Wij hebben het als erg prettig ervaren. We hebben veel direct contact gehad met de mensen van de camping zelf en deze hebben ons boven verwachting goed geholpen aan een onvergetelijke avond geweldig!! Het avondeten was goed geregeld het ontbijt ook. Bedankt en wie weet zien wij elkaar nog eens.
  • Accommodatie

Beste Niels, heel hartelijk dank voor je enthousiaste beoordeling van jullie verblijf in Old Mill. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Jochem

Sfeervol, ruim, voldoende en ruime kamers, attente eigenaren, iedereen had gelijk een goed gevoel. Tip: kookpitten staan dicht tegen elkaar, lastig met grote pannen. Oven te klein voor koken grote groepen. En de 4 plafondspotjes in de hoek van de grote ruimte bij de deur zijn wel erg fel en kunnen niet gedimpt worden.
  • Accommodatie

Beste Martin, heel hartelijk dank voor jullie beoordeling van Heuvelrijk Berg en Dal! Ook voor de paar tips. Tot ziens. Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste Marcel, heel hartelijk dank voor de mooie beoordeling van Het Uitzicht XL. Tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Met name beheerder Hans stond altijd voor ons klaar . De accomodatie is prima waarbij de algemene ruimtes echt heel mooi zijn maar de slaapkamers wat gedateerd .
  • Accommodatie

Beste Manuel, hartelijk dank voor je beoordeling van jullie verblijf in Old Mill, dank ook voor de gerichte feedback! Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste Justin, heel erg bedankt voor je mooie beoordeling n.a.v. jullie verblijf in Seven Hills! Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste Thamar, heel hartelijk dank voor jullie super beoordeling van Het Uitzicht. Tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

Prima accomodatie om een voetbalselectie onder te brengen Voorzitter vv CION uit Vlaardingen
  • Accommodatie

Beste John, hartelijk dank voor jullie beoordeling van Old Mill, fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn geweest. Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste Ruud, hartelijk dank voor jullie beoordeling van jullie verblijf in Seven Hills! Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste H Vries, hartelijk dank voor jullie beoordeling van Seven Hills! Vriendelijke groet, Jochem

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De accomodatie die wij 1 jaar gezien hebben en op fotos hebben gezien kwam niet overeen met wat we gekregen hebben. We hebben daarbij ook te veel betaald volgens mij. En in 1 kamer was geen deur aanwezig.De accomodatie was op bepaalde plaatsen heel vuil en aan vervanging toe. Er zaten muizen in de keuken en er was niet genoeg gerei om zelf te koken. Het eten was wel heel lekker al waren er op sommige dagen geen harde broodjes en koffie bij het ontbijt. De lichten in de eetzaal waren veel te zacht. De gezelligheid hing wel in de kroeg. Met vriendelijke groeten
  • Accommodatie

Beste Glynis, heel hartelijk dank voor het delen van jullie feedback over jullie verblijf in Old Mill. Fijn dat je zo precies aangeeft wat goed was en wat voor verbetering vatbaar is. Deze punten zijn inmiddels opgenomen met de eigenaar. Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste R D, hartelijk dank voor jullie beoordeling van Op de Horst. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

We hebben een super leuk weekend gehad. Voor onze grote familie was het super
  • Accommodatie

Beste Angelique, hartelijk dank voor deze leuke beoordeling van jullie verblijf in Seven Hills. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

Prachtige accommodatie en vriendelijke eigenaar.
  • Accommodatie

Beste Harm, dank voor deze mooie beoordeling n.a.v. jullie verblijf in Heuvelrijk Berg en Dal! Vriendelijke groet, Jochem

Heel prettig verblijf gehad bij Seven Hills! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
  • Accommodatie

Beste Astrid, hartelijk dank voor je mooie beoordeling van Seven Hills! Vriendelijke groet, Jochem

• Accommodatie

Beste Ria, heel hartelijk dank voor de beoordeling n.a.v. jullie verblijf in Heuvelrijk Berg en Dal. Graag tot ziens! Hartelijke groet, Jochem

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne ervaring gehad! Jammer dat het water uit de douches en soms slecht deed.
  • Accommodatie

Beste Lieke, dank je wel voor jullie beoordeling van Het Uitzicht! Hartelijke groet, Jochem

wij waren met 33 personen en waren zeer tevreden over de vakantiewoning seven hills
  • Accommodatie

Beste, heel hartelijk dank voor jullie beoordeling van Seven Hills, fijn dat alles naar wens geweest is! Vriendelijke groet, Jochem

Wij hebben afgelopen weekend ons jaarlijkse vriendenweekend weg mogen vieren in dit prachtige groepsverblijf met hotel uitstraling Heuvelrijk Berg en Dal. Rosanne ontving ons hartelijk en was beschikbaar voor onze vragen tijdens het weekend. Supermooie locatie, kamers waren luxe en mooi ingericht. Heerlijk geslapen. De gezamenlijke ruimtes waren ook sfeervol ingericht. Kortom wij hebben het super gezellig gehad!
  • Accommodatie

Beste Joannie, heel hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Jochem

Prima accomodatie, erg uitgebreid, compleet en sfeervol.
  • Accommodatie

Beste Corina, hartelijk dank voor jullie super mooie beoordeling van groepsaccommodatie Op De Horst! Graag tot ziens. Vriendelijke groet, Jochem

We hebben een heerlijk familieweekend gehad in dit prachtige huis. Iedereen was zeer verrast door de gezellige locatie en de grote en luxe van de kamers. Wij zijn heel gastvrij ontvangen. Een topweekend gehad!!
  • Accommodatie

Beste Wendy, wat fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van jullie familieweekend in Heuvelrijk Berg en Dal! Tot ziens. Vriendelijke groet, Jochem

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

slaapkamers prima, veel meubilair oud , of niet goed werkend. Er stond zelfs een kapotte stinkende koelkast. je moet veel geld betalen voor een weekend maar er is veel achterstallig onderhoud
  • Accommodatie

Beste Marleen, hartelijk dank voor je feedback n.a.v. jullie verblijf in Old Mill. We hebben de genoemde verbeterpunten met de eigenaar gedeeld! Dank daarvoor. Vriendelijke groet, Jochem

Wij hebben als christen gemeente de gehele accommodatie afgehuurd en volgend jaar komen wij absoluut terug. Wat een mooie accommodatie. We hebben absoluut genoten en wij zijn druk bezig om reclame te maken voor deze mooie mensen die de eigenaren zijn. Vriendelijkheid en gastvrijheid staan duidelijk hoog in het vaandel bij deze familie. De buitenkant geeft grote verwachtingen en wanneer je de accommodatie betreed worden je verwachtingen meteen werkelijkheid. Ik zeg voor degene die twijfelen, gewoon Doen! Wij gaan er absoluut vaker heen!!!
  • Accommodatie

Beste Christengemeente, super bedankt voor deze fantastische beoordeling! Hier doen we het voor! Vriendelijke groet en tot ziens, Jochem

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij de reservering hebben we telefonisch overleg gehad met groepsaccommodatie en aangegeven dat we 2 kamers voor invaliden nodig hadden. Er waren wel 2 kamers beneden maar absoluut niet ingericht en geschikt voor invalides. De medewerkers van de groepsaccommodatie The Old Mill konden hier natuurlijk niets aan doen en waren heel bereidwillig om mee te denken en een oplossing te bedenken zodat de 2 invaliden toch het huis en slaapkamers in konden komen. Zij gaven aan dat de andere accommodatie Seven Hills wel geschikt was voor invaliden. Dit hebben de medewerkers bij de reservering bij groepsaccommodaties niet aangegeven. De faciliteiten in de keuken waren in feite niet gericht op zelfverzorging. Er stonden een aantal grote pannen maar zonder bijpassend deksel. Ontbreken van koekenpannen, middel grote pan en kaasschaaf, eierdopjes. De pub kamer was erg gezellig ingericht dat gaf sfeer. De 2e huiskamer had een felle verlichting jammer dat hier geen schemerverlichting of dimmogelijkheid was. De aanwezigheid van tafeltennistafel, voetbalspel etc was heel leuk. Bedden en linnengoed etc was goed in orde. Het was in algemene zin vrij smoezelig. De sleutel van de keukendeur ontbrak, bij navraag was hier geen sleutel meer van. Dit was lastig omdat nu steeds de schuifdeur open moest. De schuifdeur naar het terras en van de slaapkamer knelde enorm en waren niet eenvoudig te openen. Omdat de schuifdeur van de slaapkamer de enige mogelijkheid was om via buitenom de invalide naar binnen te krijgen was dat best lastig. Fijn dat elke kamer een eigen douche en toilet had. Leuke omgeving.
  • Accommodatie

Beste I., hartelijk dank voor de uitgebreide feedback n.a.v. jullie verblijf in de Old Mill! Hier hebben we wat aan! Fijn te horen dat de oplossingsgerichtheid zo wordt gewaardeerd. Vriendelijke groet, Jochem

Namens de groep neurologie uit het ETZ, weekend van 21 september. We hebben een erg leuk weekend gehad in de prachtige accomodatie. We waardeerden de gastvrijheid en de mogelijkheid om jullie al onze vragen te stellen. De geadviseerde catering was super. Als kleine puntjes: we misten de mogelijkheid om glazen af te spoelen in de bar. Het huis is vrij gehorig. Maar het was een zeer geslaagd weekend en we zouden de acoomodatie zeker aan anderen aanraden.
  • Accommodatie

Beste Marleen, hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling van Heuvelrijk Berg en Dal! Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

Prachtige accommodatie, praktisch ingericht en goede ligging
  • Accommodatie

Beste Bas, zeer bedankt voor de mooie beoordeling van jullie verblijf in Heuvelrijk Berg en Dal. Vriendelijke groet, Jochem

Over Groepen Nijmegen

GroepenNijmegen.nl is hét platform voor het vinden en reserveren van fijne huizen voor groepen nabij Nijmegen.