Ik heb deze accommodatie als bedrijf geboekt voor een klant. Ik heb dus niet zelf in de accommodatie geslapen. Daarom kan ik niet alle vragen uit eigen ervaring beoordelen.

• In welke accommodatie verbleef u? Het Uitzicht

Beste Sandra, dank je wel voor deze geweldige beoordeling, fijn te horen dat de gasten het naar de zin gehad hebben. Vriendelijke groet, Jochem

Er moet veel onderhoud gebeuren

Ik vind dat het huis heel veel onderhoud nodig heb douche die koud blijven stopcontacten die stuk zijn ,een koelkastdeur die eruit valt Misschien eens wat nieuwe pannen , de messenset kan je nog niet eens een tomaat mee snijden zo bot heb ik ze nog nooit mee gemaakt En dan de schoonmaak de kamers en het hele huis is erg vies overal stofraggen filters vol met stof In de keuken de planken Ik ben in dit huis weer in november en hoop dat het verbeterd is want anders had ik dit huis niet geboekt

• In welke accommodatie verbleef u? Seven Hills

Beste Joke, hartelijk dank voor de duidelijke feedback. Vervelend te horen dat er verschillende zaken niet naar wens waren. Er zal op korte termijn inhoudelijk worden gereageerd! Vriendelijke groet, Jochem

mooi en schoon huis op een top locatie

Met een groep vrienden zijn we voor 3 dagen op 'op de horst' verbleven. Het huis is schoon en goed gelegen. Veel ruimte in en om het huis. Door veel aparte kamers was er genoeg privacy. Zeker een aanrader voor elk soort gezelschap1

• In welke accommodatie verbleef u? Op de Horst

Beste Emma, dank je wel voor deze super beoordeling! Graag tot ziens. Vriendelijke groet, Jochem

Uitstekende accommodatie

Groepsaccommodatie Seven Hills bood een geweldige plek voor het trainingskamp van ons voetbalteam. De accommodatie is groot, schoon, kent fijne kamers, een professionele keuken, en biedt extra's in de vorm van een sauna en bioscoopruimte. Zeker een aanrader.

• In welke accommodatie verbleef u? Seven Hills

Beste Jos, dank je wel voor deze fantastische beoordeling! Tot ziens. Hartelijke groet, Jochem

Prima groepsverblijf en goede service

Hebben en paar mooie dagen gehad met onze familie. Zeer ruim van opzet met goede keukenfaciliteiten. Schoon en netjes.

• In welke accommodatie verbleef u? Op de Horst

Beste familie Hoekman, hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat alles naar wens geweest is. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

Schoon, luxe en mooie kamers

We hebben als groep met kinderen op trainingsstage een uitstekend verblijf gehad. Veel ruimte en functioneel voor een kamp mey grote groep.

• In welke accommodatie verbleef u? Het Uitzicht

Beste Chantal, hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling! Fijn dat alles naar wens is geweest. Graag tot ziens. Vriendelijke groet, Jochem

Super verblijf gehad met de familie

Erg mooie accomodatie. Van alle gemakken voorzien. Voor groot en klein voldoende vermaak.

• In welke accommodatie verbleef u? Stollenberg / Eversbosch 1

Beste M ten Haaf, heel hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat de accommodatie zo goed is bevallen. Tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

Prima accommodatie, catering kan beter.

Accommodatie heeft veel mogelijkheden voor activiteiten e.d. Slaapgelegenheden in orde doordat je aparte kamers met badkamer hebben. Catering viel helaas tegen. Het was wat beperkt en niet helemaal vers. De prijs-kwaliteit verhouding klopt niet helemaal. Afstemming tussen catering en accommodatie is een aandachtspunt.

• In welke accommodatie verbleef u? Old Mill

Beste P, hartelijk dank voor jullie beoordeling en fijn dat de vele slaapkamers met eigen badkamer zo goed bevielen. Dank ook voor de verbeterpunten t.a.v. de catering! Graag tot ziens. Vriendelijke groet, Jochem

Matig

Slecht sluitende deuren boven. Bioscoop waren stoelen kapot en beamer deed. Sommige kamers slechte douche koppen.

• In welke accommodatie verbleef u? Seven Hills

Beste Jan, dank voor jullie terugkoppeling en verbeterpunten. Deze hebben we inmiddels doorgegeven aan de accommodatie zodat deze door de TD kunnen worden opgepakt! Vriendelijke groet, Jochem

Heerlijk weekend met de familie gehad

Prima locatie met een mooie bar en nette kamers. Er mag wel een frisse upgrade plaatsvinden in het groep gedeelte en rondom de keuken. Desalniettemin ben ik in januari gewoon weer van de partij.

• In welke accommodatie verbleef u? Old Mill

Beste Marcel, dank je wel voor je beoordeling en super dat we je wederom terug gaan zien! Dank ook voor de tip. Vriendelijke groet, Jochem

Prima locatie

Het uitzicht heeft alles wat je als groep te wensen hebt.

• In welke accommodatie verbleef u? Het Uitzicht

Beste Peter, hartelijk dank voor jullie beoordeling, fijn dat Het Uitzicht naar wens geweest is. Vriendelijke groet, Jochem

Mooie accommodatie op een prachtige locatie

Met 37 personen 3 nachten gebruik gemaakt van accommodatie Het Uitzicht. Goed voor elkaar allemaal. Veel privacy doordat elke slaapkamer een eigen badkamer en sanitair heeft. Prachtige omgeving. We miste alleen een stamper voor de boerenkool, en op de 1e verdieping was de temperatuur van het douchewater wisselend. Verder erg netjes voor elkaar, een echte aanrader voor families met kinderen.

• In welke accommodatie verbleef u? Het Uitzicht

Beste Otten, wat fijn om te lezen dat u alles "goed voor elkaar" vond tijdens uw verblijf. Dank ook voor de tip! Vriendelijke groet, Jochem

Fantastisch

Voor grote groepen een perfecte locatie. Wil je je even terugtrekken kan dat perfect. Voor iedereen wat wils, wij hebben genoten.

• In welke accommodatie verbleef u? Op de Horst

Beste mevrouw Valk, een 10 ! geweldig, fijn dat u zo genoten heeft. Vriendelijke groet, Jochem

Geweldige locatie in een prachtige omgeving.

Geweldige locatie in een prachtige omgeving. Ideaal voor familie- of reüniebijeenkomst. Grote gezellige woonkamer met gashaard in de zithoek en voldoende gelegenheid voor een gezamenlijk ontbijt of diner. Professioneel ingerichte keuken. Ruime kamers met prima bedden. Alle kamers voorzien van eigen badkamer met douche. Sauna en whirlpool zijn in een aparte ruimte beschikbaar. Door de ruime opzet van de locatie hebben verschillende groepen (in Eversbosch 1, 2 en 3) geen last van elkaar.

• In welke accommodatie verbleef u? Stollenberg / Eversbosch 3

Beste Robby, hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling! Vriendelijke groet, Jochem

Gezellig en geslaagd weekend gehad!

Gezellig en geslaagd weekend gehad!

• In welke accommodatie verbleef u? Het Uitzicht XL

Beste Jaap, hartelijk dank voor jullie feedback! Wat fijn om te horen dat jullie een geslaagd weekend gehad hebben! Vriendelijke groet, Jochem

top locatie en accommodatie

Goede service, locatie en accommodatie zijn top voor grote groepen.

• In welke accommodatie verbleef u? Stollenberg / Eversbosch 3

Beste Ruud, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, fijn dat jullie zo tevreden zijn! Vriendelijke groet, Jochem

De accommodatie was niet voldoende gereed voor ontvangst van onze groep.

Oplevering: Niet alle slaapkamers waren voldoende schoongemaakt. De vloer achter de bar en in de keuken plakten. In de sauna was het zitbankje gesloopt en lagen bierflessen en -doppen. Ze waren daardoor onbruikbaar. De meeste fitnessapparaten werkten niet. Een deur van een slaapkamer hing los door een afgebroken scharnier. We misten een bezem, stoffer en blik of stofzuiger, dweil, afwasborstel en deksels op de pannen. En dit is maar een greep uit de gebreken, eerlijk gezegd. Accommodatie: een zeer ruime accommodatie met veel slaapkamers met eigen badkamer en prima boxspringbedden. Extra lakenpakketten voor het geval dat nodig mocht zijn. Voldoende tafels en stoelen en serviesgoed en bestek. De jongeren hebben dankbaar gebruik gemaakt van de bioscoop. Nadeel: een deel van de slaapkamers ligt boven een andere groepsaccommodatie, waardoor geluidsoverlast over en weer ontstaat en deze kamers minder geschikt zijn voor het laten slapen van kinderen. De parkeerplaats was te klein voor een dergelijke accommodatie. Ondanks alles hebben we het toch naar ons zin gehad. Bij aankomst is ons gezegd dat er het nodige was gesloopt door een schoolgroep en men niet in staat was alles tijdig te herstellen/gereed te krijgen. Dit neemt niet weg dat je voor een kort weekend toch heel veel betaalt voor iets dat niet aan de gewekte verwachtingen voldoet. Bij vertrek hebben we een aantal gebreken gemeld.

• In welke accommodatie verbleef u? Seven Hills

Beste Lizette, hartelijk dank voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend om te horen dat de schoonmaak nog niet klaar was. Fijn dat je zo gericht je feedback geeft. Wij hebben dit inmiddels doorgestuurd naar de accommodatie en wij zorgen ervoor dat je ofwel via hen ofwel via ons nog reactie hierop krijgt. Top dat je ook de positieve punten noemt! Vriendelijke groet, Jochem

Prachtige tuin, fijn praktisch huis, jammer van de verbouwing

Huis is uitermate geschikt voor grote groepen. Fijn dat er veel kamers zijn voorzien van eigen douche en toilet. Alles was ook schoon. Er was ook een wellness, maar vraag me af of dit veel wordt gebruikt. Rook naar zwavel. Zeer jammer dat de communicatie over de verbouwing niet helder is overgebracht. Dit is door de eigenaar gecompenseerd. Vaatwasser is snel, maar droogt niet en is onpraktisch en wast niet heel schoon.

• In welke accommodatie verbleef u? Het Uitzicht

Beste Ilja, hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn ook dat je gericht enkele punten ter verbetering doorgeeft zodat dit kan worden opgepakt! Vriendelijke groet, Jochem

Een geweldig weekend weg

Wij waren over vanuit Nieuw-Zeeland en hadden het Uitzicht gehuurd om samen te komen met onze vrienden. De accommodatie was geweldig, met een super tuin voor de kinderen om in te spelen en voor de ouders om lekker in het zonnetje te zitten. Jan is een super gastheer, wanneer we de volgende keer terug gaan naar Nederland gaan we zeker weer proberen om terug te komen!

• In welke accommodatie verbleef u? Het Uitzicht

Beste Lizzy, heel hartelijk dank voor deze TOP beoordeling! Vriendelijke groet, Jochem

Zeer ruime, gezellige accomodatie Goede service Veel mogelijk

• In welke accommodatie verbleef u? Old Mill

Beste Alle, dank je wel voor deze geweldige beoordeling! Tot ziens. Vriendelijke groet, Jochem

voor een fam. weekend werkelijk aan alles gedacht. veel ruimte en mogelijkheden.

• In welke accommodatie verbleef u? Op de Horst

Beste Mariken, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

Wij hebben een fijn familieweekend gehad in Het Uitzicht.

wij hebben het met onze familie zeer naar onze zin gehad. De ontvangst was zeer vriendelijk, de kamers ruim en het was fijn dat elke kamer een eigen badruimte had. Buiten een groot grasveld waar de herten gezellig ronddartelen en het uitzicht zeer mooi was.

• In welke accommodatie verbleef u? Het Uitzicht XL

Beste Marjon, fijn te horen dat jullie zo genoten hebben. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Jochem

Fantastische middag gehad!

Vorige week zaterdag hebben we met ons voetbalelftal een fantastische middag beleefd! Eerst Archery Tag en daarna Voetbaldarten, heel gezellig om met elkaar te doen.

• In welke accommodatie verbleef u? Millers Home

Beste Dion, hartelijk dank voor de mooie beoordeling, fijn dat jullie hebben genoten! Vriendelijke groet, Jochem

Super accommodatie, top!

Fijn

• In welke accommodatie verbleef u? Het Uitzicht

Beste Menno, super bedankt voor deze geweldige beoordeling. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Jochem

Prachtige accommodatie met veel privacy door de losse huisjes. Veel ruimte om te spelen en te zonnen

rustige omgeving

• In welke accommodatie verbleef u? Op de Horst

Beste Pieter, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn dat jullie de ruimte rondom Op de Horst zo hebben kunnen waarderen. Graag tot ziens. Vriendelijke groet, Jochem

Over Groepen Nijmegen

GroepenNijmegen.nl is hét platform voor het vinden en reserveren van fijne huizen voor groepen nabij Nijmegen.