Fijne persoonlijke behandeling

Heel fijne, zeer persoonlijke en attente service.

Heel goed

M.n. door de inzet van Maarten Dirkx werd het een heel waardig afscheid. Hij heeft ons veel werk uit handen genomen en wist bij ons de juiste snaar te raken.

mooi en zeer goed . door de familie en genodigden als warm en mooi ervaren

Goed verlopen uitvaart

Hans en Thecla hebben de crematie goed voorbereid en begeleid. Omdat we al goede ervaringen hadden met hen bij de uitvaart van onze moeder, hebben we ze wederom gevraagd bij die van onze vader.

Heeft rust gebracht, een mooi en respectvol afscheid

Na het plotseling overlijden van mijn vrouw contact opgenomen met Beenakkers Uitvaartbegeleiding. Hans heeft ons hierna in contact gebracht met Maarten Dirkx die de uitvaart verder heeft begeleid. Maarten heeft ons op een rustige wijze, zonder druk, door het hele proces geleid en hiervoor alle tijd genomen. Maarten is professioneel, betrokken, meedenkend en niets is hem te veel. De toespraak en de Powerpoint-presentatie met foto's tijdens de uitvaartdienst is verzorgd door Diana Prins, die dat op een voortreffelijke wijze heeft gedaan. Het uitvaartcentrum is kleinschalig wat voor ons zeer prettig was. Aan al onze verzoeken werd voldaan en alles kon worden geregeld. Mede door de inzet van alle betrokkene die de uitvaart hebben begeleid is het een mooi en respectvol afscheid geworden. Dank hiervoor.

Zeer respectvol en meedenkend!

Prima begeleiding waarbij Hans en Thecla zijn zeer respectvol en betrokken zijn. Zij hebben onze wensen op een voortreffelijke wijze omgezet naar een intieme sfeervolle uitvaart waarbij de door onze aangeleverde foto's en muziek zijn weergegeven middels een zeer mooie PowerPoint presentatie.

Door extra aandacht en meedenkend een mooi afscheid.

Bij het overlijden van onze moeder is het begrip en goede communicatie naar elkaar de sleutel. Het is een mooi afscheid geworden met fijne herinneringen.

rust en begrip gebracht

Het was een hele goede voorbereiding, Wij zijn heel tevreden voor het begrip voor het verdriet dat we hadden.de uitvaart was heel netjes en goed geregeld.er is aan alle wensen van Lia en ons voldaan. onze dank daarvoor.

Uiterst respectvol en gericht op de nabestaanden

Thecla en Hans hebben de uitvaart verzorgd van mijn/onze moeder, en zus en nu ook nog van mijn vrouwtje. Vanaf het voorgesprek werd meergedacht en eventuele oplossingen gezocht en wat belangrijker is, gevonden. Het was of heel goede vrienden deze voor mij emotionele taak hebben uitgevoerd. Thecla en Hans bedankt dat jullie taak voor mij zo mooi hebben uitgevoerd. Als het mogelijk was zou mijn "Naatje" jullie zelf bedanken

denken mee over de mogelijkheden

zijn professioneel en weten waar ze het over hebben.

Prettig, persoonlijk, flexibel

De uitvaart werd begeleid door de heer Maarten Dirks vanwege vakantie van de heer en mevrouw Beenakkers. Zeer prettig gegaan. Invoelend, open, professioneel. Het uitvaartcentrum vonden wij zeer prettig vanwege de kleinschaligheid. Alle vragen konden gesteld worden en verzoeken werden ingewilligd. Wij zijn zeer tevreden over onze keuze voor Beenakkers.

Zeer fijne ervaring om met hun de crematie te regelen.

Er werd een goede uitleg gegeven wat de mogelijkheden waren. Als er een eigen idee waren luisterde ze en vulde ze veder in. Dachten zeer goed mee en kwamen ook met goede ideeën. Er was een goed contact via telefoon, mail en persoonlijk contact.

Goede service, fijne samenwerking.

Prima samenwerking bij afhandelen crematie.

Geweldige service. Professionele mensen, die weten wat ze doen bij trieste momenten.

Voor het overlijden reeds contact gezocht met Beenhakkers Uivaartbegeleiding

Meedenkend

Een zeer goede ervaring, nette personen, heel flexibel en meedenkend

In de moeilijk tijd heb ik veel steun aan Hans en Thecla gehad. De manier waarop ze me hebben begeleid door het hele proces is hartverwarmend. We hadden de 24 uurs kamer dat was heel fijn. De ruimte is prettig ingericht en heeft een week als een tweede huiskamer voor mij gevoeld. De ontvangstruimte is warm en gezellig aangekleed bij het afscheidsmoment voor familie en vrienden. Tijdens alle regelzaken word je ontzorgd door Hans en komt spontaan met klein aanpassingen voor bijvoorbeeld de tekst op de kaart zodat het precies past op de persoon. Thecla maakt een mooie toespraak en van de aangeleverde foto's maakt ze een prachtige PowerPoint presentatie. Ze zijn altijd bereikbaar en wanneer er tussendoor aanpassingen nodig zijn is dat geen enkel probleem. Door hun fantastische begeleiding ben ik met mijn kinderen in staat geweest een prachtige uitvaartdienst voor mijn moeder te maken. Hans en Thecla zijn twee hele fijne mensen wiens warme hand je figuurlijk op je schouder voelt en waar je daardoor in staat bent de zware klus te klaren. Ze zijn respectvol en betrokken op een hele prettige en natuurlijke manier. Ik kan ze aan iedereen van harte aanbevelen!

• Ervaring met: Uitvaart

Thecla en Hans hebben de uitvaart van mijn moeder en schoonmoeder verzorgd. Ze zijn een dag na elkaar overleden, en hebben beide moeders een super mooi afscheid geven! Heel erg bedankt Thecla en Hans.

• Ervaring met: Uitvaart

Zeer intieme uitvaart gehad van beide ouders. Professionele begeleiding en een mooie serene omgeving om afscheid te nemen van onze dierbare vader en moeder

• Ervaring met: Uitvaart

Een zeer warm en respectvol afscheid voor mijn vrouw. Het contact en de zeer correcte acties vanuit Beenakkers voelde zeer goed voor ons. Prettige, laagdrempelige mensen die met passie hun vak uitvoeren!

• Ervaring met: Uitvaart

Een echtpaar dat maar een ding voor ogen heeft. Hoe kunnen wij de familie van de overledene het beste helpen en ontlasten. Daar zijn ze super in geslaagd. Meedenken/meedoen. Echt niets op aan te merken. Bedankt. Mijn moeder zou niet anders gewild hebben.

• Ervaring met: Uitvaart

Voor de tweede keer voor Beenakkers, omdat wij als familie zeer tevreden waren over de eerste keer. Zeer proffesioneel, betrokken en aan alle wensen voldaan.

• Ervaring met: Uitvaart

Onderscheidend in warme nabijheid, directe nabestaanden centraal stellend, rust uitstralend, ruimte gevend, luisterend oor, deskundigheid op gepaste wijze inzettend, deadlines vriendelijk bewakend, passend symbool en ritueel met gevoel voorgesteld, respectvol omgaand met overledene, onze wensen naar best vermogen vervullend. Kortom wij zijn dankbaar voor alle begeleiding en ondersteuning.