Persoonlijk en betrokken

Beenakkers heeft ons perfect geholpen bij een zeer mooie en persoonlijke uitvaart. Ze wisten zich in korte tijd goed in te leven en hebben de uitvaart zeer goed verzorgd.

Wij hadden een zeer begripvolle en aangename behandeling door Beenakkers Uitvaartbegeleiding

Wij waren onder de indruk van de sympathieke en efficiënte manier waarop de Heer en Mevrouw Beenakkers ons begeleid hebben in alle fasen van de uitvaart van onze broer; vanaf het moment van zijn overlijden tot aan de crematie. Chapeau!

Goede service. Aanrader.

Na het overlijden van onze vader zijn wij goed geholpen door Hans en Thecla. Bij ons was het nogal rommelig, doordat 4 personen soms van mening kunnen verschillen, maar ze hebben ons er goed doorheen geloodst. Je kunt dit met een gerust hart aan hen overlaten.

Prettige en persoonlijke begeleiding tijdens het regelen en de afscheidsdienst van mijn vader

Fijn dat tijdens deze corona crisis Hans en Thecla toch aan huis kwamen om de afscheidsdienst van mijn vader persoonlijk te regelen. Vooral in een moeilijke tijd als deze, hebben wij dat als zeer prettig ervaren. Wat we erg gewaardeerd hebben is als we behoeft hadden even bij mijn vader te willen zijn in het uitvaartcentrum, 1 telefoontje voldoende was en het werd geregeld. Ook tijdens de afscheidsdienst straalde de begeleiding vooral rust uit. We willen jullie ook namens mijn moeder voor dit alles bedanken.

Prettige, vertrouwende ervaring

Warm, persoonlijk en professioneel.

Een persoonlijk contact en rustige afhandeling

Contact met zelfde personen. Wordt zeker geluisterd naar de wensen. Er wordt de tijd genomen en alle mogelijkheden worden duidelijk toegelicht. De PowerPoint presentatie was keurig verzorgd. Goede begeleiding. Bedankt!

Fijne mensen om mee samen te werken.

Na eerdere ervaringen met Thecla en Hans Beenakkers nu weer de uitvaartbegeleiding laten doen. De familie is erg positief over deze keuze. Vanaf de verzorging van mijn tante, tot en met uiteindelijk de uitvaart, het was prima verzorgd. Daarnaast zijn Thecla en Hans erg betrokken en behulpzaam op een ongedwongen manier, dat is prettig. Wij bevelen Beenakkers uitvaartbegeleiding dan ook ten zeerste aan. Barbara, namens familie Martens.

Fijne begeleiding

Uit het verleden kennen we elkaar. Fijne begeleiding bij overlijden van familieleden. Ook nu weer alles prima geregeld. Zo fijn dat je dat allemaal niet zelf hoeft te doen. Op 2 kleine foutjes in kaart en nu net de opstelling van de laatste brief, ben ik zeer tevreden.

Meedenkend en symphatiek

- de uitvaart kon snel, doordat men ook naar crematoria buiten de stad keek - de kleine uitvaart kon in de ruimte van de ondernemer zelf - klein minpuntje: tekst rouwbericht zit taalfout in.

Perfecte, persoonlijke begeleiding

Van het begin af aan hebben Hans en Tecla ons professioneel, warm en persoonlijk begeleid. Ook tussendoor nam Hans regelmatig contact op om te informeren naar de stand van zaken. Alles klopte, van begin tot eind. Prachtige uitvaart!

Prettige benadering van heer en mevrouw Beenackers, goed inlevingsvermogen in situatie en goed nakomen van afspraken.

Tot in de puntjes verzorgd

Wat een professionaliteit en integriteit. Hans en Thecla staan je tot in de puntjes bij. Vanaf het eerste contactmoment tot en met de uiteindelijke begrafenis in één woord Fantastisch.

Accurate, empatische en warme mensen

Hele prettige en warme begeleiding na het overlijden van mijn man en onze vader. We hebben er dankzij hun een hele liefdevolle en mooie afscheidsdienst van kunnen maken, ondanks alle Corona regels waar rekening mee gehouden moest worden.

zeer fijne en goedde begleiding

zeer persoonlijk en alle tijd voor de nabestaande en uitvoering gebeurt zo als we willen

Geweldige begeleiding voor, tijdens en na de begrafenis.

Hoewel we er uiteraard onervaren instapte, was de begeleiding in het gehele proces hartverwarmend. We vonden steun op ieder moment dat daar behoefte aan was. Ook na de begrafenis toonde ze nog belangstelling hoe het met ons was. Ze hebben ons compleet ontzorgd.

Correct

Er werd geluisterd en mee gedacht en ik twijfelde heel erg en gooide alles weer om en dat was allemaal geen probleem dienst in de kerk met de dragers was echt zo ontroerend

zeer tevreden

wij zijn zeer tevreden over de begeleiding ,de rust waarin alles geregeld wordt. geweldig geeft n heel goed gevoel ondanks het verdriet.

zeer zorgvuldig en attent

Prettig in omgang en goed geregeld

Bedankt Maarten en Thecla voor de intieme en waardige uitvaart

Fijne persoonlijke behandeling

Heel fijne, zeer persoonlijke en attente service.

M.n. door de inzet van Maarten Dirkx werd het een heel waardig afscheid. Hij heeft ons veel werk uit handen genomen en wist bij ons de juiste snaar te raken.

mooi en zeer goed . door de familie en genodigden als warm en mooi ervaren

Goed verlopen uitvaart

Hans en Thecla hebben de crematie goed voorbereid en begeleid. Omdat we al goede ervaringen hadden met hen bij de uitvaart van onze moeder, hebben we ze wederom gevraagd bij die van onze vader.

Heeft rust gebracht, een mooi en respectvol afscheid

Na het plotseling overlijden van mijn vrouw contact opgenomen met Beenakkers Uitvaartbegeleiding. Hans heeft ons hierna in contact gebracht met Maarten Dirkx die de uitvaart verder heeft begeleid. Maarten heeft ons op een rustige wijze, zonder druk, door het hele proces geleid en hiervoor alle tijd genomen. Maarten is professioneel, betrokken, meedenkend en niets is hem te veel. De toespraak en de Powerpoint-presentatie met foto's tijdens de uitvaartdienst is verzorgd door Diana Prins, die dat op een voortreffelijke wijze heeft gedaan. Het uitvaartcentrum is kleinschalig wat voor ons zeer prettig was. Aan al onze verzoeken werd voldaan en alles kon worden geregeld. Mede door de inzet van alle betrokkene die de uitvaart hebben begeleid is het een mooi en respectvol afscheid geworden. Dank hiervoor.

Zeer respectvol en meedenkend!

Prima begeleiding waarbij Hans en Thecla zijn zeer respectvol en betrokken zijn. Zij hebben onze wensen op een voortreffelijke wijze omgezet naar een intieme sfeervolle uitvaart waarbij de door onze aangeleverde foto's en muziek zijn weergegeven middels een zeer mooie PowerPoint presentatie.