Beste Daniel, wat een gaaf traject was het om samen met jou https://www.youleasesupport.nl vorm te geven en lanceren! Wij blijven graag met jou meedenken en kijken voor het behalen van optimaal online resultaat!

In het begin super goed meegedacht hoe mijn website eruit moet zien. Nu ben ik deze zelf aan het vullen en als ik ergens niet uitkom wordt ik op een vriendelijke en deskundige manier geholpen. Kan niet wachten tot ik hem af heb en de website live ga zetten, ben benieuwd naar de reacties.

• Bedrijfsnaam: Colour2you

Geweldige samenwerking en vooral de ontspanning bij de leverancier als het even toch anders gaat. Meedenken en adviseren is zeer gaaf en helpt de klant ook om zaken anders te benaderen. Kortom zeer tevreden met het eindresultaat en hoe het traject is verlopen.

• Bedrijfsnaam: Efficiencypartners

Kars van Web Made Easy is een geweldige persoonlijkheid. Luisteren, reageren, aanvulling ideeën voorstellen, creatieve oplossingen bedenken zijn kernwoorden die Kars typeren. Zeer betrouwbaar, hij komt zijn afspraken na en heeft voor ons bedrijf een hele mooie, professionele website gemaakt. Ik zou iedereen aanbevelen om via Kars een website te laten maken en te onderhouden!

• Bedrijfsnaam: Sanos rugzorg

• Bedrijfsnaam: Redactie EZ&PC

Super ervaring echt aan te raden, snel, netjes, denken mee.

• Bedrijfsnaam: Paracord Design

Met mijn website ben ik overgegaan naar het systeem van web made easy. De bestaande layout pastte compleet in dit systeem dus daar hoefde ik niet opnieuw over na te denken. Het systeem is eenvoudig te gebruiken en bij te stellen. Een telefoontje is genoeg om hulp te krijgen. Kortom: ik ben helemaal tevreden! Bedankt!

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Interaction4harmony

Vandaag de dag moet alles snel, snel, snel en in hapklare brokken. Wat een verademing als je bij Web made easy aanklopt. Veel persoonlijk contact met Kars gehad. Hij neemt de tijd voor je, denkt mee en geeft gedegen advies. Je hebt het gevoel dat je bij de ouderwetse vakhandel binnenstapt waar de klant koning is en geen nummer. Het uiteindelijke resultaat? een kwalitatief goede, professioneel ogende website die gemakkelijk te bewerken is, hoog in de ranking staat en on top of it... ook nog zeer betaalbaar.

• Bedrijfsnaam: De Koffielijn

Wauw! Wat enorm gaaf om dit te lezen. Het zet hier alleen maar nog meer aan om de klant inderdaad als koning te behandelen met waar vakmanschap. Bedankt voor deze lovende woorden!

Goed bedrijf met kennis van zaken!prettig om mee samen te werken!

• Bedrijfsnaam: E.H.etalageverzorging&Visual Merchandisin

Snel, concreet, adequaat. Samen een mooie en krachtige website opgebouwd!

• Bedrijfsnaam: Pakkend Passend Onderwijs

Bedankt voor deze mooie feed back! Leuk om zo te mogen samenwerken aan excellence in het onderwijs.

• Bedrijfsnaam: Pul Techniek

Bedankt voor deze recensie! Leuk om samen tot een mooi resultaat te komen. Wij zullen ervoor zorgen dat de site mooi up-to-date blijft!

Persoonlijk aandacht met passend advies

• Bedrijfsnaam: Chiropractie Apeldoorn

we zijn erg blij met het gebruiksgemak en het advies. We kijken uit naar de webshop mogelijkheden. Waarom dan geen 10? Omdat we nog wat maatwerk moeten hebben.

• Bedrijfsnaam: GenuineThinking

Bedankt voor deze recensie! Wij hopen onze nieuwe webshop module begin 2017 te gaan uitrollen en kijken uit naar de mooie projecten die wij met jullie mogen doen!

Kars en zn team hebben snel en efficient een website voor onze stichting opgestart. We kunnen er zelf goed mee werken en hebben veel pleizer van de eenvoudige CMS. Zo kunnen meerdere mensen hun eigen content plaatsen

• Bedrijfsnaam: Stichting Vrienden van de Klokbeker

Bedankt voor deze mooie beoordeling en leuk om nog meer projecten met jullie te mogen doen. Hartelijk dank!