Gematigd verloop

Eerste aanvraag verliep prima, echter vervolg actie moest ik om vragen en kreeg als antwoord dat jullie zaten te wacht op het testament. Deze vraag is nooit bij mij terecht gekomen. Ik heb nogmaals aangegeven dat er geen testament is, hiermee kwamen jullie met de informatie over de reeds beëindigde testamenten (langstlevende testament) Na het verstrekken van deze testamenten verliep alles redelijk snel, met een goed resultaat

Prettig, snel en accuraat

Snelle afhandeling, prettig aan de telefoon, alleen maar positief

We hadden een Verklaring van Erfrecht nodig en dus een notaris. Na een vervelende ervaring met een andere notaris, die vooral geïnteresseerd leek in geld verdienen, kwamen we bij de ‘doehetzelfnotaris’ terecht. Die deed wat er beloofd werd, efficiënt, volledig electronisch, vriendelijk en tegen een redelijke en heldere prijs. Zonder verrassingen, nodeloze praatjes en gewichtigdoenerij. Een aanrader en hopelijk een voorbeeld voor anderen in de notarisbranch.

Zeer tevreden.

- Adequate afhandeling. - Keurige dienstverlening.

Zorgvuldig en snel inspringend op situaties

Tijdens het leveringsproces waren de documenten van de bank niet tijdig in juiste vorm beschikbaar. Notariskantoor Oudewater sprong daar snel en daadkrachtig op in en regelde dat het passeren van de leveringsakte op de afgesproken tijd kon passeren. Het notariskantoor was daarbij, ondanks drukte, altijd goed bereikbaar.

Netjes en vriendelijk

Netjes en kundig geholpen

Correct werk

Wij willen u vriendelijk bedanken voor uw correcte werk en het telefonisch en per mail beantwoorden van onze vragen wanneer we die hadden. U heeft inlevingsgevoel en de bereidheid zaken goed uit te leggen.

bijzonder gemakkelijk, snel en correct uitgevoerde Verklaring van Erfrecht

Voor het opstellen van een verklaring van erfrecht maakten wij gebruik van Notariële Diensten BV. Alles digitaal, heel duidelijk uitgelegd en en snel afgerond via Notariskantoor Oudewater; Top !

Aanvraag was super makkelijk ook goede communicatie En het was ook veel goedkoper dan bij de plaatselijke notaris.

verklaring van erfrecht

In deze trieste tijd een duidelijke en vlotte afhandeling van de aanvraag van een verklaring van erfrecht.

Was goed en snel geregeld

Klantgericht ,supersnel

Professionele begeleiding,goede informatie Ben zeer tevreden.

Goede duidelijke communicatie problemen worden snel opgelost

snel, zakelijk eenvoudig goede en vriendelijke communicatie in een moeilijke tijd alles was top Mvg Jeroen oostmeijer

Snel en compleet

De akte van erfrecht is snel opgesteld. De communicatie ging efficiënt. En de data uploaden en downloaden lukte zonder problemen. Ook de identiteitscontrole ging voorspoedig.

goede dienstverlening via doehetzelfnotaris.nl

Verklaring van erfrecht snel en efficiënt afgehandeld, goede bereikbaarheid

Makkelijk en toegankelijk

Na het overlijden van mijn vrouw moest ik een Verklaring erfrecht hebben voor de hypotheekbank. Mijn keus viel al snel op dit Notariskantoor, overzichtelijk en duidelijk

Vlotte en correcte behandeling

Geen minpunten voor het in behandeling nemen van ons verzoek voor het aanvragen van een Verklaring van Erfrecht. Wat er van ons verwacht werd en moest worden aangeleverd werd duidelijk uitgelegd. Snelle terugkoppeling , en goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Fijne service en Snelle afhandeling

Fijne samenwerking en service. De afhandeling is snel geregeld en bij vragen nemen ze persoonlijk contact met je op. Als ik notariskantoor Oudewater weer zou nodig hebben, dan kom ik zeker bij ze terug.

Een goed notariskantoor

Je wordt goed geholpen en reageren snel bij vragen per mail. Ik zal er , indien nodig , waarschijnlijk terugkomen.

Snel en duidelijk

Na diverse offertes vergeleken te hebben voor het opstellen van een Verklaring van Erfrecht ben ik uiteindelijk hier terecht gekomen. Na het aanleveren van onze documenten is e.e.a. heel snel afgehandeld. Ik ben heel tevreden .

snel en keurig afgewikkeld

binnen 3 dagen na aanvraag digitaal een 'verklaring van erfrecht' ontvangen.

prettig contact maar te kort traject controle gegevens

Wij ontvingen pas 1 week voor datum overdracht een reminder voor gegevens ter controle van de gelden. Aangezien wij ook een bedrijf hebben moest dit nog opgestart worden. Iets meer tijd hiervoor was zeer wenselijk geweest. Misschien een notitie voor een volgende keer? Heeft me nu werkelijk slapeloze nachten bezorgd om alles op tijd bij de boekhouder en daarna bij jullie te krijgen.

Accuraat en kostenbesparend

Na een eerste aarzeling om dit soort documenten helemaal online te regelen verdween dit gevoel dit al snel. Duidelijke communicatie, bij vragen zijn ze goed telefonisch te bereiken. Duidelijk in de voortgang van het proces. Dossierkennis was goed. Alles prima naar tevredenheid afgerond.

goed en doeltreffend

zie boven

Efficiënt en zeer goede portal. Dank u!

Alles tot in de puntjes geregeld.

Rodezand 42 3421BB Oudewater