prettig contact maar te kort traject controle gegevens

Wij ontvingen pas 1 week voor datum overdracht een reminder voor gegevens ter controle van de gelden. Aangezien wij ook een bedrijf hebben moest dit nog opgestart worden. Iets meer tijd hiervoor was zeer wenselijk geweest. Misschien een notitie voor een volgende keer? Heeft me nu werkelijk slapeloze nachten bezorgd om alles op tijd bij de boekhouder en daarna bij jullie te krijgen.

Accuraat en kostenbesparend

Na een eerste aarzeling om dit soort documenten helemaal online te regelen verdween dit gevoel dit al snel. Duidelijke communicatie, bij vragen zijn ze goed telefonisch te bereiken. Duidelijk in de voortgang van het proces. Dossierkennis was goed. Alles prima naar tevredenheid afgerond.

goed en doeltreffend

zie boven

Efficiënt en zeer goede portal. Dank u!

Alles tot in de puntjes geregeld.

Goede communicatie, duidelijke uitleg, voor vragen snel bereikbaar en alles kon digitaal geregeld worden.

Goede verzorgd

Via internet makkelijk in te vullen

Uitstekend.

De snelheid waarmee mijn aanvraag is behandeld, de aanwijzingen bij de verschillende stappen, de vriendelijkheid waarmee ik telefonisch te woord ben gestaan maken dat ik indien nodig graag weer gebruik maak van uw diensten.

Prima geholpen, duidelijke uitleg en advies

Snelle reacties, vriendelijk geholpen.

Uitstekend geholpen

Makkelijk alles online ingevuld, afspraak snel gemaakt. Afspraak verliep prima, prettige ontvangst en afhandeling. Zeer tevreden.

Goed en snel het erfrecht geregeld.

Onze aanvraag van erfrecht is goed en snel geregeld. De aanvraag en de benodigde informatie wordt duidelijk gecommuniceerd. Binnen 2 weken hebben we de stukken binnen.

Zeer snel en goed online begeleidt. Bij elke stap in het proces

De hulp was duidelijk, logisch en helder. Elke stap werd per email bevestigd en men gaf steeds aan waar je in de aanvraagprocedure was. En wanneer het eventueel wat langer zou duren.

Alles online kunnen regelen. Onze eigen notaris had pas eind oktober tijd voor een afspraak. Dus we zijn online gaan kijken wat een alternatief zou kunnen zijn. Kwamen uit bij jullie. En moet zeggen duidelijke prijsopbouw van iedere stap bevestiging per mail met daarin de vervolgstappen. Wat zeker een pluspunt is dat we via IDIN konden identificeren en zeker omdat niet iedereen in dezelfde woonplaats woont. Geweldig. Alles snel en duidelijk kunnen regelen Kan het iedereen echt aanraden.

Heel goed.

Snel en duidelijk geholpen. Een aanrader om het zo te doen voor een ieder.

Goede en efficiënte dienstverlening

Wij zijn door deze notaris adequaat en snel geholpen! Er is ook sprake van een prettige werkwijze.

Integer, netjes en verzorgd.

Zakelijke aftoetsing of wij het nut van de twee testamenten hadden begrepen en relevante informatie door notaris Kuiper over het levenstestament.

Zeer snelle wijzigingen doorgevoerd

Van ons langstlevende testament wijzigingen aangebracht heeft in totaal 3/4 uur gekost en wws toen gereed. Notaris behulpzaam.

Professioneel snel en netjes

Professioneel snel en netjes. Je wordt op alles op de hoogte gehouden

snel en accuraat

Binnen 1,5 maand na overlijden van onze moeder heeft de notaris onze (3 kinderen) verklaring van erfrecht geregeld. Dit is geheel via digitaal verkeer verlopen, niets engs aan. Het proces verliep accuraat en zeer vlot.

Goed verzorgd

Netjes verzorgd

Prima dienstverlening bij verkoop huis.

Duidelijke communicatie en gebruik van moderne (online) systemen. Afspraken worden stipt nagekomen.

Opdracht opstellen erfverklaring

Binnen een week was het voor ons geregeld. Snel en correct uitgevoerd.

Snel betrouwbaar duidelijk online en goedkoop

Na alle verdriet, hektiek en chaos na het overlijden van Familielid, binnen een paar dagen, volledig online, een verklaring van erfrecht Familie geregeld. Duidelijke communicatie en snelle afwikkeling.

Prima!

Prima!

vlot geregeld

Een duidelijke site die ook voor een halve digibeet als ik goed te volgen is. Voor mij wat meer moeite dan bij de notaris op kantoor maar zeker sneller

Altijd staan ze klaar voor je!

Ik woon op Curaçao en moest voor erfrechtzaken een notaris in Nederland hebben. Mr. Arjan Kuiper heeft mij geweldig geholpen en had altijd tijd voor me. Ook als ik vragen had, beantwoorde hij die meteen ondanks tijdverschil met Nederland. Verder was het een moeilijke en ingewikkelde zaak door ruzie tussen familieleden ,waarbij mr. Arjan Kuiper zich zeer profesioneel opstelde.

Rodezand 42

3421BB Oudewater