Prachtig ontwerp en zeer fijne samenwerking

Wij wilden meer kleur in de achtertuin, een deel van het gras vervangen door een border, een bestaande border herinrichten en wat probleemgebieden aanpakken. Joukje dacht geweldig met ons mee. Op basis van een voorstel van haar, is de uiteindelijke vorm gekozen. Daarna heeft ze een voorstel voor planten gemaakt waar wij direct blij van werden. Voor moeilijke plekken, een plek die erg droog wordt en een plek die vrijwel alleen in de schaduw ligt, heeft ze ook goede voorstellen gedaan. Ze heeft gezorgd voor een hovenier die voor ons de aanpassingen van onze tuin heeft gedaan en alle planten er keurig in heeft gezet. Het ziet er nu, in het najaar, al geweldig uit. We kregen goede uitleg en instructies (enkele planten moeten bij vorst worden afgedekt, nu ze nog zo klein zijn). De communicatie verloopt sowieso erg prettig en soepel. We zijn heel benieuwd hoe de tuin er volgend jaar, in alle seizoenen, uit zal zien en hebben er het volste vertrouwen in.

Plezierig en professioneel contact met een top resultaat

Joukje haar werk is haar hobby en dan krijg je het beste resultaat. Met haar jarenlange ervaring weet ze wat ze doet. We zijn heel blij met haar ontwerp, onze tuin is prachtig geworden. Elke dag worden we er blij van!

wij zijn supertevreden over het tuinontwerp en de planten uit de kwekerij!

Joukje heeft op basis van ons idee van een vlinder en bijentuin een prachtig ontwerp gemaakt. Ze begreep heel goed onze wensen en heeft daar prachtige planten bij bedacht. De planten die geplaatst zijn zijn van zeer goede kwaliteit! Zoek je een professioneel tuinontwerpster die ook communicatief en prettig in de omgang is? Vraag Joukje!

Een vrolijke, levendige boerentuin!

Vol geduld, met oog voor wat passend is bij onze boerderij en oog voor het budget heeft Joukje onze tuin deskundig omgetoverd tot een vrolijk, kleurrijk en levendig geheel. We genieten dagelijks van onze tuin. Ook voorbijgangers stoppen even om de tuin te bewonderen! We zijn benieuwd wat de herfst in petto heeft!

Prachtige tuin metamorfose!

Wij wilden een grassen tuin met hoge bloeiende planten ertussen, samengebracht in een leuk ontwerp. Tijdens ons eerste bezoek aan de kwekerij begreep Joukje direct wat de bedoeling was. Zij heeft een prachtig plan gemaakt, met mooie doorkijkjes en aantrekkelijke paden en terrassen. Het is heel mooi geworden. Hoewel het al laat in het seizoen was, hebben we er nog uitgebreid van kunnen genieten. Joukje heeft een hele transparante manier van werken. Ze luistert erg goed naar onze wensen, en ze zegt het ook wanneer iets niet kan of niet klopt. Het resultaat is in één woord geweldig. Van harte aanbevolen. Joukje, dankjewel!

Boven verwachting

Wij hebben Joukje op hoofdlijnen aangegeven wat we qua vorm wilden. Zij heeft het verdere ontwerp van onze tuin gedaan, met daarbij de invulling van bomen, struiken en vaste planten; daarbij rekening houdend met enkele van onze ideeën en wensen. Ondanks de droge zomer is het resultaat van onze border rijke tuin boven verwachting. Zij heeft ons uitstekend begeleid.

Iedere dag volop genieten van onze tuin!

We genieten iedere dag van onze tuin en niet allen wij. Ook onbekenden willen graag even een blik werpen. Joukje heeft heel goed onze wensen in het tuinplan verwerkt. Gewoon super blij!

Onze tuin was aan een up date toe. Joukje heeft een mooi plan gemaakt en wij hebben zelf de planten in de tuin gezet. Na 7 weken bloeien er al heel wat en staan de andere planten er prachtig bij . Joukje levert kwaliteit ! Wij genieten elke dag van onze “nieuwe “ tuin.

• Werkwijze

prettige samenwerking, ruimte voor eigen inbreng. Vlotte afhandeling. Weet waar je aan toe bent met joukje.

• Werkwijze

kan goed luisten, verdiept zich in de wensen van de klant

• Werkwijze

Zeer prettige samenwerking en Joukje heeft een tuin ontworpen waar ik erg tevreden over ben. Met prachtige planten en elk seizoen andere bloeiers. Ik geniet er elke dag van.

• Werkwijze

Wij hebben Joukje gevraagd om een aanplantadvies over onze (bestaande) tuin te maken. Dit heeft ze wat ons betreft uitstekend gedaan. Anja en Arend de Reus

• Werkwijze N.v.t.

Joukje steekt veel energie in het werk om het naar jou zin te maken. Ze heeft veel ervaring en is heel service gericht. Doen planten het niet krijg je andere. Ze geniet van haar eigen creaties. Komt uit zichzelf langs om te zien of alles groeit en bloeit.

Het was top!

• Werkwijze

We zijn heel tevreden. We wisten van tevoren niet goed wat we wilden, Joukje heeft in 2 gesprekken precies aangevoeld wat we mooi vinden en een prachtig tuinontwerp en beplantingsplan gemaakt. Ze houdt rekening met de seizoenen, en er staat steeds iets anders in kleur/bloei. We zouden haar zeker aanraden!

• Werkwijze

Prettige samenwerking. Toegankelijk. Onze wensen zijn goed begrepen met een Prachtig resultaat. Het leuke is dat we altijd nog weer terecht kunnen met vragen over onderhoud, verzorging. Via de Telefoon/app gaat dat ook gemakkelijk. Veel Kennis van zaken. Ben dit jaar erg enthousiast gaan tuinieren. Dankjewel.

• Werkwijze

Wij hebben een prachtige tuin en wij beleven daar al een paar jaar plezier aan.

• Werkwijze

Kan me geen deskundiger, sympathieker, toegankelijker tuinadviseur/ontwerper voorstellen. Fantastisch en altijd bereikbaar. Veel nazorg en altijd extra advies indien gewenst.

• Werkwijze

Goed advies van Joukje Schaap. Mooi ontwerp met mooie bijzondere planten. Ook behulpzaam betreft advies over onderhoud van de nieuwe tuin.