Professioneel gevelherstel uitgevoerd door plezierige vakmensen met gevoel voor flexibiliteit.

Zoet Services vof. te Woudenberg heeft in voorjaar 2019 goed werk afgeleverd bij de gevelreiniging en gevelherstel werkzaamheden van 42 terrasappartementen van de “ Coöperatie Woonpark Uytenbosch” te Baarn. In nauwe samenwerking toont het bedrijf expertise en vakmanschap, flexibiliteit en een prettige wijze van inspelen op de wensen van de klant. Namens bestuur - TC “Coöperatie Woonpark Uytenbosch” te Baarn, Ben Suidman.

Vriendelijk met een prachtig resultaat .

We zijn zeer tevreden over de wijze waarop de "Zoetjes" de zaak hebben op- en aangepakt. Duidelijke offerte, de werkzaamheden zijn in een strak tempo verricht. Daarna alles weer keurig opgeruimd. Het resultaat mag er zijn. Onze gevels kunnen er weer jaren tegenaan.

Ze maken waar wat ze beloven !!

Onze gevels zijn fraaier geworden dan we hadden kunnen dromen. Zelfs wat "tegen viel" is keurig door de fa. Zoet opgelost. Hulde.

Heel prettig contact, gericht op service, vanaf het eerste telefoongesprek tot en met 'de laatste dweil'. Communicatief sterk, open, eerlijk en klantgericht. Denken heel goed mee met de klant, zichtbaar is dat ze trots zijn op hun werk en bedrijf, en terecht!

• Kwaliteit

communicatie en samenwerking heel aangenaam!!

• Kwaliteit

Super fijne betrouwbare partij om mee te werken. Vakwerk en zeer goed in communicatie. Ons huis ziet er weer prachtig uit door Mark en zijn team!

• Kwaliteit

Snelle en slagvaardige hulp bij het herstellen van mijn beschadigde pannendak na de storm.

• Advies N.v.t.

• Kwaliteit

Kan het nog niet beoordelen Tot nu toe geen lekagge Zijn zeer tevreden , moet nu dagen lang blijven regenen om het te beoordelen of het geholpen heeft Wij denken van wel zoals het er nu uit ziet !

• Kwaliteit N.v.t.
  • Service N.v.t.

Wij zijn heel tevreden over de manier waarop firma Zoet zijn werkzaamheden uitgevoerd heeft m.b.t. onze woning. Ziet er als nieuw weer uit. Komt alle afspraken na. Gaat zeer professioneel te werk. Bedankt hiervoor.

• Kwaliteit

Ik kan niet anders zeggen dan dat mark een man is van zijn woord. De gevel is keurig netjes gerenoveerd. Prettig in de communicatie geen bijkomende kosten harde werkers! bedankt.

snel, accuraat en vriendelijk

• Kwaliteit

De reiniging van de gevel is goed verlopen. En wij zijn tot nu toe tevreden over het resultaat. Hopelijk ook over het impregneren wat nog moet gebeuren. Het enige wat tegen viel was de eindschoonmaak. En dan vooral de ramen.

• Kwaliteit

Wat zijn wij blij met Zoet Services, onze gevel ziet er weer als nieuw uit, we krijgen ook veel complimentjes van mensen uit de buurt. Ik kan een ieder aanraden om werkzaamheden door de fa. Zoet Sevices te laten verrichten! F de Jong

• Kwaliteit

Mark heeft een aantal weken geleden onze bestrating gereinigd, die was oorspronkelijk zandkleurig maar inmiddels niet meer zelf schoon te krijgen. We zaten erover te denken nieuwe bestrating te nemen maar na contact met Mark toch gekozen voor het reinigen. De bestrating is weer als nieuw, hoeveel plezier we daar weer van hebben, het is geweldig.

• Kwaliteit

Prima werk gedaan door twee zeer aardig en hardwerkende personen.

• Kwaliteit

Mark Zoet wil duidelijk goed werk leveren en stelt al zijn expertise en materiaal in het werk om dat te bereiken. Hij komt zijn afspraken correct na en ik was blij met het resultaat en het proces daarheen

• Kwaliteit

Keurig, op tijd geholpen en zeer tevreden met het resultaat. Alles is netjes achter gelaten. Een aanbeveling zou zijn om een mogelijkheid te hebben om van tevoren een foto te kunnen uploaden van de situatie.

• Kwaliteit

Mijn ervaring met M. Zoet services is zeer positief. Na de aanvraag werd ik binnen 30 minuten gebeld. En diezelfde middag stond er iemand van het bedrijf om een test te doen. Dit om te kunnen bepalen hoeveel werk deze opdracht zou zijn. De dag hierna werd de opdracht uitgevoerd, met een verbluffend resultaat. Door de uitvoerende kracht werden er een aantal kapotte voegen losse loodflappen opgemerkt. Hier kwam zij de volgende dag voor terug en werden er extra reparaties uitgevoerd. Daarnaast werd de gehele achtergevel geinpregneerd terwijl er was afgesproken dat alleen het bewerkte gedeelte zou worden geinpregneerd. Ook werden de ramen nog gelapt. Al met al veel extra service die van te voren niet was afgesproken maar wel werd uitgevoerd. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden!

• Kwaliteit

Op zakelijk vlak en prive in onze VVE met 50 Woningen diverse werkzaamheden uitgevoerd. Op alle vlakken super geregeld. Het begint met een goede voorbereiding en planning. Werken netjes en secuur. Proefstukken uitvoeren indien gewenst. Zeer goede communicatie. Ik zou de firma M.Zoet Services aan een ieder aanraden. Zowel zakelijk als prive.

• Eventuele bedrijfsnaam: Boma

Opdracht tot reinigen bestrating aan voor en achterzijde van de woning ivm verkoop. Telefoon werd direct opgenomen, direct een prijsopgave en aanvullend advies. 20 minuten na het telefoongesprek ter plaatse om samen de opdracht te bekijken. Volgende dag de bestrating gereinigd door M Zoet, het werk is gedaan zoals afgesproken. Prima resultaat. Achteraf door Zoet gebeld met de vraag of het werk naar wens was uitgevoerd. Factuur was precies volgens prijsopgave vooraf. Naar mijn idee uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Kwaliteit

Het gegeven advies kwam overeen met het eindresultaat. De verf op de gevel is voor 99% verwijderd. Na het impregneren knapten de stenen enorm op, de kleur werd intenser. De bestrating is prima gereinigd en winterklaar.