Goede service, fijne samenwerking.

Prima samenwerking bij afhandelen crematie.

Geweldige service. Professionele mensen, die weten wat ze doen bij trieste momenten.

Voor het overlijden reeds contact gezocht met Beenhakkers Uivaartbegeleiding

Meedenkend

Een zeer goede ervaring, nette personen, heel flexibel en meedenkend

In de moeilijk tijd heb ik veel steun aan Hans en Thecla gehad. De manier waarop ze me hebben begeleid door het hele proces is hartverwarmend. We hadden de 24 uurs kamer dat was heel fijn. De ruimte is prettig ingericht en heeft een week als een tweede huiskamer voor mij gevoeld. De ontvangstruimte is warm en gezellig aangekleed bij het afscheidsmoment voor familie en vrienden. Tijdens alle regelzaken word je ontzorgd door Hans en komt spontaan met klein aanpassingen voor bijvoorbeeld de tekst op de kaart zodat het precies past op de persoon. Thecla maakt een mooie toespraak en van de aangeleverde foto's maakt ze een prachtige PowerPoint presentatie. Ze zijn altijd bereikbaar en wanneer er tussendoor aanpassingen nodig zijn is dat geen enkel probleem. Door hun fantastische begeleiding ben ik met mijn kinderen in staat geweest een prachtige uitvaartdienst voor mijn moeder te maken. Hans en Thecla zijn twee hele fijne mensen wiens warme hand je figuurlijk op je schouder voelt en waar je daardoor in staat bent de zware klus te klaren. Ze zijn respectvol en betrokken op een hele prettige en natuurlijke manier. Ik kan ze aan iedereen van harte aanbevelen!

• Ervaring met: Uitvaart

Thecla en Hans hebben de uitvaart van mijn moeder en schoonmoeder verzorgd. Ze zijn een dag na elkaar overleden, en hebben beide moeders een super mooi afscheid geven! Heel erg bedankt Thecla en Hans.
  • Ervaring met: Uitvaart

Zeer intieme uitvaart gehad van beide ouders. Professionele begeleiding en een mooie serene omgeving om afscheid te nemen van onze dierbare vader en moeder

• Ervaring met: Uitvaart

Een zeer warm en respectvol afscheid voor mijn vrouw. Het contact en de zeer correcte acties vanuit Beenakkers voelde zeer goed voor ons. Prettige, laagdrempelige mensen die met passie hun vak uitvoeren!
  • Ervaring met: Uitvaart

Een echtpaar dat maar een ding voor ogen heeft. Hoe kunnen wij de familie van de overledene het beste helpen en ontlasten. Daar zijn ze super in geslaagd. Meedenken/meedoen. Echt niets op aan te merken. Bedankt. Mijn moeder zou niet anders gewild hebben.
  • Ervaring met: Uitvaart

Voor de tweede keer voor Beenakkers, omdat wij als familie zeer tevreden waren over de eerste keer. Zeer proffesioneel, betrokken en aan alle wensen voldaan.

• Ervaring met: Uitvaart

Onderscheidend in warme nabijheid, directe nabestaanden centraal stellend, rust uitstralend, ruimte gevend, luisterend oor, deskundigheid op gepaste wijze inzettend, deadlines vriendelijk bewakend, passend symbool en ritueel met gevoel voorgesteld, respectvol omgaand met overledene, onze wensen naar best vermogen vervullend. Kortom wij zijn dankbaar voor alle begeleiding en ondersteuning.
  • Ervaring met: Uitvaart

Heel integer mensen Theclia en Hans Beenakkers. komen alle afspraken op tijd na , met een prima inlevingsvermogen. KLASSE
  • Ervaring met: Uitvaart

In zeer korte tijd een goede mooie uitvaart georganiseerd die voldeed aan onze persoonlijke wensen.
  • Ervaring met: Uitvaart

Hans en Tecla hebben ons totaal ontzorgt in de heftige tijd van verlies. Ze zijn professioneel, denken met je mee, zijn warm, flexibel en zijn bereid tig stappen extra te zetten. Wij zijn erg blij dat we deze keuze hebben gemaakt. Ontzettend bedankt nogmaals!!
  • Ervaring met: Uitvaart

We hebben de begeleiding bij het afscheid van mijn man als zeer waardevol en respectvol ervaren. Zij stonden elke dag in de week na zijn dood voor ons als gezin klaar . Warm, begripvol en met vele goede suggesties. De uitvoering van dit alles was perfect!
  • Ervaring met: Uitvaart

Ik en eenieder die ik gesproken heb, vonden het een mooie uitvaart, bekrachtigd met mooie rituele handelingen (rozen, kaarsen en zegening bij graf) Ik ben zeer tevreden over jullie tekst en de rust en intonatie waarmee het uitgesproken werd. de locatie en gatering was uitstekend verzorgd en met vriendelijke mensen. Ik ben zeer tevreden met de suggesties die jullie gaven over o.a. de muziek en de kaartjes. Ik vond het al met al een uitvaart waar ik met tevredenheid op terug kijk.Enige minpunt: Toen mijn moeder donderdag was overleden, had ze haar mond wat open. Ik ging er van uit haar bij de opbaring op die manier aan te treffen. Dat was helaas niet zo. Maar ik ben blij, dat ik donderdag het beeld van mijn moeder goed in me heb opgenomen, zodat dat het overheersende beeld is. Verder niets dan lof.
  • Ervaring met: Uitvaart

zeer betrokken personen, warm, en nemen alle tijd lof voor hun
  • Ervaring met: Uitvaart

het is precies zo afgesloten zoals wij graag wilden. Wij zijn zeer tevreden.
  • Respect voor alle wensen

Deskundige en zeer betrokken persoonlijke begeleiding van Simone.
  • Respect voor alle wensen

De organisatie van de uitvaart van mijn vader door Hans en Thecla is uitstekend verlopen. Door hun inzet en betrokkenheid is het een heel persoonlijk afscheid geworden. Dit zijn mensen die heel goed communiceren, flexibel zijn en luisteren naar de wensen van familie. Juist in dit soort omstandigheden is dit heel belangrijk. Zij werken vanuit hun hart. Heel mooi om te zien in een tijd waarin geld vaak op de eerste plaats staat.
  • Ervaring met: Uitvaart

Als Dela-verzekerde kreeg ik dhr. Beenakker als crematie begeleider. Hij stelde me meteen op mijn gemak,kwam vertrouwd over en steunde me in alle besluiten die je in zo’n moeilijke situatie moet nemen. Hij man alle tijd om dit naar onze wens te regelen. Prima uitvaartbegeleider!! Hij nam ook later nog contact op over verwerking.
  • Ervaring met: Uitvaart

Ik ben heel erg tevreden over de manier van werken bij Beenakkers Uitvaartbegeleiding. Voor communicatie heb ik een 8 gegeven, omdat er slechts 1 keer iets niet duidelijk was. Daar zal een volgende keer ook op worden gelet, omdat ik dat hem aangegeven.
  • Ervaring met: Uitvaart

uitermate goed verzorgt naar de wensen van ons Moeder

Over Beenakkers Uitvaartbegeleiding

Filter op Taal