Op zakelijk vlak en prive in onze VVE met 50 Woningen diverse werkzaamheden uitgevoerd. Op alle vlakken super geregeld. Het begint met een goede voorbereiding en planning. Werken netjes en secuur. Proefstukken uitvoeren indien gewenst. Zeer goede communicatie. Ik zou de firma M.Zoet Services aan een ieder aanraden. Zowel zakelijk als prive.

• Eventuele bedrijfsnaam: Boma

Opdracht tot reinigen bestrating aan voor en achterzijde van de woning ivm verkoop. Telefoon werd direct opgenomen, direct een prijsopgave en aanvullend advies. 20 minuten na het telefoongesprek ter plaatse om samen de opdracht te bekijken. Volgende dag de bestrating gereinigd door M Zoet, het werk is gedaan zoals afgesproken. Prima resultaat. Achteraf door Zoet gebeld met de vraag of het werk naar wens was uitgevoerd. Factuur was precies volgens prijsopgave vooraf. Naar mijn idee uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Kwaliteit

Het gegeven advies kwam overeen met het eindresultaat. De verf op de gevel is voor 99% verwijderd. Na het impregneren knapten de stenen enorm op, de kleur werd intenser. De bestrating is prima gereinigd en winterklaar.