Door de veilige omgeving die Bart creert en zijn rustige, niet oordelende houding heb ik het vertrouwen gekregen om aan mijn burn out klachten te werken.

• Betrouwbaarheid

Hoi Noortje, Hartelijk dank voor jou mooie feedback!

Bart is een fijne therapeut, leeft zich goed in, kan goed luisteren en weet op een goede manier de knelpunten te benaderen en bespreekbaar te maken. Kortom, goede begeleiding en goed resultaat!

• Betrouwbaarheid

Hallo Kees, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling. Veel gezinsgeluk en gezondheid de komende tijd! Hartelijke groet, Bart

Door de begeleiding heb ik meer inzicht gekregen over mijn valkuilen. Maar ook meer handvatten om meer sturing te verkrijgen. Door naar Bart te gaan kreeg ik alles steeds beter op de rij.

Super, bedankt Gea! Groet, Bart

Ik heb Bart als een prettige en vakkundige coach ervaren. Hij verstaat zijn vak, heeft veel achtergrondinformatie en een levensvisie die aansloot bij- en aanvulling gaf op die van mij. M.b.t. mijn burn-out heb ik grote stappen gezet en heeft Bart me inzicht gegeven.

• Betrouwbaarheid

Fijn Bart kan zich goed aanpassen aan de situatie

• Betrouwbaarheid

De begeleiding heb ik als zeer positief ervaren. Er gaat rust en vertrouwen uit van Bart.

• Betrouwbaarheid

Hallo Joke, Bedankt voor je feedback! Ik wens je alle gezondheid toe! Hartelijke groet, Bart

Alles als heel positief ervaren. Erg nuttig en zinnig !

• Betrouwbaarheid

Zeer begripvol en kundig. Stelt je goed op je gemak. Leert je door bevraging jezelf goed kennen.

• Betrouwbaarheid

Hoi Annelies, Dank je wel voor je beoordeling! Ik wens je veel gezondheid en innerlijke rust toe voor 2017! Hartelijke groet, Bart

In het begin was het confronterend en emotioneel vermoeiend. Daarna heeft het geleid tot veel meer rust en daardoor beter leren omgaan met het verdriet.

• Betrouwbaarheid

Hallo Anke, Bedankt voor je beoordeling! ik wens je, ook al zal het gemis voelbaar zijn, een fijn samenzijn met familie en vrienden tijdens de feestdagen!

Bedankt!

Tweede Oude Heselaan 179 6542 VE Nijmegen